در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

روى خط خبر

    http://www.qomgolf.com/image/news6.jpg

اعتراف اکبر گنجی در کلیسا

اکبر گنجی یکی از اعضای پنج گانه اتاق فکر جنبش سبز! در خارج کشور طی سخنانی در جمع شماری از هم قطاران و در کلیسای کارتویزر شهر کلن، از تشدید اختلاف میان کروبی و موسوی و خاتمی خبر داد و گفت: جنبش تمام امکانات رسانه ای خود را از دست داده و به اندازه مخالفان خارج کشور از وب سایت ها بهره مند است. آنها همان امکانات قبل از انتخابات سال 88 را دیگر ندارند. شکاف بین سران جنبش افزایش یافته است، خاتمی از «جنبش سبز» یا درباره «جنبش سبز » حرف نمی زند. مسئله او بازسازی دوباره جبهه اصلاح طلبان با محوریت خود، گفت وگو با رهبری و فعالیت در چارچوب های تعیین شده است، اختلافات کروبی و خاتمی هم کاهش نیافته است.



 

امام جماعت کشاورز شهید شد
حجت الاسلام عزیز عبداللهی، امام جماعت مسجد ایرانشهر به هنگام عزیمت به سوی زمین های کشاورزی خود توسط 4 نفر موتور سوار مسلح به شهادت رسید. این شهید که با یک کارگر در حال عزیمت به سوی مزارع خود بود توسط یکی از اشرار با سابقه منطقه به شهادت رسید.گفته می شود این شرور قبل از این جنایت در دو سال گذشته 4 نفر دیگر را به قتل رسانده است.


تفریح نظامیان آمریکایی و نروژی
پایگاه خبری «ربل نیوز» به قلم کریستوفر بولین تحلیلگر آمریکایی نوشت: کشتار سربازان افغان توسط سربازان آمریکایی و نروژی نوعی تفریح برای سربازان ناتو است.
سربازان می گویند که کشتن افغانها یک تفریح بزرگ برای آنها به حساب می آید. یکی از تک تیرانداز های نروژی گفت: «وقتی که به میدان جنگ می روید تنها شما و دشمنان تان در آنجا حضور دارید و زمانی که «فواره قرمز» (خونی که از قربانی تک تیرانداز بیرون می جهد) را می بینید... این صحنه غیرقابل توصیف است ... ما به همین خاطر اینجا هستیم.»
بازداشت عوامل توزیع کتب ضاله
در پی دریافت اخبار مردمی مبنی بر توزیع و فروش کتب ضاله و انحرافی در میدان تجریش اکیپ ضابطان قضایی بسیج پس از بررسیهای نامحسوس موفق به شناسایی و بازداشت دو نفر از سرکردگان این شبکه شدند.
استقبال از فتوای رهبر معظم انقلاب
رهبر اخوان المسلمین اردن با تقدیر از فتوای حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب، در مورد حرمت اصحاب و همسران پیامبر اکرم(ص) آن را یک اقدام ارزنده در راستای حفظ وحدت مسلمانان و جلوگیری از بروز فتنه مذهبی دانست و اعلام کرد: از آیت الله علی خامنه ای عالی ترین مرجعیت شیعیان که اهانت به همسران پیامبر(ص) و نمادهای اهل سنت را حرام دانستند، تقدیر می کنم.
روزنامه الاهرام چاپ قاهره هم با اشاره به فتوی اخیر آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب، نوشت:فتوای اخیر آیت الله خامنه ای، فرمانده کل قوای ایران ابتکار جالبی از سوی تهران و نشانه حسن نیت آنها بود . این فتوا می تواند شکاف های موجود بین مسلمانان را برطرف نماید.
کلکسیون آثار ایرانی در موزه رژیم صهیونیستی
بی بی سی گزارش داد که موزه اسرائیل در بیت المقدس که به تازگی با هزینه 100 میلیون دلار مرمت شده، مجموعه بی نظیری از آثار باستانی ایران مربوط به تمام دوره های تاریخی را در خود جای داده است.
تعداد مخاطبان بی بی سی فاش شد
بی بی سی فارسی در بولتن اخبار روزانه اش که برای مشترکین ارسال می کند در اخبار تاریخ دوشنبه 29 شهریور 1389 نوشت: برآورد می شود که بینندگان تلویزیون بخش فارسی بی بی سی در سه کشور ایران، افغانستان و تاجیکستان بیش از سه میلیون نفر هستند! این در حالی است که در ابتدا ادعا می شد که این شبکه تلویزیونی پرهزینه از تلوزیونهای کشورهای مورد هجمه بیشتر بیننده دارد.البته این در حالی است که برخی منابع معتبر اعلام کردند، بینندگان ایرانی بی بی سی پس از فتنه سال گذشته به شدت کاهش یافته است.
روسیه به ایران غرامت می دهد
رئیس شرکت روس تکنولوژی از پرداخت غرامت به ایران به خاطر لغو قرارداد فروش سامانه اس 300 خبر داد.
فرصت الهی
رئیس جمهور کشورمان با بیان این که یک دوستی می گفت نامه هایی که مردم برای حل مشکلات شان به ما می دهند یک هدیه و یک برگه عبور است، گفت: در واقع این یک فرصت الهی است که در اختیار ما قرار گرفته تا به مردم کمک و مشکلات را حل کنیم. البته باید بر اساس قانون کار افراد را راه انداخت و مشکلات را حل کرد.
بعضی اوقات با 200 - 300 هزار تومان زندگی یک فرد زیر و رو می شود
احمدی نژاد با بیان این که من نامه های مردمی زیادی می خوانم و روزانه بین 50 تا 100 نامه مردمی می خوانم، گفت: بعضی اوقات می بینید که با 200 - 300 هزار تومان زندگی یک فرد زیر و رو می شود. مثلاً فردی برای یک ترم دانشگاهش پول ندارد قصد داشته تا تحصیل را رها کند ولی وقتی که هزینه یک ترم دانشگاه آن تأمین می شود در زندگی او خیلی تأثیرگذار است.
جزئیات دیدارنبوی با رفسنجانی
بهزاد نبوی در جمع گروهی از اعضای سازمان مجاهدین ، جزئیاتی از دیدارش با هاشمی رفسنجانی را بیان کرد.
یک عضو سازمان مجاهدین به خبرنگار مشرق گفت: همزمان با سفر هاشمی رفسنجانی به بابل، بهزاد نبوی هم که در مازندران بوده است ضمن تماس با محمد هاشمی موفق به دیدار با هاشمی رفسنجانی می شود.
به گفته این عضو سازمان، بهزاد نبوی در ابتدای جلسه از دیدار هاشمی با خانواده زندانیان تشکر می کند و اضافه می کند به نظر ما طرح مطالبات باید با سکوت پیگیری شود و جنجال کمکی به حل مشکلات نمی کند.
بهزاد نبوی با استناد به نظر خاتمی هم که معتقد است شلوغ بازی نتیجه عکس دارد، افزود:ما باید انتخاباتی که یکسال و نیم از آن گذشته را فراموش کنیم و در سکوت سیاسی برای انتخابات های پیش رو فعالیت کنیم.
منابع ارزی بی نظیر
در اوایل دولت نهم 49 میلیارد دلار بدهکار بودیم و این بدهکاری در حال حاضر به 15 میلیارد دلار رسیده است و در طول این مدت نیز وامی نگرفته ایم و قرض نکرده ایم و ذخایر ارزی مان نیز بالا رفته است.
9 سال استراتژی های اشتباه آمریکا!
آسوشیتدپرس، در گزارشی به مناسبت نهمین سال حمله آمریکا به افغانستان نوشت: پنجشنبه 7 اکتبر در حالی جنگ افغانستان وارد نهمین سال خود شد که روز به روز بی اعتمادی افغانها به آمریکا بیشتر می شود و استراتژی های غلط این کشور در افغانستان همچنان قربانی می گیرد. «کرزای» هفته گذشته در سخنرانی خود گفت: 9 سال از حضور ناتو در افغانستان می گذرد و ما هنوز به نتیجه قابل ملاحظه ای دست نیافتیم. کودکان افغان هنوز هم از ترس حملات و بمب گذاریها نمی توانند به مدرسه بروند.
اراذل و اوباش هم عزیز فتنه گران می شوند!
مردم منطقه 4 تهران از جمع آوری اراذل و اوباش و معتادان ابراز خوشحالی و سایت حامی فتنه ابراز نگرانی کرد!
نیروی انتظامی هفته گذشته با شناسایی اراذل و اوباش و معتادان منطقه 4 تهران و در یک اقدام حساب شده جمع زیادی از این عناصر را دستگیر کرد. در همین حال سایت جرس که اتاق فکر میرحسین در لندن محسوب می شود از این اقدام نیروی انتظامی خشمگین شد و به جای حمایت از بازداشت اوباشان و معتادان، از این افراد به عنوان بی گناه و زمینه سازی برای حضور پلیس در خیابان ها نام برد و مدعی اعمال خشونت نسبت به مردم شد.
نگذارید احمدی نژاد حرف بزند

تزیپی لیونی، وزیر خارجه اسبق رژیم صهیونیستی و رهبر حزب کادیما در اظهاراتی خشمگینانه از اعطای تریبون های بین المللی به رئیس جمهور ایران به شدت انتقاد کرد. لیونی روز سه شنبه در مدرسه دولتی «جان اف کندی» دانشگاه «هاروارد» آمریکا با ایراد اظهارات خشمگینانه ای گفت: جهان باید از اعطای منبر و تریبون به سران ایرانی برای سم پاشی در مجامع بین المللی خودداری کند. وی افزود: نباید به احمدی نژاد برای گسترش ایده هایش فرصت داد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد