در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

فقط به عشق رهبرم امام خامنه ای

                   ارائه این مطلب فقط به خاطره ارادت به رهبر عزیم امام خامنه ای


         سلامتی امام زمان و نایب بر حقش امام خامنه ای رهبر مظلوم و عزیزتر از جانم




 


دیدار امام خامنه ای با علامه حسن زاده



رهبر انقلاب با علامه حسن زاده در تهران دیدار کرد.

جهان نیوز نوشت:

ولی امر مسلمین شب گذشته با حضور در منزل حضرت آیت الله حسن زاده آملی در تهران با ایشان دیدار و گفت وگو کردند. گزارشی از این دیدار نقل نشده است.







سیـــــــــــــد خراسانی  چرا باید همانند حسنــــــــــــین خون دل بخورد ؟؟


آیا این بدعتی همیشگی برای آل محمــــــــــــد (ص) است؟؟


آن امت ننگین که پس از شهادت علــــــــــــی (ع) و با شنیدن آنکه امام در محراب به شهادت رسیده اند  متعجب می گفتند : مگر علی هم نماز می خواند !!!!

باور نمی کردم . درکش بسیار سخت بود . چگونه مردم نمیدانستند آن امام بزرگ چه عظمتی دارد .

گویی تاریــــــــــــخ تکرار شده و به هر کوی و برزن میرسی فرزندش را همچون حسنــــــــــــــــــینش ناسزا گویند و تهمت های بی جا که ریشه در پندارهایی معاویه گونه دارند دوباره زنده شده اند . . . .


آیا ما نیز فریب خورده ی معاویه صفتانیم . آیا نباید رجوع کنیم به سرگذشــــــتمان و خویشتن را بیابیم؟؟

در این بین سخنان بزرگان بسیار گره گشاست . . .


..............................................................................................

« یک نفر را مثل آقاى خامنه‌ای پیدا بکنید که متعهد به اسلام باشد و خدمتگزار، و بناى قلبى اش بر این باشد که به این ملت خدمت کند، پیدا نمى کنـید، ایشان را من سالهاى طولانى مى شناسم،.»

امام خمینى «قدس سره»


پیام امام خمینی(ره) پس از ترور نافرجام آیت الله خامنه ای و جواب ایشان

 

 

من به شما خامنه ای عزیز ، تبریک می گویم که در جبهه های نبرد با لباس سربازی و در پشت جبهه با لباس روحانی به این ملت مظلوم خدمت نموده ، و از خداوند تعالی سلامت شما را برای ادامه خدمت به اسلام و مسلمین خواستارم


بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجت الاسلام آقای حاج سید علی خامنه ای – دامت افاضاته.
خداوند متعال را شکر که دشمنان اسلام را از گروهها و اشخاص احمق قرار داده است ، و خداوند را شکر که از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی هر نقشه که کشیدند و هر توطئه که چیدند و هر سخنرانی که کردند ملت فداکار را منسجم تر و پیوندها را مستحکم تر نمود و مصداق « لازال یؤید هذا الدین بالرجل الفاجر » تحقق پیدا کرد .

اینان هر جا سخن گفتند خود را رسواتر کردند و هرچه مقاله نوشتند ملت را بیدارتر نمودند و هر چه شخصیتها را ترور نمودند قدرت مقاومت را در صفوف فشرده ملت بالاتر بردند . اکنون دشمنان انقلاب با سوء قصد به شما که از سلاله رسول اکرم و خاندان حسین بن علی هستید و جرمی جز خدمت به اسلام و کشور اسلامی ندارید و سربازی فداکار در جبهه جنگ و معلمی آموزنده در محراب و خطیبی توانا در جمعه و جماعات و راهنمایی دلسوز در صحنه انقلاب می باشید ، میزان تفکر سیاسی خود و طرفداری از خلق و مخالفت با ستمگران را به ثبت رساندند . اینان با سوء قصد به شما عواطف میلیونها انسان متعهد را در سراسر کشور بلکه جهان جریحه دار نمودند. اینان آنقدر از بینش سیاسی بی نصیبند که بی درنگ پس از سخنان شما در مجلس و جمعه و پیشگاه ملت به این جنایات دست زدند ، و به کسی سوء قصد کردند که آوای دعوت او به صلاح و سداد در گوش مسلمین جهان طنین انداز است . اینان در این عمل غیرانسانی به جای برانگیختن و رعب ، عزم میلیونها مسلمان را مصمم تر و صفوف آنان را فشرده تر نمودند . آیا با این اعمال وحشیانه و جرایم ناشیانه وقت آن نرسیده است که جوانان عزیز خود را فدای امیان جنایتکاران نکنند و آنان را از شرکت در جنایات آنان برحذر دارند ؟ آیا نمی دانند که دست زدن به این جنایات ، جوانان آنان را به تباهی کشیده و جان آنان به دنبال خودخواهی مشتی تبهکار از دست می رود ؟
ما در پیشگاه خداوند متعال و ولی بر حق او حضرت بقیةالله – ارواحنا فداه – افتخار می کنیم به سربازانی در جبهه و در پشت جبهه که شبها را در محراب عبادت و روزها را در مجاهدت در راه حق تعالی به سر می برند . من به شما خامنه ای عزیز ، تبریک می گویم که در جبهه های نبرد با لباس سربازی و در پشت جبهه با لباس روحانی به این ملت مظلوم خدمت نموده ، و از خداوند تعالی سلامت شما را برای ادامه خدمت به اسلام و مسلمین خواستارم .
والسلام علیکم و رحمة الله برکاته .
روح الله الموسوی الخمینی



آیت الله خامنه ای در واکنش به پیام محبت آمیز امام خمینی ، با صدور پیامی اظهار داشتند:

بسم الله الرحمن الرحیم

بعد از چهار روز که از این حادثه بر من می گذرد به فضل الهی و به کمک و تلاش بیدریغ کارکنان عزیز این بیمارستان خودم را در وضع بسیار مناسب و خوبی می بینم . هر وقت به یاد این می افتم که این حادثه موجب شده امام عظیم الشأن ما اظهار لطف کنند و در پیامشان اظهار دلسوزی بکنند و ملت بزرگ و قهرمان ما دست به دعا بردارد و دعا کنند ، در خودم احساس شرمندگی می کنم . در راه انجام وظیفه اینگونه حوادث ، حوادثی نیست که اینهمه لطف و محبت و بزرگواری را چه از سوی امام ، چه از سوی امت و همچنین از سوی کارکنان ، کارمندان این واحدهای پزشکی که واقعا شب و روزشان را در این کار گذاشته اند ، این همه اظهار شد ...
من بدین وسیله از همین جا عرض سلام و ارادت بی پایان خودم را خدمت امام امت می کنم و به ایشان عرض می کنم که در مقابل حوادث این چنین ما هیچ انتظار نداریم و توقعی نداریم که کمترین رنجشی به خاطر ایشان بنشیند . ما معتقدیم که :
"سرخم می به سلامت ، شکند اگر سبویی ... "


منبع : سایت مرکز اسناد انقلاب اسلامی



.....................................................................



ارادت عجیب آیت الله علامه حسن زاده آملی به رهبر انقلاب سید علی خامنه ای


علامه را می شناسی؟

استاد علامه آیت الله حسن زاده آملی

17 سال  شاگردی علامه طباطبائی را کرد و با اینکه علامه طباطبائی حق استادی بر گردنش داشت با این  حال شاگردش را اینگونه توصیف می کند :" حسن زاده (آملی) را کسی نشناخت جز امام زمان(عج)". و در جای دیگر گفت:" راهی را که حسن زاده در پیش دارد خاک آن توتیای چشم طباطبائی"

عارف کامل است آنان که خوب میشناسندش تایید می کنند که در عرفان به چه مرتبه است.

علامه است، بی تکلف، بی غرور، اینقدر اسیر علم است که خودش را درگیر بحثهای سخیف نمی کند. در دوران دفاع مقدس بین رزمنده ها حاضر می شد.

ارادت عجیبی هم به رهبری دارد تا جایی که مولا خطابش می کند، یک بار هم که رهبری به دیدارشان می رود و برخورد ایشان را می بیند ناراحت می شود و میگوید آقای حسن زاده این کار را نکنید که جواب می شنود:" اگر یک مکروه از شما سراغ داشتم این کار را نمی کردم!"

یک بار هم به مناسبت برگزاری کنگره بین المللی حضرت زهرا(س) صحیفه نور خود را تقدیم رهبری می کند و در نامه ای به رهبر انقلاب این چنین می نویسد:" این صحیفه نور موسوم به « فص حکمة فی کلمة فاطمیة» به مناسبت تاسیس نخستین کنگره تجلیل و تکریم از عصمة الله الکبری و ثمرة شجرة الیقین و احسن و منازل القرآن و بقیة النبوة و مشکوة الولایة و الامامة حضرت فاطمه بنت خاتم الانیباء محمد مصطفی صلی الله علیه و آله که به فرمان همایون و خجسته رهبر عظیم الشان کشور بزرگ جمهوری اسلامی ایران جناب آیت الله معظم خامنه ای کبیر- متع الله الاسلام و المسلمین بطول بقائه الشریف- در ساری مازندران ایران برگزار می شود. با سلام و تحیت خالصانه و ارائه ارادت بی پیرایه و درود نوید جاوید، به حضور آن قائد ولی وفی و رائد سائس حفی، مصداق بارز «نرفع درجات من نشاء» تقدیم می گردد، و عرض می شود« یا ایها العزیز جئنا ببضاعة مزجاة». دادار عالم و آدم، همواره سالار و سرورم را سالم و مسرور دارد. ( المتمسک بذیل الولایة : حسن حسن زاده آملی 14/6/1376)


.....................................................................


آیت الله بهالدینی از بزرگترین علمای عصر و از جمله اتقیا عصر (در مورد بزرگی ایشون فقط ذکر این نکته کافیه که امام خمینی با اون عظمت از تهران میومدند قم و نزد ایت الله بهالدینی برای کارهای مهم استخاره میگرفتن) بودند قبل از رحلت ایشون اقای خامنه ای تشریف میبرن جمکران و از گروه حفاظت اقا زنگ میزنن به منزل اقای بهاالدینی و میگن رهبر انقلاب صبح بعد از نماز میخوان تشریف بیارن خدمت شما و برای بازرسی منزل حدود ساعت چهار صبح تیم حفاظت میرن منزل اقای بهالدینی(لازم به ذکره که اقای بهالدینی اکثرا شب زنده دار بودن و به همین خاطر ساعت 2 شب به ایشون اطلاع میدن که اقا میخوان بیان) خلاصه تیم حفاظت میرن ساعت 4 صبح  برای بازرسی و میبینن که اقای بهالدینی جلوی در خانه ایستادن به ایشون میگن شما با این کهولت سن (اون موقع ایشون بالای 90 سالشون بوده) این موقع چرا اینجایید ایشون میگن برای دیدن رهبر این انقلاب بزرگ من از همان ساعتی که شما زنگ زدید اومدم استقبال



.....................................................................

نقل قولی که می خوانید مربوطمی شود به سال 1368 و پس از رحلت حضرت امام خمینی -قدس الله نفسه الزکیه - که موضع گیری آیت اللهبهجت را نسبت به مقام معظم رهبری اعلام می کند.

 

وقتی ایشان ( مقام معظم رهبری ) برای رهبری انتخاب شدند عده ای به آیت الله بهجت گفتند :



آقای خامنه ای جوان است برای برای رهبر شدن !

آیت الله بهجت در جواب آن عده فرمودند :

همان یکبار که گفتند حضرت علی علیه السلام جوان است و ایشان را از خلافت منع کردند برای هفت پشتمان کافیست ...

دید سیاسی آیت الله بهجت بر خیلی از شاگردان ایشان پوشیده نیست و ایشان همواره بر حضور شاگردان ممتاز خود همچون آیت الله مصباح و دیگران بر حضور در عرصه سیاست تاکید داشتند .

آیت الله مصباح یزدی در این زمینه  می فرمایند :

 «  بنده باید عرض کنم که بزرگ‌ترین مشوّق خود بنده در پرداختن به مسائل سیاسی و اجتماعی، خود ایشان بوده‌اند و به صورت‌های مختلف به دوستان و کسانی که در درس شرکت می‌کردند، سفارش می‌کردند که به این‌گونه مسائل اهمیت بدهند و اشاره می‌کردند که اگر کسانی که تقیّد به مسائل علمی و معنوی دارند، به این کارها نپردازند، روزگاری بیاید که جوّ سیاست اجتماع به دست نااهلان بیفتد و جامعه اسلامی را از مسیر خودش منحرف کند. حتی گاهی پیغام‌های خاصی برای حضرت امام (قدس) در ارتباط با همین مسائل سیاسی می‌دادند که در یک موردش بنده با یکی از دوستان، واسطه در رساندن این پیام خاص به حضرت امام بودیم »


.....................................................................





عارف دلشده ای کو که تو قلبش نبری؟

یکی از فرزندان حضرت آیت الله محمد تقی بهجت، چندی پیش در گفت‌وگو با یکی از مقامات به بیان برخی از حالات آخرین روزها و ساعات عمر این مرجع وارسته و عارف پرهیزگار پرداخت.

فرزند آیت الله بهجت با اشاره به همزمانی روزهای پایانی عمر پدر بزرگوار خود با سفر رهبر انقلاب به استان کردستان، در بیان حالت روحی ایشان، به حساسیت این مرجع تقلید نسبت به سلامتی رهبری اشاره کرد.

ایشان در ادامه افزوده است، این موضوع سبب شدتا معظم له برای سلامتی رهبر انقلاب چندین ختم ویژه صلوات و ذکر را گرفتند و مداومت بر این ختم ها که برای سلامتی رهبر انقلاب بوده است تا آخرین ساعات عمر حضرت آیت الله بهجت ادامه داشته است.

پیش از این نیز بارها اخبار مختلف و متفاوتی از ابراز علاقه این مرجع عارف نسبت به ولی امر مسلمین جهان در جمع خواص و نزدیکان معظم له مطرح بوده است، چنانکه برخی از پیش بینی رهبری آیت الله خامنه ای سال ها پیش از رهبری ایشان توسط این مرجع بزرگ فقید خبر داده اند.


.....................................................................


 


حاج سیدعلی آقا خامنه ای




آقای خامنه ای میرن دیدن علامه حسن زاده آملی علامه حسن زاده جلوی حضرت آقا دوزانو نشسته و ایشون را مولا خطاب میکنن حضرت آقا ناراحت میشن و به علامه میگن اینکار را نکنید میدونید علامه چی جواب میده

علامه حسن زاده میفرماید:

اگر یک مکروه از شما سراغ داشتم این کار را نمیکردم

قابل توجه کسانی که در هر موردی دنبال چشم برزخی هستن اینکه علامه حسن زاده املی به گواه زیاد دارای چشم برزخی هستن

 برگرفته از :خاطرات غلام شاه پسندی محافظ امام خمینی و امام خامنه ای


خفاش کور هرزه گو بگذار یاوه بافدت

 از دلبران دل برده ای آقای بی همتای من

.....................................................................

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد