در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

سخنانی از حضرت امام (ره) و شهدا و...

 

 

 

آرزوی یک شهید
اگر جسدم را به دست آوردید، آن را روی مین های دشمن بیندازید تا لااقل جنازه ام، کمکی به حاکمیت اسلام بکند. شهید محسن وزوایی
 
و.....

اسلحه ی شهادت
خدایا، تو را شکر می‌کنم که ما را به اسلحه شهادت مجهز کردی تا علیه طاغوت‌ها و ستمگران قیام کنیم، با خون خود ذلت و خواری را از دامان اسلام پاک، ارزش شهادت را در معرکه حیات درک کنیم و با ایمان خدایی و اراده‌ی آهنین خود را از لجن‌ زار نفسانیات دینوی برهانیم و در راه سرخ حسین قدم بگذاریم. شهید علی جهانی
ما آماده ی شهادتیم
"اگر شهادت می تواند نظام توحیدیمان را حفظ کند، اگر شهادت می تواند دشمن را ذلیل کند، اگر شهادت می تواند تفکر و بینش اسلامیمان را به دنیا اعلام کند، ما آماده این شهادتیم."
شهید مهدی شاه آبادی
قلبی مالامال از عشق به شهادت
خداوندا! این تو هستی که قلبم را مالا مال از عشق به راهت ، اسلامت ، نظامت و ولایتت قرار دادی. پروردگارا؛ رفتن در دست تو است، من نمی دانم چه موقع خواهم رفت ، ولی می دانم که از تو باید بخواهم مرا در رکاب امام زمانم قرار دهی و آن قدر با دشمنان قسم خورده ات بجنگم تا به فیض شهادت برسم. "شهید صیاد شیرازی"
گوشه ای از وصیت نامه ی شهید صیاد شیرازی
آرزوهایی که محقق شد
ملت ما نباید هیچ وقت فراموش کند که اگر فداکاری این عزیزان و اگر جانفشانی بهترین عناصر این ملت در میدان‌های نبرد نبود،هیچ یک از این آرزوهایی که محقق شد تحقق نمی یافت.
امام خمینی (ره)
اشک سودی هم دارد؟
گریه بر شهید شوق شهادت را ایجاد می کند
آیت الله جوادی آملی
ناخالصی وجود چگونه می سوزد؟
خدایا تو را شکر می کنم که مرا با درد آشنا کردی تا درد دردمندان را لمس کنم. به ارزش کیمیایی درد پی ببرم و ناخالصی های وجودم را در آتش درد بسوزم و خواسته های نفسانی خود را زیر کوهی از غم و درد بکوبم و هنگام راه رفتن بر روی زمین و نفس کشیدن هوا، وجدانم آسوده و خاطرم آرام باشد تا به وجود خود پی ببرم و موجودیت وجود خود را حس کنم.
نیایش های شهید دکتر چمران
شمرت را بشناس!!
به خدا سوگند آنچه امروز دل حسین ابن علی را خون کرده است قضیه فلسطین است.اگر امروز حسین ابن علی بود می گفت اگر میخواهی برای من عزاداری کنی برای من سینه بزنی شعار تو فلسطین باشد.شمر 1300 سال پیش مرد شمر امروزت را بشناس.
استاد شهید مرتضی مطهری
چه کسی به بشریت خدمت کرد؟
هیچ کس به اندازه شهدا به بشریت خدمت نکرده است.چون آن ها هستند که راه را برای دیگران باز می کنند و برای بشر آزادی را به هدیه می آورند.
کتاب حماسه حسینی-استاد شهید مطهری
غزه در انتظار
" امت اسلامی باید به خروش آید و سران اسلامی باید خشم ملتهای خود را به رخ رژیم غاصب بکوبند" "ملتها و دولتهای اسلامی ندای مظلومیت فلسطینیان مظلوم را به سراسر جهان برسانند و وجدانهای خفته را بیدار کنند "

نظرات 3 + ارسال نظر
امیر یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:01 http://www.01cd.ir

فروشگاه اینترنتی صفر و یک

http://www.01cd.ir

خرید انلاین نرم افزار ، بازی ، کارتون و....

با عضویت در خبرنامه می توانید از محصولات جدید ما با خبر شوید


دوست عزیز اگر تمایل داشتی که با هم تبادل لینک کنیم به آدرس زیر برو و لینکتو بزار و منم با اسم فروشگاه اینترنتی صفر و یک لینک کن

http://www.01cd.ir/index.php?links_exchange

موفق باشی

صدف یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:16 http://www.asantabligh.ir

سلام خوبی ! وبلاگ جالبی داری ! عزیزم اگه خواستی یه سری هم به ما بزن.برای تبادل لینک با سایتهای من به این صفحه مراجعه کن http://istgah.asantabligh.com/tabdol1.phpو نیز برای منفجر کردن شمارشگر آمار وبلاگ خودت به این سایتم حتما برو ثبت نام کن و سایتت رو ثبت کن ! مرسی گلمhttp://asanrank.com

حزب الله(خواهران) دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 00:48 http://www.almekyal.blogfa.com

سلام

من هم این ایام پربرکت رو به شما تبریک عرض می کنم.
با تبادل لینک موافقم .

در پناه خدا و سایه سار ولایت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد