ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
باز هم نیامدی مهربانم !!!
تا کی از شما دور باشیم ای امام غریبم ؟
الان چند روزیه مردم ایران دارن واستون تزئینات می کنن
و به عشق شما شهر رو چراغونی می کنن
آخه چه جشنی وقتی محبوبمون تو غربت و غیبت هستش ؟
آقا جونم ، من که خیلی سیاه تر از این حرفام که بخوام برای
ظهور شما دعا کنم ولی دارم قسمتون میدم که
تو رو جون عمه ی بزرگوارتون و مادر عظیم الشانتان ظهور کنید
آقا جان زندگی بدون شما صفا نداره . . . .
آقا تو رو خدا ، . . . . .
دیگه باید باهاتون عشق بازی کرد
الان وقته لاو با مهربون ترین مخلوق خداس ،
کسی که خوبی ندیده از ما ولی همیشه هوامون رو داره
و واسمون دعا می کنه . . .
به خدا ، آقا جون همه ما به این رسیدیدم که مردم
این دنیا لیاقت محبت کردن و عشق ما رو ندارن ،
ولی نمیدونم چرا بازم نمیایم طرف شما ؟
کجایی آنکه آماده شده ای براى ریشه کن ساختن ستمگران ؟
کجایی آنکه چشم براهت هستند براى راست کردن نادرستیها و کجیها ؟
کجایی آن مایه امید براى از بین بردن ستم و تجاوز ؟
کجایی درهم شکننده شوکت زورگویان ؟
کجایی ویران کننده بناهاى شرک و دو روئى ؟
کجایی ای نابود کننده اهل فسق و گناه و طغیان ؟
کجایی ای پاره کننده دامهاى دروغ و بهتان ؟
کجایی ای نابود کننده سرکشان و متمردان ؟
و کجایی ای . . . ؟؟؟
بازم تو نوشتن کم آوردم و اشکام قطره قطره روی صفحه کلید کامپیوتر چکید . . .
آقا جونم خلاصه خیلی دلم واستون تنگ شده ، خیلی ،
فقط خودت میدونی چقدر
ولی هر وقت نا امید میشم و خیلی دل تنگ شما میشم این جمله منو آروم میکنه که
او خواهد آمد . . . .
ان شا الله
سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج) 14 صلوات بفرستید
مداح اهل بیت گفت : باید همدیگر را دعا کنیم . اینکه دائماً بنشینیم و انتقاد کنیم
کاری از پیش نخواهد رفت . این را خودمان دیدیم ، غرور و منیّتها نتوانست این آقایان را جمع کند که
یک نفر بشوند و بیایند روی کار .
این مداح اهل بیت در برنامه این هفته خود در حسینیه هیئت صنف لباس فروشها گفت : . . .
حتما به ادامه مطلب بروید . . .
ادامه مطلب ...
اعتراف معاویه به شایستگی علی اکبر (علیه السلام)
از نظر وجاهت وزیبایی ، ملاحت و دلربایی ، شبیهترین مردم به رسول خدا (ص) بود .
همچنین دارای صورت و سیرتى جذاب و طبع بلند ، منظره ملیح ، داراى ادب و تربیت بىنظیر ،
و پیوسته با خضوع و خشوع و با صلابت و بزرگوار بود .
علی اکبر همچنین دارای صدای خوشی بود به گونه ای که گاهی که اباعبداللّه الحسین (ع) برای
صوت قرآن جدّ عزیزش دلتنگ میشد ، به علی میفرمود :
" علی جان ! برایم قرآن بخوان تا از آن لذت و بهره برم . "
او در ویژگىهاى معنوى و فضایل علمى و اخلاقی ، رشد جسمى و اجتماعى و کمالات روحى و
مناقب نفسانى و سجایاى ملکوتى در میان تمام بنى هاشم و یاران پدر بزرگوارش
امام حسین بن علی (ع) کم نظیر بود . این روحیه قوی و صفات شایسته ، چنان ابهت و عظمت به علی اکبر
داده بود که افزون بردوستان ، دشمنان اهل بیت نیز به برتریهایش اعتقاد و اعتماد داشتند و اعتراف میکردند .
روزی معاویه از اطرافیانش پرسید : " چه کسی در این زمان برای خلافت مسلمانان بردیگران برتری دارد
و برای حکمرانی بر مردم از دیگران سزاوارتر است ؟ " اطرافیان متملق به ستایش خلیفه پرداختند
و او را لایق این منصب معرفی کردند . ولی معاویه گفت : " نه چنین نیست ،
اولی الناس بهذا الامرعلی بن الحسین بن علی ، جدّه رسول اللّه و فیه شجاعة بنیهاشم و
سخاه بنی امیه و رهو ثقیف ؛
شایستهترین افراد برای امر حکومت ، علی اکبر فرزند حسین است که
جدّش رسول خدا است و شجاعت بنیهاشم ، سخاوت بنی امیه و زیبایی قبیله ثقیف را
در خود جمع کرده است . "
شجاعت و دلاورى على اکبر و رزم آورى و بصیرت دینى و سیاسى او ، در سفر کربلا به ویژه
در روز عاشورا تجلى کرد . از میان خاندان هاشمی ، نخستین کسی که در کارزار کربلا به میدان شتافت ،
علی اکبر بود . همچنین زمانی که امام حسین بن علی (ع) از منزلگاه « قصر بنى مقاتل » گذشت ،
و خوابی به او دست داد و پس از بیدارى « انا لله و انا الیه راجعون » گفت و خداوند را حمد کرد ،
وقتی على اکبر سبب این حمد و استرجاع را پرسید ، حضرت فرمود : " در خواب دیدم سوارى مىگوید
این کاروان به سوى مرگ مىرود . " علی اکبر پرسید : " مگر ما بر حق نیستیم ؟ " امام فرمود : " چرا . "
علی اکبر عرض کرد : " فاننا اذن لا نبالى ان نموت محقین ؛ پس باکى از مرگ در راه حق نداریم ! "
در پایان خوب است راجع به اینکه آیا حضرت على اکبر (ع) داراى خانواده و فرزندانى بوده است یا نه ،
مطلبی گفته شود که با توجه به زیارت نامه های حضرت به نظر می رسد که ایشان نیز
دارای عهد و عیال بوده اند .
زیارت نامه ایشان عبارت است از : " صلى الله علیک و على عترتک و اهل بیتک و آبائک و ابنائک . "
همچنین سفارش امام صادق (ع) به ابو حمزه ثمالى که فرمود : " چون به قبر حضرت رسیدی ،
ضع خدک على القبر ! و قل : صلى الله علیک یا ابا الحسن ! "
که با توجه به این فراز ، ایشان فرزندى به نام " حسن " داشته است .
به علاوه طبق برخى روایات ، نظیر روایت " احمد بن نصر بزنطی " ، حضرت على اکبر (ع) ، ام ولد (کنیز)
داشته است و از او صاحب فرزند بوده است .
گرچه برخى از علماى انساب تصریح کردهاند که از آن بزرگوار اولادى نمانده و نسل امام حسین (ع)
تنها از طریق امام چهارم حضرت سجاد(ع) ادامه پیدا کرده است .
منابع- قصه کربلا
- مقاتل الطالبین
- ارشاد شیخ مفید
- مصائب امام حسین(ع)
- ابصارالعین فی انصارالحسین
متن زیر توسط استاد آقا تهرانی در شهریورماه 1390
در کربلای معلّی نگاشته شده است .
إن شاءالله مسافر کربلا شویم .
برای دیدن عکس با کیفیت اصلی بر روی آن کلیک کنید
بسم الله الرحمن الرحیم
در کربلاییم !
در علم منطق گفته اند که « معرَّف از معرِّف اجلی
باشد . »
اگر خواستی کسی را معرفی کنی ، به چیزی و یا کسی معرفی کن که شناخته تر
باشد .
و گرنه اگر او برابر و یا کمتر باشد که این معرفی نخواهد بود ، بلکه ابهام به حال خود باقی است .
آیا خبر داری که مهدی صاحب الزمان ارواحنا فداه وقتی به کعبه
تکیه کند خود را به حسین علیه السلام
معرفی می کند . چرا که حسین علیه السلام از
مهدی شناخته شده ترند . فریاد امام ما این است :
« الا یا اهل العالم ! انا الامام
المنتظر ، انا بن من قتل عطشانا »
آگاه باشید ای اهل ! من امام مورد انتظارم ، من
پسر آن عزیزی هستم که تشنه شهید شد .
آیا خبر داری که زیارتش بر همگان واجب است .
کافی است که استطاعت داشته باشی ، این جا جای
بحث علمی نیست . اما در کامل الزیارات فراوان روایاتی است که چون حج بیت الله الحرام زیارت امام ما واجب
دانسته شده و بزرگانی چون فیض کاشانی فتوا به وجوب زیارت به شرط استطاعت داده اند
و این درست است .
کربلای معلّی
یا حسین با ما باش که همیشه با
توئیم
مرتضی
1390/06/25
جمعه روز ظهورت آقا
منبع : پایگاه اطلاع رسانی استاد مرتضی
آقاتهرانی
تفاوت
گفتمان انقلاب
با
گفتمان اصلاحات
در جشن « حافظان جمهوریت دینی » نماهنگی به نمایش درآمد که دو مقطع حساس
بعد از انتخابات سال ۸۸ و بعد از انتخابات سال ۹۲ را به نمایش می گذارد .
دو مقطع با دو برخورد متفاوت . اگر ولایت فقیه و ولایت مدارانی نبودند تا از رأی جمهور مردم
در مقابل اغتشاشگران و غوغاسالاران فتنه سال ۸۸ حفاظت کنند امروز عده ای با آزادی در
خیابان های شهر به جشن و پایکوبی نمی پرداختند .
شادی روح شهید حسین غلام کبیری ، بسیجی شهید فتنه سال ۸۸ صلواتی بفرستید .
برای دانلود این کلیپ به ادامه مطلب بروید . . .
ادامه مطلب ...
حجت الاسلام پناهیان :
مقاومت و شخص آقای دکتر جلیلی در این انتخابات مظلوم واقع شدند .
این دروغ بزرگی است که ما بخاطر مقاومت تحریم شدیم .
یکی از دلایل افزایش تحریمها این است که سیاستمدارانی از داخل ، چند سالی است که به
دشمن چراغ سبز نشان میدهند . اگر به گوش مستکبران برسد که سازشکاران در ایران رأی آوردهاند ،
تحریمها شدیدتر و بحران اقصادی بیشتر خواهد شد .
برای دانلود این کلیپ با کیفیت اصلی به ادامه مطلب بروید
عنوان :
خطر نفوذ اسرائیل در ایران و توطئههای استعمار در ممالک اسلامی
تاریخ :
18/06/1343
محل :
قم ، مسجد اعظم
حضار :
روحانیون ، طلاب ، بازاریان و اهالی قم
آن چیز مهمی که دولت های اسلامی را بیچاره کرده است و از ظل قرآن کریم دارد دور میکند ،
آن قضیۀ نژادبازی است . این نژاد ترک است ، باید نمازش را هم ترکی بخواند ! این نژاد ایران است
باید الفبایش هم چهجور باشد ! آن نژاد عرب است ، عروبت باید حکومت کند نه اسلام !
نژاد آریایی باید حکومت کند نه اسلام ! نژاد ترک باید حکومت کند نه اسلام ! این نژادپرستی ،
که در بین آقایان حالا دارد رشد پیدا میکند و زیاد میشود و دامن میزنند به آن ، تا ببینیم به کجا برسد .
این نژادپرستی که یک مسئلۀ بچگانه است در نظر ، و مثل اینکه بچهها را دارند بازی میدهند ،
سران دولت ها را دارند بازی میدهند : آقا تو ایرانی هستی ! آقا تو ترک هستی !
آقا تو نمیدانم اندونزی هستی ! آقا تو چه هستی ! آقا تو کجایی هستی !
باید مملکت خودمان را چه بکنیم ! غافل از آن نکتۀ اتکایی که همۀ مسلمین داشتند .
افسوس ! افسوس ! که این نکتۀ ـ نقطۀ ـ اتکا را از مسلمین گرفتند و دارند میگیرند ،
و نمیدانم به کجا خواهد منتهی شد . همین نژادبازی که اسلام آمد و قلم سرخ روی آن کشید ،
و مابین سیاه و مابین سفید ، مابین ترک و مابین عجم ،
ما بین عرب و مابین غیر عرب هیچ فرقی نگذاشت ،
و فقط میزان را تقوا ، میزان را از خدا ترسیدن ، تقوای واقعی ، تقوای سیاسی ، تقواهای مادی ،
تقواهای معنوی ، میزان را اینطور قرار داد اِنَّ اَکرَمَکمْ عِنْدَاللّهِ اَتقیکمْ . [1]
ترک و فارس ندارد ، عرب و عجم ندارد ، اسلام نقطۀ اتکاست . قضیۀ نژادبازی یک ارتجاعی است .
آقایان ماها را مرتجع میدانند ! لکن دارند به 2500 سال قبل ـ قهقرا ـ برمیگردند ؛ ما مرتجعیم ؟!
1 ـ بخشی از آیۀ 13 سورۀ حجرات :
« بدرستی که گرامیترین شما نزد خداوند پرهیزکارترین شماست » .
منبع : صحیفه امام خمینی (ره) ،
جلد 1 ، خطر نفوذ اسرائیل در ایران و توطئههای استعمار در ممالک اسلامی
4 سال قبل ، وقتی کاندیدای محبوبمان با ٢٤ میلیون رأی رئیس جمهور شد ،
سخت طالب آن بودیم که شادی کنیم
دوست داشتیم به خیابان بیائیم و خستگی یک انتخابات داغ و پر تنش را از تن
به در کنیم
اما وقتی به خیابان آمدیم
جز آتش و دود و اعتراض چیزی ندیدیم
شیشه خیابانها را شکستید و به مردم و نظام تهمت زدید و همه قواعد سیاسی
و انسانی را زیرپا گذاشتید و ما « فقط » نظاره میکردیم
آمدیم برای شادی دلهای دوستانمان « بوق » بزنیم ؛
اما دیدیم که بوق زدن به نماد اعتراض تبدیل شد
شادی رأی آوردن کاندیدای محبوبمان را به زهر تبدیل کردید و در جلوی چشم ما ،
رأی ما را « دروغ » خواندید ...
این خاطرات در ذهنم رژه میروند وقتی میبینم شما را که حالا ،
با شور و شعف وصف ناشدنی
به خیابانها آمدهاید ؛ شاد هستید و بوق و سوت و کف میزنید
ما فرصت شادی کردن را از شما نمیگیریم ؛ این پیروزی گوارای وجودتان باد ...
بغضم میگیرد وقتی یاد 4 سال قبل و مظلومیت نظام میافتم
حسرت آن روزها و شادی نکرده خود را نمیخورم ؛ اما نمیتوانم آه نکشم .
ولی ما این کارهارو با شما نکردیم چون مقتدای ما آ سد علی آقای خامنه ای ایست
نه . . . .
لبیک یا خامنه ای
چرا برخی دعاهای ما
مستجاب نمیشود ؟
دعا نشان از فروتنی ، تواضع ، خاکساری ، خشوع و خضوع به درگاه موجودی عزیز و مقتدر ، توانا
و بلند مرتبه است . در مقام دعا باید دانست که « من » هیچ نیست و هر چه هست « اوست »
باید باور کرد که من مخلوقم و او خالق من ذلیلم و او عزیز .