در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

۲۰۰ هزار موشک بسوی اسراییل نشانه رفت

۲۰۰ هزار موشک بسوی اسراییل نشانه رفت


راسخون : یکی روزنامه اتریشی باوجود برخی جنجال ها درباره حمله احتمالی اسراییل به ایران، نگاهی به درون اسراییل انداخته و وحشت آنها از تقابل با جمهوری اسلامی را به تصویر کشیده است.

به گزارش راسخون به نقل از  ایرنا ، روزنامه 'کوریر' در این خصوص نوشت: بیش از ۲۰۰هزار موشک از شمال، جنوب و شرق بسوی اسراییل نشانه‌گیری شده ‌است.



این روزنامه افزود: ۴۰ هزار موشک می توانند به تل آویو برسند و این عامل وحشت است؛ حتی اگر که اسراییل بیشتر از همه کشورهای جهان دارای پناهگاه باشد.


روزنامه اتریشی ادامه داد: به همین سبب در اسراییل اعتراضی عمومی شکل گرفته است و مانورهای حفاظتی مورد اعتماد نیستند.

کوریر ادامه داد: فقط یک‌سوم مردم تا کنون بسته های حاوی ماسک گاز و پادزهر علیه حملات گازی و سمی را دریافت کرده اند و باقی افراد باید منتظر بمانند تا در سال جدید مالی مجددا بودجه ای اختصاص داده شود.


این روزنامه اضافه کرد: درمنازل جدیدی که دستور داده شده پناهگاههای زیرزمینی درآنها احداث شوند، غالبا فضاهای امنیتی که بتوان به هنگام حمله موشکی در آن پناه گرفت، یافت نمی شوند.

کوریر افزود: ماسک گاز نیز در تمرینات نتوانسته است چندان موفقیت آمیز عمل کند و آژیرهای خطر درست کار نمی کند؛این درحالی است که به گفته 'آیلند' ژنرال نظامی 'موشک هایی که اسراییل را نشانه رفته اند دقیق تر شده و اهداف استراتژیک را نشانه رفته اند.'


این ژنرال گفته است که با این حال نقاط مورد خطر لیست بندی نشده و ارتش، پلیس، آتش نشانی، پزشکان و گروههای امداد فنی، همگی بدون هماهنگی با یکدیگر بطور نامنظم کار می کنند.

روزنامه کوریر در گزارش خود نوشت: اگر ناگهان ۱۰۰۰موشک در یک روزاسراییل را مورد هدف قرار دهند، آنگاه چه اتفاقی خواهد افتاد؟ سیستم های دفاعی جدید در بهترین حالت ممکن قادرند بخشی از این موشکها را دفع کنند.

این روزنامه تصریح کرد: کسی که می خواهد هزاران کیلومتر دورتر حمله هوایی انجام دهد، نمی تواند خطرات موشکی مستقیم به مرزهای خود را نادیده بگیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد