در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

اعتقاد به فرقه ضاله بهائیت، شرط اصلی استخدام در من و تو + سند

وقتی پرده های فریب فرو می‌افتند؛
شبکه انگلیسی ساخته "من و تو" در جدیدترین آگهی استخدام خود چهار شرط اصلی را برای پذیرفته شدن در این شبکه اعلام کرده است.
 به نقل از باشگاه خبرنگاران، "رها اعتمادی" که فردی بهایی زاده و از خانواده نوکران و خدمتکاران دربار شاه مخلوع است در سال 2010 با همکاری رسمی دربار انگلیس و چند نفر از عوامل دیگر شبکه من و تو را که از همان ابتدا لقب خواهرخوانده بی بی سی فارسی را یدک می کشید راه اندازی کرد تا این شبکه از همان ابتدا با تفکری بهایی - صهیونیستی و ضد ایرانی پا به عرصه وجود بگذارد.

شبکه انگلیسی ساخته "من و تو" که کمتر از دو سال است فعالیت خود را با سرمایه گذاری مستقیم انگلیسی ها آغاز کرده و با تابلوی فریبنده شبکه ای به اصطلاح اجتماعی و فرهنگی پا به عرصه وجود گذاشت در جدیدترین آگهی استخدام خود چهار شرط اصلی را برای پذیرفته شدن در این شبکه اعلام کرده است.

اعتمادی در جدیدترین آگهی استخدام این شبکه که در وبلاگش منتشر کرده شروط اصلی را برای پذیرفته شدن به عنوان مجری در این شبکه را "دارا بودن اجازه اقامت و کار در انگلستان"، "اعتقاد راسخ به فرقه ضاله بهائیت"، "مخالفت با جمهوری اسلامی ایران" و "در اختیار داشتن نوع پوشش بانوان" عنوان می کند.

رها اعتمادی از چند سال پیش با پشتیبانی همه جانبه و البته غیر علنی عوامل بی بی سی گروهی به نام "جوانان بدون مرز" را برای ضدیت با جمهوری اسلامی ایران راه اندازی کرد و تمامی عناصر همسو با فرقه ضاله بهائیت و ضد جمهوری اسلامی ایران را شناسایی و هسته اولیه من و تو را با آنها شکل داد.

البته پیش از این هم نقل قول های بسیاری در خصوص پشت پرده بهائی عوامل و مجریان این شبکه مطرح بود که اکنون با فرو افتادن پرده های فریب سند رسمی بهائی – صهیونیستی بودن این شبکه به ظاهر فرهنگی – اجتماعی علنی شد.

اگرچه دو شبکه سلطنتی بی بی سی فارسی و من و تو جدا از هم فعالیت می کنند، اما منبع تغذیه نیرو و مجریان آنها یکی است و عوامل این دو شبکه در هم تنیده و پشتیبان استراتژیک اهداف ضد ایرانی یکدیگر هستند.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد