در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

شکست اسرائیل


با اذعان به ناتوانی رژیم صهیونیستی داگان : مقابله با ایران کار اسرائیل نیست


                                                                                                


رئیس سابق موساد با اشاره تلویحی به ناتوانی تل آویو در مقابله با قدرت روز افزون ایران در منطقه ادعان کرد که این کار از توان اسرائیل خارج است.



روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت، در این باره نوشت: «مئیر داگان» در جمع اعضای چند گروه شبه نظامی اسرائیلی که از قبل از تاسیس این رژیم فعال هستند، اعلام کرد که تل آویو نباید پیشگام مقابله با برنامه هسته ای ایران باشد.

«مئیر داگان» که در دوره اخیر بیشترین مخالفت آشکار را با سران رژیم صهیونیستی برای حمله به ایران انجام داده است، به سران این رژیم توصیه کرد که رهبری آمریکا را در مقابله با برنامه هسته ای ایران بپذیرند زیرا شایسته نیست اسرائیل پرچمدار مقابله با ایران باشد و این کار، کار کشورهای بزرگی مانند آمریکاست که باید حمله علیه ایران را رهبری کنند.



رئیس سابق موساد، با اشاره به ادعای غربی ها و صهیونیست ها درباره تلاش ایران برای ساخت سلاح هسته ای، تاکید کرد که سلاح هسته ای ایران چالشی سخت برای اسرائیل است زیرا اسرائیل را با معضلاتی در قبال موجودیت اسرائیل قرار می دهد.

وی پیش از این با اعلام مخالفت شدید با هرگونه اقدام نظامی علیه ایران و ایجاد تردید درباره توان اسرائیل برای اقدام علیه ایران، اعلام کرده بود که اقدام نظامی علیه ایران به جنگی فراگیر در منطقه منجر می شود.

داگان که در جمع اعضای شبه نظامیان «ایتسل»، «بلماح» و «لیحی» صحبت می کرد به ارزیابی تحولات منطقه پرداخت.

رئیس سابق موساد با ابراز خوشحالی خود از بروز هر احتمالی برای سقوط بشار اسد، آن را بهترین حالت برای اسرائیل خواند و گفت: من شخصا خوشحال خواهم شد که ببینم بشاراسد سقوط کرده است و این،بزرگ ترین سود برای ما است.

وی با اشاره به مصر، مدعی شد که وضعیت این کشور رو به وخامت است و افزود: مصر اندک اندک متشنج تر می شود و به سوی آشوب پیش می رود. ما باید اتفاقات مصر را دنبال کنیم.

داگان گفت: اگر ارتش مصر در قدرت باقی بماند یا اخوان المسلمون به قدرت برسند این امر چالشی اساسی برای اسرائیل خواهد بود.

مقامات رژیم صهیونیستی پیش از این در اعتراض به افشاگری داگان درباره ناتوانی اسرائیل برای حمله به ایران، گذرنامه دیپلماتیک وی را ضبط کرده است.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد