در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

ناگفته هایی از روبوسی خاتمی با «نوری زاده»

  

"علیرضا نوری زاده" مجری شبکه کانال یک 22 فررودین (10april) در برنامه سیاسی خود جزئیات بیشتری از آنچه اپوزیسیون در حاشیه کنفرانس "مریلند" بر سر ایشان آورده بودند بیان داشت و ضمن گلایه از این افراد خاطره ای از دیدارش با خاتمی را بیان کرد.
 وی گفت: «وقتی بعضی افراد اپوزیسیون را که مدعی هستند می خواهند جمهوری اسلامی را سرنگون کنند و ملت ایران را نجات بدهند، می بینم بدنم کهیر می زند. تعجب می کنم این افراد چگونه داخل اپوزیسیون شده اند؟ درست سالی که خاتمی به سازمان ملل آمده بود و در هتل "پلازا" اتاق گرفته بود من هم از طرف روزنامه "الشرق الاوسط" دراین هتل اقامت داشتم. یک روز وقتی در لابی هتل بودم خاتمی و هیئت همراهش از آسانسور بیرون آمدند و خیلی دوستانه با من دیده بوسی کردند و دست داده و احوالپرسی کردند. در آن روز خاتمی و هیئت همراهش به مسئول هتل نگفتند این آقا نباید در این هتل باشد. حتی در مصاحبه مطبوعاتیشان من و نیز دیگر دوستانم را راه دادند و در کمال احترام سوالات ما را پاسخ دادند. در حالیکه من یک ضد انقلاب بودم و بر علیه جمهوری اسلامی مبارزه می کردم حتی جریان فرار خاتمی از ملاقات با "کلینتون" را اولین نفر من در روزنامه گفتم و پخش کردم.»
 او در ادامه ضمن مقایسه اخلاق رئیس جمهور سابق ایران با اپوزیسیونی که مدعی نجات ایران هستند اظهار داشت: «حرف من این است که آدم هایی که ما قبولشان نداریم و با آن ها مبارزه می کنیم و قصد براندازی حکومت آنان را داریم اینقدر شعور انسانی داشتند که بودن ما در هتلی که آنها هستند ناراحتشان نمی کرد. با توجه به اینکه آقای خاتمی التزام به ولایت فقیه داشتند و حکومت جمهوری اسلامی و قانون اساسی را قبول داشتند و من هم بارها اعلام کرده بودم که هدف من مبارزه علیه ولایت فقیه و جمهوری اسلامی است.»
 نوری زاده در خاتمه یادآور شد: «اما آقایانی به اسم اپوزیسیون می خواهند جمهوری اسلامی را از بین ببرند و ملت ایران را نجات بدهند اما با بودن من مشکل دارند و من روحم از این افراد آزرده شد. این افراد حسود هستند و چشم ندارند ببینند مشتری من بیشتر است. من دیگر در جمع این افراد عقده ای و حقیر شرکت نخواهم کرد. بعضی از این افراد شرکت "سازگارا" و "فریبا داودی مهاجر" را "وتو" کرده بودند. نمی دانم چطوری می خواهند ایران را نجات بدهند؟!»

 

اطلاعات فایل دریافتی :

 حجم : 11 مگابایت | فرمت flv

 زمان : 05:10

 دانلود 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد