در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

خطر نفوذ اسرائیل در ایران و توطئه‏های استعمار در ممالک اسلامی

 

 


عنوان :

خطر نفوذ اسرائیل در ایران و توطئه‏های استعمار در ممالک اسلامی

 تاریخ :

18/06/1343

محل : قم ، مسجد اعظم

 

حضار : روحانیون ، طلاب ، بازاریان و اهالی قم   

 

 این مطالب که من عرض می‏کنم ، یک مطالب غیر واقعیت‏داری است ؟   

قبول ندارند خودشان که یک واقعیتی است که با کمال تأسف دارم عرض می‏کنم ؟   

یکی از واقعیات است اینکه دولت ها را به جان هم ریخته‏اند . یک دسته صف‏آرایی می‏کنند   

از این طرف در مقابل آنها و چقدر جمعیتشان را مجهز می‏کنند در سرحدات دیگران .  

الآن که من دارم به  شما عرض می‏کنم ، به من اطلاع دادند که ترکها دویست هزار جمعیت  

متمرکز کردند درسرحد کجا . چرا ؟ با کی دعوا دارند ؟ چرا مسلمین با هم جنگ می‏کنند ؟  

. . .  

 

 

 

برای خواندن باقی متن صحبت های حضرت امام خمینی (ره)  

به ادامه مطلب بروید

  

 

که وادار کرده است که مسلمین با هم جنگ کنند ؟ جز دست استعمار ؟  

شما دست استعمار را از روی دولت های اسلامی بردارید ، ببینید که چه دولتی در کار هست ؛  

چه دولتی پیش می‏آید ؛  ثغورتان را هم همه حفظ کنید . اگر بنا شد حکومت اسلامی باشد ، 

اگر بنا شد دیانت اسلام حکومت کند ، تمام ثغور حفظ می‏شود ؛  

تعدی دولتی به دولت دیگر نمی‏کند ؛ همه مسْلمند ؛ همه تحت لوای اسلامند .  

اینکه می‏بینید تعدی می‏کنند ، این برای آن لشکرکشی می‏کند ، او برای او لشکرکشی می‏کند ،  

برای اینکه اینها در تحت لوای اسلام نیستند . 

و از بدبختیهایی که بر دولت های اسلامی و بر ممالک اسلامی و بر ملت اسلام پیش آمده است ، 

از جملۀ آنها ، این است که از سالهای بسیار بعید و طولانی مشغول شده‏اند ،  

یک مدت زیادی دولت های استعمارطلب مشغول شده‏اند پیغمبر اسلام را کوچک کنند ؛ 

یک مدتهای زیاد دنبال این رفتند که پیغمبر اسلام را کوچک کنند . 

بعدش دنبال این رفتند که احکام اسلام یک احکامی است که مال هزار سال پیش از این است  

و حالا چه و چه شده است و مملکت مترقی شده است و امثال ذلک ، و اسلام نمی‏تواند 

اشباع کند آن خواسته‏های ملل را .  

 

آقا شما از اسلام چه دیدید ؟ شما تمام مطبوعاتتان ، تمام تلویزیونهایتان ، تمام رادیوهایتان ،  

تمام گفتارتان ، نطقهایتان در مجالس ، همۀ اینها برای شکستن احکام اسلام است .  

سوء نیت هم اگر ندارید ، شما را واداشتند به این معنا ـ اِما تهدیداً او تطمیعاً یا اغفالاً . [1]  

ان شاءاللّه‏ اغفال باشد ،خیانت نباشد ؛ غافل باشید . شما که به ما مجال این را نمی‏دهید  

که اسلام را معرفی کنیم به عالم .  

 

 1ـ از روی ترساندن یا امیدوار ساختن یا فریب دادن .

 

منبع : صحیفه امام خمینی (ره) ، جلد 1 ، خطر نفوذ اسرائیل در ایران و توطئه‏های استعمار در ممالک اسلامی

  

نظرات 5 + ارسال نظر
مجتبی خرسندی سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 20:10 http://darmahzareeshgh.blogfa.com/

سلام داداش
ممنون که سرزدی
باافتخار لینک شدی
موفق باشی
یاعلی(ع)مدد...

عشق است ابالفضل سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 20:36 http://Www.ansar135blogfa.com

سلام رفیق بااقتدار لینک شدی ممنونم از حضور گرمت شما به وبلاگ من لطف داری سعی میکنم هرروز بهت سر بزنم

مطهره سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 23:48 http://golhamishebahar1.persianblog.ir/

بازم قالب وبتتون قشنگ شده.وصیت نامه شهدا هم در سمت راست وب شما،خیلی آموزنده است.انءشالله همه ی ما از سبک زندگی امامان و شهدا الگو بگیریم.

مطهره چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 00:44 http://golhamishebahar1.persianblog.ir/

اول از همه معذرت میخوام که چنین جوابتون رو دادم.منظورم شوخی بود تقریبا...منظورم این بود که ،تعداد بازدید وب شما بالاست که باعث شده قالب وبتتون خراب بشه.خراب قالب وب ها توی بعضی از وبلاگها اتفاق می افته مال من هم همینجوری شده بود.موفق باشید.

امین چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:00 http://mpma.blogfa.com

باتشکر
مطلب جالبی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد