در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

راه‌های جلوگیری از تسلط شیطان

            سلامتی آقا امام زمان(عج)وامام خامنه ای صلوات




رهبر معظم انقلاب اسلامی در جلسه درس خارج از فقه تاکید کردند: بهترین نصحیت کننده‌ انسان، خود او است؛ چون انسان از خودش گله‌مند نمی‌شود.


به گزارش رهوا، حضرت آیت الله خامنه‌ای در ابتدای جلسه درس خارج از فقه روز یکشنبه به شرح حدیثی از حضرت امام جعفرصادق علیه‌السلام پرداختند.



متن کامل سخنان ایشان درباره این حدیث به این شرح است:

فی الفقیه، عن الصّادق (علیه‌السّلام) [حضرت امام جعفر صادق علیه‌السّلام فرمودند]: «من لم یکن له واعظ من قلبه و زاجر من نفسه و لم یکن له قرین مرشد استمکن عدوّه من عنقه». اولین چیزی که موجب میشود که انسان بتواند در مقابل دشمنش - که مراد، شیطان است - ایستادگی کند و مانع بشود از تصرف دشمن و تسلط دشمن، [این است که:] «واعظ من قلبه»؛ از قلب خود واعظی برای خود داشته باشد. قلب متذکر بیدار، انسان را نصیحت میکند، موعظه می‌‌کند.


ادامه مطلب ...

عصر ظهور در کلام امام باقر علیه ‏السلام

http://www.mouood.org/images/news3/307.jpgامام باقر علیه السلام می‌فرماید: بر مردم زمانى مى‏آید که امامشان از منظر آنان غایب مى‏شود. خوشا به حال آنان ‏که در آن زمان در امر [ولایت] ما اهل‌بیت ثابت‏قدم و استوار بمانند! کمترین پاداشى که به آنان مى‏رسد، این است که خداى متعال خطابشان مى‏کند و مى‏فرماید: بندگان من! شما به حجت پنهان من ایمان آوردید و غیب مرا تصدیق کردید. پس بر شما مژده باد که بهترین پاداش من در انتظارتان است.

ادامه مطلب ...

آموزه‌های بنیادین تفکر مهدوی

 مسلمانان برخلاف بسیاری از ادیان و مذاهب معتقدند که منجی موعود آنها نه برای نجات قوم و نژادی خاص، بلکه برای نجات همة‌ بشریت با هر دین، رنگ و نژادی که دارند، می‌آید و عدالت، امنیّت، معنویّت و رفاه و آرامش را برای همگان به ارمغان می‌آورد.

ادامه مطلب ...

فراماسونری در صنعت غذاها

 آیا سردمداران قدرت عمدا برای خاموش کردن جامعه تلاش می کنند؟ نظر دادن در این زمینه سخت است و به اثبات نیاز دارد. اما دلایل زیادی وجود دارد که باعث پذیرفتن این واقعیت می گردد که نه تنها طبقه ایلومناتی بلکه حاکمان نیز تلاش موثری برای به کارگیری سیاست هایی بر ضد سلامت روحی و جسمی جامعه دارند. در این مقاله راه هایی که در جوامع مدرن برای خاموش کردن انسان ها به کار می رود بررسی شده است. در اینجا به بررسی داروها و سموم موجود در غذاها و نوشیدنی ها می پردازیم…

ادامه مطلب ...

چگونه با عاشورا مسلمان شدم؟

 دیانا ترون‌گوسو در خانواده‌ای مسیحی در «ایالت تگزاس» به دنیا آمده است. در زمان تبلیغ دین مسیحیّت در کلیسا، ناگهان با دین اسلام آشنا می‌شود و پس از مطالعه و تحقیق در سنّ بیست سالگی، اسلام را به عنوان دین خود بر می‌گزیند. او در آمریکا فوق‌لیسانس ارتباطات می‌خوانده است که با اوج‌گیری انقلاب اسلامی در ایران، آمریکا را به قصد اروپا ترک می‌کند.


ادامه مطلب ...

فرازی از دعای شورانگیز و امیدبخش دعای عهد

 به یاد دارم یک روز پدرم، مرا که حدود بیست سال داشتم فراخواند و گفت: این شمشیر را بگیر، دور سرت جولان بده و یک ضربه محکم فرود آور.‌ این کار را کردم، گفت تکرار کن، ‌این بار تا آن را چرخاندم، دستم یاری نکرد و نتوانستم، پدرم به خشم آمد و با لحن تندی گفت: این‌طور می‌خواهی امام زمانت را یاری کنی! آنگاه مرا وادار ساخت به ورزش‌خانه بروم.




ادامه مطلب ...

شفاعت امام حسین(ع) در قیامت!

                                       فصلی از حماسه امام حسین(ع)

ما شیعیان معتقدیم که معصومین (ع) و اولیای الهی خصوصاَ امام حسین (ع) دارای مقام شفاعت هستند به همین جهت در زیارتنامه هاى حسینى کراراً از خداوند به وسیله آن حضرت تقاضاى شفاعت مى کنیم . در سجده اى که در پایان زیارت عاشوراى حسینى انجام مى شود بعد از حمد و ستایش خداوند خدا را به سبب تحمّل مصیبت آن حضرت شکر مى گوییم ، سپس عرضه مى داریم : «أَللّهُمَّ ارْزُقْنی شَفاعَةَ الْحُسَیْنِ یَومَ الْوُرُودِ ; خدایا شفاعت حسین را روز ورود در صحنه محشر به من روزى کن » و به دنبال آن مى افزاییم:



ادامه مطلب ...

شیطان پرستی در هالیوود



هالیوود بعنوان حامی شیطان پرستی فعالیت می کند


امروزه مرکز مهمی همچون هالیوود که در عرصه هنر سینما فعال و البته تاثیر گذار است به عنوان یک  پشتیبان جدی درخدمت فرقه شیطان گرایی انجام وظیفه می کند. این ایفای نقش به گونه ای پررنگ است که عنوان « پیامبر شیطان پرستی » برای این رسانه صهیونیستی به هیچ عنوان دور از حقیقت نیست. پرداختن به ماهیت و ماموریت



ادامه مطلب ...

دعا برای امام عصر ـ عجل الله تعالی فرجه الشریف ـ


یکی از وظایف شیعه در عصر غیبت امام زمان ـ عجل الله تعالی فرجه الشریف ـ تضرع و زاری و دعا برای تعجیل در فرج آن حضرت است.

چند مقدمه
 

ادامه مطلب ...

از آیات شیطانی تا قرآن‌سوزی؛ آزادی به سبک آمریکایی

خبرگزاری مهر - گروه دین و اندیشه: تمام اقداماتی که علیه اسلام، مسلمانان و قرآن انجام شده نه تنها خدشه ای به آنها وارد نکرده بلکه توجه و اعتبار اسلام و قرآن افزایش یافته است.




ادامه مطلب ...