در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

توجّه امام مهدى(علیه السلام) به شیعیان خویش

  

 

توجّه امام مهدى(علیه السلام) به شیعیان خویش

إِنّا غَیْرُ مُهْمِلینَ لِمُراعاتِکُمْ، وَ لا ناسینَ لِذِکْرِکُمْ، وَ لَوْ لا ذلِکَ لَنَزَلَ بِکُمُ اللاَّْواهُ، وَ اصْطَلَمَکُمُ الاَْعْداءُ. فَاتَّقُوا اللّهَ جَلَّ جَلالُهُ وَ ظاهِرُونا:

ما در رعایت حال شما کوتاهى نمى‌کنیم و یاد شما را از خاطر نبرده ‌یم ، که اگر جز این بود گرفتارى‌ها به شما روى مى‌آورد و دشمنان ، شما را  ریشه کن مى‌کردند . از خدا بترسید و ما را پشتیبانى کنید . 

 

خدا وکیلی کمی بیاید با خودمون خلوت کنیم و به امام زمان (عج) فکر کنیم . من یکی که خیلی شرمنده ام ، با این وضع اعمال و رفتارم بازم امام زمان و صاحبمون هوای ما رو داره و مهربان تر از یک مادر به کارهای ما میرسه و دلسوزی می کنه . 

 

مثلا تو همین حدیث بالا نگاه کنید که آقا چی می فرمایند ؟ انصافا کی مهربان تر از امام زمان برای ماست ؟ پدر و مادر با اون مقام بالا و دلسوزی هاشون اگه چند بار به حرفشون گوش ندیم و بر خلاف حرفشون عمل کنیم ، دیگه کاری با ما ندارن و ما رو رها می کنن .  

ولی حضرت اباصالح المهدی (عج) با این که ما تا الان از شناخت ، پیروی دستورات و خواسته هاشون غفلت کردیم باز هم می فرمایند : " ما در رعایت حال شما کوتاهی نکردیم و یاد شما را از خاطر نبرده ایم . . . "

 

بیاید همه با هم با این امام عزیزمون رفیق بشیم و به حرفاش گوش کنیم .  

راستی کدوممون آقا رو کامل میشناسیم ؟  

( حدیث از معصوم : هر کس بمیرد و امام زمانش را نشناسد به مرگ جاهلی مرده است . )  

شاید الان با خودتون بگید که ما آقا رو میشناسیم و داریم از او پیروی می کنیم  و . . . اما من در جواب این حرف میگم هممون شرمنده ایم و غفلت کردیم و برای این حرفم دلیل دارم . می خواید دلیل رو بدونید ؟ باشه ، خودتون خواستید . !!!  

دلیل همین که این جمعه هم رفت و امام زمان نیامد . حالا یه فکری بکنید .  

اگه راست میگیم آقامون کجاست ؟  

چرا نمیاد ؟  

نباید به دنبال جواب این سوالا بریم ؟ . . .  

یا ابا صالح المهدی

نظرات 3 + ارسال نظر
رزمنده سایبری شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 15:02 http://rahnmod.blogfa.com/

سلام خسته نباشید.
خیلی ممنون از ابراز لطف تون.
از شما ممنون هستم که با نظرتون به ما دل گرمی دادین...
وب پر محتوا و خیلی خوبی دارین. از مطالب شما استفاده کردم.
وب شما رو در قسمت پیوند های ویژه با افتخار به ثبت رسوندم.
( وب رزمنده سایبری هر روز با یک مطلب به روز است. به ما سر بزنید)
یا علی مدد

سینماگران متعهد شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 17:38 http://didbaan.mihanblog.com/

سلام ایمان جان
دیدن امام زمان (ع) مهمتره یا یاری کردنش ؟
آیا ما وظیفه داریم سعی کنیم هر جوری شده حضرت رو ملاقات کنیم؟
یا به جای تلاش برای ملاقات در راه زمینه سازی ظهور قدم برداریم.
اگر کسی معتقد که وظیفه اش فقط تلاش برای ملاقات با امام مهدی (عج) است باید بگم که داره به بیراهه میره .
اگر بنا بود که از فیض زیارت حضرت همه بهره مند شوند دیگه حضرت در غیبت به سر نمی بردند.
روایت یا حدیثی از حضرت وجود داره که به ما گفته باشه در زمان غیبت من شما وظیفه دارند بگردند و من رو پیدا و با من ملاقات کنید.
اگر زیارت باعث رستگاری می شد چرا ابوجهل ها با اینکه پیامبر (ص) رو از نزدیک دیدند رستگار نشدند.
امروز به هرکی بگی بابا بیا این دنیا رو ول کنیم بیاید فلان کار رو برای آقا انجام بدیم.
یا جواب ما رو نمیده ... یا کلشو میخارونه ... یا دستاشو میزاره تو جیبش ...
این کارا یعنی چی ...
یعنی اینکه بزار امام زمان (عج) بیاد تا خودش همه کارها رو انجام بده.
تا ما زمینه رو برای ظهور آماده نکنی آقا نمیاد ... یک عمره اجداد ما غیر از شهدا فقط حرف زردن... ..بسته دیگه ... بیا کمی عمل کنیم ...
آقا در این پیام داره از ما درخواست کمک میکنه داره میگه کمکم کنید .
یک روایتی جای خوندم که امام زمان گفته من مثل جدم حسین هر روز ندای حل من ناصرا ینصرنی سر می دهم ...
پشتیبانیم کنید یعنی حل من ناصرا ینصرنی یعنی کسی نیست مرایاری کندمن بیایم ...
راوی میگه در روز عاشورا کسانی رو دیدم دارن گریه میکنن و از خدا میخوان که امام حسین رو از مرگ نجات بده ...
نکه گریهای ما برای امام مهدی ع از این نوع گریها باشه...
امروز دارن به ناموس ما تو بحرین این وهابی های کثیف تجاوز میکنن ...
ما انگار نه انگار...

اینا رو بخودم گفتم ... کسی به دل نکیره ...

نوکرت پیمان یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 00:14

سلام علیکم
هر بار بهانه ای گرفتیم و گذشت
عیب از من و توست عشق بی تقصیر است
((...العجل))
البته خودمو عرض میکنم.
خدا قوت برادر.یاعلی علیه السلام.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد