در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

گفتگو با حدیث میرامینی بازیگر نقش «روشنک» در دلنوازان


بازیگر نقش «روشنک» در مجموعه تلویزیونی «دلنوازان» گفت: در خط داستانی سریال، شخصیت‌ها از یکدیگر جدا هستند و هرکدام قصه خود را دارند.  

 

 

 

 

 

 

به گزارش تماشاگران حدیث میرامینی درباره حضورش در سریال «دلنوازان» گفت: من آشنایی‌ام با آقای سهیلی زاده به زمان ساخت سریال «گیلعاد» برمی‌گردد. ایشان پس از آن سریال از من برای حضور در «دلنوازان» هم دعوت کردند، که من هم استقبال کردم و پس از خواندن فیلمنامه برای حضور در این سریال اعلام آمادگی کردم. 

 

وی در پاسخ به این سوال که چرا روشنک اینقدر شیطان و آتش بیار معرکه است نیز اظهار داشت: روشنک همین است و اینگونه به دنیا آمده. ذات آدم‌ها فرق نمی‌کند و من روشنک را شیطان ذاتی فرض کرده‌ام. شاید آن آتش بیاری هم به خاطر شیطنت ذاتی است اما در طول قصه جاهایی تغییر می‌کند و اتفاق‌ها روی او تاثیر می‌گذارند.


میرامینی که متولد 19 بهمن ماه سال 1367 است و حضور در مجموعه‌هایی نظیر گیلعاد، گل‌های گرمسیری و شب می‌گذرد را در کارنامه خود دارد، معتقد است که پخش هم‌زمان دو سریال «شب می‌گذرد» و «گل‌های گرمسیری» تأثیری به‌سزا در دیده شدنش دارد.


وی که نخستین تجربه تلویزیونی او به سریال «هویت» برمی‌گردد، در ادامه گفت: روشنک یک شخصیت چند بعدی است و ما فعال بودن روشنک را نباید فراموش کنیم. ضمن این که خوشبختانه ما در این سریال قصه تکراری نداریم و هرکس قصه زندگی خود را دارد.

حدیث میرامینی بازیگر نقش «روشنک» در دلنوازان


بازیگر نقش «روشنک» درباره آزادی عمل در انتخاب نقش‌های خود تصریح کرد: شخصیت‌هایی که تا به حال ایفا کرده‌ام، کاملا متفاوت هستند و در انتخاب نقش‌هایم خیلی دقت می‌کنم و حساس هستم. هیچ وقت عجول نیستم و با حوصله نقش‌هایم را انتخاب می‌کنم. البته تمام سریال‌هایی که بازی کرده‌ام، در یک رده سنی بوده‌اند و این شاید کمی برای مخاطب تکراری به نظر برسد.


او همچنین پیرامون حضور در سریال‌های تلویزیونی و کار در تلویزیون گفت: از حضور در تلویزیون راضی هستم و مشکلی از این بابت ندارم ضمن این که در درجه اول، بازیگری برایم مهم است.


میرامینی درباره پخش هرشبی سریال «دلنوازان» گفت: این اتفاق خیلی خوب است که موجب شده کار خیلی خوب دیده شود. برای همین باید به تخته بزنم تا سریال چشم نخورد!
او گفت: من بیشتر دنبال نقش و فیلمنامه خوب هستم و نقشم را در «دلنوازان» دوست دارم.

حضور آقای سهیلی‌زاده هم منجر شد تا کار از نظر کیفی و جذابیت موفق باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد