در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

نوید ظهور در بیانات امام خامنه ای

 

 

اگر شما ملت عزیز ما، شما جوانهاى خوش‌روحیه و پرتوان و عازم، در این راهى که دارید میروید، ایستادگى کنید، شک نکنید که در زمان خود، در زمان متناسب، تمام آمال و آرزوها و داعیه‌ها و شعارهاى ملت ایران نه فقط نسبت به خود این کشور، بلکه نسبت به دنیاى اسلام و امت اسلامى و جامعه‌ى بشرى تحقق پیدا خواهد کرد. هر کارى دوره‌اى دارد، زمانى دارد؛ در زمان متناسب خود، این آرزوها تحقق پیدا خواهد کرد. ملت ایران به آن نقطه‌اى که مورد نظر اوست، به دنبال آن حرکت کرده است، اهتمام ورزیده است، خواهد رسید؛ راهش مقاومت کردن است. 

 

              

 

اگر شما توانستید پیروز شوید ، به آن نقطه‌ى موعود برسید، آن وقت مسیر تاریخ عوض خواهد شد؛ زمینه‌ى ظهور ولىّ‌امر و ولىّ‌عصر (ارواحنا له الفداء) آماده خواهد شد ؛ دنیا وارد یک مرحله‌ى جدیدى خواهد شد. این بسته به عزم امروز من و شماست، این بسته به معرفت امروز من و شماست. 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

اطلاعات فایل دریافتی :

حجم : 1،23 مگابایت | فرمت mp3

زمان : 02:40

دانلود - Direct Download Link

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد جمعه 29 دی‌ماه سال 1391 ساعت 00:11 http://sirish.ir/1362-education-fun-linkbox-sirish.html

سلام دوست من وب خوبی داری و برای همین قصد داریم یه کار گروهی بکنیم به شما هم پیشنهاد همکاری میدم. ممنون میشم به وبسایت من سر بزنی و نظرتو اعلام کنی. با این روش وبلاگ شما توی سایتهای پر بازدیدی به صورت رایگان تبلیغ میشه که بازدید شما و در نتیجه درآمد شما رو افزایش میده بدون نیاز به هزینه. برای همکاری وارد همین لینک از سایت شو و طبق آموزش عمل کن. موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد