در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

آیت‌الله رجبی :

آیت‌الله رجبی: در بین تمام کاندیداها آقای لنکرانی را اصلح می‌دانم 

 

 

 

به گزارش صابرنیوز ، بعد از انتخاب لنکرانی به عنوان گزینه اصلح از سوی جبهه پایداری، موج حمایت بزرگان و نخبگان از باقری لنکرانی آغاز شده است بعد از حمایت های وزیر سابق نفت در دولت نهم، داودی معون اول رئیس جمهور در دولت نهم، امروز آیت الله رجبی یک از علمای برجسته حوزه های علمیه در مصاحبه ایی با صابرنیوز، لنکرانی را به عنوان فرد اصلح معرفی کرد.

آیت الله رجبی در گفتگو با صابرنیوز پیرامون اصلح بودن لنکرانی اظهار داشت : . . . 

 

به ادامه مطلب بروید

بنده با شناختی که از قبل نسبت به آقای لنکرانی دارم و ویژگی هایی که در ایشان وجود دارداز جمله حساسیت ایشان نسبت به ارزش های دینی، ولایت مداری ایشان و توجه وشناخت ایشان نسبت به نیازهای جامعه در بین تمام کاندیداهای احتمالی آقای لنکرانی را اصلح می دانم.

قائم مقام مؤسسه امام خمینی (ره) در مورد کار برای شناسنادن لنکرانی و تخریب های اخیری که علیه وی صورت گرفته است گفت: زمینه سازی برای اینکه مردم آقای لنکرانی را بشناسند و ایشان انتخاب کنند را یک وظیفه شرعی و انقلابی می دانم و برای شناساندن ایشان هر کاری که از دستم بر بیاید انجام خواهم داد.عده ایی احساس می کنند اگر آقای لنکرانی رأی بیاورد با توجه به ویژگی هایی که دارد مسیر درست وصحیح انقلاب را ادامه می دهد و به همین دلیل است که این افراد مدتی است شروع به تخریب هایی علیه ایشان کرده اند. این افراد تا متوجه شدند که لنکرانی ممکن است کاندیدای احتمالی جبهه پایداری باشد، تخریب وی را شروع کردند و آن هم تخریب هایی که کذب محض است. این تخریب ها نشانه ضعف و احساس خطر است.

عضو شورای عالی حوزه علمیه قم و عضو جامعه مدرسین در پایان این گونه بیان داشت: گفتمان جبهه پایداری برگرفته از رهنمودهای مقام معظم رهبری است و این گفتمان، گفتمان انقلاب اسلامی است و همه کسانی که دلشان برای اسلام و انقلاب می سوزد و واقعا پایبند به آرمان های امام و انقلاب هستند باید این گفتمان را تقویت کنند.

نظرات 1 + ارسال نظر
طاها جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 15:47 http://www.tahapic.blogfa.com

باسلام وتشکر از اینکه لطف فرمودید وبه وب این حقیر سر زدید و این حقیر خوشحالوخرسند شدم که وب حقیر مورد توجهتون قرار گرفته اس برای حقیر جای افتخار است که وب پرمحتوای حضرت عالی را لینک نمایم ووب حضرت عالی را لینک نمودم.درصورت تمایل به همکاری در امور وب باشماره های مذکو تماس حصل فرماید .یا زهرا
09144194740
09143169324

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد