در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

سخنان آیت الله بهجت راجع به فضیلت امیرالمومنین علی (علیه السلام)

در محضر آیت الله بهجت (ره) 

 

 

 

 

برای دانلود این کلیپ با کیفیت اصلی به ادامه مطلب بروید . . .

لینک دانلود

نظرات 2 + ارسال نظر
گدای فاطمه(س) جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:04 http://gedayefattemeh.blogfa.com

ذکر من، تسبیح من، ورد زبان من علی است
جان من، جانان من، روح و روان من علی است
تا علی (ع) دارم ندارم کار با غیر علی
شکر لله حاصل عمر گران من علی است . . .

به طواف آمده بودی و خداوند، آرامش را در قدم زدنت به تصویر کشیده بود.
طوافت، به حریر می‏مانست که نسیم در آن پیچیده باشد.
کافی بود تنهایی‏ات را به پرده کعبه بیاویزی و بی‏آنکه تصورش را بکنی، به جذبه دیوار شکافته برسی.
حالا شبیه مریم شده بودی؛ قدیسه‏ای که ناله‏های ناگزیرش را نه در سایه درخت خرما، بلکه در امن‏ترین خانه آفرینش حبس کرده بود.
:_:-:_:-:_:-:_:-:_:-:_:-:_:-:_:-:_:-:_:-:_:-:_:-:_:-:_:-:_:-:
افتتاح بخش موعودنامه
همزمان با ولادت حضرت علی علیه السلام، در وبگاه تلنگر بخش جدیدی با عنوان موعودنامه راه اندازی شد.میهمان ما باشید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد