در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

دلسوزی خانم فمینیست برای متجاوزان به عنف!

اعدام سه متجاوز در کرمانشاه تاثر شدید شادی صدر فمنیست مستقر در خارج از کشور را برانگیخت.

به نقل از ندای انقلاب، ماجرای اعدام سه جوان شیطان صفت که ضمن ربودن یک دختر بچه و تهیه فیلم از صحنه آزار و اذیت در پی اخاذی از خانواده وی بودند، داد مدعیان حقوق بشر را در آورد.










شادی صدر که ضمن وبلاگ نویسی و حضور در محافل گوناگون ضد انقلاب تلاش می کند تا با فعالیت های فمنیستی خود را حامی زنان ایرانی و مدافع حقوق آنان معرفی کند، ضمن حضور در یکی از شبکه های اجتماعی مجازی فیلمی از صحنه اعدام سه فرد متجاوز را منتشر و بدون اشاره به جنایت وحشیانه آنها تنها به تبلیغ عیله نظام جمهموری اسلامی ایران به اتهام اعدام این اشخاص پرداخت.

اردیبهشت ماه امسال دختر بچه ای در کرمانشاه  هنگام عزیمت به مدرسه از سوی دو پسر جوان ربوده شد و در بیابان های اطراف شهر مورد آزار و اذیت قرار گرفت. آنها بعد از رها کردن قربانی خود در نقطه خلوتی از شهر ضمن برقراری تماس با خانواده وی اعلام کردند که در صورت عدم پرداخت مبلغی هنگفت فیلم سیاه تهیه شده از طعمه خود را در شهر منتشر خواهند کرد.

تناقضات انحرافی آشکار در  تعاملات و اعمال ضد انقلاب که تحت عنوان حمایت از حقوق بشر و حقوق زنان و کودکان صورت می گیرد، آنگاه مشخص می شود که اعدام چنین جنایت کارانی موجبات همدردی و دلسوزی آنها را برای متجاوزان به عنف و حتی قاتلان نوامیس مردم فراهم می آورد.

شادی صدر طرفدار تز چندهمسری زنان نیز هست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد