در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

مسجد مقدس جمکران ؛ قرارِ بی قرارها . . .

مسجد مقدس جمکران ؛ قرارِ بی قرارها . . .

تا حالا بی قرار شده ای ؟ تا به حال خسته و تنها و گرفتار شده ای ؟ شده تا حالا از دستِ خودت ، نَفست ، محیط زندگیت ، سبک زندگیِ مردم ، شیطون ، دشمنان دین خدا و اهل بیت (علیهم السلام) خسته و رنجور بشی ؟ شده که . . .
یکی از وظایف ما در برابر نعمت ها و فضایل خداوند ، شکرگزاری و استفاده ی درست از الطاف الهی هستش . مسجد جمکران یکی از این لطف ها و مهربانی های خدا و امام زمان (عج) ست که به مردم ایران داده شده ولی اونطور که باید و شاید نه کسی اطلاعات زیادی از این مسجد داره و نه از این فضای زیبا و رنگین کمانی استفاده می کنن . لذا به همه ی شما پیشنهاد می کنم که وقتی از همه کس و همه جا بریده اید ، یه سری به این مسجد مقدس و حرم بی بی فاطمه معصومه (سلام الله علیها) بزنید و از این محیط بهره ببرید .


پ ، ن :
خیلی واسم جای سوال داره که چرا برخی از خانواده ها ، مدارس ، مساجد ، کانون های فرهنگی و شهرداری ها به منظور کارهای فرهنگی و تربیتی از اکثر جاهای تفریحی و مکان های مقدس مثل استخر ها ، زمین های چمن ، سینما ها ، مشهد مقدس ، حرم حضرت عبدالعظیم (علیه السلام) و . . . استفاده می کنن ولی برای تربیت مهدوی نوجوانان و جوانان استقبال خوبی از مسجد جمکران ندارند متاسفانه !!! و این در حالی هست که میشه با یقین گفت : " تاثیر و بار معنوی و فرهنگی ای که مسجد جمکران میتونه داشته باشه ، در کمتر جایی پیدا میشه و همین سبب شده تا رسانه ها ، شبکه ها ، مقالات و روزنامه های دشمن به تخریب شدید این مسجد و اعمال آن نیز بپردازند و به شکل های گوناگون اساس بنای این مسجد مقدس رو زیر سوال ببرند و مسخره و استهزاء کنند . "

جالبه بدونیم این مسجد نورانی و پر عظمت به دستور مستقیم امام زمان (عج) به واسطه ی تشرف شیخ حسن جمکرانی به محضر آن حضرت در عالم بیداری ، ساخته شده است . مهدی موعود (عج) پس از صدور فرمان ساخت مسجد ، خطاب به شیخ حسن جمکرانی می فرمایند : " به مردم بگو به این مکان مقدس باشوق و رغبت روی آورند و آن را عزیز و گرامی بدارند و در این مسجد نماز بگزارند که گویی این نمازها رو درون کعبه به جا آورده اند . " گویا امام زمان به خواست الهی اراده فرموده اند که این مسجد مقدس در دوران آخرالزمان میعادگاه مهدی باوران و پایگاه هدایت و تربیت مهدی یاوران گردد . . .

برای خواندن باقی مطلب و تیتر های زیر به ادامه مطلب بروید :

* نظر حضرات آیت الله بهاءالدینی و آیت الله العظمی بهجت درباره این مسجد

* خطاب رهبر فرزانه و محبوب ایران اسلامی ، امام خامنه ای حفظه الله ، به سید حسن نصرالله درباره مشکلات کشور و حل آن مسائل در مسجد جمکران و . . .

  
عرفا ، علما ، مراجع ، بزرگان و به خصوص رهبر فرزانه ی انقلاب با مسجد جمکران انسی دیرینه و رفاقتی داشته و دارند و در فضای این مسجد مقدس از انوار هدایت و تربیت امام زمان عج بهره می گیرند .
حضرت آیت الله بهاءالدینی می فرمایند : " بعد از حرم امام رضا (علیه السلام) در ایران جایی را به معنویت و نورانیت مسجد جمکران سراغ نداریم " .

از حضرت آیت الله العظمی بهجت (ره) پرسیدند : " چه کنیم که به دیدار و ارتباط با امام زمان نایل شویم ؟! " ایشان فرمودند : " صلوات فراوان بفرستید و به مسجد جمکران فراوان بروید و اعمال آن را به طور کامل انجام دهید و در مسجد اصلی نماز بخوانید که حال و هوای دیگری دارد".

امام خامنه ای خطاب به رهبر حزب الله لبنان ، سید حسن نصرالله ، فرمودند : " بعضی وقت ها که در امور کشور حل مسائل برایم دشوار می شود و دیگر هیچ راهی پیدا نمی شود ، به دوستان
و اعوان و انصار می گویم که آماده شوید تا به جمکران برویم . راه قم را پیش می گیریم و راهی مسجد جمکران می شویم . بعد از راز و نیاز با آقا ، همان جا احساس می کنم دستی از غیب مرا راهنمایی می کند و من در آن جا به تصمیمی می رسم که همان را عملی می کنم . . .


 

نظرات 20 + ارسال نظر
ava یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 18:38 http://sobheomid92.blogfa.com

سلام خیلی خوش حالم با وبتون آشنا شدم شما اهل قم هستید از طرف ما هم نایب زیاره باشید .
ما تا آخر ایستاده ایم .....

تبادل لینک می کنید؟

افسر سایبری موعود یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 18:43 httphttp://cyberofficerpromised.persianblog.ir/

به امید ظهور منجی, بی قرار ها.
اللهم عجل لولیک الفرج

در انتظار یار یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 18:44 http://hojatallah.mahdiblog.com

سلام دوست گرامی با مطلب جدید به روزم .منتظر حضور گرمتون:-h مطلب خوب و قابل توجهی بود.

سلام بزرگوار؛
ممنون ازحضورودعوتتون.

آره شده که...خیلــــی,اتفاقاخیلی وقتام دلم هوای مسجدجمکران رومکنه,اینقده که نمیتونم اندازش روبگم...!!!
پی نوشت خوبی بود...
ادامه مطلب+عکس هم برام جذاب بود...خداخیرتون بده.

التماس دعای فــــــــــــــرج
درپناه حق باشید.

آیا برای شهادت آماده اید ؟ سؤال بزرگی است که شهیدان از ما می کنند و اگر پاسخ ما منفی باشد معلوم است که خوب به ذکر نپرداخته ایم البته کسی هم که به شهادت مشتاق باشد باید بداند که همین امروز به او شهادت را نخواهند داد امام علی علیه السلام 50 سال گریه کرد تا خداوند شهادت را به ایشان داد،ذکر اشتیاق به شهادت و ملاقات خداوند را زیاد می کند اماشهادت را نزدیک نمی کند بلکه نوع مرگ را تعیین خواهد کرد. حجت الاسلام و المسلمین پناهیان

طلبه یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 21:43 http://mardisavareh.persianblog.ir

سلام علیکم...
ممنونم از حضور پرمهرشمابزرگوار...
خیلی لطف کردید که لینکم کردید...
مطلبتون واقعا زیباست
به جا و با ارزشه..
براتون توفیق روزافزون را ازخدای منان خواستارم...
شما هم جزء نوکران مهدی فاطمه شدید...
موفق و موید باشید...
التماس دعای فـــــــــــــــــرج
یاحق

رهرو یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 23:51

سلام ممنون از وبلاگ خوبتون.با توجه به وجود زمینه های ارتباطی جدید در گوشی ها مثل:whatsapp
viber/wechatو.گه میشه یه سری مطالب آماده کنین که بشه توی این فضاها پخش کرد .من اطلاعاتم در زمینه ظهور آقا کم ولی اگه شما زحمت پیدا کردن این مطالب رو داشته باشین من در حد خودم میتونم پخشش کنم.واسه خوندن این مطالب بهتر مختصر ومفید باشن.با تشکر.ببخشید دخالت کردم ولی وظیفه خودم دونستم بهتون پیشنهاد بدم.خواستین میتونیم باهم در این زمینه صحبت کنیم.یاعلی

سلام
بله کار خیلی خوب و مفیدیه . ولی بنده وقت کم دارم و نمیرسم کمکتون کنم . شرمنده . خدا کمکتون کنه ان شا الله . خدا خیرتون بده . یا مهدی

عطر ظهور دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 00:15 http://www.atre-zohur.mihanblog.com

اللهم عجل لولیک الفرج
سلام،ممنون از حضور شما وهمین طور دعوت من به وبلاگ نورانیتون
مطلب پرمحتوایی بودکه البته واقعا این یک آسیب فرهنگی است که این مسجد مقدس برای تربیت معنوی ومهدوی جوانان مورد استفاده قرار نمی گیرد
بازهم از شما ممنون هستم
بااجازه با ذکر منبع این مطلب رو در وبلاگم قرار میدم
یامهدی التماس دعای فرج

منتظر دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 04:38

سلام! دلم پرکشید به حرم و جمکران، با اینکه خودم قمی و ساکن قم هستم ولی هر روز دلتنگ میشم برا حرم خانم. خدا به اونایی که دور هستن واقعا صبر بده، فقط یک روز رفتم یک شهری که فقط 4 ساعت با ما فاصله داره همون روز برگشتم و کارم رو نیمه تمام گذاشتم، همون روزی هم که اونجا موندم توی یک ساعت خواب چندین بار کابوس میدیدم و از جام میپریدم، واقعا من که خیلی به قم وابسته هستم. اگه خدا توفیق بده هر وقت رفتم حرم و جکران نایب الزیاره ی همه ی اونایی که دوست دارن بیان و یا نمیتونن و یا تنبلی میکنن هستم، انشاءالله به زودی قمی بشوید.

سلام علیکم
خدا ان شا الله خیرتون بده . بی زحمت هر وقت رفتید یاد این مطلب و حقیر هم بی افتید و ما رو هم یاد کنید . خیلی ممنون . یا مهدی

منتظر دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:00

راستی اینم بگم در مورد مطلب خیلی مفیدتون راجع به شیخ آمریکایی، ما تقریبا به خونه ی صادق شیرازی خیلی نزدیک هستیم خودمون قبلا خیلی در اشتباه بودیم از این جهت که چهره اون رو نمیشناختیم و مرجع تقلیدمون بود و همیشه در خانه خودش و یا حسینیه ای که با پول هنگفت ساخته بود میرفتیم اونجا خیلی تفرقه ایجاد می کردن و یک چهره ی منفی از رهبر میساختن، بعد از روضه دخترش به یه عده ی زیادی یواشکی پول میداد، من بچه بودم میگفتم چه خانم مهربونی به مردم پول میده، بعد که دانشگاه قم درس می خوندم وارد نهاد رهبری شدم اینطوری خواستم ببینم حق با کیه، بعد از چند روز به شدت شیفته ی رهبر شدم الآن مقلد و از شیفتگان و شرمندگان رهبر هستم. خیلی درموردش فکر کردم، فهمیدم با پول مردم رو میخرن که بیان توی جمعشون، اگه بدونید اینا کیان! ما یه بار اون سالها باهاشون رفتیم مشهد، تا قبل اذان صبح حرم بودن بعد می اومدن و با سر و صداشون ما رو اذیت میکردن و می خوابیدن، بلا استثنا نماز صبحشون میپرید، اکثرا زن هاشون سیگار و یا قلیان میکشند، روی خواهر یتیمم به ظلم دست بلند کردن و همه شون بی تفاوت بودن یاد مردم مظلوم فلسطین افتادم، اینا اصلا حق الناس رو قبول ندارن که ندارن، دختراشون رو تا پنجم ابتدایی از مدرسه در میارن و مستقیم میفرستن خونه ی بخت، خیلی در حق زن ظلم میکنن و اون رو فقط یک ابزار میدونن و براش هیچ ارزش و حق و حقوقی قایل نیستن، چی بگم از ظلمی که میکنند، یک وهابی واقعی در چهره ی روحانیت هستن. خدا امام زمان رو برسونه، شرمنده ام اگر ناراحتتون کردم، پایدار باشید.

خدا لعنتشون کنه ان شا الله . ان شا الله ریششون کنده بشه . وظیفه ی ما روشنگری و بصیرت افزایی هست . بی زحمت اطلاع رسانی کنید و نزارید این آدم ها بیشتر از این جولون بدن . خیلی ممنون . یا مهدی

لبیک یا امام خامنه ای

مهتاب دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:09 http://beheshteshoma.persianblog.ir/

زیباست ک با خدایِ خود چت بکنیم......
...در سایتِ نمازِ شب عبادت بکنیم...
....ای کاش ک ما فلاپیِ دلها را...
.....با عشقِ علی و آل, فرمت بکنیم...

مطهره دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 16:32 http://golhamishebahar1.persianblog.ir/

سلام خدا قوت.بتازگی از بارگاه عظیم ملکوتی امام رضا (ع) برگشتم.جاتون خالی در حرم امام رضا ( علیه السلام) به یاد همه شما بودم اگه قابل باشم دعاتون کردم و نائب الزیاره هم بودم .از پستتون استفاده کردم.خوب بود.خدا یار و یاور همیشگی شما باد.
الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

معصومه دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 17:05 http://m-t-1376.blogfa.com

دختر ۵ ساله‌ای از برادرش پرسید :معنی عشق چیست ؟؟
برادرش جواب داد :

عشق یعنی تو هر روز شکلات من را ، از کوله پشتی مدرسه‌ام بر میداری ،

و من هر روز بازهم شکلاتم را همانجا میگذارم...
=========
سلام، وبلاگم ر وبروز کردم.
منتظرحضورتون هستم یاعلی مدد.
خدانگهدار
بروزمــــــــــــــ
بروزم(بروزمـــــــــــــــــ)
[لبخند][لبخند][لبخند][لبخند][گل]

سید دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 19:19

با داستان دستان ظریف به روزم
www.jalili0151.blogfa.com
نظر یادتون نره

مهسا دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 19:37 http://www.delane.blogsky.com

سلام. آخ که چقققققققققققققققدر دلتنگشم

ناصر دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 22:53 http://nasserbistjan.blogfa.com/

گر کرب و بلا نبوده ایم ، حال هستیم
گر شام بلا نبوده ایم ، حال هستیم
ای مردم عالم همگی گوش کنیـد
تا آخر خون مطیع رهبر هستیم

حرف تو سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:33 http://harfeto.ir

سلام
تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
" مسجد مقدس جمکران؛ قرارِ بی‌قرارها "
با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/18470
در این سایت انتشار یافت.
چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
هدیه سایت "حرف تو" به شما:
"امام خامنه‌ای (حفظه‌الله): راه وسط، همان راه اسلام است؛ نگاه کنیم ببینیم اسلام به ما چه میگوید، اسلام از ما چه میخواهد. راه موفقیت این است که دنبال رضاى الهى و دنبال انجام تکلیف الهى باشیم."
یا علی

معراج شهداء سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:34 http://rasmeasheghei.blogfa.com/

سلام علیکم؛
باپست"شهادتـــــــ هنرمــردان خداستـــــــ"بروزیم ومنتظرحضورگرم شما.
التماس دعای فرج
یاعلی ع

منتظر سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 20:34

سلام! از وبلاگ خوب و بسیار مفیدتون بینهایت ممنونم، کامنتی که در مورد شیخ آمریکایی در همین قسمت گذاشتم و گفتم دختر صادق شیرازی بعد از روضه به عده ای ار حاضرین یواشکی پول میداد را خواستم اصلاح کنم از مادرم که پرسیدم و او بیشتر یادش بود گفت اون شخص دختر برادرش یعنی محمد شیرازی بود که وقتی محمد شیرازی فوت کرده بود کسانی که در مورد او شعر میگفتند و یا مداحی میکردن رو حمایت مالی میکردند، من چون سالها هست که از اون روزهایی که آنجا میرفتم میگذرد دچار اشتباه شدم چون خیلی روی فکرم کار کردم تا همه چیز رو فراموش کنم و همه جوره حامی رهبر باشم، امروز از اینکه اون شخص رو به اشتباه نام بردم خیلی ترسیدم چون دوست ندارم روز قیامت بگه چرا کار یک نفر دیگر رو به حساب من گذاشتی و ذهن مردم رو در مورد من برای کاری که نکردم و توسط یک شخص دیگر انجام میشد تیره کردی. اگر براتون امکان داره خواستم اون قسمت جمله ام را پاک کنید، بینهایت ممنونم، امیدوارم همیشه در پناه حق پایدار، پیروز و سربلند باشید.

منتظران آقا(عج) چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 21:38 http://fasle-hamahdi.blogfa.com

آخ که چه قدر دلم خواست...
یه دعای ندبه تو جمکران...
اجرتون با آقا امام زمان (عج)
یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد