در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

تابستان داغ با سه مجموعه جدید گرمتر می‌شود

مجموعه‌های "نابرده رنج"، "سراب"، "اینجا تهران است" ایام تابستان مهمان خانه‌های مخاطبان تلویزیون می‌شوند.


نابرده رنج

سه مجموعه جدید امسال و به سنت سال‌های قبل تلویزیون با شروع فصل گرما روی آنتن شبکه‌های مختلف می‌روند، پخش مجموعه "نابرده رنج" به کارگردانی علیرضا بذرافشان از 28 خردادماه ساعت 23 شروع شد




ادامه مطلب ...

جاسوسان سیا (C.I.A) در پرس تی وی+تصاویر


سازمان انرژی اتمی، شبکه مخابراتی و ارتباطاتی کشور، شبکه بانکی، شبکه توزیع برق، فرودگاه ها، سیستم حمل و نقل عمومی و وزارت نفت، از مهمترین مراکز مورد توجه سازمان سیا بوده اند.
 

به گزارش راسخون ، شبکه خبری بین المللی انگلیسی زبان «پرس تی وی» (Press TV)، می خواهد در برنامه این هفته «ایران امروز» خود، به بررسی بازداشت جاسوسان مرتبط با سرویس اطلاعاتی آمریکا (C.I.A) بپردازد.


ادامه مطلب ...

ماه گرفتگی در ماه رجب از نشانه هاست!


سالی که قیام ها، بحرانها و شورشها جهان اسلام را درهم می کوبد. سالی که اگر درک شود نشانه های ظهور مانند دانه های تسبیح یک به یک پیش می روند. از اینجا، ما چاره ای جز جستجو، رصد و انتظار نداریم. چنانکه ضمن پرهیز از تعیین وقت چشم به حوادث و وقایعی داریم که روایات درباره آنها خبر داده اند. کسی چه می داند شاید ما هم در جمع کسانی باشیم که آن سال موعود و وقایعش را درک می کنند.


ادامه مطلب ...

وفات حضرت زینب(س)





فرزند کوثر





حضرت زینب کبری علیها السلام در روز پنجم جمادی الاولی سال پنجم یا ششم هجری قمری در شهر مدینه منوره متولد گردیده و جهان را به قدوم خویش مزین فرمودند. نام مبارک آن بزرگوار زینب، و کنیه گرامی شان ام الحسن و ام کلثوم و القاب آن حضرت عبارتند از: صدیقه الصغری، عصمه الصغری، ولیه الله العظمی، ناموس الکبری، شریکه الحسین علیها لسلام، عالمه غیر معلمه، فاضله، کامله و... پدر


ادامه مطلب ...

روایات وارده در شأن علی علیه السلام در منابع اهل سنت

ا

ابن عباس گفت که پیامبر اکرم صلى الله علیه وآله وسلم ـ فرمود: دوست داشتن على بن ابى طالب، سیّئات و گناهان را مى خورد (و نابود مى کند) همان گونه که آتش هیزم را مى خورد (و از بین مى برد)(8)

 

1) على با قرآن و قرآن با على است

از امّ سلمه روایت شد که گفت: از پیامبر اکرم صلى الله علیه وآله شنیدم که مى فرمود: على با قرآن است و قرآن با على است، از هم جدا نمى شوند تا نزد حوض کوثر بر من وارد مى شوند. (1)

2)حق با على و على با حق آمیخته است و ابداً از هم جدا نمى شوند


ادامه مطلب ...

غلبة امیرمؤمنان(ع) بر جنّیان


به مسجد بزرگ کوفه وارد شدم. دیدم مردی با موهای سر و ریش سفید به ستون مسجد تکیه داده و گریه می‌کند و قطرات اشک بر گونه‌هایش جاری شده است به او گفتم: چرا گریه می‌کنی؟ گفت: من صد و چند سال از عمرم گذشته است و عدالت و حقیقت را تنها در دو وقت از شب و دو وقت از روز دیده‌ام که ظاهر و محقّق شود و من برای آن گریه می‌کنم.


ادامه مطلب ...

مقایسه وهابیت و بهایئت

هرچه زمان گذشته بر تعداد مدعیان در کشور اضافه شده و کسانیکه در لباس‌های ‌‌ مختلف خودشون را مربوط و منتسب به امام عصر (ع) اعلام میکنند و حتی از این هم پا فراتر گذاشته اند

 

خدمت عزیزانم عرض میکنم که بیش از اینکه در این برنامه  امروز سخنم  حول محور خبر باشد،بیش تر تحلیل و پیشاپیش عذر میخواهم اگر کمی صحبتم طولانیتر خواهد شد  زیرا که ضرورت موضوع را احساس می کنم ،به ویژه شاهد بودیم و مخصوصا از منابع مختلف خبری این مطلب را متوجه شدیم

ادامه مطلب ...

مدح امیرالمومنین از زبان پیامبر

سه فضیلت به من داده شد که علی نیز در آنها شریک است، و سه امتیاز به علی داده شد که به من داده نشده است.
لوای حمد برای من است و علی حامل آن، کوثر مال من است و علی ساقی آن؛وبهشت و آتش به دست من است و علی تقسیم کننده آن.اما آن سه ویژگی که تنها به علی داده شده و من سهمی از آن ندارم این است که به او پدر زنی داده شده که نظیرش به من داده نشده است فاطمه همسر اوست و مانند آن به من داده نشده است و به او دو پسر داده شده که مانندشان به من داده نشده است.

 


ادامه مطلب ...

7برکت وجود ی امام زمان(عج)

امام زمان (عج)

همانگونه که وجود امام زمان و سایر امامان در زمان حضور و ظهور ایشان دارای برکات و فوائد بزرگی است .در زمان غیبت نیز وجود او منشأ برکات فروانی است از جمله:

1- امیدبخشى؛ اعتقاد به امام زنده‏اى که هر لحظه امید به ظهور آن است، همچون زنده بودن فرمانده در میدان جنگ است که موجب دلگرمى و امید به پیروزى در سربازان است.



ادامه مطلب ...