در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

گزارش خبری روزنه/ دعوای دولت و مجلس

              

 

شاید تابحال این دعواها وزد و خوردهای خیابونی رو دیده باشید و برایتان عادی شده باشد، اما دعوا و زد و خورد سیاسیون شاید از آن اتفاقاتی باشه که به تازگی مرسوم شده است. یک نماینده ی مجلس به یک وزیر و یا یک مسئول دولتی نیش و کنایه می زند و تهدید به افشاگریهای عجیب و غریب می کند و روز دیگر معاون رئیس جمهورو یا یک وزیر، مجلس و نمایندگان را تهدید می کند و بر علیه نماینده ای در سایتهای خبری نامه نگاریهای جا لبی را انجام ما می دهد. خلاصه این روزها و ماه ها بازار هر چه که کساد و گران باشد، بازارتهدید و توهین و افشا گریهای نمایندگان دولت و مجلس بر علیه یکدیگر داغ است. اما جدیدترین اتفاق از این دست تکه انداختن رئیس مجلس و رئیس دولت به یکدیگر است. یک روز رئیس قوه ی مقننه بر علیه رئیس مجریه صحبت می کند و روز دیگر، رئیس قوه ی مجریه بر علیه رئیس قوه ی مقننه. آخر سر هم که طاقت همه ی عوام و خواص طاق می شود هر دو رئیس قوا با لبخند و شوخی در جلوی دوربین حاضر می شوند و می گویند که اتفاق خاصی رخ نداده است. اما باید ببینیم آتش مناظرات دولت و مجلس دامن مردم را خواهد گرفت یا نه؟

 

اطلاعات فایل دریافتی :

حجم : 15 مگابایت | فرمت flv

زمان : 03:07

دانلود

نظرات 2 + ارسال نظر
حسین رضائیان (رضی) سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:15 http://soozesokhan.blogfa.com

سلام. حالا هم شاید دیر شده باشد اما...:
شاید واقعاً در مورد حرام زاده ای به نام شاهین نجفی بی آگاه باشید، اما تا دیر نشده در دفاع از امام دهمتان اقدام شایسته و بایسته را در این سنگر انجام دهید. یاحق

yas-sefid.mihanblog.com سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:40 http://yas-sefid.mihanblog.com

پایگاه اطلاع رسانی سپاه عاشورا: قرارگاه سایبری عاشورا دومین رزمایش بزرگ سایبری را با موضوع پاسداشت مقام امام نقی(ع) در فضای مجازی برگزار می کند.
جمعه 5 خرداد 1391 شهادت امام علی النقی هادی علیه السلام است ...
http://sepahashura.ir/razmayesh2

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد