در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

روى خط خبر

تبلیغ مسیحیت به روش خانه به خانه!
به گزارش خبرنگار البرز از کرج چند روزی است که عده ای با پخش تراکت هایی در لوای تبلیغ به نام یک شرکت خدماتی در استان البرز ، به تبلیغ مسیحیت می پردازند. در این تراکت که یک سمت آن تبلیغات یک شرکت نطافتی است و در طرف دیگر آن طرحی نامفهوم کشیده شده است با

انجام چند دستورالعمل شما می توانید شمایل چهره عیسی مسیح را ببینید. برخی از اهالی باغستان و شمال کرج که با این شرکت تماس گرفته اند می گویند؛ برخی از افرادی که به منازل انها رفت وآمد می کنند، عموماً از مسیحیت و رفتارهای مسیح و ... سخن می گویند.
پایان تاریخ مصرف شجریان!
رسانه های بیگانه که زمانی با جوسازی های رسانه ای درباره اظهارات شجریان، راهی می جستند برای واقع گرایانه نشان دادن ایده های دروغین خویش، طی ماه های اخیر، حتی حال استادشان را هم نمی پرسند! تا این که شجریان مجبور شود برای طرح دوباره خویش به همراه همپالگی هایش، سری به کنسرت های موسیقی سنتی بزند.
خطر جدیدی که در کمین جوانان است
شیوع گسترده مصرف ماده مخدر «کراک » بین جوانان و آلوده شدن طیف هایی از دختران به این ماده خطرناک در کنار رواج باورهای غلط درباره اعتیادآور نبودن آن باعث شده، کارشنـاسان پیشگیری از سوءمصرف مواد مخدر به خانواده ها، جوانان و مسئولان در این مورد هشدار دهند.شبکه ایران نوشت: «ایران تنها کشوری است که کراک در آن مصرف می شود. » این جمله ای است که هفته پیش رسانه های خبری از قول رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نقل کردند و زنگ خطری جدی برای جامعه است. سردار حسین آبادی می گوید: در حال حاضر روند کشفیات کراک، به بیش از 90درصد رسیده است و این به مفهوم تغییر الگوی مصرف مواد مخدر در کشورمان به حساب می آید که نقش آمریکا و انگلیس در آن کاملاً مشهود است.
واکنش رئیس جمهور به صدای شکسته یک زن
یک طلبه مدرسه مشکات در وبلاگ خود به حضور سرزده رئیس جمهور در مدرسه علمیه مشکات اشاره کرد و نوشت: در هنگام اتمام سخنان دکتر احمدی نژاد و هنگام بیرون رفتن وی از مدرسه ، زنی میان سال با صدایی شکسته، احمدی نژاد را صدا می کند؛ او آنقدر از دور به آرامی رئیس جمهور خود را صدا می زند که شاید فرد کناری اش هم به سختی صدای او را شنیده باشد؛ برخی از نیروهای حفاظتی هم از شرایط استفاده می کنند و برای آنکه دکتر احمدی نژاد آن زن را نبیند، بین آن دو حائل می شوند، ولی رئیس جمهور به عقب بر می گردد و از نیروهای حفاظتی می خواهد که کنار بروند تا آن زن جلو بیاید. دکتر پس از شنیدن درددل و مشکلات آن زن، به یکی از همراهان خود دستور می دهد که شماره تلفنش را بگیرد و به مشکلاتش سریع رسیدگی شود.
کاپشن احمدی نژاد 54 میلیون تومان فروخته شد!
به گزارش باشگاه خبرنگاران، مهدی ابراهیمی زاده متولد شهر بن در آلمان گفت: من در مزایده خودروی احمدی نژاد شرکت کرده بودم که موفق نشدم اما با پرداخت54میلیون تومان، کاپشن وی را به دست آوردم.وی گفت:شخص دکتر محمود احمدی نژاد در همه دنیا و به خصوص در میان عرب ها و مسلمانان از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است.
ما اینچنین جوانانی داریم
سرلشکر سلیمانی در یادواره شهیدان مهدی و حمید باکری با ارائه خصوصیاتی از جوانان انقلاب اسلامی به ذکر خاطره ای از یک آزاده کرمانی پرداخت و گفت: شاهسوندی، آزاده ای از کرمان بود؛ در اسارتگاه تکریت با آزار و اذیت از او می خواهند که به امام خمینی(ره) توهین کند و می خواستند از او فیلم بگیرند تا این توهین ها را در رسانه های خود پخش کنند، اما این آزاده بزرگوار از این کار امتناع می کند؛ به همین دلیل بعثی ها او را داخل حوض آب سرد انداختند و بعد هزار ضربه شلاق به کف پایش زدند؛ اما این دلاور باز هم حاضر به توهین به امام خمینی(ره) نشد.
سابقه انقلابی شمر به درد نمی خورد
آیت الله مصباح در سخنان خود در دفتر مقام معظم رهبری اظهار داشت : کسی که حاضر باشد با آمریکا و اسرائیل بسازد و برای جمهوری ایرانی حاضر شود اسم اسلام حذف شود، قانون اساسی حذف شود؛ ولایت فقیه حذف شود برای اینکه او حکومت کند، مسلمان است؟! آیا به خدا اعتقاد دارد اگر این مسلمان است،پس حتماً عمر بن سعد هم مسلمان بود او هم نماز می خواند و امام جماعت بود، حتی صبح عاشورا نماز اقامه کرد، اگر اسلام به اینها است، یزید هم مسلمان بود وشمر هم سالها در رکاب امیرالمومنین(ع) سرباز علی(ع) بود، در جنگ صفین در رکاب امیرالمومنین(ع) با معاویه می جنگید ؛حالا باید احترامش کرد که چون سابقه جنگ صفین دارد ؟!
منافقین سبز در روزنامه های منسوب به شهرداری!
اطلاعات موثق خبرنگار صراط حکایت از نفوذ تعدادی از عناصر منافق و ضدانقلاب در کادر تحریریه روزنامه «تهران امروز» و «همشهری» می کند. روزنامه «تهران امروز» متعلق به تیم تبلیغاتی محمدباقر قالیباف، با به کارگیری عناصری که رسما وابسته به منافقین فتنه سبز می باشند، اهداف و منافع پشت پرده گردانندگان آن را آشکار کرده است. به گزارش «صراط نیوز» در کادر تحریریه این روزنامه، نویسندگان بدسابقه ای حضور دارند که با صراحت ادعا می کنند که جزء پیاده نظام فتنه سبز هستند! وقاحت این اشخاص به حدی است که هم اکنون در صفحات شخصی خود در شبکه های اجتماعی رسماً مشغول توهین به مقدسات اسلام و انقلاب می باشند!
همکاری افرادی در قوه قضاییه با جریان فتنه
محسنی اژه ای دادستان کل کشور گفت: ما نباید سیاسی کار باشیم، اما باید مسائل سیاسی را بفهمیم. افرادی در همین قوه قضاییه بوده اند که جاهایی بد تصمیم گرفته اند و به دلیل آشنا نبودن با شرایط زمانی با جریان فتنه همراهی کرده اند.
پیامک نماز در روسیه
گروهی از مسلمانان منطقه «تیومن» در کشور روسیه در اقدامی خودجوش، طرح اعلام زمان نماز از طریق پیامک به مسلمانان منطقه خود و نیز دیگر مناطق همجوار که از نظر زمانی با منطقه آنها فاصله زیادی ندارد، را آغاز کرده اند.
یک روحانی شیعی بهای جهانی نفت را افزایش داد !
از لحظه انتشار خبر بازداشت حجت السلام والمسلمین شیخ «توفیق العامر» چهره سرشناس شیعیان عربستان، بازار بورس این کشور با نوسانات و بحران های حادی مواجه شد و هر چه زمان پیش می رود، وضعیت این بازار وخیم تر می شود. گفتنی است کارشناسان مسائل اقتصادی از سوی دیگر اعلام کردند که علاوه بر مسئله فوق، بازداشت شیخ «توفیق العامر» موجب افزایش چند دلاری بهای جهانی نفت گردید، زیرا چنین اقدامی، احتمال آغاز اعتراضات شیعیان را که در مناطق نفت خیز این کشور زندگی می کنند را افزایش می دهد.
آل سعود: «معمر قذافی» ولی امر است !
شاهزاده «جلوی بن سعود» از شاهزادگان آل سعود در ارتباط مستقیم با تلوزیون دولتی لیبی در گفت وگوی تلفنی خود دیکتاتور لیبی را «ولی أمر مسلمین» معرفی کرد و افزود: قیام علیه «معمر قذافی» که «ولی أمر» به شمار می رود، حرام است!
نمونه کاملی از یک سیاستگذاری موفق!
موسسه آمریکایی بروکینگز اذعان کرد: طرح هدفمندسازی یارانه ها، نمونه کاملی از یک سیاستگذاری موفق است که از سوی محمود احمدی نژاد پیاده شد.بروکینگز همچنین توانایی تهران را برای رویکرد به تصمیمات منطقی اقتصادی در شرایط فشارهای بین المللی شدید علیه برنامه هسته ای این کشور، شگفت انگیز خواند.
شکست سیاست تحریم اروپا علیه ایران
تازه ترین گزارش «یورو استات» نشان از ناکامی آمریکا در اجرای سیاست تحریم خود علیه ایران حکایت دارد. آمارهای یورو استات نشان دهنده افزایش مبادلات تجاری 27 کشور عضو اتحادیه اروپا با ایران در مقطع زمانی تحریمها نسبت به نیمه نخست همین سال است که حکایت از آن دارد که تحریمی در مورد ایران وضع نشده بود.
آمریکا راهکاری ندارد
مدیر مرکز تحقیقات سیاسی و نظامی در مرکز هدسن واشنگتن گفت: آمریکا فقط خواهان براندازی نظام ایران است و برای این کار توانمندی و راهکاری ندارد، از این رو به همکاری با دولتهای موجود رو می آورد.
دروغ های شاخدار بی بی سی
هرچند رژیم سلطنتی انگلیس به عنوان صاحب اصلی بی بی سی، همچنان استراتژی مخلوط کردن اخبار دروغ و راست را دنبال می کند، اما این رسانه مجبور شد که درباره 10 اسفند، تنها دروغ بگوید. بی بی سی که در این روز «حرف راست» برای گفتن نداشت در خبری مدعی شد که تمامی کلاسهای دانشگاه تهران تعطیل شده اند. این رسانه صهیونیستی همچنین مدعی شد که مردم در 10 اسفند با ایجاد ترافیک مصنوعی در خیابان رسالت تهران، مانع جا به جایی نیروهای ضد شورش شدند.
آخرین حربه مشاور فراری
«اردشیر امیرارجمند»، مشاور فراری میرحسین موسوی و حلقه وصل او با سازمان منافقین و رژیم تل آویو ، به دلیل فشار روانی ناشی از ناکامی فراخوان های آشوب اول و دهم اسفند در پاریس اعلام کرد که به دنبال راههای جدیدی از اعتراض مانند اعتصاب است.
پیروزی پیام ایران بر پیام آمریکا
یک کارشناس آمریکایی مسایل ایران در گفت وگو با رادیوی ملی آمریکا، جمهوری اسلامی را نماینده واقعی ملتش دانست و گفت: من فکر می کنم در واشنگتن این مسئله فراموش شده است که جمهوری اسلامی استقلال کامل دارد و به عوامل بیرونی وصل نیست. پیام ایران، مقاومت در برابر آمریکا و سلطه اسرائیل در منطقه است و این پیام، تنها مختص شیعیان نیست، بلکه تمامی کشورها را در بر می گیرد و ما اکنون در خیابانهای کشورهای سنی عربی شاهد توجه مردم به این پیام هستیم.
حمایت ربع پهلوی از «انسان انقلابی»!
«رضا ربع پهلوی» در اظهاراتی جدید، بار دیگر از سرکرده جریان فتنه در ایران حمایت کرد و او را انسان انقلابی(!) نامید. ربع پهلوی در سخنانی خنده دار به فتنه گران پیشنهاد کرد که برای غلبه بر جمهوری اسلامی، سه کتاب منتشر شده وی و اراجیفش را بخوانند.
تودهنی محکم به سفیر انگلیس
سید احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران گفت: سفیر انگلیس دو بار در تابستان امسال از بنده تقاضای ملاقات کرد که هر دو بار پاسخ منفی دادم و تودهنی محکمی به سفیر انگلیس زدم.

نظرات 3 + ارسال نظر
تسخیر پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 19:39 http://www.taskhir.com

سلام مطلب جالب بود در کل وبلاگت خوبه به مانم یه سر بزن سایتمون درباره طراحی و خدمات وب سایت هست شاید به دردت بخوره خواستی تبادل لینک هم کنی به قسمت - لینک دوستان - برو
موفق باشی[گل]
www.taskhir.com

تسخیر پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 20:01 http://www.taskhir.com

سلام روى خط خبر
مطلب جالب بود در کل وبلاگت خوبه به مانم یه سر بزن سایتمون درباره طراحی و خدمات وب سایت هست شاید به دردت بخوره خواستی تبادل لینک هم کنی به قسمت - لینک دوستان - برو
موفق باشی[گل]
www.taskhir.com

سید هادی حسینی شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 22:25 http://alamdar.persianblog.ir

سلام علیکم
با مطلبی تحت عنوان " نمی دونم اسمشو چی بذارم " به روزم امیدوارم تشریف بیاورید و با نظرات سازندتون مرا در ادامه راه کمک کنید. پیشاپیش سال نو را هم بهتون شادباش میگم امیدوارم امسال آخرین سال انتظار ما باشد.
یا علی سید علی
التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد