در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

آیا امام زمان(عج) ازدواج کرده و دارای فرزند هستند؟

یکی از مباحث پیرامون شخصیّت حضرت مهدی (عج)، زندگی شخصی و خانوادگی آن حضرت است، سخن از ازدواج یا عدم آن و داشتن فرزند و مکان زندگی و وضعیّت زندگی اولاد او و کیفیّت زندگی آن حضرت از بحثهای جذّابی است که احیاناً در اذهان بسیاری از معتقدان به او ابهاماتی وجود دارد که معمولا با جوابهای ضدّ و نقیضی نیز مواجه می‌شوند... 
 
 
 
 
ادامه مطلب ...

صفات امام زمان (عج)

 شش ویژگی به ما عطا شده و در هفت ویژگی از دیگران برتری یافته‌ایم: علم، حلم، جوانمردی، فصاحت، شجاعت، و محبت در قلب‌ها به ما عطا شد. و برتری یافتیم به اینکه: پیامبر برگزیدة خدا حضرت محمد(ص) از ماست، صدّیق از ماست، طیّار از ماست، اسدالله و اسدالرسول از ماست، و سرور زنان جهانیان حضرت فاطمة بتول (سلام الله علیه) از ماست، و دو فرزند این امت و دو سرور جوانان اهل بهشت از مایند8. 
 
 
 
 
 
 
ادامه مطلب ...

ترفند های جالب و جدید

 

گذاشتن تصویر پس زمینه برای یک پوشه در ویندوز XP 

 

 

 

 

        برای آموختن ترفندهای بسیار کاربردی و جدید رایانه خود به ادامه مطلب   

 

                                                بروید....... 

 

             با این ترفند ها سرعت و توانایی خود را در استفاده از رایانه افزایش دهید......

ادامه مطلب ...

مجموعه تصاویر پس زمینه ی عاشقانه برای گوشی های موبایل

مجموعه ای که پیش روی شماست ، سری دیگری از مجموعه تصاویر پس زمینه ی جدید برای گوشی های موبایل می باشد که این وب تهیه کرده است.این مجموعه شامل ۲۰ تصویر پس زمینه ی جدید و بسیار زیبا با موضوع عاشقانه می باشد که دارای کیفیت بسیار خوبی نیز می باشند.سایز تصویر این تصاویر ۲۴۰×۳۲۰ می باشد و می توانید از آنها برای پس زمینه ی گوشی خود استفاده کنید.هم اکنون می توانید این مجموعه را به صورت یک فایل فشرده از این وب دریافت کنید. 
 
ادامه مطلب ...

مجموعه تصاویر پس زمینه ی فوق العاده زیبا برای گوشی های موبایل

وبلاگ ما مجموعه ای دیگر از تصاویر پس زمینه را برای گوشی های موبایل قرار داده است که شامل ۲۰ تصویر جدید و فوق العاده زیبا می باشد.فرمت این تم ها jpg بوده و سایز تصویر آنها نیز ۲۴۰×۳۲۰ می باشد.شما می توانید از این تصاویر برای استفاده بر روی پس زمینه ی گوشی خود استفاده کنید و پس زمینه ی گوشی خود را زیبا تر جلوه دهید.هم اکنون می توانید این مجموعه را در قالب یک فایل فشرده از این وب دریافت نمایید.  
 
 
 
ادامه مطلب ...

تصاویر مشکی با کیفیت بالا برای PC

                        این رو از دست بدید نصف عمرتون تلف شده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

 

 

همیشه تصاویر مشکی رنگ و تاریک علاقه مندان خاص خود را داشته است. امروز در وبلاگ خود  ۳۵  عکس با موضوع رنگ سیاه را در اختیارتان قرار داده ایم که سری چهارم این تصاویر می باشد. این ۳۵ تصویر به صورت Wallpaper بوده و در اندازه و کیفیت بسیار بالا می باشد که در صورت علاقه به هر کدام از آن ها می توانید از آن به عنوان تصویر پس زمینه دسکتاپ کامپیوتر و یا موبایل خود استفاده کنید (منتظر سری های بعدی این تصاویر باشید). 

 

 


ادامه مطلب ...

کم هزینه‏ترین لذت‏های دنیا

                                    ده نکته زندگی 

خیلی از لذت ها و بهانه ها برای شاد بودن ، در اطراف ما وجود دارند که ما وقت دیدن آن ها را نداریم یا برای مان تکراری شده اند و لطف اولیه شان را از دست داده اند. این هنر است که بتوانیم از نعمت های زندگی مان بهره ببریم ،شاد و شکر گزار باشیم .گاهی برای داشتن احساس خوب کافی است نگاهمان را به زندگی تغییر دهیم. این حرف خیلی تکراری است اما اگر در زندگی مان عملی کنیم ، نتیجه ی معجزه آسایش را می بینیم. 

 

ادامه مطلب ...

میعاد و موعود

 انسان از ابتدا در حال تکامل، ترقی و تعالی بوده و به سوی بهتر شدن گام برداشته است. آدمی مطمئن است که شرایط برتر برای او امکان‌پذیر است و از همین رو برای رسیدن به آن تلاش می‌کند. اگر آن‌گونه که برخی اعتقاد دارند، بشر رو به سقوط و نابودی داشت یا جهان در حال پس رفت و حرکت قهقرایی بود و در امور مختلف به وضع نامطلوب‌تر راه می‌پیمود، انسان با امید و قدرت و ایمان، برای آینده تلاش نمی‌کرد. 
 
 
 

 

ادامه مطلب ...

Avatar، رقصنده با پرنده ها

 داستان فیلم از سال 2154 آغاز می شود ، برادر یک دانشمند فضایی به نام "جیک سالی"، یک تفنگدار دریایی ارتش آمریکا که در جریان تجاوزات جنگی آمریکا به دیگر کشورها مجروح شده و از ناحیه دو پا فلج گردیده است، عازم ماموریتی ویژه در "پاندورا"،یکی از اقمار سیاره مشتری می شود. جایی که قرار است منابع طبیعی سرشارش ، کره زمین را از خطر نابودی و اضمحلال نجات بخشد.

 

 

 

 

ادامه مطلب ...

بررسی و تعدادی عکس از بهترین بازی سال Assassins Creed 2


 

 

 

 

   برای خواندن مطالب و اخبار این بازی و دیدن عکس ها به ادامه مطلب بروید.. 

 

 

 

ادامه مطلب ...