در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

بالاخره نوبتِ منم شد ...................

بالاخره نوبتِ منم شد .........

امام باقر (علیه السلام) فرمود :

اگر مردم می ‏دانستند که چه فضیلتی در زیارت مرقد امام حسین (علیه السلام) است از شوق زیارت می ‏مردند .

ثواب الاعمال ، ص 319 ؛ به نقل از کامل الزیارات .

--------------
--------------

شهید آوینی :

قافله عشق در سفر تاریخ است و این تفسیری است بر آنچه فرموده اند : ( کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا) این سخنی است که پشت شیطان را می لرزاند و یاران حق را به فیضان دایم رحمت او امیدوار می سازد .

 

نومید مشو که تو را نیز عاشورایی است و کربلایی ، که تشنه خون توست و انتظار تو را می کشد تا تو زنجیر خاک از پای اراده ات بگشایی و از خود و دلبستگی هایت هجرت کنی و به کهف حصین لازمان و لامکان ولایت ملحق شوی و فراتر از زمان و مکان ، خود را به قافله سال شصت و یکم هجری برسانی و در رکاب امام عشق به شهادت رسی .


پ ، ن : دوستان و بازدید کنندگان محترم وبلاگ ، اگه خدا بخواد و با اراده ی مادرمون حضرت زهرا (سلام الله علیها) ان شا الله عازمِ حرم دلبر و عشق دو عالم ، حضرت ارباب ، اباعبد الله الحسین (علیه السلام) هستم . مطمئن باشید که برسم به حرم آقا همتون رو یاد می کنم و سلامتون رو به صاحبمون می رسونم . لذا از همه ی شما عزیزان میخوام که بنده حقیر رو حلال و برام دعا کنید . ان شا الله که بتونم نائب الزیاره ی شما عاشقان حضرت باشم . این چند وقته هم که نمی تونم مطلب بزارم پیشاپیش شرمنده . حسینی باشید همیشه . فعلاً با اجازه . به امید ظهور منجی عالم بشریت . یا مهدی 




حلال کنید 

ان شا الله روزیتون بشه . . .

هاشمی و اشراقی سربازان فرانسیس فوکایاما

فرانسیس فوکویاما تحلیلگر ژاپنی - آمریکایی و مطرح‌کننده تئوری جنگ آخرالزمان در کنفرانسی که در اورشلیم برگزار شد به ترسیم اندیشه سیاسی شیعه پرداخت . او در این کنفرانس که بازشناسی هویت شیعه نام داشت می گوید :
« شیعه پرنده ای است که افق پروازش خیلی بالاتر از تیرهای ماست ، پرنده ای است که دو بال دارد . یک بال سبز و یک بال سرخ » . این مطالب را وی در اوج پیروزی های ما در سال 1365 می گوید و ادامه می دهد :
« بال سبز این پرنده همان مهدویت و عدالت خواهی اوست چون شیعه در انتظار عدالت به سر می برد ، امیدوار است و انسان امیدوار هم شکست ناپذیر است نمی توانید کسی را تسخیر کنید که مدعی است فردی خواهد آمد که در اوج ظلم و جور ، دنیا را پر از عدل داد خواهد کرد » .

بر اساس نظریه فوکایاما بال سبز شیعه همان فلسفه انتظار یا عدالت خواهی است . او می گوید : « بال سرخ شیعه ، شهادت طلبی است که ریشه در کربلا دارد و شیعه را فنا ناپذیر کرده است » شیعه با این دو بال افق پروازش خیلی بالاست و تیرهای زهراگین سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی ، اخلاقی و ... به آن نمی رسد . آن نقطه که خیلی اهمیت دارد بعد سوم شیعه است می گوید :

« این پرنده زرهی بنام ولایت پذیری بر تن دارد که آنها را شکست ناپذیر نموده است »




در بین کلیه مذاهب اسلامی ، شیعه تنها مذهبی است که نگاهش به ولایت ، فقهی است ؛ یعنی فقیه می تواند ولایت داشته باشد . این نگاه ، برتر از نظریه نخبگان افلاطون است . فوکایاما معتقد است :
« ولایت پذیری شیعه که بر اساس صلاحیت هم شکل می گیرد، او را تهدید ناپذیر کرده است » در توضیح فنا ناپذیری شیعه می گوید :
« شیعه با شهادت دو چندان می شود . شیعه عنصری است که هر چه او را از بین ببرند بیشتر می شود » و جنگ ایران و عراق را مثال می زند . سال 1364 می گوید :
« این ها فاو را تسخیر کردند می روند کربلا را هم بگیرند ، اینجا (قدس) را هم قطعاً می گیرند » . پیشنهاد می کند که با امتیاز دادن به ایران ، جنگ را متوقف کنید .

وی پس از پایان دفاع مقدس ، یک مهندسی معکوس برای شیعه و یک مهندسی صحیح برای خودشان نوشت . مهندسی معکوس برای شیعیان ایران این است که ابتدا ولایت فقیه را بزنید . تا این را نزنید نمی توانید به ساحت قدسی کربلا و مهدی تجاوز کنید .

پ,ن : با توجه به نظریات آقای فوکایاما به روشنی درخواهیم یافت که دشمن از هر طریقی برای ضربه زدن به ولایت فقیه و شهدا وارد میدان خواهد شد . دشمن به روشنی در یافته است برای موفقیت در این راه باید از افرادی سوء استفاده کند که در این انقلاب بدنبال منافع خودشان هستند و از طرفی نزدیک ترین افراد و یا یکی از مقامات سطح اول انقلاب باشند . به وضوح نمی توان گفت که بیانات اخیر آقای هاشمی و خانم اشراقی با یَد طولایی که در تحریف سخنان امام راحل داشته اند نوعی خیانت و بازی در زمین دشمن است اما خوب می توان دریافت که دشمن از ایشان و طرز تفکراتشان برای مهندسی معکوس و ضربه زدن به ولایت فقیه و شهدا در افکار مردم استفاده بهینه کرده است و حرف های این دنیا پرستان را به حساب طمعشان از انقلاب می گذاریم باشد که به راه راست هدایت و یا راه راست برایشان کج شود ...


متن از : معبر سایبری فنرسک

گریه و عزاداری بر امام حسین (علیه السلام) . . . آره یا نه ؟؟؟؟

از ریان بن شبیب روایت شده است که گفته به خدمت امام رضا علیه السّلام رسیدم حضرت فرمودند :

... ای پسر شبیب اگر بر حسین (علیه السّلام) گریه کنی و آب دیده‎گان تو بر روی تو جاری شود حق تعالی جمیع گناهان صغیره و کبیره تو را می‎آمرزد خواه اندک باشد و خواه بسیار .


---------------
ای پسر شبیب : اگر می‎خواهی خدا را ملاقات کنی در حالی که هیچ گناهی نداشته باشی حسین (علیه السّلام) را زیارت کن .
ای پسر شبیب اگر می‎خواهی که در غرفه‎ای از بهشت با رسول خدا و ائمه طاهرین محشور شوی قاتلان حسین (علیه السّلام) را لعنت کن .

ای پسر شبیب اگر بخواهی مانند شهدای کربلا باشی و ثواب آنها را داشته باشی هر گاه مصیبت آن حضرت را یاد کردی بگو : یا لَیتَنی کُنتُ مَعَهُم فَاَفُوزَ فَوزًا عَظیماً ؛ ای کاش من با ایشان بودم و رستگاری عظیمی می‎یافتم .

ای پسر شبیب اگر می‎خواهی در درجات عالیه بهشت با ما باشی پس برای اندوه ما اندوهناک باش و در شادی ما شاد . بر تو باد ولایت و محبت ما که اگر کسی سنگی را دوست داشته باشد حق تعالی او را در قیامت با آن محشور می‎گرداند . منتهی الآمال ، ج 1، ص 541
---------------
---------------
پ ، ن 1 : امام خمینی (ره) : سیدالشهدا به داد اسلام رسید , سیدالشهدا اسلام را نـجـات داد . روضـه سـیـدالـشهدا براى حفظ مکتب سیدالشهداست . کسانى که مى گویند روضه سیدالشهدا را نخوانید , اصلا نمى فهمند مکتب سیدالشهدا چه بـوده , و نـمى دانند یعنى چه . نمى دانند این گریه ها و این روضه ها این مکتب را حفظ کرده . الان هزار و چهارصد سال است که با این منبرها , با این روضه ها و با این مصیبتها و با این سینه زنیها , ما را حفظ کرده اند , و تا حالا اسلام را آورده اند . ایـن عـده از جـوانـهـایـى (کـه این طور نیست که سوءنیت داشته باشند) خیال مـى کـنند که ما باید حرف روز بزنیم , حرف سیدالشهدا حرف روز است , همیشه حـرف روز اسـت . اصـلا حـرف روز را سیدالشهدا آورده است , و به دست ما داده . سیدالشهدا و مکتبش را این گریه ها و این مصیبتها و داد و قالها و این دستجات حفظ کرده است . اگـر فـقـط - آدم - مقدسى بود و توى اتاق خانه مى نشست و هى براى خودش زیـارت عـاشورا مى خواند و تسبیح مى گرداند , چیزى باقى نمى ماند . هر مکتبى هـیـاهـو مـى خواهد . باید پایش سینه بزنند . هر مکتبى تا پایش سینه زن نباشد , تا پایش گریه نباشد , تا پایش توى سر و سینه زدن نباشد , حفظ نمى شود . اینها اشتباه مى کنند . بچه اند اینها نمى دانند که نقش روحانیت و نقش اهل منبر در اسـلام چـه هـست . این نقش یک نقشى است که اسلام را همیشه نگه داشته , ایـن گریه ها زنده نگه داشته مکتب سیدالشهدا را , این ذکر مصیبتها نگه داشته مکتب سیدالشهدا را . مـا بـایـد بـراى یک شهیدى که از دستمان مى رود , علم به پا کنیم , نوحه خوانى کـنـیم , گریه کنیم , فریاد کنیم , دیگران مى کنند , دیگران فریاد مى زنند .

ای اجل این چند روزه دورِ ما را خط بکش                                 
                   
                       چند روزیست دلم تنگه محرم شده است      

امام (ره) و شعار مرگ بر آمریکا . . . + عکس

هاشمی رفسنجانی : امام با حذف شعار مرگ بر آمریکا موافق بودند !!!!!

امام خمینی (ره) : حال باید به آن آخوند مزدور که فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل را خلاف اسلام می داند گفت ؛ آیا تأسی به رسول خدا (ص) و متابعت از امر خداوند تعالی خلاف مراسم حج است ؟ آیا تو و امثال تو آخوند آمریکایی فعل رسول الله (ص) و امر خداوند را تخطئه می کنید؟؟ ... و برائت و نفرین نسبت به دشمنان اسلام و محاربان با مسلمانان و ستمگران بر مسلمین را کفر می دانید ؟ » (صحیفه امام - جلد ۱۸ - صفحه ۹۲)
-----------
-----------
قابل توجه بعضی ها : سال 88 که بچه هاتون ، اطرافیانتون ، دوستانتون ، طرفدارانتون و . . . شعارِ " مرگ بر اصل ولایت فقیه " می دادن ، چرا شما ساکت بودی و خاطره ای از امام (ره) نمی گفتی و حتی از اونا تو جاهای مختلف و به شکل های گوناگون طرفداری می کردی .؟؟؟؟ به نظر شما امام (ره) درباره ی اصل ولایت فقیه و قِداست آن چیزی نفرمودن ؟!؟ یا فرمودند و به نفعتون نبوده که بگید ؟! خیلی واستون متاسفم چون چیزایی که روح اللهِ کبیر (ره) فرمودن رو نمیگید و بعد چیزایی رو که نگفتن به دروغ به ایشان نسبت میدید .!!!! ................

در آخر هم از خدا میخوام که ان شا الله برخی از مسئولین که دارن خودشونو از مردم ، امام (ره) و آرمان هایشان ، شهدا و امام خامنه ای (حفظه الله) و . . . جدا می کنن رو به راه راست هدایت کنه و عاقبتشون رو ختم به خیر کنه و مانند مزدوران دشمن در سال 88 نشن و ....
حتماً کلیپ زیر رو ببینید :


-----------
برای دانلود این کلیپ به ادامه مطلب بروید

 
ادامه مطلب ...

عرفـــــه ای شدن هزیـــنه دارد

بسم رب الحسین (علیه السلام) ...
گویا همه ی عالم پی برده اند ، سرتا سر صحرا ، سراپا گوش و هوش شده است تا بشنود ، آخرین ندای عاشقی را از امام عشق که با لبانش زمزمه می کند :


«اللّهُمَّ لَکَ الْحَمدُ کَما خَلَقْتَنی فَجَعَلْتَنی سَمیعا بَصیرا
وَ لَکَ الْحَمْدُ کَما خَلَقْتَنی فَجَعَلْتَنی خَلْقا سَوِیّا رَحْمةً بی وَ قَدْ کُنْتَ عَنْ خَلْقی غَنیا»


دل در جــوشش ناب عــرفه ، وضــو می گــیرد و در صـحرای تفـتیده عـرفات ، جاری می شود . آن جـا کــه ایـوان هــزار نقـش خداشناسی است .



اما حج باشد برای حاجیان و عاقلان ...
ما دیوانه ایم ...
اصلا دیوانگی ما به همین چیزهاست که کارهای عاقلان را نکنیم و اسم آن ها را روی خود نگذاریم ...

                      قبله ی ما جای دیگریست ...
                                                         ما وابن السبیل کربلاییم ...

---------------------------------------------------

_ پ ، ن : رسول خدا صلىٰ الله علیه و آله می فرمایند : « روز عرفه روزی است که خداوند بیشترین بندگان را از جهنم آزاد می‌کند . گناهانی هستند که تنها در روز عرفه بخشیده می شوند .


قربونِ اون حاجی ای برم که حَجّش رو نیمه تموم گذاشت و به جهاد در راه خدا شتافت و ثابت کرد که دعا و نیایش بدون عمل و مبارزه ، فایده ای نداره . اگه تونستید حتماً امروز در مراسم پر فیض دعای عرفه شرکت کنید و باز هم برای ظهور یگانه منجیِ عالم ، حضرت مهدی (عج) ، دعا کنید تا آقامون ان شا الله ظهور کنن و دنیا رو از عدل و مهربانی پر کنن .


به امید ظهور منتقمِ خون مظلومان ... یا منتقم انتقم


وقتی حاج حسین یکتا لُنگ می اندازد !!!

وقتی حاج حسین یکتا لُنگ می اندازد !!!
-

امام زین العابدین علیه السلام
پیوسته از قول رسول خدا صلی الله علیه و آله می فرمود :

هیچ قطره ای در نزد خداوند دوست داشتنی تر از قطره خونی که در راه خدا ریخته می شود نیست .

وسائل الشیعه ، ج 11 ، ص8 ، حدیث 11

-

-

کلیپِ صوتیِ روایت و صحبت های حاج حسین یکتا درباره سفرهای ایشان به کشمیر و نقاطی از هندوستان و عشق و علاقه ی مردمان آن جا به انقلاب اسلامی ، شهدای دفاع مقدس ، امام خمینی (ره) و امام خامنه ای (مدظله العالی) برای دانلود این کلیپ صوتی بر روی لینک زیر کلیک کنید
-

  لینک دانلود 
-
پ ، ن : آدم وقتی ارادت یه سری از مردمِ دنیا به انقلاب اسلامی ایران ، شهدا ، امام زمان (عج) و راهِ اسلام و خدا رو می بینه یادِ این آیه از قرآن می افته که : " ای کسانی که ایمان آورده اید ، هر که از شما از دینش بازگردد چه باک!!! ، به زودی خدا مردمی را بیاورد که دوستشان بدارد و دوستش بدارند در برابر مؤمنان فروتنند و در برابر کافران سرکش ، در راه خدا جهاد می کنند و از ملامت هیچ ملامتگری نمی هراسند این فضل خداست که به هر کس که خواهد ارزانی دارد ، و خداوند بخشاینده و داناست . (سوره : المائدة آیه : 54)
-
-
باید به خودمون یادآوری کنیم که خدا با هیچ شخص و قومی صیغه ی اُخوت نخونده و اگه اون قوم از دین خدا برگردن ، خدا قوم بهتری رو جایگزین آن ها میکنه که صفاتشون در آیه بالا اومده . ما ایرانی ها خیلی به این مینازیم که الان ناشر عقاید اسلام ناب و دین حق و راهِ درست به عالم هستیم و از مقدمه سازان ظهوریم و . . . این چیزا کاملاً درسته ولی تا وقتی هستش که به این راه ادامه بدیم و ذره ای از اصول ، عقاید ، معنویت و پیرویِ از ولایت فاصله نگیریم و روز به روز به خدا و راهِ درست نزدیک بشیم . خداوند به ما لطف کرده که خواسته تا آمریکا ، اسرائیل غاصب و جعلی و دیگر مستکبران به دست ملت ایران تضعیف و ذلیل و رسوا بشن وگرنه واسه خدا کاری نداره که همه ی دشمنان دین رو نابود کنه . پس باید خیلی مواظب خودمون ، رفتار و گفتارمون باشیم و باعث شادیِ دشمن نشیم و هر حرفی رو به امام (ره) نسبت ندیم ( قابل توجه آشیخ ) و تا آخرین قطره ی خونمون پای اصول و آرمان هامون که توسط حضرت روح الله مشخص شده بمونیم تا ان شا الله بتونیم مصداق آیه ی بالا بشیم و تا آخرش پای دین وایستیم . ان شا الله

ادامه مطلب ...

ایرانی ها آزادی ندارن چون ............. !!!!!!

« بنیامین نتانیاهو » :

من فکر می‌کنم اگر مردم ایران آزاد بودند ، شلوار جین می‌پوشیدند ، به موسیقی غربی گوش می‌دادند و انتخاباتی آزاد داشتند . . . مگه فکر هم می کنی !!!؟  ( به خدا مخش تعطیله !!!!؟!!!! )
------------------

------------------
حرف چِرت و بیهوده ی بالا رو این چهره یعنی " نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس یا همون طفل نامشروع آمریکا " در مصاحبه با شبکه ی هم دست خودشون یعنی بی بی سی فارسی گفته و اسباب خنده و شادیِ ما مسلمونای ایرانی رو فراهم کرده با این حماقت خودش . جالب اینجاست که تو بخشی از حرفاش گفته که " ایران و ایرانی ها رو خوب میشناسه و اطلاعات زیادی درباره ی اونا داره !!!! " بابا اطلاعاتت تو حلقمون ، تو رو خدا دیگه اطلاعات نده ، میترسم بگی که ایرانی ها تو حمومم با لباس میرن و آزادی ندارن !!! . . .
واقعاً اینجاست که آدم یادِ این روایت از امام صادق (علیه السلام) می افته که فرمودند : " شکر خدا ، دشمنانِ ما از احمق ها هستند . "
------------------
میگن " کافر همه را به کیش خود پندارد " مصداقش همین جاست . این بنده ی ابلیس فکر کرده ایران هم مثل فلسطین اشغالی (اسرائیل) و هم پیمانانشه که به مردمشون آزادی نده و همه چی تحت زور و فشار باشه . نه عمو جون !!! ما این همه شهید دادیم و سختی کشیدیم که زیر سایه ی ولایت ( فقیه ) طعم آزادی رو بچشیم و دستِ حقارت و گدایی سَمت تو و دوستات دراز نکنیم . - قابل توجه برخی از منافقان داخلی که مشغول خاطره گویی از امام (ره) هستن! -
------------------
شیطان صفتِ جنایتکار ما آزادی نداریم ؟ ما نمی تونیم شلوار جین بپوشیم ؟ انگار یادت رفته که جوونا و دانشمندای ایران اسلامی رو که شلوار جین هم می پوشیدن به جرمِ کمک به کشور و مردمشون شهید و ترور کردی ؟!؟ آخه شما آزادی می فهمید چیه ؟! اگه می فهمیدید این همه سال به مردم بی گناه و مظلومِ فلسطین ظلم نمی کردید . ولی بدون روزی تمام جنایات و لجن پراکنی هات رو جواب خواهیم داد ، فقط منتظر خریت کردن شما و امر جهادِ امام و مولایمان ، خامنه ای (مدظله العالی) هستیم . راستی این عکس ها واست آشنا نیست !!!!؟؟ تو رو یاد چی میندازه ؟!؟!
------------------

------------------
دانشمند شهید داریوش رضایی‌نژاد که به دست عوامل رژیم اشغالگر فلسطین به شهادت رسید
------------------

------------------
علیرضا احمدی روشن پسر شهید احمدی روشن در روز تولدش
------------------
به خدا موندم این آدمی که اطلاعات آشکارش از ایران اینقدر غلط و پرته ، چطور جرات میکنه درباره برنامه های سری ایران با این قطعیت نظر بده ؟!

وهابیت ؛ اسلام آمریکایی

رسول اکرم (صلوات الله علیه) :

زمانی می آید که از قرآن جز خطوطی و از اسلام جز اسمی که به آن نامیده می شوند ، باقی نمی ماند و آن ها دورترین مردم از اسلام هستند . مساجد آن ها آباد و از جهت هدایت خراب و ویران است .

-----------

-----------

داشتم بعضی از روایات مربوط به امام زمان (عج) و علائم آخرالزمان رو می خوندم که یه دفعه ، حدیث بالا رو دیدم و یادِ این موجودای کثیف به نام وهابیت افتادم . کسایی که دارن روزانه میلیون ها جنایت می کنن به اسم اسلام ، پیامبر (ص) و . . . کسایی که با بی حیایی ، بی شرمی و بی دینیِ تمام جهاد نکاح رو مطرح می کنن و در عرضِ دو سه ساعت تعدادیشون با زن ها و دخترای احمق و بی گناهِ وهابی هم بستر میشن و . . . کسایی که سر از تن مردم جدا می کنن ، سینه مردم رو میشکافن و جیگرشون رو به دندون می گیرن و . . . تنها به این گناه که اینا شیعه و محب اهل بیت (علیهم السلام) هستن .


اگه کلیپ جنایات این وهابی های به ظاهر مسلمون رو دیده باشید متوجه میشید که اینا بعده هر کشت و کشتار و وحشی بازیشون الله اکبر میگن و محمد رسول الله میگن و کاراشون رو به حساب اسلام میزارن و خیال می کنن که چنتا بچه شیعه رو بکشن حتماً در بهشت هستن و قیامته راحتی دارن (زهی خیال باطل) !!!!! به نظرتون این اسلامِ وهابیت چه مشکلاتی داره که یه بارم نشده آمریکا ، اسرائیل یا همون طفل نامشروع آمریکا و مستکبرین جهان کاری باهاش ندارن و حتی خیلی هم رابطه ی خوبی با بزرگشون ، ملک عبد اللهِ ولد الزنا ، دارن و همیشه آرزو دارن که ایران هم یه همچین اسلامی رو دنبال بکنه یعنی اسلام آمریکایی . . .

-----------

-----------

اسلام آمریکایی در کلامِ امام امت ؛ روح اللهِ کبیر :

اسلام اشرافیت ، اسلام ابوسفیان ، اسلام مُلاهای کثیف دربارى ، اسلام مقدس نماهاى بیشعور حوزه ‏هاى علمى و دانشگاهى ، اسلام ذلت و نکبت ، اسلام پول و زور ، اسلام فریب و سازش و اسارت ، اسلام حاکمیت سرمایه و سرمایه داران بر مظلومین و پابرهنه ‏ها، و در یک کلمه «اسلام امریکایى» (صحیفه امام ، ج‏21 ، ص81)

-------------------

مصداق های امروزیِ اسلام آمریکایی :

اسلام نه غزه نه لبنان ، اسلام آتیش زدن پرچم امام حسین (علیه السلام) ، اسلام بی تفاوتی نسبت به مظلوم ، اسلام راحت طلبی ، اسلام شناسنامه ای ، اسلام بی حجابی ، اسلام بی غیرتی ، اسلام ترک واجبات ، اسلام انجام محرمات ، اسلام نفاق و دورویی ، اسلام تبعیت از شیاطین و استکبار ، اسلامِ کدخدا بودن آمریکا ، اسلامِ حذف شعار " مرگ بر آمریکا و مرگ بر ضد ولایت فقیه " ، اسلامِ آقازادگی برخی از دوستان ، اسلام خون کردنِ دلِ امام خامنه ای (حفظه الله) و...

صوت : "عشق پاک" با صدای حامد زمانی



خواننده جوانِ موسیقی پاپ کشورمون ، حامد زمانی ، به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (علیه السلام) و حضرت زهرا (سلام الله علیها) ملودی "عشق پاک" را منتشر کرده است که بنده این موسیقی رو برای شما دوستان به منظور دانلود قرار داده ام .

برای دانلود این موسیقیِ زیبا بر روی لینک زیر کلیک کنید

لینک دانلود




---------------------------------
پ ، ن :
این روزا شاید بحث ازدواج و رفتن به خانه ی بخت واسه جوونا چه خواهران چه برادران یه غول هزار دست و پا شده و خیلی ها از ترس مخارج ، فشارهای زندگی ، بالا رفتن توقعات ، نگاه و دید و نظر مردم ، عدم اجازه پدر و مادر و فرهنگ های اشتباهِ غربیِ وارد شده در بین مردم نیز اصلاً روشون نمیشه حرفی از ازدواج که عملی موکّد در دین زیبایِ اسلام هستش بزنن و ممکنه که به خاطر همین رودربایستی ، به خیلی از مشکلات اخلاقی ، اجتماعی ، اعتقادی و . . . دچار بشن . که به عنوان نمونه میشه به این وضع خرابه رابطه دختر و پسر در جامعه ی خودمون اشاره کرد . واقعاً خودِ این جوون ها در محضر خدا حرف قابل دفاعی دارن ؟ پدر مادرانشون که باعث خیلی از این کارها شدن ، چی ؟! مسئولان چی ؟! و . . . ؟!؟!

به همین منظور قصد دارم تا تعدادی از روایات مرتبط با این قضیه ی مهم رو برای شما ذکر کنم :
--------------
حضرت محمد (صل الله علیه و آله) : کسى که ازدواج کند ، نصف دینش را حفظ کرده است . ﴿مستدرک الوسائل، ج ۱۴﴾ 
بیشترین اهل جهنم انسانهاى بى همسر هستند . ﴿من لا یحضره الفقیه، ج ۳، ص ۲۵۱﴾
هر که با زنى به خاطر مالش ازدواج کند ، خداوند او را به مال وى واگذار میکند ، و هر که با او به خاطر جمال و زیبا‏یی اش ازدواج نماید ، در او چیزى را که خوشایند او نیست ، خواهد دید ، و هر که با وى به خاطر دینش ازدواج کند ، خداوند تمامى این مزایا را براى او جمع می کند . ﴿وسائل الشیعه، ج ۱۴﴾
از نشانه ‏هاى برکت زن آن است که خواستگاریش بى تکلف و آسان انجام گیرد . ﴿کنز العمال، ج ۱۶، ص ۳۲۲﴾
بهترین زنان امت من زنانى هستند که خوشروتر و مهریه ایشان کمتر باشد . ﴿من لایحضره الفقیه، ج ۳﴾

--------------

امام صادق (علیه السلام)
:
هر کس از ترس فقر ازدواج نکند نسبت‏ به لطف خداوند بدگمان شده است.چون خداوند می‏فرماید:اگر آنان فقیر باشند خداوند از فضل و کرم خود بى نیازشان میکند.
کسى که مجردى را تزویج کند و امکان ازدواج او را فراهم نماید از کسانى است که در قیامت‏ خداوند به آنان نظر لطف می‏کند . ﴿وسائل الشیعه، ج ۲۰، ص ۴۵﴾
از برکات زن کمى مهریه اوست . ﴿من لا یحضره الفقیه، ج ۳، ص ۲۵۴﴾

--------------

امام رضا (علیه السلام) : هنگامى که مردى از شما خواستگارى کرد که از دین و اخلاق او راضى بودید به ازدواج با او رضایت دهید . و مبادا فقر او تو را از این رضایت‏ باز دارد و … ﴿میزان الحکمة، ج ۴، ص ۲۸۰﴾

و هزاران روایت دیگه که بر ازدواج و آسان گرفتن آن تاکید می کند . تو رو خدا بیایید کمی بر اساس احکام اسلام و بیانات معصومین (علیهم السلام) زندگی کنیم . مطمئن باشید ضرر نمی کنید . مطمئن باشید !!!!!!!
 
ادامه مطلب ...

لیلة المبیت و عظمت امیر المومنین

لیلة المبیت و عظمت امیرالمومنین علی (علیه السلام)



کلیپ صوتی صحبت های استاد پناهیان در مورد لیلة المبیت و عظمت امیرالمومنین علی (ع)

*****

- در این کلیپ داریم :
- در
لیلة المبیت ، امیرالمومنین علی (علیه السلام) می دونستند شهید نمی شوند یا نمی دونستند ؟!

-  اگه می دونست شهید نمیشه که کارش ثواب و ارزشی نداره !!!! چون شما به بنده هم بگی بخواب سر جای پیامبر (ص) و جانِت حفظ میشه و هیچ خطری هم برات نداره . اونوقت بنده هم جای پیامبر می خوابم !!!!!! اسم این فداکاریه ؟!؟!؟ معلومه که این فداکاری ارزشی نداره !!!!

و ...........

برای پاسخ به شبهات و سوالات بالا و مباحث مرتبط با این موضوع حتماً به ادامه مطلب  بروید و از این کلیپ استفاده کنید .

-----------------------
 روایت مرتبط : ( قضایای لیلة المبیت از زبان امیرالمومنین علی (علیه السلام) :

-
علی (علیه السلام) در جواب سوالات یهودی ، که از امتحانات خداوند برای آن حضرت پرسیده بود ، حضرت ، عمل لیله المبیت را بعنوان یکی از امتحاناتی که از آن سر فراز بیرون آمده ، ذکر میکند و مردم کوفه که در مسجد بودند تأیید مینمایند و ایشان می فرمایند :

- رسول خدا فرمان داد که در بستر او بخوابم و با این فداکارى جان او را حفظ کنم من فوراً پذیرفتم و شادمان بودم که بجاى او کشته شوم ، پیغمبر براه خود رفت و من در بسترش خوابیدم و پهلوانان قریش با عقیده به اینکه پیغمبر را خواهند کشت رسیدند و چون در خانه اى که بودم با آنها روبرو شدم شمشیر بروى آنها کشیدم و از خود به طورى که خدا و مردم میدانند دفاع کردم ، سپس رو به یارانش کرد و فرمود چنین نیست ؟ همه یک زبان گفتند : چرا یا امیر المؤمنین .

شیخ صدوق، الخصال ، ج2 ص367 (خصال هفتگانه)،ناشر: جامعه مدرسین، قم، 1362 ش ، چاپ: اول
ادامه مطلب ...