در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

روى خط خبر

دفاع حامیان خاتمی از منافقان اشرف


تعدادی از اعضای فراری طیف منحله علامه مدعی تحکیم وحدت که در ایام فتنه به صورت ویژه از موسوی و کروبی و خاتمی حمایت می کردند، با انتشار نامه ای به حمایت از اعضای گروهک تروریستی منافقین پرداخته و مقابله دولت عراق با این گروهک تروریستی برای خروج از خاک این کشور را محکوم کردند!


امضاء کنندگان این نامه در ادامه با سرکوب گرانه خواندن مواضع جمهوری اسلامی ایران در مقابله با حمله های تروریستی این گروهک نوشته اند: «... ضمن محکوم کردن اعمال سرکوب گرانه و غیر انسانی جمهوری اسلامی در قلع و قمع و مجازات های اعضای این سازمان در برهه های مختلف و به خصوص جنایت اعدام های گسترده و فراقضایی سال 1367، صرفاً از زاویه موازین حقوق بشری و اصول انسانی، نقض حقوق بنیادی ساکنان اشرف و اعمال خشونت لجام گسیخته از سوی دولت عراق علیه آنان را محکوم می کنیم.»

در میان امضاءکنندگان این نامه اسامی افرادی همچون علی افشاری، احمد باطبی، سلمان سیما از اعضای فراری مدعی تحکیم وحدت و تارا سپهری دبیر سابق انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف که هم اکنون در خارج از کشور حضور دارد، به چشم می خورد.


خروج فتنه گران از سرخط اخبار


رادیو فردا وابسته به سازمان سیا با اظهار نگرانی از عاقبت فتنه گران گفت: «در شرایطی که خاورمیانه درگیر اعتراضات گسترده است، جنبش سبز از سرخط خبرها کنار رفته است.»

این رادیو در عین حال از قول اکبر گنجی گفت: اینکه دنیای مجازی را با دنیای واقعی یکی بدانیم، بسیار گمراه کننده است. نمی توان دنیای واقعی را با دنیای مجازی یکی دانست. متأسفانه بخش وسیعی از مخالفان خارج از کشور، پای این رسانه ها می نشینند و دنیای واقعی را با این دنیای مجازی یکسان فرض می کنند. این مسئله بسیار اشتباه است که ما را گرفتار توهم، شعار، دروغ و فریب می کند.


اخطار مجلس به نیروی انتظامی


در حالی که خرید و فروش ماهواره در روستاهای کشورمان شدت گرفته است، کمیسیون فرهنگی مجلس به نیروی انتظامی تذکر داد که در برخورد با ماهوراه جدی تر باشد.
ستار هدایت خواه سخنگوی این کمیسیون با بیان اینکه جمع آوری و مقابله با خرید و فروش ماهواره خلأ قانونی ندارد، اظهار داشت: طبق قانون نیروی انتظامی همراه با دیگر دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی کشور برای مقابله با خرید و فروش ماهواره وظیفه مشخصی دارند.

وی افزود: متأسفانه نیروی انتظامی درباره مقابله با ماهواره وظیفه خود را به درستی انجام نمی دهد و برخی ها با سوءاستفاده از عدم برخورد نیروی انتظامی اقدام به فروش ماهواره می کنند؛ بسیاری از کسانی که ماهواره می خرند از عواقب بسیار بد آن مطلع نیستند.


کلنگ زدن هم حساب دارد!


همیشه کلنگ زدن باعث خوشحالی می شد و این بار کلنگ نزدن. خوشحال شدیم«علی نیکزاد» وزیر مسکن و شهرسازی در جریان بازدید از طرح های مسکن مهر همدان در اقدامی اصولی و با پرهیز از تبلیغات بی اساس، کلنگ طرح دو هزار واحد مسکونی شهر همدان را به زمین نزد. وزیر مسکن و شهرسازی به علت مشخص نبودن این طرح و نبود نقشه مشخص از کلنگ زنی این طرح 40 هکتاری در منطقه حاج «شمس علی» شهر همدان امتناع کرد. وزیر مسکن از تأخیر در اجرای این طرح با توجه به عقد قرارداد آن در 28 اسفند ماه انتقاد کرد.


فیلمی که صدای دشمن را در بیاورد فیلم است


مسعود ده نمکی کارگردان سه گانه «اخراجی ها» در پاسخ به منتقدانی که عنوان کردند، هنوز نمی توان ده نمکی را فیلمساز یا کارگردان نامید، گفت: همین افرادی که می گویند ده نمکی فیلمساز نیست، فیلم هایی بسازند که در درجه اول صدای دشمن را در بیاورد. چرا که کسی که به نظر این افراد کارگردان نیست توانسته با بهره گیری از بهترین های ایران، فیلمی پرفروش بسازد و 3 بار این اتفاقات را تکرار کند. وی همچنین گفت: از روزی که وارد سینما شده ام، همه منتظرند که من مخملباف شوم. در هر بار با مطرح کردن یکسری از انتقادات همه در انتظار هستند تا فرد مقابل، خود تغییر هویت دهد.


برنامه مهدی دروغین در مکه


تخریب مهدی باوری به عربستان سعودی رسید، در حالی که در سالیان گذشته دشمنان با پمپاژ کردن مهدی های دروغین در صدد آسیب ردن به این اعتقاد شیعیان در ایران بودند، این بار حکام سعودی برای تخریب باور مهدویت، یک مهدی دروغین را به مکه بردند و اعلام نمودند که مهدی را دستگیر کرده اند .نیروهای امنیتی عربستان مستقر در مسجدالحرام روز پنجشنبه از دستگیری یک شهروند عرب خبر دادند که مدعی بود امام زمان(عج) است. به گزارش شبکه العالم، این فرد تلاش کرد که برای سخنرانی و طرح ادعای خود میکروفون مسجد را دراختیار بگیرد؛ ولی مأموران مانع از کار وی شدند.


بزرگترین ناکامی اوباما


نشریه فارین پالیسی در یکی از مقالات خود به سیاست های داخلی و خارجی شکست خورده اوباما در دو سال اخیر پرداخت و از فتنه 88 به عنوان یکی از آنها یاد کرد.
باشگاه خبرنگاران به نقل از نشریه فارین پالیسی نوشت: ویل اینبودن در این مقاله می نویسد: پس از شکست دکترین اوباما در ایران و عدم حمایت تهران از آغاز مجدد روابط دو جانبه با آمریکا، جریان سبز (فتنه) به اوباما روی آورد.
وی افزود: شکست این جریان یکی از ناکامی های بزرگ اوباما در دوره ریاست جمهوری اش محسوب می شود که او از این فرصت ارزشمند به خوبی بهره مند نشد.

فارین پالیسی در ادامه می نویسد: اوباما اکنون به سیاست دیگری در قبال ایران روی آورده و آن سیاست فشار است ولی به نظر می رسد این سیاست نیز پاسخگو نبوده و شکست بخورد.


قیامت آمریکایی در دبی


یک گروه مسیحی آمریکایی به رهبری زنی به نام «ماری شیهان» به تازه گی در شهر دبی فعالیت های تبلیغی زمان فرارسیدن قیامت را اعلام کرده اند.

بر اساس این گزارش آنها روی این تابلوها نوشته اند که «آن روز بسیار بزرگ و هولناک است و چه کسی توانایی ایستادگی را خواهد داشت؟» گفتنی است چندی پیش «هارولد کامبینگ» کشیش شهر اوکلند واقع در ایالت کالیفرنیا آمریکا در یک پیشگویی عجیب اعلام کرد که روز 21 مه سال 2011 جهان به پایان می رسد او حتی ساعت دقیق این واقعه را ساعت شش بعد از ظهر اعلام کرده است!


بازداشت شهرداران دو شهر مازندران


خبرگزاری مهر نوشت: شهرداران دو شهر گردشگرپذیر غرب مازندران به دلیل فساد مالی بازداشت شدند.

بر اساس این گزارش، شهردار رامسر و شهردار کتالم و سادات شهر به اتهام فساد مالی دستگیر شدند. نامبردگان از یکسال گذشته تحت عنوان سرمایه گذار در نقاط مختلف اداری و اجرایی اقدام به سوء استفاده های مالی کرده بودند.


آمار عجیب از تعداد احزاب در ایران


در حال حاضر بیش از 2 هزار و 500 حزب در کشور وجود دارد، این در حالی است که شاید تنها 10 تا 15 حزب فعال هستند و به صورت مداوم در موارد مختلف اقدامات مربوطه را انجام می دهند. رشد قارچ گونه احزاب در دولت اصلاحات در شرایطی صورت گرفت که دولت در آن زمان ردیف بودجه خاصی برای آنان در نظر گرفته بود که با آمدن دولت اصولگرا این ردیف بودجه حذف شد .


واکنش خواندنی حاج منصور به شکایت مشایی


حاج منصور ارضی در واکنش به شکایت اسفندیار رحیم مشایی علیه وی در سخنانی گفت: اگر کسی بخواهد دین خدا و دین پیغمبر خدا(ص) را تغییر بدهد و تبدیل کند به چیز دیگری؛ این می شود یهود امت پیامبر(ص). پس این شد دلیل و سند ما برای بیان یهودی صفت... این مشایی کسی هست که دارد به دین خدا و به پیامبران خدا(ص)، (نوح و غیره) توهین می کند. می گوید آنها مدیریت ندارند، فراری هستند. همه اینها را گفته و به نبوت ما اهانت کرده و ما هم اهانت می کنیم. همه پیامبران را مسخره کرده و بعد هم گفته «دین ایرانی». یواش یواش هخامنش و کوروش و داریوش را هم آوردند.


تقدیر از یکی از عاملان سازمان سیا در تلویزیون


علی معلم تهیه کننده سینما در برنامه «هفت» که به بررسی آثار سینمایی می پردازد در صحبت هایی پیرامون مسئله حق الزحمه بازیگران ضمن تمجید از درآمد بالای «آنجلینا جولی» گفت: خانم آنجلینا جولی یک جریان مهم نیکوکاری در جهان را رهبری می کند.

مشاور مهدی کروبی در حالی در آنتن رسانه ملی به تعریف و تمجید از آنجلینا جولی می پردازد که چندی پیش یکی از عوامل سازمان سیا در خصوص سوء استفاده این بازیگر از اماکن خیریه و کارهای به ظاهر خیرخواهانه اش پرده برداشته و گفته بود: آنجلینا جولی به دلیل شهرت جهانی اش و همین طور اقدامات خیرخواهانه اخیرش، شخصی مناسب برای سازمان سیا بود زیرا می توانست از موقعیت خود استفاده کرده و اطلاعات مفیدی را به دست آورد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد