در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

رکورد خودکشی نظامیان آمریکایی

 

نتایج یک نظرسنجی در آمریکا نشان می دهد اکثر مردم این کشور خواهان بازگشت نیروهای نظامی آمریکایی قبل از ماه اگوست پیش رو به کشور خود هستند. 

 

ارتش آمریکا 
 
 
 
 
 
 
 
  

 

نتایج این نظرسنجی که از سوی روزنامه واشنگتن پست و شبکه تلویزیونی ای بی سی صورت گرفته است حاکی از آن است که از هر ده آمریکایی هفت نفر خواهان بازگشت نیروهای نظامی قبل از پایان ماه آینده هستند.

بنا بر گزارش رادیوی عرب زبان سوا وابسته به دولت آمریکا، از میان هر ده نفر، چهار نفر معتقدند که جنگ عراق هزینه ای بود که این کشور بخاطر رسیدن به آنچه به دست آورده پرداخت کرده است و از سوی دیگر نیمی از افراد گفته اند جنگ عراق موجب شد تا ایالات متحده آمریکا در یک دوره طولانی مدت امنیت پیدا کند.

همچنین گفتنی است بنا بر گزارش دیگری از روزنامه واشنگتن پست، میزان خودکشی در بین نیروهای نظامی آمریکایی به میزان بی سابقه ای رسیده است به طوری که در ماه ژوئن امسال 32 مورد خودکشی گزارش شده است.

بنا بر گفته سرهنگ کریس فیلبریک رئیس کارگروه جلوگیری از خودکشی ارتش آمریکا این خودکشی ها بیشتر به علت فشار های مستمر به نیروهای نظامی در عراق و افغانستان بوده است.

منبع:فردا

نظرات 1 + ارسال نظر
باقری سه‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 21:07 http://haqiqat.mihanblog.com

سالهاى اوّل بعثت بود پیامبر صلى اللّه علیه و آله به دامنه کوه صفا تشریف آوردند و ایستادند و فریاد کشیدند و اعلام خطر کردند.
مردم جمع شدند که ببینند چیست و چه خبر است .
پیامبر صلى اللّه علیه و آله اوّل از مردم تصدیق خواستند که اى مردم ! مرا در میان خود چگونه شناخته اید؟
همه گفتند: تو را امین و راستگو یافته ایم .
فرمود: اگر من الا ن به شما اعلام خطر کنم که در پشت این کوهها دشمن با لشکر جرار آمده است و مى خواهد بر شما هجوم آورد آیا سخن مرا باور مى کنید؟
گفتند: البته که باور مى کنیم .
پس از آنکه این گواهى را از مردم گرفتند فرمودند:
انى نذیر لکم یدى عذاب شدید. من به شما اعلام خطر مى کنم که این راهى که شما مى روید دنباله اش عذاب شدید الهى است در دنیا و آخرت ، و پیامبر آمده است تا انسانها را به سوى پروردگار خویش دعوت کند.



یک نفر از مسلمانان فوت کرد، پیغمبر صلى اللّه علیه و آله رفت و بر او نماز خواند.
پس از آن پرسید: چندتا بچّه دارد؟ و چه چیزى براى آنها به ارث گذاشته است ؟
جواب دادند: یا رسول اللّه ، مقدارى ثروت داشت ، اما قبل از مردن همه را در راه خدا داد.
فرمودند: اگر این را قبلا به من گفته بودید من بر این آدم نماز نمى خواندم زیرا که بچه هاى گرسنه و (بى چیز) را در اجتماع رها کرده است .(37)
فقهاء رضوان اللّه علیهم مى گویند:
حتى اگر وصیّت مى خواهى بکنى که بعد از من ثروتم را در راه خدا چنین خرج کنند، وصیّت به ثلث بکن . به زائد ثلث وصیّت تو نافذ نیست .


سلام وعرض ادب واحترام به شما بزرگوار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد