در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

روى خط خبر

کوروش را نگه دارید


برخی تشکل های دانشجویی و تشکل های مردم نهاد با ارسال نامه هایی به مسئولان، خواستار نگهداری منشور به غارت رفته کوروش در کشور شده اند.این تشکل ها گفته اند این منشور می تواند بخش کوچکی از خساراتی باشد که از سوی انگلیسی ها در جریان جنگ جهانی به ایران وارد شد و دولت هم به دنبال دریافت این خسارات است.




این همه قانون و کمبود قانون


در حال حاضر قانونی جامع و کاملی درباره برخورد با مدعیان دروغین وجود ندارد و بسیاری از این افراد پس از بازداشت توسط نیروهای امنیتی و انتظامی به سرعت آزاد می شوند. اخیراً سرکرده یکی از این فرقه ها پس از بازداشت فقط به جرم داشتن دیش ماهواره 500 هزار تومان جریمه شده است!
فتنه گران به فکرتعویض چرخ 


شنیده ایم محمد خاتمی به تازگی در جمعی گفته «باید فعالیت جریان اصلاحات را از قالب حزب مشارکت و سازمان مجاهدین خارج کنیم و به بنیاد باران که دارای مجوز فرهنگی و اجتماعی است منتقل کنیم تا تحرکات ما رنگ و بوی سیاسی نداشته باشد.»
پیامک خوان های کروبی


یکی از نزدیکان کروبی در جلسه ای گفته است: به دلیل اینکه کروبی نمی تواند با دستگاه موبایل کار کند هر پیامکی که برای وی می آید توسط محافظین برای او خوانده می شود و در صورتی که این پیامک نیاز به جواب داشته باشد این کار را محافظین انجام می دهند.
اهانت سایت حامی موسوی به امامان شیعه


در حالی که موج خشم انزجار از هتاکی مدعیان آزادی و مدنیت به ساحت قرآن کریم، امت اسلامی را در بر گرفته است، سایت بالاترین که پاتوق حامیان جریان فتنه محسوب می شود، به توهین اعتقادات شیعی پرداخته است.
در یکی از مطالب منتشر شده، نویسنده با تحریف برخی از احادیث امامان شیعه، به تمسخر سخنان گهربار ائمه معصوم پرداخته و ادعاهایی سخیف را به امام باقر و امام موسی کاظم(علیهم السلام) نسبت داده است.
همچنین در مطلب دیگری یکی از کاربران سایت بالاترین، با انتشار ابیاتی موهن به تمسخر فرهنگ انتظار و توهین به حضرت حجت (عج) پرداخته است.


بدخواه آیت الله خامنه ای را لعن می کنم


آیت الله امجد بارها در جمع شاگردان فرموده است که «من بدخواه آیت الله خامنه ای را لعن می کنم» و بدخواهی قبل از معارضه است.یکی از شاگردان آیت الله امجد با ذکر خاطراتی از وی گفته است: آیت الله امجد بارها می گفت که باید این سید - آیت الله خامنه ای - را دعا کنیم که بار به دوش اوست و باز می فرمود که ما هر وقت مشکلی داریم، برای این سید دعا می کنیم و باز می فرمود که این سید مثل برق دارد بالا می رود و باز قریب به این مضامین می فرمود که ما سه چیز را هرگز نباید رها کنیم؛ نظام اسلامی، مقام رهبری و وحدت کلمه.


فیلمبرداری از دختران در مرکز زیبایی در تهران


مدیر یک مرکز جراحی زیبایی پیشرفته در شمال غرب تهران اقدام به کار گذاشتن دوربین در اتاق های مختلف و بخش های گوناگون کلینیک کرده و حتی در اتاق عمل نیز به صورت غیرقانونی اقدام به کار گذاشتن دوربین کرده است.
وی برای توجیه عملش یک استدلال شرعی! از خود جعل کرده که «من هم پس از دیدن این فیلم های گرفته شده از مراجعین، مانند دکترها و پرستاران و کادر درمان کلینیک نسبت به مراجعین محرم! می شوم.»


شجریان درخواست وساطت کرد


شجریان از انتساب مواضع و علنی شدن رابطه اش با جریان فتنه به شدت دلخور شده است. یکی از نزدیکان شجریان در ملاقاتی با یک مقام غیر دولتی خواستار چاره جویی برای حل مشکل شده است. یک مشاور شجریان خبر داده که وی حاضر است برای فاصله گرفتن از جریان فتنه برنامه ای مناسب برای جبران خطاهای گذاشته اش اجرا نماید.


پیشنهاد تأسیس وزارت امر به معروف و نهی از منکر 


آیت الله محسن مجتهد شبستری نماینده مردم استان آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری پیشنهاد کرد که وزارتخانه امر به معروف و نهی از منکر تأسیس شود. حجت الاسلام سیدعبدالهادی حسینی شاهرودی نماینده مردم گلستان هم در هشتمین اجلاسیه هم طی سخنانی با اشاره به برخی مشکلات اجتماعی، خواستار احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه شد.
وی همچنین در سخنرانی خود، پیشنهاد پارلمانی شدن انتخاب رئیس جمهوری با رأی نمایندگان مجلس شورای اسلامی یا مجلس خبرگان را مطرح کرد.


اجاره دادن ساعتی آپارتمان ها با چه هدفی؟!


به تازگی در کشور و به ویژه در تهران، پدیده جدیدی بروز کرده است که طی آن صاحبخانه ها واحدهای استیجاری خود را برای یک هفته، یک روز و حتی چند ساعت اجاره می دهند و در قبال آن اجاره ای چند صد هزار تومانی از مستاجران می گیرند!
این صاحبخانه ها عمدتاً آپارتمان های خود را به جوانان اجاره می دهند که به خاظر مسائلی نمی توانند جشن و مناسبت های خود را در منزل خود و با والدین شان برگزار کنند.


توزیع شب نامه علیه هدفمندی یارانه ها


به تازگی و در آستانه اجرای طرح هدفمندسازی یارانه ها، افراد ناشناس وابسته به گروه های مخالف دولت در برخی شهرها تعدادی شب نامه با نام «بر سر سفره مردم چه می گذرد» با هدف زیر سوال بردن خدمات دولت توزیع کرده اند. در این شب نامه با انتقاد از عملکرد اقتصادی دولت به بزرگنمایی مشکلات اقتصادی پرداخته شده است.


ناصر حجازی: پول مشایی را پس دادم


ناصر حجازی، چهره سرشناس فوتبال ایران گفت :در مدت بیماری ام خیلی ها ابراز لطف کردند و بعضی ها هم با اسم من مانور دادند. آقای رحیم مشایی، پس از کلی اصرار می خواستند بیایند عیادت و با این که دلم راضی نبود، به اتیلا گفتم بگو بیایند. آمدند و یک عکاس هم با خودشان آوردند. زمان رفتن پنج میلیون تومان گذاشتند داخل پاکت که پیش از رفتن به اتیلا گفتم این پول را پس بفرست و بگو من که بچه گدا نیستم. خیلی ها می آمدند تا خودشان را نشان بدهند. آن ها به ما احتیاج دارند نه ما به آن ها.


صدای آمریکا به «مانکن دیپلماسی» رو آورد


دولت آمریکا تلاش دارد، با انگیزه کاهش پیامدهای ناشی از آتش زدن قرآن به دست کشیشان مسیحی و جلوگیری از پیوستن مسلمانان خاورمیانه به اعتراضات، با پخش آخرین اخبار ستارگان هالیوودی مانند «پاریس هیلتون»، «کیم کارداشیان» و «بریتنی اسپیرز» در برنامه های صدای آمریکا، افکار عمومی مسلمانان را منحرف کند.


حمایت آشکار بی بی سی از کشیش دیوانه آمریکایی


شبکه تلویزیونی بی بی سی در گزارشی با نام «خشم مسلمانان در اعتراض به توهین به قرآن» تلاش کرد تا به شیوه ای زیرکانه اخبار مربوط به اعتراضات مردمی مسلمانان نسبت به توهین به قرآن کریم در آمریکا را توجیه کند.


حمایت «عباس» از فتنه سبز


محمودعباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در یک موضعگیری که سایت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی نیز آن را منعکس کرد، گفت که از موضع خاتمی که مردم و جوانان را به حضور در مراسم روز قدس تشویق کرد، شگفت زده شده و ملول شده و از ته دل گریسته است! وی همچنین به خاتمی گفته: شما با تشویق مردم به راه پیمایی روز قدس، جنبش سبز مردم را به خشونت و نفرت، آلوده کردید!


اعتراض حامیان سابق به زهرا رهنورد


فعالان فمینیست که پیش از این از اظهارات ضداسلامی و ساختارشکنانه زهرا رهنورد استقبال کرده بودند، خواستار تندتر و صریح شدن این اظهارات از سوی وی در تقابل با احکام اسلامی نظیر حجاب شده اند.به گزارش شبکه ایران، درحالی که همسر میرحسین موسوی تلاش گسترده ای دارد تا به حضور در محافل خصوصی گروه های فمینیست و بیان اظهاراتی علیه احکام اسلامی، خود را به عنوان نماد فعالان این عرصه معرفی کند، یکی از سران جریان فمینیست به انتقاد از وی پرداخته و خواستار تغییر ادبیات زهرا رهنورد شده است.


حمایت از زن زناکار 


شیرین عبادی در مصاحبه با یک سایت فرانسوی، زن مجرمی که پس از زنای محصنه، شوهر خود را با همکاری مردی دیگر کشته است را بی گناه دانست. شیرین عبادی، ضمن حمایت شدید از جرایم ارتکابی سکینه محمدی آشتیانی، افزایش فشارهای غربی بر قوه قضائیه کشورمان را موجب خوشحالی دانست و افزود: «سکینه م» کاملاً بیگناه است چرا که عمل زنا نه جنایت است نه جرم!


شکست دیپلماسی عمومی آمریکا در مقابل ایران


یک پایگاه مطالعاتی آمریکا در گزارشی با اشاره به شکست دیپلماسی عمومی آمریکا در خاورمیانه نوشت: برنامه هسته ای ایران با حمایت چشمگیر اعراب مواجه شده است و از 29 درصد سال 2009 به 57 درصد در سال جاری رسیده است. هریتیج در ادامه گزارش خود نوشت: نه تنها اعراب از سیاست ها اوباما در خاورمیانه ناامید شده اند بلکه حمایت ها از برنامه هسته ای ایران در این منطقه نیز در حال افزایش است و این اخبار از دیدگاه سیاسی و به خصوص دیپلماسی عمومی، اخباری وحشتناک به شمار می آید.
پایگاه خبری اندیشکده هریتیج در ادامه با اشاره به ضعف دیپلماسی عمومی آمریکا در بین کشورهای عربی، نوشت: ابزارهای دستگاه دیپلماسی عموم آمریکا کجا قرار دارد تا بتواند برای مردم کشورهای عربی خطری که تسلیحات اتمی ایران برای جهان، خاورمیانه و مردم ایران داشته باشد را توضیح دهد؟ خوب این ابزارها با فناوری های نوین رسانه ای برای پخش برنامه های سرگرم کننده و روابط عاشقانه رها شده است.


نظر شاگرد آیت الله قاضی درباره سرنوشت اطرافیان امام خمینی(ره) 


یکی از شاگردان عارف، آیت الله قاضی در اوایل انقلاب، پیش بینی جالبی از سرنوشت همراهان و یاران حضرت امام کرده اند که خواندنی است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران مرحوم آیت الحق حاج سید هاشم رضوی از شاگردان مرحوم آیت الله قاضی در سال 1370 در سن 99 سالگی به لقاء الله پیوست.
ایشان اوئل انقلاب فرموده بودند : اطرافیان آقای خمینی دو گروه هستند ، یک گروه آخرتشان به دنیا می چربد و یک گروه دنیایشان به آخرتشان می چربد . آن گروه که آخرتشان مقدم به دنیا است، دور و بر آقای خامنه ای جمع هستند ولی آنان که دنیاشان به اخرت مقدم است از دور و بر امام و بعد هم آیت الله خامنه ای جدا می شوند.


پرچم صهیونیست برفراز چه خانه هایی برافراشته شده


مدرس حوزه های علمیه قم با اشاره به اینکه دیش های ماهواره ای پرچم صهیونیست ها به شمار می روند گفت: این ابزار شیطانی است که توسط صهیونیست ها مستقر شده اند تا ایمان، باور و قرآن مسلمانان را ریشه کن و نابود کنند.
حجت الاسلام «حسن عرفان» در همایش «تکریم از پشتیبانان تعلیم و تربیت» کرمان گفت:افرادی که دیش های ماهواره ای را در خانه های خود به منظور دیدن برنامه های مخرب نصب می کنند، در قرآن سوزی شریک هستند.
وی با بیان اینکه تهاجم فرهنگی از قرآن سوزی و اهانت فیزیکی به قرآن مهم تر و تأثیرگذارتر است گفت: شبکه ماهواره ای فارسی وان به مراتب از قرآن سوزی در خیابان های واشنگتن اثرات مخرب بیشتری دارد.


منبع : صبح صادق

نظرات 6 + ارسال نظر
وبساز دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 22:57 http://www.2websaz.co.cc

سلام چهار حرف داره عشق سه حرف داره گل دو حرف داره اما تو حرف نداری

جاده ی زندگی نباید صاف و مستقیم باشد و گرنه خوابمان می گیرد دست اندازها نعمتند
میدونی؟ اگه صخره و سنگ تو مسیر رودخونه نباشند صدای آب اصلا قشنگ نیست.......

راز موفقیت را نمیدانم اما راز شکست در راضی نگه داشتن همگان است

اگه غمگین بودی واحتیاج به درد دل داشتی خبرم کن.بهت قول نمیدم بخندونمت ولی این قول رومیدم که باهات گریه کنم

یک نفر . . .
یک جایی . . .
یک وقتی . . .
تموم رویاش . . .
لبخند تو بودی . . .
پس یک جایی . . .
یک وقتی . . .
با یک لبخند یادش کن

وبساز ابزار وب نویسان جوان
جدیدترین کذهای موزیک

Mohammad دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 22:57 http://mihansoftware.com

تـــ.وجه ××× تــوجه
جایزه ویژه به پربازدید ترین وبلاگ با قرار دادن لینک باکس سایت ما جایزه 500 مگابات هاست +2 دامنه رایگان را از آن خود کنید .
کافیست وبلاگ خود را ابتدا در لینک باکس ثبت کنید و کد لینک باکس را در وبلاک خود قرار دهید
در یافت کد لینک باکس

<body style="text-align: center"><script language="javascript" src="http://linkbox.mihansoftware.com/Show.php"></script>


از اینجا هم میتونید کد رو دریافت کنید
http://linkbox.mihansoftware.com/GetCode.php
×××××××××××××××××××××××××××××××××××××
سلام . واقعا وبلاگت بی نظیره .خسته نباشی . من که از همه مطالبش استفاده کردم و لذت بردم .البته جای بهتر شدنم داره و بازم خسته نباشی
در ضمن باعث افتخار و سربلندیه منه که منو با اسم پر بازدید ترین سایت ایران یا بانک نرم افزار ایرانیان لینکم کنی و هر از گاهی به سایت ما سر بزنی و راجبه مطالبش نظر بدی . ممنون . مرسی
منتظرتما...

وبساز دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 23:04 http://www.2websaz.co.cc

سلام چهار حرف داره عشق سه حرف داره گل دو حرف داره اما تو حرف نداری

جاده ی زندگی نباید صاف و مستقیم باشد و گرنه خوابمان می گیرد دست اندازها نعمتند
میدونی؟ اگه صخره و سنگ تو مسیر رودخونه نباشند صدای آب اصلا قشنگ نیست.......

راز موفقیت را نمیدانم اما راز شکست در راضی نگه داشتن همگان است

اگه غمگین بودی واحتیاج به درد دل داشتی خبرم کن.بهت قول نمیدم بخندونمت ولی این قول رومیدم که باهات گریه کنم

یک نفر . . .
یک جایی . . .
یک وقتی . . .
تموم رویاش . . .
لبخند تو بودی . . .
پس یک جایی . . .
یک وقتی . . .
با یک لبخند یادش کن

وبساز ابزار وب نویسان جوان
جدیدترین کذهای موزیک

admin دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 23:46 http://www.bahalmusic.blogtaz.com/

سلام...وبلاگ خیلی خوبی داری...اگه موافقی با هم تبادل لینک کنیم...اگه خواستی منو به اسم (دانلود موزیک های ایرانی) لینک کن...بعد خبرم کن تا با اون اسمی که میخوای لینکت کنم
مرسی

خدا همین نزدیکی هاست سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:01 http://kumail.blogsky.com

سلام برادر lمن خوبم تو چطوری. اینجایی که هستم اوضاع خوبه . اما خب بقیه جا ها اوضاع بد جوری بهم ریخته

فقط می تونم بگم که دعا کن که همه چی درست بشه.

علیرضا سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 17:20 http://www.rasekhoon.net/weblog/ahmadynejad/index.aspx

سلام و تشکر از بازدیدتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد