در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

عید مبارک

سلام به همه دوستان خوب و گل و نازنینم 

  

بچه ها آقا امام رضا ما رو طلبیده و میریم مشهد پابوس آقا چند روزی نیستیم.اگه قابل باشیم از  

 

طرف همتون دعا میکنیم. 

 

 

عیدتان مبارک 

 

 یا علی     التماس دعا 

 

 

 

 

دعای وداع با ماه مبارک رمضان


وداع ماه مبارک رمضان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- کم کم دارد تمام می شود، لحظه ها و دقایق و ثانیه ها ی چندانی بیش نمانده است، رمضان المبارک ماه خدا را میگویم ، خوشا به حال آنانکه توانستند از این دریای رحمت بی کران الهی جرعه ای آب بنوشند و به راستی چه زیباست که می گوید...

....   ای انسان! تو اگر از مقام ماه رمضان نزد خدا واندازه فضل ونعمتی که برای تو داشته است آگاهی داشته باشی،متناسب با نیکی هایی که نسبت به تو انجام داده ورفتار کریمانه ای که با تو داشته با آن رفتار خواهی کرد و برای اینکه مقام این ماه برای توروشن شودمی توانی آن رامانند میهمان بزرگواری که بر تو وارد شده بدانی،واکنون که ساعات پایانی آن را می گذرانی مانند کسی که با عزیزترین عزیزانش وداع می کندبا او وداع خواهی کرد!وتو نمی دانی آیا دیگر بار او راملاقات خواهی کرد یانه... 

 

 

 

ادامه مطلب ...

دانلود فیلم: حاشیه ها و شعار های داغ روز قدس در تهران


روز قدس در تهران

 فیلمی را که در وب برای دانلود قرار داده ایم مربوط به گزارشی از راهپیمایی روز قدس در سال 88 می باشد ، این گزارش که از بخش های مختلف خبری صدا و سیما پخش شده است به حاشیه ها و شعار های داغ این راهپیمایی اختصاص دارد.

 

برای دانلود فیلم روز قدس به ادامه مطلب بروید... 

 

 

ادامه مطلب ...

چرا فطر، عید است؟

 

 

مقدمه

مقام معظم رهبری

شانه به شانه صف می‌کشند. دست‌های نیاز که به سمت آسمان بلند می‌شود، زمزمه «اللهم اهل الکبریاء و العظمة و اهل الجود و الجبروت» اوج می‌گیرد. احساس می‌کنی پاهایت از زمین خاکی جدا شده است و در فضای دیگری سیر می‌کنی؛ فضای خلوص، تسلیم و تقوا. این حس، پاداش یک ماه روزه‌داری خالصانه پرهیزکاران است که نصیب مؤمنان حقیقی می‌شود. 

 

 

 

 

ادامه مطلب ...

اس ام اس ویژه عید سعید فطر

پیامک های عید فطری

فرازهایی از دعای و داع امام سجاد(ع) با ماه رمضان:

بدرود ای بزرگترین ماه خداوند و ای عید اولیای خدا...

بدرود ای ماه دست یافتن به آرزوها.... 

 

 

ادامه مطلب ...

ایران کشور امام زمان (عج) است

 ابن عباس می گوید: خدمت پیامبر (ص) از فارسیان، سخن به میان آمد، آن حضرت فرمود: اهل فارس (ایرانیان) جمعی از ما اهل بیت هستند.
ابن عباس می گوید: زمانی که پرچم های سیاه به سوی شما روی آورند، فارسیان را گرامی بدارید، زیرا دولت شما با آنهاست.
در روایات از مردم ایران و اهالی قم به عنوان یاوران مهدی (عج) که گرد قائم آل محمد جمع می شوند و با حضرت قیام می کنند، نام برده شده است. 
 
 
 

ادامه مطلب ...

اظهارات صریح مجید مجیدی و پاسخ رهبر انقلاب

وبلاگ محمود گبرلو، مشروح سخنان مجید مجیدی رابه ین شرح منتشرکرد:
" تبرکا اینجا آمدم... طعم روزهای زیبای دفاع مقدس همه ما را دلتنگ می‌کند... حال آن روزها من را دچار افسردگی می‌کند.. هم اکنون بر ما چه می‌گذرد... دورانی که پر از شور و شعف بود. 

 

 

 

 

ادامه مطلب ...

بشارت ظهور موعود آخرالزمان در کتاب پاتیکل

دولت او بسیار کشیده شود و عمر او از فرزندان "ناموس اکبر" زیاده باشد و آخر دنیا به او تمام شود و از ساحل دریای محیط و جزایر سراندیب و قبر آدم (ع) و از جبال القمر تا شمال هیکل زهره، تا سیف البحر و اقیانوس را مسخر گرداند و بتخانه‌ "سومنات" را خراب کند و "جگرنات"(1) به فرمان او به سخن آید و به خاک افتد، پس آن را بشکند و به دریای اعظم اندازد و هر بتی که در هر جا باشد بشکند.  

 

ادامه مطلب ...

زن آرامش دل است یا شیطان؟


زن آرامش دل است یا شیطان؟
نظرات و عقاید مختلفی در ارتباط با تفاوت های مرد و زن وجود داشته است . متاسفانه اغلب این تفکرات و تئوری ها بر مبنای برتری مرد بر زن استوار است و هرگز نگاهی واقع بینانه به زن به عنوان نوع بشر نشده است  

 

 

 

 

ادامه مطلب ...

معجزات امام مهدی (ع)

گوشه ای از خزانه علم امام (ع) در کودکی
سعد بن عبدالله قمی می‌گوید : اشتیاق فراوانی به گردآوری کتب حاوی علوم مشکله و نکات ریز آنها داشتم و درباره کشف حقایق از درون آنها بسیار تلاش می کردم . آزمند حفظ موارد خطا و اشتباه آنها بودم و مسائل علمی را که برایم حادث می شد به آسانی به کسی بازگو نمی کردم و نسبت به مذهب امامیه (تشیع) تعصبی خاص داشتم . از راحتی و آرامش گریزان و 

 

 

 

ادامه مطلب ...