در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

اگه دین نداریم ، لااقل . . . .

اگه دین نداریم لااقل آزاده و مرد باشیم ....



این روزها که توی شهر شلوغ و پرگناهمون راه میریم ، عکس و نمایشگاه شهدا و دفاع مقدس زیاد می بینیم ولی حیف که " عکس شهدا رو می بینیم ، عکسِ شهدا عمل می کنیم . " خوبه در کنار اینکه عکس این سربازان امام زمان (عج) رو می بینیم کمی هم یاد سبک زندگی ، خاطرات ، وصیت نامه ها و غیرتشون بیفتیم تا شاید ما هم کمی شبیه به آن مردان خدا زندگی کنیم .

یاد کنیم که :
یه روزایی بود ، یه سری آدمِ باحال و بامعرفت که مردم بهشون هر برچسب و اَنگی می زدن برای دفاع از همین مردم و ناموسشون رفتن و جون خودشون رو دادن و شهید شدن و حتی کوچک ترین منّتی هم سرشون نذاشتن . انصافاً کدومامون همچین خاطرخواها و عاشقایی داریم که حاضر بشن به خاطر ما و آینده ی ما هر سختی ای بکشن و بمیرن . . . ؟!؟
وقتی به یه سری ها تو جامعه مون نگاه می کنم یاد این سخن زیبای اباعبدالله الحسین (علیه السلام) به مردم کوفه میفتم که حضرت فرمودند : " اگه دین ندارید لااقل آزاده باشید . " باید به یه سری ها گفت که اگه اسلام ، حیا ، حجاب ، دین و . . . رو قبول ندارید ، حداقل مرام ، معرفت و انسانیت داشته باشید و از اون کسایی خجالت بکشید که برای راحتیِ امروز شما دست از خیلی از لذت ها و خوشگذری هاشون برداشتن و واسه شماها فدا شدن و تو خونِشون . . .


پ ، ن : در آخر میخوام این ایام بابرکت و عاشقانه یعنی هفته دفاع مقدس رو به تمامی دوستانم تبریک بگم و از همه ملت شریف ایران بخوام که بیایم با هم کمی قدرشناس این لاله های خونین باشیم و با اعمال و رفتارمون خونشون رو پایمال نکنیم . به خدا قسم یه روزی باید جواب این خون ها رو بدیم و در برابر از خودگذشتگی شهدا در محضر خداوند متعال از کارا و زندگی هامون دفاع کنیم . بیاید بیشتر از این شرمنده شهدا نشیم و . . .

قلمی از آقا مرتضی آوینی :
" راز خون را جز شهدا در نمی‌یابند .
گردش خون در رگ‌های زندگی شیرین است ، اما ریختن آن در پای محبوب شیرین‌تر است و نگو شیرین‌تر ، بگو بسیار بسیار شیرین‌تر است .
راز خون در آنجاست که همه‌ی حیات به خون وابسته است .
اگر خون یعنی همه‌ی حیات و از ترکِ این وابستگی دشوارتر هیچ نیست ، پس بیش‌ترین از آنِ کسی است که دست به دشوارترین عمل بزند .
راز خون در آنجاست که محبوب ، خود را به کسی می‌بخشد که این راز را دریابد .
و آن کس که لذت این سوختن را چشید ، در این ماندن و بودن جز ملالت و افسردگی هیچ نمی‌یابد . "

-------------------------------------------------

همسنگر عزیزم ، معبر سایبری فندرسک ، دکلمه شعر بسیار زیبای دوتا بچه بسیجی که منتخبی از سروده های شاعر آسمانی ، زنده یاد ابوالفضل سپهر با صدای وحید جلیل وند هست رو آماده کرده که میتونید هم اکنون در ادامه مطلب فایلِ با کیفیت آن را دریافت نمایید .
( این کلیپ رو از دست ندید . حتماً گوش بدید . واقعاً عالیه )


برای دریافت این فایل با ذکر یک صلوات به ادامه مطلب مراجعه نمایید
ادامه مطلب ...

نرمش قهرمانه یا سازش ذلیلانه ؟!؟

نرمش قهرمانه یا سازش ذلیلانه



همانطور که شما عزیزان می دانید امام خامنه ای (حفظه الله) روز سه‌شنبه در دیدار فرماندهان و پرسنل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنرانی کردند و مطالب بسیار مهمی را در این دیدار متذکر شدند .
یکی از قسمت های بیانات مقام معظم رهـــبری در این دیدار مورد توجه رسانه های داخلی و خارجی قرار گرفت و هر شخصی ، گروه و حزبی متناسب با عقیده اش از این سخنِ ایشان برداشت های متفاوتی کردند . ایشان در فرمایشات خود از اصطلاح "نرمش قهرمانه" استفاده کردند .

عده ای به خیال خامشون فکر کردند که ایران اسلامی از مقاومت و ایستادگی دست برداشته و رو به سوی نرمش کرده است . این افراد نه ایران اسلامی رو میشناسن و نه امام خامنه ای (حفظه الله) رو . درسته که ایشان از کلمه ی " نرمش " استفاده کرده اند ولی مدنظر ایشان نرمشی ست که قهرمانه و افتخارآمیز باشد نه سازشی که ذلیلانه ست و مدنظر خیلی از دشمنان داخلی (افراد به ظاهر دوست و منافق مآب) و خارجی انقلاب اسلامی هستش . رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران پیش از این بارها درباره ی "نرمش قهرمانه" صحبت کرده اند و منظور خودشون رو از این کلمه بیان فرمودند که در زیر به تعدادی از آنها می پردازیم .

دیدگاه های امام خامنه ای (مدظله العالی) در مورد " نرمش قهرمانانه "

در همین دیدارِ با
فرماندهان سپاه پاسداران فرمودند که : " ما مخالف با حرکتهاى صحیح و منطقى دیپلماسى هم نیستیم؛ چه در عالم دیپلماسى ، چه در عالم سیاستهاى داخلى . بنده معتقد به همان چیزى هستم که سالها پیش اسم‌گذارى شد «نرمش قهرمانانه» ؛ نرمش در یک جاهایى بسیار لازم است ، بسیار خوب است ؛ عیبى ندارد "
ایشان با مثال زدن کشتی گیری که هدفش پیروزی بر رقیبش هست فرمودند : " این کشتى‌گیرى که دارد با حریف خودش کشتى میگیرد و یک جاهایى به دلیل فنّى نرمشى نشان میدهد ، فراموش نکند که طرفش کیست ؛ فراموش نکند که مشغول چه کارى است ؛ این شرط اصلى است ؛ بفهمند که دارند چه‌کار میکنند ، بدانند که با چه کسى مواجهند ، با چه کسى طرفند ، آماج حمله‌ى طرف آنها کجاى مسئله است ؛ این را توجّه داشته باشند . "

ایشان در دیدار با رئیس و اعضای مجلس خبرگان در سال 92 فرمودند که : « در این سالها جبهه‌بندى‌هاى منطقه‌اى و جهانى هم آشکار شده . البتّه نرمش و انعطاف و مانور هنرمندانه و قهرمانانه در همه‌ى عرصه‌هاى سیاسى ، یک کار مطلوب و مورد قبولى است ، لکن این مانور هنرمندانه نبایستى به معناى عبور از خطوط قرمز ، یا برگشتن از راهبردهاى اساسى ، یا عدم توجّه به آرمانها باشد ؛ اینها را باید رعایت کرد . البتّه هر دولتى ، هر شخصى ، هر شخصیّتى ، روشهایى دارند ، ابتکاراتى دارند ، این ابتکارات را انجام خواهند داد و [کار] پیش خواهد رفت . »

همچنین ایشان در جملاتی قابل تامل در دیدار مسئولان وزارت‌ امور خارجه‌ و نمایندگان‌ سیاسی‌ جمهوری‌ اسلامی‌ در سال 75 ، نتیجه نرمش قهرمانانه را برای دشمن " تیز" بیان کردند و فرمودند : " نمایندگان سیاسى جمهورى اسلامى ایران در جهان باید تیزتر از شمشیر ، نرم‌تر از حریر و سخت‌تر از سنگ و پولاد باشند، عرصه سیاست خارجى میدان نرمشهاى قهرمانانه است ، اما نرمشى که در برابر دشمن تیز باشد . بنا بر این دیپلماتهاى ما باید در مواضع اصولى خود مستحکم بایستند و استقامت و پایمردى حضرت امام خمینى (رض) را الگوى خود قرار دهند . "


پ ، ن :
لذا به همه ی حرمله صفتان داخلی و خارجی اطلاع میدم که اینقدر خوشحالی و شادی نکنن و خیال نکنن که ایران اسلامی ذره ای ار اعتقادات و مواضعش عقب کشیده ، بلکه ان شا الله روز به روز به مقاومت و ایستادگی انقلاب اسلامی افزوده میشه . اون هایی هم که فکر کردن با سفر آقای روحانی به نیویورک همه چیز تمومه و رئیس جمهور رفته که صلح کنه و سازش کنه و . . . بدونن که سخت در اشتباه هستن چونکه آقای روحانی همچین فردی نیست که به مردم ، انقلاب ، شهدا ، امام (ره) و رهبری خیانت کنن و همچنین سیاست های کلانِ ایران اسلامی و روابط با آمریکا و . . . به دست دولت ایران نیست و هر شخص و مسئولی وظیفه و حدود خاص خودش رو داره . . . 

کمی ربط دار :

این کلیپ رو هم ببینید تا مواضع انقلاب اسلامی ایران درباره سیاست خارجه رو بدونید



یا مهدی (عج)

وعده نزدیکیِ ظهور امام زمان (عج) ؛ امتحانی برای غربال شدن منتظران . . .

  
حتما تا به حال علائم حتمی و غیر حتمی ظهور امام زمان (عج) رو کم و بیش شنیده اید . علائمی که کمتر میشــه از بین اونا چیزی رو پیدا کرد که اتفاق نیافتاده باشه ، مگر تعدادی از علائم حتمی که با فاصله ی کمی از ظهور اتفاق می افتند .
علائم غیر حــتمی ، عبارتند از علائــمی که : با ظــهور ارتباط استلزامی ندارند ، زیرا ممکن است برخی از آنها اصلا واقع نشود ولی ظهور تحقق یابد . و احتمال دارد برخی از نشانه‌ها حادث شود ولی ظهور توأم و همزمان با آنها شکل نگیرد و   بدین بیان که : این نشانه‌ها ، بیانگر ظرف تحقق ظهور باشند . تعداد این علائم زیاد هم هست که موضـوع بحــث ما ذکر این ها نیست . و شما عزیزان می تونید با جستجویی سریع به این علائم برسید .  
 
علائم حتمی ، عبارتند از علائمی که : تحقق پدیدار شدن آنها ، بدون هیچ قید و شرطی ، قطعـی و الزامی خواهد بود ، به گونه ای که تا آنها واقع نگردند ، حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ظهور نخواهند کرد . نشانه‌های حتمی ظهور  حضرت مهدی ـ علیه السّلام ـ پنج نشانه می‌باشند :
برخی از این نشـــانه‌های پنج‌گانه چند روز قبل از ظهور واقع می‌شوند ؛ بعضی چند ماه بعد از ظهور و بعضی قبل از قیام   حضرت و در آغاز نهضت آن بزرگوار رخ می‌دهند .
حضرت صادق ـ علیه السّلام ـ فرمودند : « پنج علامت قبل از قیام قائـم ـ علیه السّلام ـ است : یمانی،سفیانی،نداکننده‌ای که از آسمان ندا درمی‌دهد،فرو برده شدن در بیداء،کشته شدن نفس زکیه
(کمال الدین، ج2، ص649 ، نیزشیخ طوسی در کتاب «غیبت» خود ص267)
  

 


با بررسی این علائم به این مطلب می رسیم که ظـهور حضـرت مهــدی (سلام الله علیه) ان شا الله بسیار نزدیک می باشد . علیه این وعده ی نزدیکی ظهورِ حضرت عده ای جبهه می گیرند و میگن که این وعده ها رو به مردم ندید و احادیث و روایات مربوط با حوادث ظهور رو تطبیق ندید و برای آن ها دنبال مصداق نباشید .


در جواب به این افراد باید بگیم که : وقتی آدم درباره ی اخبار مربوط به حــوادث ظــهور روایاتی رو میشـــنوه نباید باهاش اینقدر بی احترام و بی اعتنا برخورد بکنه . اهل بیت (علیهم السلام) علامتی را نمیگن که علامت نباشه و برای سرکاری ما   گفته باشن !! اگه قرار باشه هزارتا عبدالله ( ملک عبدالله ) فوت بکنه و شرایط بی ثباتی در اون منطــقه ( عربستان )  پیش بیاد !!!! این آخه چه علامتیه ؟ شما آدم عاقل باشی میای اینطوری علامـت بدی و مردم رو بزاری ســر کــار ؟!؟ اگه قرار باشه که نقشه خاورمیانه هزاران مرتبه به شکل هایی شبیه به خروج ســـفیانی تغییر بکــنه ، خب این چه طرز علامت دادنه توسط ائمه ؟!؟ شما یه دفعه زحمت بکشید و بگید که ائمه اطـهار (علیهم السلام) اشتباه کردن دیگه !!!!! چرا به ما میگید که تطبیق ندیم و وعده ی نزدیکیِ ظهور رو به مردم نگیم ؟! مثلاً در یکی از اخبار داریم که : کسی از قم قیام می کنه و اسم او ، اسم یکی از پیامبران الهی هستش و یا در روایتی دیگر داریم که اسم او "روح الله" است ولی بازم عده ای میگن که از کجا معلوم ، منظور این حدیث " امام خمینی " باشه ؟؟؟ شاید هزارتا روح الله بیاد و قیام بکنه !!! از کجا معلوم این ، اون روح الله هستش ؟!؟!؟!؟ خب اگه این حرفِ اینا درست بود ، ائمه می فرمودند که :هزاران روح الله قیام می کنن ولی اون روح الله مدنظر ما این خصوصیات رو داره که . . . .  
 
این اخبار رو عده ای جدی نمی گیرن و وقتی هم توسط افرادی گفته میشه ، میگن که : از کجا معلوم ؟!نگید تو رو خدا؟! این ، اون نیست . تطبیق ندید . وعده ی الکی به مردم ندید ،اگه نشه خیلی ها اعتقادشون رو از دست میدن !!!!! و امثال این حرفا که سخنانِ بیهوده ای بیش نیست .   
 
برای پاسخ به شبهه آخر که در بالا ذکر شد بعنی " وعده ی الکی به مردم ندید ، اگه نشه خیلی ها اعتقادشون رو از دست میدن !!!!! " حتما کلیپ زیر رو با دقت گوش بدید و روی آن فکر کنید . خواهشاً حتما از این کلیپ استفاده کنید.این 
کلیپ سخنرانی استاد پناهیان درباره این شبهه هستش که واقعاً زیبا و قابل فهم این مطلب رو جا می اندازند . 
از دست ندید 
 
 
امیدوارم که از این مطلب استفاده کرده باشید . برای سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج) 3 صلوات بفرستید . 
یا مهدی

دختران فروشی ...

خواهرم :
نمی گویم حتماً چادر بپوش
اما گوهر وجودت را به چشم های هیز
ارزان نفروش ...



پیامبر اکرم (صلوات الله علیه) فرمودند :
در شب معراج گروهی از زنان امت خود را در عذاب سختی دیدم و از شدت عذابشان گریستم .
زنی را دیدم که از موی سر آویزان است و مغز سرش از شدت حرارت می جوشد .
دیگری را دیدم که گوشت بدن خویش را می خورد و آتش در زیر او شعله می کشید .

رسول خدا
(صلوات الله علیه) فرمود :
زنی که از موی سرش آویخته شده بود ؟ موی سر خود را از نامحرم نمی پوشاند .
زنی که گوشت بدن خود را می خورد ؟ خود را برای دیگران زینت می کرد و از نامحرمان پرهیز نداشت .

منبع :
معبر سایبری فندرسک

در محضر سلطان . . .

 


امام رضا علیه السلام در گفتاری با اشاره به جایگاه تفریح می فرمایند :


 از لذایذ دنیوی نصیبی برای کامیابی خویش قرار دهید و تمنیات دل را از راههای مشروع بر آورید . تفریح و سرگرمی های لذت بخش ، شما را در اداره زندگی یاری می کند و با کمک آن بهتر به امور دنیای خویش موفق خواهید شد .


 ایشان در بخشی دیگر توصیه می کنند شبانه روز را به چهار قسمت تقسیم کنید :


 * ساعتی برای مناجات با خدا
 
 * ساعتی برای کار و زندگانی 
 
* ساعتی برای معاشرت با برادران و معتمدان که عیب های شما را به شما بفهمانند و در درون با شما پاکدل باشند
 
      * و ساعتی هم که در آن برای لذت های غیر حرام خلوت کنید و بدین ساعت برای انجام دادن امور آن سه ساعت  دیگر ، توانایی یابید .
 


شعر صابر خراسانی در مدح امام رضا (علیه السلام) 


در حــــریم قدســـــیت بـــــال مـــناجاتی بـده

گنـــــبدت دل می بــــرد وقــــت ملاقاتی بـده

دست هایم خالی از پیش است ســـوغاتی بـده

من فقیرم تکه نـــــانی بهـــــر خـــــیراتی بــده

از کـــــنار تـــــو گــــدا با دست خالی رد نشد

نیست عاقل هر کسی دیوانه ی مشهد نشد

از دم گــــرمت مســـیحا صـاحبِ دم می شود

بی تو باشم حضرت خورشید ، سردم می شود

نــــان بـــرای بـــردن و خوردن فراهم می شود

مــــن زیـــادیم فقط از سـفره ات کم می شود

مـــا لـــب تشـــنه لب دریایمان پیش شماست

هر کجا باشیم هم یک پایمان پیش شـماست

این حرم را چشــمهای تــار می خواهد چه کار ؟

پنجـــره فــولاد تــــو بیـــمار می خـواهد چه کار ؟

دل به تو بسته طناب دار می خــواهد چــه کار ؟

خوب مداوایش کند اسرار می خواهد چــه کار ؟

پنـــــجره فــــــولاد تـــــو بیـــمار را آورده اســـت

تو جوابــــش را بـــده دکــتر جوابش کرده است

بر خلاف دست ، چشمم پر تر  از این حرف هاست

آب سقا خانه ات  تب بُرتر  از این حرف هاست

این گرفتارت شدن ها حُر تر از این حــرف هاست

نان بدون عشق تو آجرتر از این حرف هاست

در رواق تــــو تــــمامی جــــهان جــا می شـود

زودتــر از گــــفتن حــــاجت گـــره وا می شــود

راه افـــتادی و زیـــــر پـــــات ایــــران ســـاخـتند

تـــــکه ای از خــــاک ایران را خراسان سـاختـند

با وجود تـــو در ایـــــن کشور مسلمان سـاختند

تو همان لطفی که در پاسخ به سلمان ساختند

در نگـــــه داری تـــو خــــود را نشــان دادیم  ما

تـــــا ابــــد مـــــدیون زنهـــــای ســــنابادیــم ما

هولوکاست ؛ " افسانه و حادثه ی پنداریِ هولوکاست "

" افسانه و حادثه ی پنداریِ هولوکاست "



نمیدونم که این روزها از فعالیت های " آقای ظریف (وزیر امور خارجه انقلاب اسلامی ایران) و دوستانشون " در شبکه های اجتماعی اطلاع دارید یا خیر . خودِ حضور این شـخصیت های مهم دولتـــی در این فضاها و افتخار کردن به حضورشون در این سایت ها و . . . بحثی جداگانه هستش که موضوع بحث این حقیر نیست .


در یکی از این حضور ها و کامنت (نظر) هایی که توسط این افراد نوشته شده مطلب مهم و بسیار جالبی به چشم مــیخوره   که باعث شد تا رسانه های داخلی و خارجی به آن توجه زیادی بکنن .

محمد جواد ظریف ، وزیر امور خارجه کشورمون در توئیتر خود "روش هشنه" ، سال جدید عـبری را به یهودیان تبریک گفته است . کریستین پلوسی ، دختر نانسی پلوسی ، رهـبر حــزب دمــکرات در مجلس نمایندگان آمریکا در پاسخ به این توئیت نوشته که " سال نو می توانست شیرین‌تر باشد اگر شما به انکار هولوکاست از سوی ایران پایان می دادید ."

و در جواب ، آقای ظریف نوشته : " ایران هیچگاه هولوکاســـت را انکار نکرده است ، مردی {آقای
محمود احمدی‌ نژاد} که این کار را (انکار هولوکاست) می کرده است ، دیگر رفته است . سال نو مبارک "


مگه آقای احمدی‌ نژاد در دوران ریاست جمهوری خود در این باره چه چیزی گفته است که اینگونه علیه او صـحبت می کنند؟    آیا حرف اشتباه و غلطی زده است؟ موضع اشاون چی بوده؟ ....

آقای احــــمدی نــــژاد طی مصــاحبه ای ، ماجرای کشتار 6 میلیون یهودی به دست نازی ها در جریان جنگ جهانی دوم   را یک داستان جعلی دانسته که اگه دولت های غربی این داستان ســاختگی را قبول دارند و در پی دلجـــویی از یهــودیان هستند می توانند برای جبران این قـتل عــام ، بخشی از خاک کشورهای خود ، مخصوصا یک یا چند ایالت از دو کشور   آلمان و اتریش را برای تشکیل دولت یهود در اختیار آنها بگذارند و پرسیده که چرا باید هــزینه جــنایات غـــربی ها علیه یهودیان را مردم مسلمان و مظلوم فلسطین بپردازند؟

اظهارات آقای احمدی نژاد بلافاصله با واکنش شدید آمریکا ، رژیم صهیونیستی ، کشورهای اروپایی و حتی دبیرکل سـازمان ملل متحد روبرو شد و دولت های آلمان و اتریش ، سفرای کشورمان را احضار کردند.
متاسفانه برخی از افراد و گروه ها در داخل کشور نیز سخنان آقای احمدی نژاد را نســنجیده دانســته و اینــگونه اظــهارات را    باعث افزایش خصومت غرب با ایران اسلامی ارزیابی کردند !

دهها سال است که دولت های اروپایی و آمریکا،با استناد به این داستان جعلی،تشکیل دولت غیرقانونی و به قـول امـام (ره) «غده سرطانی» اسرائیل را قانونی جلوه داده و اشغال فلسطین را هزینه ای می دانند که باید برای جبران جنایات آلمان نازی علیه یهودیان ، به آنها داده شود !! ... و حال آن که ؛

اولا ؛ قتل عام یهودیان در جریان جنگ دوم جهانی یک داستان ساختگی و خالی از واقعیت است . بنابراین چگونه می توان   از این داستان جعلی به عنوان سند مشروعیت ، دولت وحشی صهیونیست ها استفاده کرد؟! اگه به نظر این کشورها این داستان واقعی است ، پس چرا به هیچ گروهی اجازه تحقیق ، بررسی و اعتراض نسبت به این داستان را نمی دهند؟! چرا خیلی راحت به اعتقادات مسلمانان بی احترامی می کنن ولی نمیذارن درباره یه داستانِ ساختگیِ تاریخی اعتراضی صورت بگیره ؟!


ثانیا ؛ اگر آمریکا و اروپا و صهیونیست ها اصرار دارند که این داستان را واقعی بدانند ، چرا به جای جنایتکاران اصلی ، یعنی ، نازی ها - آلمان و اتریش کنونی - باید تاوان این جنایت جنگی را مردم مسـلمان و مظلوم فلسطین بپردازند ؟! و چرا چند ایالت از آلمان و اتریش را برای دلجویی از یهودیان به آنها واگذار نمی کنند ؟! براساس کدام دلیل عقلی و تفسیر منطقی و قانونی بایستی تاوان جنایت اروپایی ها را مردم مسلمان فلسطین در قاره آسیا بپردازند ؟!

حال به کلیپ زیر که بیانات امام خامنه ای (حفظه الله) راجع به این داستانِ ساختگیِ تاریخ می باشد رو با دقت نگاه کنید :

       

پ ، ن :  لذا این حقیر به نیابت از تمامیِ مردم بزرگ و حق طلب ایران اسلامی از تمامیِ مسئولانِ نظام اسلامی و به خصوص دولتی ها میخواهم تا کمی در اظهارات و نطق های خود کمی دقت بکنند و بر اساس بیانات و موضع گیری های    امام (ره) و امام خامنه ای (حفظه الله) صحبت و عمل بکنند و به جای منافع خودشون و دشمنان اسلام و انقلاب ، کمی   هم به یاد خدا ، اسلام ، شهدا ، خون های ریخته شده ، سختی های کشیده شده ، مظلومیِ مسلمانان جهان و . . .  باشن و با اظهاراتشون این انقلاب اسلامی رو دشمن شاد نکنن . و در آخر به تمام صهیونیست های خونخوار میگم که اسرائیل باید از صحنه ی روزگار محو بشه و این اتفاق به زودیِ زود به فرماندهیِ امام زمان (عج) ، مهدی موعود ، میافته .





مرگ بر اسرائیل

تا کِی زندگی و آرامشِ برّه وار ؟!؟!؟!


  تا کِی زندگی و آرامشِ برّه وار ؟!؟!؟!



شاید عنوان این مطلب و عکس بالا خیلی برای شما عجیب و مضحک باشه و نتونید حدس بزنید که میخوایم درباره چـی با هم صحبت کنیم ؟! در بین ما انسان ها ، برّه یا گوسفند با چه خصوصیاتی شناخته میشه ؟بیشتر با "تو سری خور بودن، کتک خور ، همیشه راحت بودن ، آرامــــشِ کــاذب ، احساس خطر نکردن ، بی فکر بودن ، ظلم خیز ، سرگرم به زندگیِ روزمره ، راضی به کمترین و حداقل چیز و هزاران صفت دیگه که می توان به این موجود نسبت داد .


شاید با نگاه اول خیلی از ماها ، این موجود رو به خاطر رفتارش و افکار نداشته اش ملامت کنیم ولی با نگاهی دیگه به روش   و طرز زندگی های بعضی از افراد دور و برمان می بینیم که خیلی ها دارن به سبک این حیوانِ نجیب زندگی می کنند و فــکر می کنند که روش زندگی کردنشان خیلی درسته .!!!




این روزها که منطقه خــاورمـیانه و جهان در بحران و شرایط خــاصی هستش ، آدم رو به این فکر میندازه که عامل این وضـــع پیش اومده و دشمن اصلیِ بشریت ، انسانیت و آزادی چه کسی یا چه گروهی می باشد ؟ هر آدم عاقلی که به سبک این حیوانِ شریف (برّه) زندگی نمی کنه ، وجودِ یه دشمنِ جنایتکار ، پَست و خونخوار رو در نزدیکی های خودش حــس می کنه . دشمنی که در مناطق مختلفی چون : ســـوریـه ، فلسطین ، عربستان ، بحرین ، مصر ، میانمار و هزاران جای دیگه به طور مستقیم یا غیر مستقیم ، با دادن امکانات نظامی و مالی ، تحـــریک افـــرادی مـــزدور ( تـــکفیری هــا )  و روش های دیگه به کشتار مردم بی گناه پرداخته است .


وقتی با یه سری از ایرانی هایی که دارن زیر سایه ی ولایـــــت فــــقـیه طعم امنیت و آسایش رو میچشن درباره سوریه صحبت می کنیم و به آن ها میگیم که " اگه جلوی تکفیری ها ، آمریکا ، اسرائیل غاصب و بقیه سران استکبار در ســـوریه و لبنان گرفته نشه و با اونا مبارزه نشه ، هدف بعدی و اصلیِ اونا ایــــــران هستش ؛ با چهره ای حق به جانب میگن که   " بابا بی خیال ، خبری نیست تو جــهان و ســـوریه . اصلا اگه خبری هم باشه به ما ربطی نداره . ما داریم زندگیمون رو می کنیم و کاری به سوریه ندارم . چیزی نشده که . اصــلا دشــمنی تو جهان نیست که بخــواد به ما حمله کنه !! آمریکا و بقیه هم هدفشون خیره و اصلا کاری با ایـــــران ندارن پس ما چرا چوب بکنیم لای چرخ این گروه ها ؟؟! و شمـا دارید خیلی شلوغ می کنید ، این طورا هم که به شما میگن نیست .!!! و . . . . . "   


برای اینکه به گوشه ای از میلیون ها جنایت تکفیری ها در سوریه پی ببرید ، کلیپ زیر رو ببینید : ( + 18 )


برای دیدن کلیپ این جنایت + نظر جان کری (وزیر امور خارجه آمریکا) درباره حمله به سوریه و ایران + احـــادیث و روایات مرتبط با دشمن شناسی + کلیپی مرتبط با دشمن شناسی و بسیار مهم از امام خامنه ای و استاد پناهیان و . . . . .   به ادامه مطلب بروید .


حتماً از این مطلب استفاده کنید . وقتی از شما نمی گیره ولی ارزش دیدن رو داره . خیلی مهم و جالبه .

منتظر نظراتتون هستم .

ادامه مطلب ...

آیت الله بهجت (ره) : چقدر باید به فکر حضرت غائب (عج) باشیم ؟!


آیت الله بهجت (ره) :


چقدر باید به فکر حضرت غائب (عج) باشیم و برای

تعــجیل در امر فرجش دعا کنیم ؟! به طور یقین دعـــا

در امر تعجیل فرج آن حضرت موثر است،اما نه لقلقه ی

زبان و « عـــجل فـرجــه » خشک و خالی و ورد

همیشگی که در آخـر مــنبر برای این که مــردم از جا

بلند شوند گفته می شود . دعــای تــعجیل فــرج مثل

نماز نافـله ، عمل مستحبی است ، یعنی راستی

و جدی و با هـمّ و غـم متاثر باشیم و از خـدا بخواهیم تا فاصـــــــله ی هزار و چند ساله که بین مــردم و واسطه ی فیض اتفاق افتاده است،بر طرف شود و به پایان برسد . دعای با حال حزن و اندوه و تاثّر قلبی از مردم واقع نمیشود،اگر می شد قطعاً وضع این طور نبود .



دعای فرج ، نیایش و . . . باید همراه با عمل و جهاد و مبارزه باشد تا ان شا الله به کار بیاید و گرنه مردم کوفه هم خوب اهل گــریه و ناله و زاری بودن ولی عملی انجام نمی دادن و می گفتن که می دانیم حسین (علیه السلام) حق است ولی اگه از او پیروی و اطاعت کنیم،خیلی از چیزهـامون رو از دست میدیم؛به خاطر همین بود که حضرت زینب (سلام الله علیها) این قوم ناله کن و گریه کنِ بی عمل رو نفرین کردند و فرمودند که:"شما چرا گریه می کنید؟ اگه می دانید حسین
(علیه السلام) حق است ، پس به کمک و یاری اش بشتابید و او را از این غریبی نجات دهید " ولی . . .

حکایت خیلی از ماها هم این روزها شب
یه مردم کوفه شده و فقط نسبت به امام زمان (عج) یه محبتِ سطحیِ قلبی داریم و اصلاً برای ظهور آقـا کاری نمی کنیم . می دانید کمترین کاری که میشه کرد ، چیه ؟ علاوه بر کارهای شخصی ، در مورد کارهای عمومی می توان به " شناختن دشمنانِ بشریت و انسانیت و شناساندن آن ها به جهانیان " اشاره کرد . باید تمام اهل دنیا با این دشمن آشنا باشند تا ان شا الله ظهور امام زمان (عج) به وقوع بپیوندد .

و چه زیبا فرمودند امام خامنه ای (حفظه الله) که : " انتظار فـرج ، انتظار دست قاهر قدرتمند الهى ملکوتى است که باید بیاید و با کمک همین انسانها سیطره‌ى ظلم را از بین ببرد و حق را غالب کند و عـدل را در زندگى مردم حاکم کند و پرچم توحید را بلند کند ؛ انسانها را بنده‌ى واقعى خدا بکند . باید براى این کار آماده بود انتظار معنایش این است . انتظار حرکت است؛ انتظار سکون نیست ؛ انتظار رها کردن و نشستن براى اینکه کار به خودى خود صورت بگیرد ، نیست . انتظار حرکت است . انتظار آمادگى است . انتظار فرج یعنى کمر بسته بودن ، آماده بودن ، خود را از همــه جهـت براى آن هــدفى که امام زمان (علیه الصلاة والسلام) براى آن هدف قیام خواهد کرد ، آمــاده کردن . آن انقـــلاب بزرگ تاریخــى براى آن هــدف انجام خواهد گرفت . و او عبارت است از ایجاد عدل و داد، زندگى انسانى ، زندگى الهى ، عبودیت خدا ؛ این معناى انتظار فرج است.


تو رو خدا کمی سیاسی باشید !!!! ( نه سیاسی بازی ، نه بچه بازی !!!! )

  تو رو خدا کمی سیاسی باشید !






این روزها برای خیلی از بچه های به اصطلاح مذهبی و حزب اللهی باعث افتخار و آبرو شده که حرفی از سیاست نزنن و وقتی از اونا درباره مسائل سیاسی داخلی و خارجی سوال میشه ، بگن که : " ما رو چه به سیاست ؟!!!
ما با سیاست ، کاری نداریم و به فکر دینداری ، تقوا و اخلاق خودمون هستیم ؟! یه سری ها دارن تو داخل و خارج حق الناس رو ضایع می کنن و ظلم می کنن ، خدا لعنتشون کنه و ان شا الله که آقا امام زمان (عج)
میاد و ریششون رو میکنه و . . .  "


خیلی جالبه که این حرفا در بین بچه هیئتی ها و . . . بیشتر رواج داره !!!  آدم واقعاً تعجب میکنه که اینا تو روضه های اباعبدالله الحسین (علیه السلام) برای چه چیزی عزاداری و گریه می کنن ؟!  آیا واقعه ی عاشورا صرفاً یه واقعه و رخدادی لیلی و مجنون وار و عاشقانه ست ؟؟ و یا در این روضه های باعظمت ، مقدس و نجات بخش اثری از سیاست ، تشکیل حکومت اسلامی و علوی ، ولایت مداری ، قیام علیه ظلم ، ریا و نفاق ، حماسه سازی ، ایثار و فداکاری ، تسلیم نشدن و سازش نکردن ، حساسیت بر روی عاقبت و زندگی مردم جهان و انسان ها و . . . هم هست ؟!؟!
به یقین یکی از دلایلی که به عزاداریِ بر سالار شهیدان ، حضرت سیدالشهداء (علیه السلام) ، سفارش شده اینه که این روحیه جهادی و حماسه ساز همیشه در طول تاریخ زنده بمونه و باعث نجات بشریت بشه .
متاسفانه عده ای از واقعه ی عاشورا تنها یه فیلنامه ای غم انگیز ، عاشقانه و احساسی ساخته اند
و کمتر به اصل موضوع توجه می کنند
.
برای اینکه این مطالب واسه شما عزیزان بهتر جا بیافته ، به کلیپ زیر که بیانات استاد پناهیان در این باره می باشد توجه کنید :





برای دیدن باقی این متن و دانلود این کلیپ به ادامه مطلب بروید . . .



از این مطلب استفاده کنید

 
ادامه مطلب ...

انقلابی بودن ؛ زیباترین تحول زندگی

   انقلابی بودن  

 

 

  

این دگرگونی اساسی دو بعد داره . یه بعد درونی و یه بعد بیرونی . هر دو بعدش اگه باشه ، میشه انقلابی

اگه یه بعدش باشه ، انقلابی نشده بلکه منقلب شده . خیلی ها با انقلاب اسلامی منقلب شدن ، 

اما انقلابی نشدن .  

  

انقلابی ، یعنی حالا که منقلب شده ، بخواد عالم رو منقلب کنه و عالم رو عوض کنه .  

   

 

 

  

 

پ ، ن :   

آیا با روحیات و خصوصیات " انقلابی بودن " آشنا هستید ؟ به قول استاد پناهیان ، اگه توانایی  

و استعداد انقلابی شدن رو داشته باشی ولی در برابر این سبک و شیوه ی نگاه به زندگی  

و عالم مقاومت کنی و نخوای به اون برسی ، خدا حتی نماز و روزه ی تو هم قبول نمیکنه .  

واقعاً این انقلابی بودن که میگن ، چه مزایایی داره ؟ زندگی رو آسون تر یا سخت تر می کنه ؟  

زندگی رو شیرین یا تلخ می کنه ؟ اصلا یکی بخواد انقلابی بشه ، باید چه خصوصیاتی رو در خودش تقویت کنه ؟ 

از این زندگی بی دغدغه ، یکنواخت و تکراری خسته نشده اید ؟

پس چرا باز هم از این معنی فاصله می گیرید ؟ چرا ........................ ؟!؟ 

 

    

  

  

آیا نمی خواهید با بقیه متفاوت باشید ؟ چیکار می کنید ؟ آیا مثل بقیه درس می خونی ؟ مثل بقیه مدرک می گیری ؟ مثل بقیه کار میکنی ؟ مثل بقیه ازدواج می کنی ؟ مثل بقیه ........ 

تا مُردن هم میخوای مثل بقیه مردم پیش بری !؟  

 

به نظرتون دلیل این تیپ و قیافه های عجیب تو جامعه چیه ؟ چرا جوون ها میخوان که خودشون رو  

نشون بِدن و با بقیه متفاوت باشن ؟ ......  

این ویژگی و میل به متفاوت بودن چیزیه که خدا در سرشت و فطرت انسان ها قرار داده که اگه ازش درست استفاده نشه ، نتیجه اش میشه این مدها ، تیپ ها و زندگی های بیهوده ، خسته کننده و تکراری .  

انقلابی بودن یعنی اینکه بخوای با بقیه متفاوت باشی و از بقیه بهتر هم باشی (نه صرفاً متفاوت باشی

نه اینکه بخوای با یه سری کارهای ناشایست خودتو متفاوت از بقیه نشون بدی و . . .   

 

استاد پناهیان در مجموعه ای 11 قسمتی درباره " مفهوم انقلابی بودن ، وجوب انقلابی شدن ،  

زیباترین و کاربردی ترین روش زندگی ، خصوصیات فرد و زندگی انقلابی ، مصداق های انقلابی بودن ، 

انقلابی بودن در زندگی ائمه اطهار (علیهم السلام) و . . . سخنرانی کرده اند و مطالب و بیانات بسیار زیبا  

و کاربردی ای در این باره فرموده اند که این حقیر این مجموعه رو به منظور دانلود برای شما عزیزان  

و بازدیدکنندگان محترم در ادامه مطلب قرار داده ام .  

 

لذا خواهشمندم که حتماً این مجموعه رو دانلود و گوش بدید تا ان شا الله با یه دید بهتر و قشنگ تری 

به زندگیِ خود ادامه دهید .  

  

مطمئن باشید که ضرر نمی کنید . حتما دانلود کنید  

 

به ادامه مطلب بروید . . .    

 

ادامه مطلب ...