در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

روی خط خبر

اخراجی ها تحریف شد
سی دی مونتاژ شده فیلم اخراجی های 3 با متنی که در حمایت از فرقه سبز تدوین شده، به صورت گسترده در سطح شهر تبریز توزیع می شود.

اضافه می شود، متن فوق شدیداللحن بوده و کلمات نامناسبی نسبت به نظام و انقلاب در آن درج شده است.


مشاهدات سفر به دیار وحشت


محمدکاظم روحانی نژاد خبرنگار اعزامی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به ژاپن در گزارشی از زلزله و سونامی اخیر این کشور نوشته است: اول تصور کردم اوراق فروشی یا به تعبیری گورستان خودروهای از رده خارج ناشی از اجرای طرح جایگزینی خودروهای فرسوده و دودزاست اما چنین نبود، خودروها همگی نو و بدون شماره اند که مثل نخودی وسط یک آش پرملات درهم تنیده اند، سبزی اش درختان کاج و گوشتش کانتینر و عدس و لوبیایش سقف خانه و میز و مبل است که درهم تنیده اند. فرهنگ ژاپنی ها دوست ندارند شرایط تلخ امروز آنان را ببینی و با گذشته مرفه و پر آسایش شان مقایسه کنی.


وضعیت اسفناک فتنه گران فراری!


وضعیت فتنه گران و اصلاح طلبان فراری به خارج از کشور به حدی اسف ناک است که بسیاری از آن ها به بیماری های روحی - روانی شدیدی دچار شده اند. «نیک آهنگ کوثر» یکی از این افراد است که در خارج از ایران سرگردان است و در مورد خود می نویسد: بارها حس کردم نقش قربانی را بازی کردن بیشتر صرف می کند و می توانم امکانات بیشتری بگیرم. بسیاری از ما تبعیدی جماعت سریع در وادی انکار می افتیم. تجربه تبعید چندان شیرین نیست. باید زبان مملکت میزبان را بیاموزی، از کار گل نهراسی و تحقیر دوست نمایان بدتر از دشمن را نیز تحمل کنی. درد است وقتی در پایتختی اروپایی باشی و ندانی آدرس را باید چگونه بپرسی...»


توهین همسر محمدرضا خاتمی به امام(ره)


همسر محمدرضا خاتمی و نوه امام خمینی(ره) که در آستانه بیست و یکمین سالگرد رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، اندیشه های ایشان را به طور آشکارا تحریف کرده بود، اخیراً هم در دفاع از سران آشوب به امام راحل توهین کرد و نوشت: «اگر موسوی، کروبی و حامیان آنان ضد انقلاب هستند پس امام هم...» وی پیش از این هم گفته بود: «من دکتر یزدی (سرکرده گروهک منحله نهضت آزادی) را از 13 سالگی می شناسم و همیشه بهشون میگم که چقدر دوستشون دارم و الآن خاطره خاصی ندارم جز اینکه یک پدر معنوی برایم بودن.»
از واردات سنگ قبر تا مایحتاج سگ و گربه

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن، با بیان این که حجم قاچاق کالا به کشور حدود 20 میلیارد دلار در سال است، بر رسیدگی ستاد مبارزه با قاچاق کالا به جلوگیری از گسترش این پدیده، تأکید کرد و گفت: متأسفانه هم اکنون از لباس سگ، سنگ قبر تا خاک زیرپای گربه به صورت قانونی وارد می شود.


عکس یادگاری اوباما


هفته نامه آلمانی اشپیگل تصاویری از نظامیان آمریکایی حاضر در افغانستان را منتشر کرد که بعد از شکنجه و قتل غیرنظامیان افغان، آن ها را عریان کرده و به طور اهانت آمیزی در کنار این اجساد عکس گرفته بودند.
بر اساس این گزارش، «مایک فلاگنات» کاریکاتوریست و فعال رسانه ای آمریکایی با انتقاد شدید از سیاست های غیرانسانی دولت آمریکا اقدام به انتشار کاریکاتوری از تصاویر منتشر شده توسط اشپیگل کرده و ادعای اوباما در حمایت از آزادی خواهی مردم لیبی را به تمسخر گرفته است.
انتقاد آیت الله مصباح از طرح مکتب ایرانی

آیت الله مصباح یزدی گفت: افرادی که بی شرمانه مکتب ایران را به جای مکتب اسلام معرفی می کنند، خودی نبوده بلکه غیرخودی اند؛ ما با کسی عقد اخوت نبسته ایم و از کسی حمایت می کنیم که حامی اسلام و تابع رهبری باشد.


ترس از اندیشه امام خمینی(ره)


معاون شورای عالی نظامی نیروهای مسلح مصر طی اظهاراتی اعلام کرد: ما نخواهیم گذاشت «گروه های افراطی» در مصر به قدرت برسند و نمی گذاریم که [امام]خمینی دیگری بر مصر حکومت کند.


تبلیغات مسیحیت در مناطق آموزش و پرورش


تبلیغات مسیحیت در قالب توزیع بروشور، کتب انجیل و... در سطح شهر تهران به ویژه برخی مناطق آموزش و پرورش گزارش شده که قابل تامل و بررسی است. به طور نمونه در محدوده سعادت آباد، توزیع بروشورهای تبلیغ مسیحیت و کتب انجیل، قابل توجه بوده که این موضوع در حوالی یکی از دبیرستان های غیردولتی در آن منطقه نیز گزارش شده است.

کتب انجیل در اندازه ها و اشکال مختلف و با طرح جلد مرغوب به فراوانی در سطح تهران توزیع شده است.


بازداشت یک گروه شیطان پرست هنگام ملاقات با شیطان در تهران!


به تازگی دو گروه فعال شیطان پرستی در تهران و یکی از شهرهای اطراف پایتخت توسط مأموران بازداشت شدند.
این افراد که برای صحبت کردن با شیطان نیمه شب در آپارتمانی واقع در یکی از مناطق شمالی تهران جمع شده بودند و به اصطلاح در حال عبادت خاص بودند تا از نظر روحی آماده ملاقات با شیطان شوند، توسط مأموران بازداشت شدند.
این افراد که گفته می شود بالغ بر 20 نفر بوده اند، در نیمه شب با ایجاد یک دایره به وسیله روبان قرمز و مصرف زیاد مواد مخدر عباراتی مانند: گرمای وجود من از توست، تو در وجودمی، تو در قلب منی و... خطاب به شیطان بیان می کردند.

به گفته یکی از این افراد بازداشت شده، شیطان چند دقیقه قبل از ورود مأموران، به مکان مورد نظر وارد شده بود ولی مأموران او را ندیدند


افسردگی موسوی و رهنورد


فرزندان موسوی و کروبی که بعد از حصر قرار بود هفته ای یکبار با پدر خود دیدار داشته باشند مدتی است که دیدارشان به هفته ای دوبار افزایش یافته است. گفته می شود موسوی و همسرش دچار افسردگی شدید شده اند و رهنورد، موسوی را به شدت مورد ملامت قرار می دهد که اگر کوتاه نیامده بودی و تندتر رفتار می کردی و تا انتها می رفتی کار به اینجا نمی کشید. الآن هم نباید نامید شوی.


پارسیان تکذیب کرد


مدیر روابط عمومی شرکت بورسی بیمه پارسیان گفت: این شرکت عملکردی هرمی نداشته و فعالیت های آن نیز توقیف نشده است.


منبع صبح صادق

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد