در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

چرا جلیلی و آیت الله مصباح دیدار نکردند

چرا جلیلی و علامه مصباح دیدار نکردند 
 
 
   
 
چندی پیش همزمان با سفر آقا سعید جلیلی به شهر مقدس قم و دیدار ایشان با برخی از علماء همچون آیت الله جوادی آملی و . . . ، رسانه های دشمنان خارجی و داخلی گفتمان انقلاب همانند همیشه شروع به شایعه پراکنی کردند و گفتند که ( چرا سعید جلیلی با علامه مصباح یزدی دیدار نکرد ؟ ) و با آن عقل ناقصشان دلیل بسیار ساده لوحانه ای آوردند که ( چون سعید جلیلی نمی خواهد رای حامیان دولت را از دست بدهد و نمی خواهد که خودش را تنها محدود به جبهه پایداری کند ، به دیدار این عالم بزرگوار و مطهری زمان نرفته و . . . ) !!!!!!!!!!
  
  
  
این سخنان دشمنان و برخی از رسانه ها ، سخنانی بیهوده و لغو می باشد   
  
برای دلیل اصلی این سوال که  
 
چرا ایشان به دیدار با علامه مصباح نرفتن  
 
به ادامه مطلب بروید
 

 
رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی ، ازآغاز سفرهای استانی وی خبر داد و گفت که در برنامه‌ها ، برای جلیلی یک نشست خبری هم پیش بینی کرده‌ایم .

علی باقری رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی در حاشیه مراسم سخنرانی‌اش در دانشگاه تربیت مدرس که صبح امروز به دعوت بسیج دانشجویی این دانشگاه برگزار شده بود در جمع خبرنگاران در خصوص سفرهای استانی جلیلی ، اظهار داشت : سفرهای استانی جلیلی از این هفته آغاز می شود و وی به استان‌ها سفر خواهد کرد .

وی در خصوص علت دیدار نکردن جلیلی با آیت‌الله مصباح یزدی در جریان سفر به استان قم ، گفت : همانطور که دیدید لنکرانی به نفع جلیلی کناره‌گیری کرد و علت دیدار نکردن جلیلی با آیت‌الله مصباح یزدی این بود که چون سفر جلیلی در روز سه شنبه انجام شد و آیت‌الله مصباح یزدی در این روز دیداری ندارند ، بنابراین برنامه دیدار هماهنگ نشد .

نظرات 1 + ارسال نظر
saviz یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 22:50

سلام داشم-همون اول درست حدس زدی-چی شد که فک کردی دخترم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد