در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

روی خط خبر

فرزندان پاک رهبری

حجت الاسلام علی بهجت فرزند مرحوم آیت الله بهجت در مصاحبه ای که اخیراً منتشر شده است، گفت: رابطه مقام معظم رهبری با آیت الله بهجت، بسیار رابطه گرم و صمیمی بود. مثلاً این که آیت الله بهجت فرموده بودند، دیدارهای شان با رهبری، مخفی بماند و در صداوسیما پخش نشود، این درست است، چراکه ایشان دوست نداشتند در صداوسیما و در جامعه مطرح شوند. آیت الله بهجت با مطرح شدن شان در جامعه مخالف بودند. هرگز حاضر نبودند مثل من اینجا بنشینند و با شما صحبت بکنند و یا شما مثلاً فیلم بگیرید و مطالب آن را در صداوسیما و مطبوعات منتشر


کنید. وی نظرش را راجع به فرزندان مقام معظم رهبری نیز این گونه بیان می کند: عرض می کردم که یکی از علامات برجسته ایشان این است که فرزندان شان به این شکل متعالی رشد کرده اند، فرزندان ایشان واقعاً انسان های پاکی هستند و دلیل آن هم، نجابت خانوادگی است. برای همه این بزرگواران آرزوی سلامتی می کنم.


توجه رهبرانقلاب به کتاب کودک


رئیس حوزه هنری با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری از نمایشگاه کتاب گفت: آنچه در فرمایشات رهبری مشهود بود این که وضعیت کتاب در کشور از هر حیث رو به رشد است، اما رهبری از میزان توجه به بخش کودکان و نوجوانان راضی نبودند.


خطرحجتیه نوین برای انقلاب


علی یعقوبی که به عنوان قطب معنوی یکی از این جریانهای انحرافی شناخته می شود نظریه حجتیه نوین را مطرح کرده است. نظریه «حجتیه نوین» مبتنی بر رد اصل ولایت مطلقه فقیه بوده است. اصولی که وی در نظریه خود بر آن اصرار دارد عبارت است از: 1- نظام ارزشی حکومت مستضعفین 2- نظام ارزشی حکومت حقه.
او ادعا می کند: حکومت مستضعفین با ابزار فقه اداره می شود، اما در حکومت حقه کسانی باید حاکمیت جامعه را بر عهده بگیرند که واجد قدرت خاصه نیز باشند.

مدعیان چنین فلسفه ای در حقیقت بر این باورند باید تا روز تحقق حکومت حقه در کنار رهبر معظم انقلاب باشیم ولی در زمان تحقق حکومت حقه این نیاز رفع می شود یعنی دیگر تبعیت از ولایت فقیه معنا ندارد. در همین رابطه نامبرده بر این عقیده است که در حکومت مستضعفین ولی فقیه حاکم است، اما در حکومت حقه، فقه کافی نیست و ابزارهای خاص حکومت الهی نیاز است. به جای ولی فقیه امام عصر(عج) که صاحب اصلی جهان اسلام است حاکم است.


خالکوبی بازیکنان فوتبال!
اگرچه چند صباحی بود که به واسطه اجرای سفت و سخت قوانین مربوط به منشور اخلاقی، بازیکنان فوتبال ایران به سراغ خالکوبی نمی رفتند، اما مجدداً موج جدیدی از خالکوبی روی اعضای بدن بازیکنان فوتبال به راه افتاده است. پس از مدافع سرشناس پرسپولیس این بار نوبت به مهاجم استقلال رسید تا از خالکوبی استفاده کند.
تزریق عربی به فتنه گران

مشاور کروبی در امور جوانان به افشای بخشی از کمکهای خارجی به فتنه گران پرداخت. زارع فومنی گفت: پول های بسیار سنگینی به ویژه از سوی برخی کشورهای عربی به این ستاد کروبی تزریق شد و دلارهایی که می آمد و به حساب خیلی از همین آقایان تزریق شد من خودم بسیاری از این وقایع را دیده بودم، لذا مدارک و دلایل همه این چیزهایی را که می گویم را در اختیار دارم. حتی برخی از کاندیداهای ریاست جمهوری با خوانندگان غربی ارتباط برقرار کرده بودند که برای آنان بخواند که پول های هنگفتی به آنان داده شد و من خود شاهد آن بودم.


چراغ سبز آمریکا به مشاور موسوی


با توجه به شکست سران فتنه و درک این موضوع از سوی واشنگتن، اکنون چشم امید حامیان غربی این جریان به «اردشیر امیر ارجمند» مشاور ارشد موسوی دوخته شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، رهبران جریان فتنه (موسوی و کروبی) دیگر حضور ندارند و آمریکا نیز به این خلأ پی برده و تلاش می کند با استفاده از یک مهره بی اعتبار و کم ارزش، فضای داخل کشور را با اغتشاش مواجه کند. آمریکا در صدد است با برگزاری کنفرانس های مطبوعاتی و جلسات پرسش و پاسخ برای مشاور موسوی، جریان های فتنه گر را بازیافت کند.


پیشنهاد یک مرجع: اخراج بدحجاب ها از ادارات


آیت الله مکارم شیرازی با بیان این که دشمنان تمام تلاش خود را برای گسترش مفاسد اخلاقی در میان جوانان به کار می بندند، اظهار کرد: بدانید مواد مخدر در کشور ما سیاسی است و این که بگوییم افراد مافیا به دنبال سوداگری هستند، تنها این مسئله نیست، آن ها می خواهند از طریق مواد مخدر، جوانان ما را بگیرند و اعتقادات آن ها را به مسائل دینی کم رنگ کنند.آیت الله مکارم شیرازی در زمینه بدحجابی هم گفت: نخستین گام برای مبارزه با مفاسد اخلاقی باید از سوی دولت آغاز شود و افراد بدحجاب و بی حجاب در ادارات تصفیه حساب شوند و این کار مشکلی برای دولت نیست.


ارزیابی آمریکا از غیبت 10 روزه احمدی نژاد


اتفاقات روی داده که با عزل حیدر مصلحی، وزیر اطلاعات آغاز شد، توجه رسانه های آمریکایی را به خود جلب کرده است و آنها به دنبال این بودند که به نوعی، رهبری معظم انقلاب را هدف قرار بدهند، ولی بعد از گذشت دو هفته از این موضوع، آنها اعتراف می کنند که قدرت رهبری نه تنها تضعیف نشد، بلکه مقتدرتر هم شد.
خبرگزاری آسوشیتدپرس با ارائه تحلیلی از رویدادهای اخیر در ایران می نویسد که احمدی نژاد دو سال سخت در پیش رو خواهد داشت. بر اساس این گزارش، قدرت احمدی نژاد در دو سال آینده رو به تحلیل می رود و وی دیگر موقعیت سابق خود را درون سیستم سیاسی ندارد و اسفندیار رحیم مشایی هم رئیس جمهور بعدی ایران نخواهد بود.

«سوزان مالونی» کارشناس امور ایران در موسسه بروکینگز واشنگتن درباره رفتار سپاه پاسداران در حمایت از رهبری و نظام در مقایسه با دفاع از اشخاص گفت : «سپاه پاسداران به جای دفاع از اشخاص از کلیت نظام و رهبری دفاع می کند. سپاه هیچ گاه اعتبار خود را هزینه دفاع از فردی که ممکن است سیستم را به چالش بکشد نمی کند.»


سر در مهم تر از مسجد!


در حالی که دانشگاه الزهرا(س) که به تربیت دانشجویان خواهر می پردازد سال هاست به خاطر مسائل مالی فاقد مسجد می باشد این دانشگاه 450 میلیون تومان صرف ساخت سر در دانشگاه می کند.

بی توجهی مسئولان دانشگاه الزهرا(س) به ساخت مسجد در حالی است که جمعیت روزافزون دانشجویان نمازخوان باعث شده است که علاوه بر نمازخانه سابق یک نمازخانه دیگر در دانشگاه ایجاد شود.


جلسات ویژه برای آقای خاص


گفته می شود که آقای «خاص» به بیش از 001 کشور جهان سفر داشته است و هیچ ارگان ونهادی از سفرهای وی و جلساتش خبر ندارد در همین حال آیت الله مصباح یزدی در این زمینه هم می گوید: قرائن حاکی از سفر های این شخص به سراسر جهان از شرق تا غرب و ملاقات با بالاترین شخصیت ها است که در هیچ جا انعکاس نمی یابد، تا آنجا که رئیس جمهور رسماً وزیر خارجه را کنار می گذارد و می گوید سیاست خارجه من را باید ایشان اداره کنند.


این هم نشانی دیگر از مزدور بودن بن لادن


مقام های آمریکایی روز جمعه اعلام کردند، در میان انبوه فایل های کامپیوتری به دست آمده از خانه اسامه بن لادن، رهبر القاعده، تعداد زیادی فیلم پورنو یا همان جنسی پیدا شده است.


کانون اتومبیل رانی به ریاست جمهوری رفت


کانون اتومبیل رانی همراه با رفتن «حمیدبقایی» از سازمان میراث فرهنگی به ریاست جمهوری منتقل شد. این در حالی است که کانون اتومبیل رانی، نهادی مردمی بوده که 09 سال است در ایران زیر مجموعه نهادهای گردشگری و میراث فرهنگی به شمار می رود.


غذاهای فاسد روح در سوپرمارکتها!


چند سالی است که عرضه محصولات فرهنگی در سوپر مارکت ها رونق گرفته و آنچنان با سرعت انجام می شود که تنها کمی بعد از پایان یافتن اکران فیلم ها می توان نسخه DvD یا VCD آن را از سوپر مارکت ها خریداری نمود. رقص و آواز انگار جزء جدا نشدنی این گونه فیلم ها است. اگر در سال های قبل رقص مردان در فیلم ها برای خنده و در حد چند دقیقه و آن هم با کلی شرایط به کار برده می شد، در این فیلم ها مردان! با جدیت و اهتمام وصف ناشدنی می رقصند و آواز می خوانند و البته آخرین متدهای رقص را اجرا می کنند! اگر به موارد بالا، عشوه هنرپیشه های خانم، لباس ها و آرایش های آنچنانی بازیگران، استفاده از الفاظ عاشقانه و قربان صدقه رفتن هنرپیشه ها را هم اضافه کنید، این سوال مطرح می شود که به راستی این فیلم ها چه پیامی دارند و چه دردی را دوا می کنند؟ و چرا در سوپر مارکتها غذای فاسد توزیع می شود.



منبع : صبح صادق

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد