در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

عاشورایِ 88 , روز بی حرمتیِ خوک صفتان فتنه . . .

شاید یه سری ها فراموش کرده باشن ولی ما محبین و شیعیانِ اهل بیت (علیهم السلام) هیچ وقت توهین ، حرمت شکنی و بی حرمتیِ یه سری از خوک های وحشی که سال 88 داغ دل امام زمان (عج) و حضرت زهرا (سلام الله علیها) رو زیاد کردن و در روز عاشورا کف زدن ، رقصیدن ، پایکوبی کردن و . . . رو فراموش نمی کنیم و به توجیه هایی که از طرف برخی ها شنیده میشه اعتنایی نداریم . چون همه یادمون هست که ابلهان و احمقانی چون کروبی و موسوی نه تنها خود را از این افراد جدا نکردن ، بلکه آنان را سربازان خدا و راه حق دانستن و از آن ها حمایت کردن و گفتن که : « این ها برای دفاع از انقلاب و اسلام به خیابان ها اومده بودن . . . " . آخه شما در کجا دیدید برای حفظ اسلام ، پرچم امام حسین (علیه السلام) رو آتیش بزنن و در عاشورا شادی کنن .!!؟؟؟ لذا قضیه ی سال 88 نه تنها تکراری و قدیمی نمیشه بلکه همانند واقعه ی کربلا هر سال برای ما تازگی داره و روز به روز و سال به سال به کینه ، تنفر ، نفرت و دشمنیِ ما نسبت به اصحاب فتنه ، طرفدارانشون ، کسانی که به این اتفاق ها راضی بودن و . . . زیادتر میشه و اگر کسی حرف از آزادیِ و رفع حصرِ موسوی و کروبیِ نادان بزنه ، دهانش رو پاره می کنیم و با نعره ی یا حیدر ، قدرت بچه های امیرالمومنین علی (علیه السلام) رو بهشون نشون میدیم . چونکه ما تحصیل کرده ی کلاس عاشورا هستیم که به ما یاد داده : اللهمَّ العنِ العصابةَ التی جاهدتِ الُحسین وَ شایعتْ و بایِعتْ و تابِعتْ علی قِتله اللهمَّ العنهم جمیعاً



پ ، ن : حرف ها و صداهایی از برخی ها به گوش میرسه که میگن : " همه ی مردم خواستار آزادیِ سران فتنه هستن و مملکت نیاز به این افراد داره و . . . " . اولاً که منظوره این آقایان از همه ی مردم کیا هستن ؟!!! جالبه که نگفتن اکثریت مردم بلکه گفتن همه ی مردم !!!!! خدا لعنتشون کنه که اینقد کذاب و دروغگو و منافق هستن . اگه روز عاشورا و ایام محرم یه نگاهی به خیابونا مینداختن میدیدن که همه ی مردم عزادار و عاشق اهل بیت هستن نه طرفدار خائنان و بی شعورهایی همچون موسوی و کروبی و . . . همه ی مردم خواستار مجازات این نامردان و منافقان هستن که علیه نظام اسلامی و حسینِ زمان فتنه کردن و تمام مستکبرین دنیا براشون کف زدن و ازشون حمایت کردن که آفرین دارید خوب کار می کنید . واقعاً هم کارشون رو کردن ؛ چون هدفشون بی احترامی به مجالس عزاداری و راه امام حسین (علیه السلام) بود که در حد توانشون انجام دادن ولی . . . .


                      سگ توله ها به سوی هیئت زوزه میکشند 

                                                                                                      باشد زمان غرش شیران فاطمی


مستند : حرمت شکنان (پیشنهاد ویژه)

حتماً ببینید


نظرات 14 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:53 http://www.alamdarseyedali.blogfa.com

سلام دوست عزیز جدا مطالب جالب وبرای من تازه بودن بنده حقیر شما را لینک کردم و اگر مایل به آشنایی بیشتر بودید خبری بدهید. باتشکر.

صبح امید سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:10 http://sobh1.mihanblog.com/

مادرم، اگر من شهید شدم، در مرگ من گریه مکن. چون دیدم اماممان در سوگ عزیزانش نگریست، و اوست سرمشق زندگی ما. مادر، من به تو افتخار می‌کنم که، بعد از خدا، مهربانترین و عزیزترین موجود نزد من هستی. مادرم، آفرین بر تو که به من درسی آموختی که پای خود را جای پای یاران حسین‌بن‌علی(ع) گذارم. و چه کشته شوم و چه سالم برگردم، برای تو افتخار بزرگی است.
فرازی از وصیت‌نامهشهید مجتبی محب‌ روز

صبح امید سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:13 http://sobh1.mihanblog.com/

سلام داداش ایمان...
این ها فقط باعث میشن ملت ما آبدیده تر بشن و آماده فتنه های آینده...
خیلی زیبا نوشتی ممنونم...

خادم الشهدا(میشداغ) سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 13:01 http://khadem-e-shohada.blogfa.com

سلام
سپاس از حضور و توجه تون
پست خوبیه استفاده کردم ممنونم

واما برادر از شما انتظار نداشتم شمایی که صد در صد منبری هستی و حرمت دار عزای حسین(ع)
از نظر شما مداحی برگرفته از موسیقی پاپ که باعث ضرب و آهنگ در سینه زنی میشه درسته؟؟؟؟

یه پی نوشت واسه پستم اضافه کردم حتما بخونیدش

یا علــــــــــــی

رزمنده سایبری سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 13:25 http://hosseinyha.blogfa.com

با سلام خدمت شما همسنگر محترم
و تبریک به خاطر وبلاگ با ارزشتان
اما متاسفانه کد لوگوی شما در وبلاگتان یافت نشد لطفا کد لوگویتان را برای ما ارسال کنید تا در اولین فرصت آن را در وبلاگمان قرار دهیم.
یا علی

مطهره سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 13:29 http://golhamishebahar1.persianblog.ir/

سلام.
بله واقعا برای ما این خبر تازگی داره و هنوز هم دلهای عاشقان امام حسین (ع) بخاطر این خبر،اندوه است.
واقعا نباید ساده نوح باشیم.خیلی عجیبه که یه نفر هم تا حالا اعتراف نکردن و عذر خواهی هم نکردن بخاطر اینکه در این روز که روز بسیار غم انگیز است چنین کاری رو انجام دادن.جای تاسف داره.
یا مهدی

یک عشق نرگس سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 13:46 http://nargeseaashegh.blogfa.com

سلام
شماهم که دوباره طبق معمول گل کاشتید
بسیار مطلب به جایی بود. منم فک نمی کنم کسی این اقدام زشت اصحاب فتنه رو فراموش کنه.
خدا یا هدایتشون کنه(بحق خدمتی که در گذشته به امام خمینی"رحمت الله علیه" کردن) یا تو دنیا و آخرت جوابشون رو بده
انشالله
یاحق

سید سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 18:37 http://jalili0151.blogfa.com

با پوستر مرد عدالت دادگاهی شد به روزم
www.jalili0151.blogfa.com

سید سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 23:15

سلام با پوستر مرد عدالت دادگاهی شد
www.jalili0151.blogfa.com

دنیا سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 23:53 http://mahdaviat-14.blogfa.com

سلام بزرگوار؛
ممنون ازحضورودعوتتون
پست خوبی بود...ماهم فراموش نمیکنیم

امام علی‎ (علیه السلام) :‎‎کسیکه به وقت یاری رهبرش‎ ‎ ‎ ‎درخواب باشد زیر لگددشمنان بیدار‎‎می شود‎.

موفق باشید
یاحق

زهرا چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:34 http://montazeran-7.blogfa.com

فیض دو جهان به حب مولا بسته ست
بر گوشه ای از چادر زهرا(س) بسته ست
اجلاس گروه "پنج و یک" یک شوخیست
دنیا به گروه "پنج تن" وابسته ست

سلام
ممنون از مطلب خوبتون...
نحن صامدون حتی آخر نفس

یا پنج تن آل عبا (علیهم السلام)
اللهـــم عجــل لولیـــک الفــــرج

مهتاب چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:39 http://beheshteshoma.persianblog.ir/

خدایا ما را ببخش.برای همه درهایی که زدیم و هیچکدام خانه تو نبود. . .

مانیا چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:48

من سرکارهستم مثل اینکه اسپیکر قاط کرده ولی تصویرشو دیدم واقعا تاسف داره اسم مسلمون رو همچین دختر وپسر وزن ومردهائی که به جای شرافت "شر و آفت به وجود اوردن واین افتشون فقط وفقط به خودشون آسیب رسوند خداروشاکریم که جبینشان برخاک نشست و همدلی مردم محب اهل بیت نا امیدشان کرد اینان براستی که از نوادگان یزید شرابخوار وعمر بن سعد نامرد بی جنم می باشند اونا چیزی برای از دست دادن ندارن پس باید مراقب ایمانمان باشیم با تلنگرهای این نا اهلان الحادگر دوستدار رژیم صهیونیستی لغزشی به ما وارد نشود مااین رفتارشان را نشانه ضعف آنها وناتوانی بروز در ایمان مردم ایران می دانیم وهمواره درمقابل جنایت وبی حیائی شان چون زینب (زن باشهامت و با غیرت مردانه ی کربلا) مقاومت می کنیم زینب از مردان زمان خود مردتر بود ما با وحدت و وفایمان به ولایت به دنیای استکبار و خاندان کفر اثبات میکنیم با ولایت می مانیم تا سرورمان مهدی بیاید خدایا صبرمان را زینبی کن تا بمانیم وبتازیم بر شمریان ویزیدیان زمان

مانیا چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:07

دمت گرم با این شعر سگ توله ها که گفتی ....بازم از این ناهنجاری های جامعه تو وبتون بزارین ممنون میشیم .خداروشکر نمیدونم چه اعجازی تو قلوب اکثریت مردم هست که باهر تریپ وشخصیتی که باشن دست از ولایت و حفظ ارزشهای دینیشون برنمی دارن وقطعا کسی جز خدا دراین امر سهیم نیست من به داشتن همچین خدایی افتخار می کنم سران کفر چه درایران وچه در کشورهای بیگانه درایت وارزش اینکه با خدای ما باشند را ندارن برای همین قدرتشان رو به زوال است و همیشه از یکدل بودن و وحدت مردم ایران هراس دارن وگرنه با ما کنار می آیند ما خدایی داریم که نمیزاره اونا به اهداف کثیفشون برسن ما با شهادت عزیزانمون چیزی رو از دست نمی دیم ولی دشمنان ما هرآنچه ازدست می دن به نفع ماست چون مابا عنایت خدا ابرقدرت جهانیم آنها از حقارتشان دست به هر ننگی می زنند ما مقاومت وشهادت برایمان مردانگیست"و عار نیست.چون آنها هیچوقت در خاطر هیچ کسی خاطره نخواهند شد ولی شهدای ما چون مولا حسین جاویدانند ونامشان برقله های افتخار ثبت میشه تاکنون یاد ندارم که از فتنه های کشورهای بیگانه کسی کشته شود وبه خوبی از او یادشود حتی یاد هم نمی شوند واین ننگ است برایشان.!!!..به امید روزی که ظلم می میرد و ما می مانیم ویک دنیای با مهدی صفا کردن .انشالله به امید ظهور به این زودیا

ان شا الله ظهور نزدیکه . ما با ولایت زنده ایم تا زنده ایم رزمنده ایم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد