در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

بزودی قبر زینب [ع] را هم نبش می کنیم + عکس

 

 

قبر"علی‌بن‌أبی‌طالب"راهم نبش‌خواهیم‌کرد!

ما قبر "علی بن أبی طالب" را هم نبش خواهیم کرد و "مهدی" (امام زمان عجل الله تعالی فرجه  الشریف) را نیز از سرداب خارج کرده و به قتل خواهیم  رساند.

به نقل از شیعه، در حالی که بیش از چند روز از اقدام وقیحانه، جنایتکارانه، ضد بشری و ضد دینی در نبش قبر صحابی جلیل القدر "حجر بن عدی" توسط وهابیون تروریست در سوریه نمی گذرد،‌ این بار یک وهابی دیگر تهدید دیگری مطرح کرده است.

این وهابی افراطی سعودی با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در سایت تویتر، آرزو کرده که حرم حضرت زینب کبری سلام الله علیها تخریب و نیز قبر حضرت أمیرالمؤمنین علی علیه السلام توسط وهابیون نبش شود.

وی در این مطلب خود نوشته: آرزو می کنم که سوریه و عراق از مشرکان به "علی بن أبی طالب" آزاد گردد زیرا آزادی این دو کشور از آزادی فلسطین از دست یهودیان هم مهم تر است!

این وهابی افراطی که "عبدالله الترکی" نام دارد، همچنین خود را از "نوادگان معاویه بن أبی سفیان" معرفی کرده و شیعیان را "رافضی" می نامد.

او در ادامه می افزاید: ما قبر "علی بن أبی طالب" را هم نبش خواهیم کرد و "مهدی" (امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف) را نیز از سرداب خارج کرده و به قتل خواهیم رساند. این یک تهدید نیست بلکه وعده ما به رافضی ها است. آرزوی ما نبش قبر "زینب بنت علی" است!

  


ببین فرزندان خمینی و ایرانی ها الآن چه حالی دارند وقتی می بینند که چه بلایی بر
سر قبور روافض (شیعیان) آورده ایم اما نمی دانند که بزودی همین کار را با بقیه قبور
آنان هم خواهیم کرد و بزودی سراغ قبر سیده زینب و رقیه هم می رویم و پیکر آنان را
هم از خاک بیرون می کشیم و سرهای بت های آنان را خرد می کنیم و از بین می بریم.  

همزمان با اعلام تعطیلی حوزه های علمیه جهان شیعه در اعتراض به هتک حرمت به مزار "حجر بن عدی"، یکی از عناصر وهابی گروهک تروریستی موسوم به "ارتش آزاد سوریه" با انتشار تصاویر جدیدی از این اقدام وقیحانه، تهدید کرد که بزودی مشابه همین کار را با مزار حضرت زینب(ع) و حضرت رقیه(ع) نیز انجام خواهند داد.

تصاویر زیر از صفحه فیس‌بوک یکی از عناصر وهابی گروهک تروریستی موسوم به "ارتش آزاد سوریه" گرفته شده که طی روزهای اخیر، اقدام به نبش قبر صحابی جلیل القدر پیامبر(ص) و امیرالمؤمنین علی(ع) و حسنین(ع)، "حُجر بن عَدی الکِندی" کردند.


در این تصاویر، نباشان این گروهک تروریستی با افتخار تمام مقابل دوربین تلفن همراه یکی دیگر از دوستان خود، ژست گرفته و از اقدام شنیع خود، عکس گرفته اند.

این تروریست عضو گروهک ارتش آزاد، در توضیح تصاویری که در فیسبوک خود منتشر کرده، با کمال وقاحت، این گونه نوشته است: «ببین فرزندان خمینی و ایرانی ها الآن چه حالی دارند وقتی می بینند که چه بلایی بر سر قبور روافض(شیعیان) آورده ایم اما نمی دانند که بزودی همین کار را با بقیه قبور آنان هم خواهیم کرد و بزودی سراغ قبر سیده زینب و رقیه هم می رویم و پیکر آنان را هم از خاک بیرون می کشیم و سرهای بت های آنان را خرد می کنیم و از بین می بریم.»


وی در زیرنویس عکس دیگر هم می نویسد: «ما تا کنون از دفاع از عایشه هم واهمه داشتیم اما این روزها به قدری مقتدر شده ایم که مزارهای شان را هم نابود می کنیم و قبور طواغیت آنان را ویران می کنیم و می بینید که هیچ اتفاقی هم برای مان نیفتاده است.»


این تروریست سلفی در توضیح عکس سوم هم نوشته است: اینجا [حرم حجر بن عدی]، مکانی شده بود برای شیعیان که به اینجا می آمدند و به سر و سینه خود می زدند و از صاحب این قبر، بیش از خداوند پروا داشتند و به جای خدا، او را عبادت می کردند.»

نظرات 2 + ارسال نظر
بصیرتیها یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 14:15 http://basiratiha.mihanblog.com


اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه


سریال بی حرمتی سلفی ها تا کی ادامه دارد ؟


http://basiratiha.mihanblog.com/post/82

منتظرشهادت دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 14:11 http://montzer1.blogfa.com

سلام وخسته نباشید به شما دوست عزیز وخدا قوت به خاطروبلاک پری که دارید وما شماهارا به وبلاکمون دعوت می کنیم و خواهش می کنیم اگر شما از وبلا کمون خوشت آمد ما را لینک کنید اینم آدرس وبلاکمون یاعلی http://montzer1.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد