در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

باز هم نیامدی مهربانم !!!

باز هم نیامدی مهربانم !!!


تا کی از شما دور باشیم ای امام غریبم ؟


الان چند روزیه مردم ایران دارن واستون تزئینات می کنن

و به عشق شما شهر رو چراغونی می کنن


آخه چه جشنی وقتی محبوبمون تو غربت و غیبت هستش ؟


آقا جونم ، من که خیلی سیاه تر از این حرفام که بخوام برای

ظهور شما دعا کنم ولی دارم قسمتون میدم که

تو رو جون عمه ی بزرگوارتون و مادر عظیم الشانتان ظهور کنید


آقا جان زندگی بدون شما صفا نداره . . . .


آقا تو رو خدا ، . . . . .


 

دیگه باید باهاتون عشق بازی کرد

الان وقته لاو با مهربون ترین مخلوق خداس ،

کسی که خوبی ندیده از ما ولی همیشه هوامون رو داره

و واسمون دعا می کنه . . .


به خدا ، آقا جون همه ما به این رسیدیدم که مردم

این دنیا لیاقت محبت کردن و عشق ما رو ندارن ،

ولی نمیدونم چرا بازم نمیایم طرف شما ؟


کجایی آنکه‏ آماده ‏شده ای براى ریشه‏ کن ساختن ستمگران ؟


کجایی آنکه چشم براهت هستند براى راست کردن نادرستیها و کجیها ؟


کجایی آن مایه امید براى از بین بردن ستم و تجاوز ؟


    کجایی درهم شکننده شوکت زورگویان ؟    


کجایی ویران کننده بناهاى شرک و دو روئى ؟


کجایی ای نابود کننده اهل فسق و گناه‏ و طغیان ؟ 


کجایی ای پاره کننده دامهاى دروغ و بهتان ؟


کجایی ای نابود کننده سرکشان‏ و متمردان ؟


و کجایی ای . . . ؟؟؟



بازم تو نوشتن کم آوردم و اشکام قطره قطره روی صفحه کلید کامپیوتر چکید . . .


آقا جونم خلاصه خیلی دلم واستون تنگ شده ، خیلی ،

فقط خودت میدونی چقدر


ولی هر وقت نا امید میشم و خیلی دل تنگ شما میشم این جمله منو آروم میکنه که



او خواهد آمد . . . .


ان شا الله

سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج) 14 صلوات بفرستید 

نظرات 3 + ارسال نظر
امیرعلی جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:07 http://catia-education.rozblog.com/

سلام
امیدوارم که حالتون خوب واوقات به کامتون باشه
خسته نباشید و خداقوت
وبلاگ جالب و پرمحتوایی دارید
و باید بگم که بی نظیر و معرکس
خواستم بهتون بگم اگه موافق به تبادل لینک باشید من خوشحال میشم وب قشنگ شمارولینک کنم وباعث افتخارم میشه
پس یه سر به وب سایت من بزنید اگه موافق بودید منو با نام آموزش نرم افزار CATIA لینک کنید و بعد بگید که شما رو با چه اسمی لینک کنم
منتظر شما هستم
موفق باشید
یاعلی

ترمه جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:27 http://shop.hamisheonline.com

سلام دوست خوبم
امیدوارم تو وبلاگ نویسی موفق باشی

اگر مایل بودی وب سایت من رو لینک کن تا بازدید کنندگانمون رو با هم به اشتراک بگذاریم و من هم با افتخار شما را به عنوان یکی از دوستانم در بخش پیوندها که در پایین ستون سمت راست سایتم قرار داره لینک خواهم کرد ( برای تبادل لینک با ایمیلم تماس بگیر یا از صفخ تماس با ما برام پیام بزار)

اگر اطلاعاتی در مورد دانشگاه و امکانات آموزشی در زمینه ارشد و دکتری می خواهی به وب سایت من مراجعه کن تا اطلاعات لازم را بدست بیارید
ما مشاوره رایگان هم به تمام دانشجویان داوطلب ارشد ارائه می کنیم



حتما به من سر بزن مشتاق دیدارتم
دوستدار شما ترمه
آدرس سایتم shop.hamisheonline.com هست
صفحه ارتباط با من هم
http://shop.hamisheonline.com/%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B3-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D8%A7/

بنده رو سیاه خدا جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 22:50 http://emammahdi12.blogfa.com

سلام علیکم
در انتظار دیدنت همه دلها بیقرارند ..... ای تک ستاره بهشت حسرت به دلمان نزار
با دو مطلب به روزم فقط اگه سری زد و وقتتونو گذاشتید هر دو رو بخونیدونظرتو بذارید بسیار سپاسگذارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد