در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

عمل حنجره علی خلیلی طلبه ناهی از منکر با موفقیت انجام شد



دکتر ایزدی متخصص گوش و حلق و بینی بیمارستان حضرت رسول(ص) و فلوشیب جراحی حنجره از دانشگاه مینسوتای امریکا پس از انجام عمل جراحی گفت: در عمل جراحی به دلیل ترومایی که به علی خلیلی وارد شده بود، فلج طناب صوتی سمت چپ وی طی یک جراحی



با عنوان تایروپلاستی نوع یک جراحی شد که طناب صوتی فلج را به خط وسط نزدیک کردیم.


به گزارش راسخون،‌ به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وی با اشاره به این که این کار با ۲ هدف صورت
گرفته است، گفت: نخست آنکه آسیب دیدگی حنجره را برای خوردن غذا و به ویژه مایعات پوشش دهیم، چون در حال حاضر بیمار به واسطه گاستروستومی و میله ای که به معده اش وصل است، غذا می خورد و ما در نظر داشتیم تا از راه دهان به زندگی عادی برگردد. هدف دیگر هم این بود که صدای علی، بهبودی نسبی پیدا کند، زیرا حنجره وی هیچ وقت به حالت اولیه اش برنمی گردد.


دکتر ایزدی درباره عمل جراحی دیروزش اضافه کرد:  این عمل جراحی یک عمل خاص است که تحت بیهوشی عمومی انجام نمی شود و بیهوشی بصورت لوکال است و طی آن ما پروتزی را در حنجره فرد کار می گذاریم که خصوصیات خاص خودش را دارد.


وی افزود: حال بیمار خوب است و می تواند طی ۲ سه روز آینده از بیمارستان مرخص شود.


مادر طلبه از کادر درمانی بیمارستان رسول اکرم (ص) قدرانی کرد


مادر علی خلیلی، طلبه جوانی که برای امر به معروف و نهی از منکر مورد هجوم اراذل و اوباش قرار گرفته بود، پس از انجام عمل جراحی موفقیت آمیز برروی حنجره پسرش از کادر درمانی این بیمارستان قدردانی کرد.
خانم مشتاقیان مادر این طلبه جوان گفت: با توجه به اینکه بیمارستان حضرت رسول(ص) به لحاظ امکانات و تجهیزات جراحی حنجره در کل کشور بی نظیر است به پیشنهاد دکتر ایزدی، علی را به این بیمارستان آوردیم که این عمل نیز به لطف خدا با موفقیت انجام شد.


مادر این طلبه با قدردانی از کادر درمانی و پرستاران بیمارستان حضرت رسول (ص) گفت: طی ۲ روزی که پسرم در این جا بستری بوده است و با توجه به خستگی روزهای اخیر من در طول شب هر ساعتی که چشم بازکردم پرستاران بر بالین فرزندم حاضر بودند و خیال من از این بابت راحت و رسیدگی خیلی خوب است.


وی با بیان اینکه پسرش در حوزه علمیه ازگل درس طلبگی می خواند، از همه کسانی که در طول مدت بستری پسرش به ملاقات فرزندش آمدند به ویژه دکتر دستجردی، وزیر بهداشت قدردانی کرد و گفت: به دستور وزیر محترم تمام هزینه های ما را رایگان کردند.


خانم مشتاقیان نجات پسرش را یک معجزه الهی دانست و گفت: زمانی که دکتر پیروی برای عمل جراحی پسرم در بیمارستان عرفان به اتاق عمل می رفت به من گفت که به اندازه یک درصد هم امیدی هم برای زنده ماندن او نیست چون شاهرگ او را زده بودند و خون زیادی از او رفته بود اما خواست خدا و تلاش کادر بیمارستانی باعث شد بار دیگر پسرم را به دست آوردم.

وی در پایان افزود: همه کسانی که در این حادثه مقصر بودند، در زندان به سر می برند و با هیچ وثیقه ای هم نمی توانند آزاد شوند و من هم خواستار اشد مجازات برای آنها هستم.


راسخون

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد