در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

بروشور محرم . . . شب هفتم ؛ الطفل الرضیع

این حقیر بنا دارم تا ان شا الله به مناسبت ماه محرم سال 92 ، به تعداد شب های دهه ی اول ، تعدادی بروشور طراحی و در اختیار شما دوستان قرار بدم . به همین منظور بروشور شب هفتم رو در ادامه مطلب با فرمت pdf برای دانلود قرار داده ام که پیشنهاد می کنم حتماً از این مطالب استفاده کنید .

-------------

-------------

                                  بس کن رباب سر به سر غم گذاشتی

                                                  اصلاً خیال کن که پسر (علی) نداشتی . . . 

 

لینک دانلود بروشور 


نظرات 3 + ارسال نظر
زهرا یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 23:49 http://montazeran-7.blogfa.com

سلام

بسیار عالی...
هیهات من الذله

یا علی اصغر(ع)

کبوتران زمینی پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 03:24 http://k-zaminy.ir

امام حسین(ع) به ما نشان داد
درعطشی کوتاه...
میتوان تاریخ را برای همیشه سیراب کرد...
منتظر حضور شما دوست عزیز به سایت کبوتران زمینی هستیم
درصورت تمایل به تبادل لینک و لوگو ما را در جریان بگذارید
موفق و سربلند باشید
www.k-zaminy.ir

مانیا چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:34

سلا .آره به خدا من مطمئنم امام حسین فقط می خواست دوباره با اون کمالاتش بهشون فرصتی بده بلکه دین اسلام رو بپذیرن ولی لقمه ی حرام باعث شد باجسارت و با بی غیرتی مقابل ثارالله بمانند وبه ندایش لبیک نگفتند امام حسین اینقدر سخاونت داشت که تو گودی قتلگاه به شمر میگه من از مردن ترسی ندارم فقط به توفرصتی میدم که برگردیو ایمان بیاری به خدا ولی اون ستمگر زنازاده ی حرامخوار که لقمه ی حرام باعث شد پیشنهاد خون خدا را رد کند توبه نکرد میخوام بگم امام حسین خیلی مهربونه قربون دلش بشم ایشالله زیر بیرقش تکه تکه بشم دوست دارم یه کارهائی کنم براش که سبک شم من واقعا بدم آقا جان تورو خدا توئی که خوبی دستموبگیر بزار دختری باشم که راه شمارو برم آقا جان تورو خدا به امام زمان بگو بیاد دیگه بسه گناه دیگه هرچی تنهائی کشیدی بسه دیگه اینقدر واسه من که اینقدر بی حیا بودم و اشکتو در اوردم گریه نکن نزار وضعمون بدتربشه توروخدا تورو به ام المصائب زینب زینبی که وقتی اسمش میادقلب آدم به درد میاد بیا دیگه بسه چشات دیگه آب نداره دیگه بدتر از این شرمندم نکن آقا با تموم بی وفائی هام دوست دارم و همیشه دلتنگت میشم واقعا دوس دارم بیای کنعان من

سلام . آقای ما سفینه النجاه هستن . فداشون بشیم . ای ارباب . . .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد