در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

آیت الله خوشوقت در دیدار اعضای شورای مرکزی

آیت الله خوشوقت در دیدار اعضای شورای مرکزی: 

 

 با درستی عملتان حقانیت جبهه پایداری انقلاب اسلامی را ثابت کنید  

 

 

 

این سخن و خبر از آیت الله خوشوقت (ره) مربوط به تاریخ 

  

دوشنبه , 10 مهر 1391   

 

می باشد. 

 

مسئول روابط عمومی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به دیدار اعضای شورای مرکزی این جبهه با آیت الله خوشوقت گفت: وی به اعضای جبهه پایداری انقلاب اسلامی تأکید کرد که با درستی عمل خود حقانیت جبهه پایداری انقلاب اسلامی را ثابت کنید.  

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جبهه پایداری انقلاب اسلامی؛ سیدمحمد رضا حسینی مسئول روابط عمومی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در گفت وگو با فارس درباره دیدار عصر روز شنبه اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با آیت الله خوشوقت اظهار داشت : . . .  

 

به ادامه مطلب بروید . . .

 آیت الله خوشوقت با توصیه اعضا به پایداری و مقاومت در برابر تخریب ها تأکید کرد که با درستی عمل خود حقانیت جبهه پایداری انقلاب اسلامی را ثابت کنید.

حسینی با اشاره به بخش دیگری از سخنان آیت الله خوشوقت ادامه داد: ایشان به مقاومت حضرت امام(ره) در مقابل تخریب ها اشاره کردند و گفتند که حضرت امام (ره) هم با حرکت زیر پرچم اسلام حقانیت خود را به تمام دنیا ثابت کرد.


مسئول روابط عمومی جبهه پایداری انقلاب اسلامی بیان داشت: آیت الله خوشوقت، پایداری در کار و همچنین حرکت زیر پرچم اسلام و عمل به دستورات الهی را از رموز موفقیت جبهه پایداری برشمردند.

به گفته حسینی، ایشان همچنین توصیه کردند که برای رسیدن به هدف خود باید از تمام سختی ها و موانعی که در برابرمان ایجاد می شود بگذریم و در این راه برای قوت ایمانمان تلاش کنیم که خداوند نیز ما را یاری خواهد کرد.

وی تصریح کرد: به گفته آیت الله خوشوقت امتیاز حضرت امام(ره) این بود که زیر پرچم اسلام قرار داشت و در این راه مقاومت و پایداری کرد.

حسینی یادآور شد: آیت الله خوشوقت در این دیدار تاکید کردند که مردم به دنبال صداقت در عمل هستند و اگر صداقت ببینند خودشان به سوی جبهه حق گرایش پیدا می کنند.

مسئول روابط عمومی جبهه پایداری انقلاب اسلامی تأکید کرد: آیت الله خوشوقت در این دیدار توصیه کردند که در معرفی افراد کسانی را مطرح کنیم که با انقلاب اسلامی همراه بوده و امام و رهبری را قبول دارند.

در پایان این جلسه دو ساعته نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت آیت الله خوشوقت اقامه شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد