در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

آیت الله ابن الرضا

  

کلیپی از صحبت های  آیت الله ابن الرضا که در مورد  آیت الله بهجت (ره) و مراسم روضه اباعبدالله که در منزل ایشان برگزار می شد
 

دریافت فایل تصویری۳gp حجم:۵،۴۹۵مگابایت

قرائتی-نبخشیدن گناهانی که کوچک می شماریم…..

 

کلیپی ازحجت الاسلام والمسلمین قرائتی در رابطه با کوچک شماردن گناهان کوچک و نبخشیدن این گناهان”من اگر عمامه یه خورده جلوتر بزارم منو بیرون می کنند،خود خانمی که میگه دو تا مو بیرون ریخته چیزی نیست این عمامه منو ببینه رو دماغم هست تا آخر عمرش گوش به حرفام نمیده”
 

دریافت فایل تصویریmp4 حجم:۱۲،۵۷۱مگابایت

امام علی (ع) و نماز / حجت الاسلام قرائتی

  

 

سخنان کوتاه و ناب حجت الاسلام و المسلمین قرائتی با موضوع «امام علی (ع) و نماز»

 

اطلاعات فایل دریافتی :

 حجم : 3،51 مگابایت | فرمت flv

 زمان : 03:29

 دانلود 

ناگفته هایی از روبوسی خاتمی با «نوری زاده»

  

"علیرضا نوری زاده" مجری شبکه کانال یک 22 فررودین (10april) در برنامه سیاسی خود جزئیات بیشتری از آنچه اپوزیسیون در حاشیه کنفرانس "مریلند" بر سر ایشان آورده بودند بیان داشت و ضمن گلایه از این افراد خاطره ای از دیدارش با خاتمی را بیان کرد.
 وی گفت: «وقتی بعضی افراد اپوزیسیون را که مدعی هستند می خواهند جمهوری اسلامی را سرنگون کنند و ملت ایران را نجات بدهند، می بینم بدنم کهیر می زند. تعجب می کنم این افراد چگونه داخل اپوزیسیون شده اند؟ درست سالی که خاتمی به سازمان ملل آمده بود و در هتل "پلازا" اتاق گرفته بود من هم از طرف روزنامه "الشرق الاوسط" دراین هتل اقامت داشتم. یک روز وقتی در لابی هتل بودم خاتمی و هیئت همراهش از آسانسور بیرون آمدند و خیلی دوستانه با من دیده بوسی کردند و دست داده و احوالپرسی کردند. در آن روز خاتمی و هیئت همراهش به مسئول هتل نگفتند این آقا نباید در این هتل باشد. حتی در مصاحبه مطبوعاتیشان من و نیز دیگر دوستانم را راه دادند و در کمال احترام سوالات ما را پاسخ دادند. در حالیکه من یک ضد انقلاب بودم و بر علیه جمهوری اسلامی مبارزه می کردم حتی جریان فرار خاتمی از ملاقات با "کلینتون" را اولین نفر من در روزنامه گفتم و پخش کردم.»
 او در ادامه ضمن مقایسه اخلاق رئیس جمهور سابق ایران با اپوزیسیونی که مدعی نجات ایران هستند اظهار داشت: «حرف من این است که آدم هایی که ما قبولشان نداریم و با آن ها مبارزه می کنیم و قصد براندازی حکومت آنان را داریم اینقدر شعور انسانی داشتند که بودن ما در هتلی که آنها هستند ناراحتشان نمی کرد. با توجه به اینکه آقای خاتمی التزام به ولایت فقیه داشتند و حکومت جمهوری اسلامی و قانون اساسی را قبول داشتند و من هم بارها اعلام کرده بودم که هدف من مبارزه علیه ولایت فقیه و جمهوری اسلامی است.»
 نوری زاده در خاتمه یادآور شد: «اما آقایانی به اسم اپوزیسیون می خواهند جمهوری اسلامی را از بین ببرند و ملت ایران را نجات بدهند اما با بودن من مشکل دارند و من روحم از این افراد آزرده شد. این افراد حسود هستند و چشم ندارند ببینند مشتری من بیشتر است. من دیگر در جمع این افراد عقده ای و حقیر شرکت نخواهم کرد. بعضی از این افراد شرکت "سازگارا" و "فریبا داودی مهاجر" را "وتو" کرده بودند. نمی دانم چطوری می خواهند ایران را نجات بدهند؟!»

 

اطلاعات فایل دریافتی :

 حجم : 11 مگابایت | فرمت flv

 زمان : 05:10

 دانلود 

 

جایگاه زن در نظام اسلامی / امام خامنه ای

 

  

گزیده ای شندینی و راهگشا از سخنان رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای در مورد «نقش ممتاز زن در نظام اسلامی»

 

اطلاعات فایل دریافتی :

 حجم : 2،42 مگابایت | فرمت mp3

 زمان : 05:18

 دانلود 

شکست پروژه سوخته

 کنفرانسی که قرار بود کاملا مخفی برگزار شود. کنفرانس مخالفین سیاسی ایران در آمریکا بعد از برملا شدن زمان و مکانش به دلیل اختلافات مالی بین برگزار کننده کنفرانس و دعوت شدگان ، تحت پوشش رسانه ای شبکه های ماهواره ای فارسی زبان قرار گرفت . بی بی سی ، صدای آمریکا ، پارس و چند شبکه سلطنت طلب دیگر برای تبلیغات این کنفرانس کم نگذاشتند. اما نگرانی های شبکه های پرهزینه در گرو گذاشتن آبروی خود برای دفاع از کنفرانس پا برجا بود.

 این کنفرانس در زمان مقرر برگزار شد ولی خواسته هیچ یک از رسانه ها و شرکت کننده ها را تامین نکرد . شرکت کننده ها ، ضعف شدید اپوزیسیون ،  طرح های ناکارامد ، اختلاف شدید بین اپوزیسیون و صلاحیت نداشتن افراد شرکت کننده را عامل های ضعف برگزاری این کنفرانس دانستند . این صحبت های شرکت کننده ها، زمینه بازگشت رسانه ها را به جایگاه بی طرفانه خود فراهم کرد تا دیگر حرفی از ابتکار اپوزیسیون و گزارش های دنباله دار از کنفراس در بی بی سی و صدای آمریکا نباشد .

 

اطلاعات فایل دریافتی :

 حجم : 13 مگابایت | فرمت flv

 زمان : 01:32

دانلود

دستی که رهبر انقلاب از آن تمجید کردند

 

 به گزارش گروه بین الملل مشرق، بر اساس بخش‌هایی از فیلمی که از عیادت چندی پیش رهبر معظم انقلاب اسلامی از آیت الله دکتر شیخ عبدالهادی الفضلی در تهران، که امروز منتشر شده است حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ضمن تمجید از خدمات علمی ایشان به جهان تشیع، پیشانی این عالم بزرگ عربستانی را بوسیده و دست راست ایشان را در دست خود گرفته و می‌فرمایند: «این، دست راست ایشان است. این دست، خیلی خدمت کرده است.»

آیت الله الفضلی نیز در پاسخ به عیادت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، به دیدار ایشان رفته، دست مقام معظم رهبری را بوسیده و با انگشت اشاره خود خطاب به رهبر انقلاب، می‌گوید: «به برکت دعای حضرت آقا، حال من بسیار بهتر از قبل شد.»
 

 دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

اعتقاد به فرقه ضاله بهائیت، شرط اصلی استخدام در من و تو + سند

وقتی پرده های فریب فرو می‌افتند؛
شبکه انگلیسی ساخته "من و تو" در جدیدترین آگهی استخدام خود چهار شرط اصلی را برای پذیرفته شدن در این شبکه اعلام کرده است.
 به نقل از باشگاه خبرنگاران، "رها اعتمادی" که فردی بهایی زاده و از خانواده نوکران و خدمتکاران دربار شاه مخلوع است در سال 2010 با همکاری رسمی دربار انگلیس و چند نفر از عوامل دیگر شبکه من و تو را که از همان ابتدا لقب خواهرخوانده بی بی سی فارسی را یدک می کشید راه اندازی کرد تا این شبکه از همان ابتدا با تفکری بهایی - صهیونیستی و ضد ایرانی پا به عرصه وجود بگذارد.
ادامه مطلب ...

بیانات رهبر انقلاب در مورد رابطه با آمریکا

 

 

مینشینند آقایان وراجى کردن و حرف زدن و استدلال کردن، که نبود رابطه‌ى با آمریکا براى ما مضر  

است. نه آقا! نبود رابطه‌ى با آمریکا براى ما مفید است. آن روزى که رابطه‌ى با آمریکا مفید باشد، اول کسى که بگوید رابطه را ایجاد بکنند، خود بنده هستم. بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانشجویان.

 

اطلاعات فایل دریافتی :

حجم : 1،66 مگابایت | فرمت mp3

زمان : 03:38

دانلود  

بی بی سی فارسی زیر فشار بینندگان

  

 

 

ارتباط ایران و آمریکا ، بی بی سی را ذوق زده کرده است . ارتباط ایران و آمریکا پا گذاشتن بر روی خون کسانیست که جانشان را به تازگی از دست داده اند . این ها سخنان بینندگان بی بی سی است که سعی داشتند جبهه بی بی سی را برای سایر بینندگان روشن کنند. البته که بی بی سی بی کار نماند و تماسها را نیمه تمام گذاشت. این روزها اگر چه قطع شدن تماس ها در نوبت شما کار ساده ای برای شبکه شده است ،اما تشخیص جبهه بخش فارسی بی بی سی انگستان درباره موضوع مطرح شده در شبکه بسی مشکل است .

 

اطلاعات فایل دریافتی :

حجم : 6،12 مگابایت | فرمت flv

زمان : 01:18

دانلود