در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

پوتین : هدف غرب سرنگونی حکومت ایران است


راسخون : نخست وزیر روسیه در ادامه با دفاع از موضع مسکو در وتوی قطعنامه مورد حمایت غرب و برخی از کشورهای عربی منطقه درباره بحران سوریه گفت : به باور من موضع ما در شورای امنیت ملل متحد در قبال سوریه نشان می دهد که ما نمی خواهیم دنباله رو باشیم .


ولادیمیر پوتین نخست وزیر روسیه غرب را متهم کرد که تحت لوای مخالفت با برنامه هسته ای ایران به دنبال تغییر رژیم ایران است . 

ولادیمیر پوتین نخست وزیر روسیه غرب را متهم کرد که تحت لوای مخالفت با برنامه هسته ای ایران به دنبال تغییر رژیم ایران است .



به گزارش راسخون به نقل از عصر ایران پوتین روز جمعه در سخنانی با انتقاد از رویکرد غرب گفت : " تحت پوشش تلاش برای جلوگیری از گسترش سلاح های کشتار جمعی ، هدف آنها چیز دیگری است ، هدف آنها تغییر رژیم ( ایران ) است .



پوتین که در تلاش است برای سومین دوره به کاخ کرملین راه یابد و یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری روسیه است که کمتر از دو هفته دیگر برگزار خواهد شد ، با اشاره به اینکه مسکو مخالف هر گونه تلاش برای تغییر رژیم ایران است ، افزود : " ما در تلاشیم تا موضعی اتخاذ کنیم که متفاوت از آن چیزی باشد که آنها می خواهند بر ما تحمیل کنند . "



نخست وزیر روسیه در ادامه با دفاع از موضع مسکو در وتوی قطعنامه مورد حمایت غرب و برخی از کشورهای عربی منطقه درباره بحران سوریه گفت : به باور من موضع ما در شورای امنیت ملل متحد در قبال سوریه نشان می دهد که ما نمی خواهیم دنباله رو باشیم .



نخست وزیر روسیه در ادامه با تاکید بر توانایی هسته ای کشورش گفت که مسکو این توانایی را حفظ خواهد کرد تا در برابر آمریکا توازن ایجاد کند .



دولت روسیه در هفته های گذشته و همزمان با حمایت صریح از حکومت سوریه مورد انتقاد کشورهای غربی و برخی کشورهای عربی منطقه قرار گرفته است ، با این حال مقامات مسکو می گویند که هدف غرب بی ثبات سازی روسیه و تغییر رژیم بشار اسد و کشورهای غربی بدین منظور تلاش دارند تا از ابزارهایی چون شورای امنیت استفاده ابزاری کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد