در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

استاد پناهیان

 عمل کردن بر اساس جامعه مهدوی جرات میخواد 

 

در روایت می فرماید اگر اهل شهری باشید اهل شهر شما هزار نفر یا بیشتر باشد اگر همه مردم شهر جمع بشن بگن تو آدم بدی هستی ناراحـت بشـی تو از دوستـان ما نیـستی اگـر همه مردم شهر بـگن تو آدم خوبـی هسـتی خوشـحال هم بـشی تـو آدم ما نیـستی ..  

جـرات میـخـواد ... 

 

 

 

برای دانلود این کلیپ زیبا از استاد پناهیان به ادامه مطلب بروید

 

 

منبع : سینماگران متعهد

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 17:27 http://yasarallah-hosein.rozblog.com/

باز هم میرسد بهار،ولی

باز پاییز سرد در راه است

ای بهار همیشگــــــی بازآ

بی تو عمر بهار کوتاه است

باز هم میرسد بهار،ولـــی

بی تو از زندگی دلم سیر است....



سلام اپم با موضوع بهار بی مهدی منتظر حضورتونم

مریم شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:16 http://yasarallah-hosein.rozblog.com/

سلام
ممنون از اینکه اومدید و نظر دادید
اول از همه اینکه هروقت اپ میکنید به کسایی ک باهاشون تبادل لینک دارید بگید
چند وقت زود ب زود اپ کنید
مطلباتون ب روز باشه و برچسب خیلی مهمه من خودم هروقت نگاه میکنم ک از گوگل بازدید داشتم ب خاطر برچسبها بوده

بعدشم من جاهایی مثل فیس نما یا کلوپ یا هرجایی که عضوم وبلاگمو نوشتم و کلی بازدید از اونجا میاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد