در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

صرفا جهت اطلاع - 25/03/1391

صرفا جهت اطلاع - 25/03/1391  

 

 

 

خروج صنایع آلوده از شهرها

سلام  


یادتون هست قرار بود این صنایع آلوده کننده هوا از داخل شهرها بره بیرون ، یک سازمان عریض وطویل هم  برای اینکار تشکیل شد ؟،راستی چه خبر از این ماجرا دارید ؟
(با صدای مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی: ماموریت شرکت شهرکها انتقال صنایع آلاینده و مزاحم از سطح پایتخت و استان که برن در شهرکهای صنعتی بیرون شهر مستقر بشن تا الان 20 درصد از این صنایع را توانستیم انتقال بدیم، کمتر از 20 درصد)
خبرنگار : با این آمار زیر بیست درصدُ خوب زیر گرد ها هم میگین هنوز کاری به ما ندارند همین جوری چرخ بزنیم حالشو می بریم . 


رئیس نوسازی : خبری اصلا ندارم
 

(با صدای رییس نوسازی مدارس: ما در استان کهگیلویه و استانهای نظیر کپر نداریم ... (خبر نگار:منظور  رییس نوسازی مدارس گزارشی است که ما چند هفته قبل از یه مدرسه کپری پخش کردیم )... رییس نوسازی مدارس: بلا فاصله بعد از پخش این گزارش ما تیم های خبری فرستادیم به منطقه... این گزارش کاملا کذبه ... 
خبرنگار : البته این مدرسه رو ما کشف نکردیم ، اولین بار امام جمعه شهر دیده و تایید می کنه این مصاحبه رو 3 روز پیش گرفتیم (با صدای امام جمعه: من وقتی یکی از این مدارس رو رفتم دیدم معلم سر کلاس بچه ها پشت میز نشستن از سرما دارن می لرزن... به مدیر کل آموزش و پرورش هم زنگ زدم به ایشون گزارش دادم که در حیطه کاری تون یک چنین مشکلاتی هست... که گفت من در جریان نبودم در جریان این مشکلات نبودم

خبرنگار : ما تو همون برنامه قبل هم گفتیم که تعداد این مدرسه های کپری خیلی کم شده خیلی هم کم شده  اما حالا چرا برخی همین تعداد کمُ نمی خوان قبول کنند و تکذیب می کنند واقعا نمی دونیم . 

تعویض خودرو فرسوده در حداکثر سرعت  


اگه خودروی فرسوده تونو اسقاط  کردید ، به اندازه کافی کپی از مدارکتون آماده کنید برای خودروی جدید یه وقت مدیرا عوض بشن.
یک شهروند متقاضی تعویض خودرو فرسوده : پنج سال پیش بعد از اسقاط خودرو فرسوده قرار بود 2 ماهه خودرو جدید تحویل بدن اما هر دفعه به بهانه تعویض مدیر و درخواست مدارک و کپی آنها تا به امروز به تعویق افتاده.

دعوت برای بازدید با سالاد فصل 

دعوت از مسوولی برای بازدید از نمایشگاه صنایع دستی البته با مقداری سالاد فصل (با صدای صالحی مرام: شاید شما دوستان مطلع نباشید ایشان معمولا در طی هفته دوسه روز بیشتر چهار روز در اداره می مانند و منزل نمی روند شبانه روز ایشان مشغول کار و تلاشند...  ایشان در واقع فرزند کار و تلاشند...از ایشان خواهش می کنم بیایند این کارگروههای زنده ما و به اصطلاح work shop ها را ببینند. (خبرنگار : خوب این درخواستُ نمیشد همون اول می گفتین بدون این تعریف تمجیدها؟ )

نمایشگاه تخصصی کودکان 
 

پخش تصاویری از نمایشگاهی با موضوع کودکان که در ان همه چیز عرضه میشه مثل کیف ،ترشی ، عسل ، چاقو ، ابرا فروشی برای آینده کودکان 

اطلاع رسانی در حد لا لیگا 


(سخنان سخنگوی وزارت امور خارجه درباره مذاکرات ایران و 5+1 :  ما برای مذاکرات جدی و کاملا  آماده هستیم ، باید حقوق مسلم ما را به رسمیت بشناسند ، پیشنهادهایی هم دو طرف ارائه کردند.)
خدا بداد خبرنگارها برسه که باید این کلیات رو به عنوان خبر مخابره کنند، میگم جناب مهمانپرست شما که فقط هفته ای یک بار به خبرنگارا اجازه حضور می دید بهتر نیست با چهارتا دونه اطلاعات بیایید،  شاید یه خبری دست ما و مردم رو بگیره.


مشکل صاحبان دو مرکب دار 


بدون شرح : پخش تصاویر الاغی که به یه ماشین بسته شده  و همراه ماشین حرکت می کنه . 

دلتون بسوزه 


 ( پخش تصاویر یه برنامه تلویزیونی که برای پذیرایی از میهمان برنامه زردآلوی نوبرانه گران قیمت گذاشته )
خبرنگار : گیریم که وضع تهیه کننده این برنامه خوبه اما این روزا به فکر اونایی که نمی تونن زرد آلوی کیلویی چند هزار تومنو نوبر کنن و این برنامه رو می بینن هم باشید اگه نمی خواید  دل مردم آب بیفته.
اصولا برخی کارا نوبرند ، بعضی حرفا نوبرند  و بعضی ادمها نوبرند ، خداحافظ

 

اطلاعات فایل دریافتی :

حجم : 15 مگابایت | فرمت flv

زمان : 04:47

دانلود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد