در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

تاکیدات آیت‌الله نوری همدانی درباره تقارن ایام فاطمیه و نوروز

صدا و سیما توجه بیشتری داشته باشد 

تاکیدات آیت‌الله نوری همدانی درباره تقارن ایام فاطمیه و نوروز 

آیت‌الله نوری همدانی با صدور بیانیه ای بر لزوم تکریم ایام فاطمیه تاکید کرد.

متن بیانیه آیت الله نوری همدانی در ادامه مطلب آمده است :

بسم‌الله الرحمن الرحیم

حضرت پیغمبر (ص): فاطمه پاره تن و مایه شادمانی دل من است.

جای تقدیراست که مردم متعهد ایران اسلامی، این مهد ولایت و مملکت امام عصر( ارواحنا فداه ) در ایام فاطمیه در سراسرکشور مجالس با شکوه و پرجمعیت ترتیب می‌دهند، از مدایح، مناقب و جایگاه با عظمت حضرت صدیقة کبری فاطمه زهرا ( سلام الله علیها ) سخن می‌گویند ، مجامع خود را از معارف بلند اسلامی پر بار می‌سازند.

بانویی که آیاتی از قرآن مجید در شأن و مقام و عصمت او نازل گریده است ، هنگامی که وارد محضر مقدس حضرت پیغمبر (ص) می‌گردید آن حضرت به احترام مقام شامخ وی از جای خود برمی‌خاست و دست او را می‌بوسید و او را در صدر مجلس می‌نشانید و خود در مقابل او می‌نشست.

لازم است بانوان مسلمان، حضرت زهرا ( سلام الله علیها ) را الگوی زندگی خود از همه جهت هم از جهت نهضت و فداکاری و هم از لحاظ حضور و شرکت فعال در عرصة اجتماع به منظور حفظ ارزش‌های اسلامی و امر به معرف و نهی از منکر و هم از جهت تعلیم و تعلّم و تربیت و نیز از جهت بیداری و هوشیاری در برابر نقشه‌های دشمنان اسلام قرار بدهند و از تاریخ پر برکت و کلمات و بیانات آن حضرت درس‌هایی بیاموزند.

و جا دارد شعیان و اردتمندان آن حضرت و رسانه‌های جمعی بخصوص صدا و سیما با  

توجه به مقارن شدن ایام فاطمیه با ایام عید نوروز نسبت به مجلس عزای آن بانوی بزرگ توجه بیشتر داشته و در با شکوه و با عظمت برگزار کردن آن بیش از پیش تلاش نمایند و همگان در مراسم ایام فاطمیه حضور فعال داشته باشند و از محضر پر فیض آن حضرت بهره‌مند شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد