در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

اهل مذاکره هستیم اما نه با آمریکا

رهبر معظم انقلاب در دیدار کارگزاران نظام:
 
اهل مذاکره هستیم اما نه با آمریکا
 
جام جم آنلاین: حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز در دیدار مسئولان و کارگزاران نظام ضمن تبیین سیاستهای جمهوری اسلامی در مسائل مهم داخل و خارجی، ماه رمضان را فرصتی بی بدیل برای توبه و طهارت و خلوص و توجه به ابعاد اجتماعی و سیاسی تقوا دانستند و با تأکید ویژه بر ضرورت وحدت و همدلی افزودند: وحدت مسئولان یک فریضه مهم است و تعمد در بر هم زدن آن، خلاف شرع به شمار می رود.  
 
 
                             

 
ادامه مطلب ...

با هرکسی به همان اندازه که اصول را قبول دارد متصل و متحدیم

حضرت آیت الله خامنه ای :
 
با هرکسی به همان اندازه که اصول را قبول دارد متصل و متحدیم
جام جم آنلاین: حسینیه امام خمینی، عصر امروز صحنه دیدار صمیمانه و پرشور هزاران نفر از دانشجویان دانشگاهها با رهبر معظم انقلاب اسلامی بود. پس از سخنان نمایندگان دانشجویان، حضرت آیت الله خامنه ای، جلسه امروز را از شیرین ترین و مطلوب ترین جلسات خواندند و با اشاره به لزوم پیگیری مسائل مطرح شده در سخنان دانشجویان خاطرنشان کردند: تفاوت دیدگاههای دانشجویان در این جلسه بسیار پرطراوت، و تلاش آنان برای بیان سخنان فکر شده و دارای استدلال، بسیار شوق انگیز بود. 
 
                              
 

ادامه مطلب ...

تیتراژ پایانی ملکوت

تیتراژ انتهایی سریال ملکوت، خواننده: رضا صادقی آهنگساز: بهنام ابطحی و شعر عبدالجبار کاکایی  

  

    

             

 

 

دانلود در ادامه مطلب 

 

ادامه مطلب ...

ازدواج از دیدگاه قرآن

ازدواج از دیدگاه قرآن
                                                                              ازدواج از دیدگاه قرآن 
 
 
قرآن، کتاب هدایت و سعادت بشری و منبع شایسته‌ای برای درک مفاهیم و مسایل ازدواج است. بر خلاف دیگر کتاب‌های مقدس که رهبانیت و تجرد را مقدس می‌‌شمارند یا آزادی و بی‌بند و باری در اخلاق جنسی را پیشنهاد می‌کنند، قرآن راه میانه را برگزیده است. خداوند متعال می‌فرماید:
وَابْتَغِ فِیمَا آتَاکَ اللَّهُ الدَّارَ الْآخِرَةَ وَلَا تَنسَ نَصِیبَکَ مِنَ الدُّنْیَا وَأَحْسِن کَمَا أَحْسَنَ اللَّهُ إِلَیْکَ وَلَا تَبْغِ الْفَسَادَ فِی الْأَرْضِ إِنَّ اللَّهَ لَا یُحِبُّ الْمُفْسِدِینَ ؛ و به آنچه خدایت داده است، برای آخرت را بجوی و سهم خود را از دنیا فراموش مکن و هم چنان که خدا به تو نیکی کرده است، نیکی کن و در زمین فساد مجوی، زیرا خدا، فسادگران را دوست نمی‌دارد.[1]
  

ادامه مطلب ...

حزب ‌‌الله لبنان همیشه پیروز است.

                              حزب ‌‌الله لبنان

 

 دهه ی هشتاد میلادی را باید دوران اوج ‌گیری «اسلام ‌گرایی» در جهان اسلام نامید. در این دهه، گروه‌های معتقد به اسلام سیاسی، اقدامات زیادی را به منظور براندازی حکومت‌های موجود در کشورشان و برپایی حکومت اسلامی به انجام رساندند. بسیاری از کشورهای اسلامی شاهد ظهور چنین گروه‌هایی بوده‌اند. گروه‌ها و تشکل‌هایی همچون اخوان‌المسلمین در مصر و اردن و سوریه، التکفیر و الهجره در مصر، راشد الغنوشی در تونس، جبهه نجات اسلامی در الجزایر، جنبش حسن ترابی در سودان، الحجیمان در عربستان سعودی و همچنین گروه‌های اسلام‌گرای افغانستان، احزاب اسلام‌گرای پاکستان و ... نمونه‌هایی از آن‌ها می‌باشند. 
 

ادامه مطلب ...

غزه در آستانه خاموشی کامل قرار گرفت


با وجود گذشت یک هفته از تعطیل شدن نیروگاه اصلی غزه به علت فقدان سوخت، قطع برق در این منطقه تحت محاصره همچنان ادامه دارد.

یکی از مقام‌های تامین نیرو در غزه روز جمعه با ابراز نگرانی از وضعیت موجود گفت: "برخی از مردم و اماکن با استفاده از مولدهای شخصی و موتور برق خانگی اقدام به تامین برق مورد نیاز خود می‌کنند که این تلاش نیز به علت کمبود شدید سوخت رو به ناکامی است." 

     

                                 غزه در آستانه خاموشی کامل قرار گرفت  

 

ادامه مطلب ...

حکایت مجتهد شدن شیخ بی بصیرت کروبی + عکس

 

 

حکایت مجتهد شدن کروبی + عکس
"سحام نیوز" در مطلبی که جدیدا منتشر کرده، با ارائه تصویر دو نامه از شیخ یوسف صانعی در سال‌های 69 و 77، مدعی شده که آقای کروبی یک مجتهد است.؟؟؟؟؟؟ 
 
 
 

ادامه مطلب ...

آثار و برکات روزه‏

                                            رمضان، ذوب شدن بر اثر عبادت است 

چنانکه گفتیم حقیقت روزه تقواى همه جانبه است و هر که به تقوا دست پیدا کند به ثمرات دنیوى و اخروى فراوانى که قرآن و روایات به طور گسترده بدان اشاره کردند دست مى‏یابد. اما براى آنکه از کلى گویى خارج شده و به طور خاص به ثمرات تقواى ناشى از روزه نایل شو یم به بخشى از آن اشاره مى‏کنیم.

در یک تقسیم بندى کلى - هر چند بعضى عناوین قابل تداخل در یکدیگرند - بخشى از آثار روزه را مى‏توان به آثار فردى و آثار اجتماعى تقسیم کرد. 

 

 

 

ادامه مطلب ...

اگر فاصله افتاده...

                                         فاصله

 

اگه فاصله افتاده

اگه من با خودم قهرم

تو کاری با دلم کردی

که فکرشم نمی کردم..

 

تا چند شب قبل ،ساعت 23 اعضای خانواده دور هم جمع می شدند و سریال فاصله ها رو می دیدند . سریالی که صرف نظر از جنبه های  مثبت و منفی اش ، و نقاط قوت و ضعف فیلنامه و بازیگری و غیره اش ویژگی هایی داشت که مخاطبان زیادی رو جذب کرد. یکی از آن ویژگی ها پرداختن به موضوعی بود که در جامعه ی ما افراد زیادی به آن مبتلا هستند. داستان «فاصله» بین آدم ها... 

 

ادامه مطلب ...

سلام دوستان

سلام به دوستان مسلمان و شیعه و محب ولایت :

 

دوستان اولین شب ماه مبارک رمضان را بر همه شما تبریک عرض می کنم.. 

 

التماس دعا عزیزان 

 

 

 

 

  در ادامه مطلب یک ویژه نامه کامل و خوب درباره ماه مبارک رمضان    

 

                             برای شما قرار داده ام.. 

 

  

 

 

    

 

ادامه مطلب ...