در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

گزارش خبری روزنه/ دعوای دولت و مجلس

              

 

شاید تابحال این دعواها وزد و خوردهای خیابونی رو دیده باشید و برایتان عادی شده باشد، اما دعوا و زد و خورد سیاسیون شاید از آن اتفاقاتی باشه که به تازگی مرسوم شده است. یک نماینده ی مجلس به یک وزیر و یا یک مسئول دولتی نیش و کنایه می زند و تهدید به افشاگریهای عجیب و غریب می کند و روز دیگر معاون رئیس جمهورو یا یک وزیر، مجلس و نمایندگان را تهدید می کند و بر علیه نماینده ای در سایتهای خبری نامه نگاریهای جا لبی را انجام ما می دهد. خلاصه این روزها و ماه ها بازار هر چه که کساد و گران باشد، بازارتهدید و توهین و افشا گریهای نمایندگان دولت و مجلس بر علیه یکدیگر داغ است. اما جدیدترین اتفاق از این دست تکه انداختن رئیس مجلس و رئیس دولت به یکدیگر است. یک روز رئیس قوه ی مقننه بر علیه رئیس مجریه صحبت می کند و روز دیگر، رئیس قوه ی مجریه بر علیه رئیس قوه ی مقننه. آخر سر هم که طاقت همه ی عوام و خواص طاق می شود هر دو رئیس قوا با لبخند و شوخی در جلوی دوربین حاضر می شوند و می گویند که اتفاق خاصی رخ نداده است. اما باید ببینیم آتش مناظرات دولت و مجلس دامن مردم را خواهد گرفت یا نه؟

 

اطلاعات فایل دریافتی :

حجم : 15 مگابایت | فرمت flv

زمان : 03:07

دانلود

دشمن شناسی در کلام امام خامنه ای

         

  

امروز مؤثرترین سلاح بین‌‌المللى علیه دشمنان و مخالفین، سلاح تبلیغات است؛ سلاح ارتباطات رسانه‌‌اى است. امروز این قوى‌‌ترینِ سلاح است و از بمب اتم هم بدتر و خطرناکتر است. این سلاح دشمن را شما در بلواهاى بعد از انتخابات ندیدید؟ دشمن با همین سلاح، لحظه به لحظه، قضایاى ما را دنبال میکرد و به کسانى که اهل شیطنت بودند، رهنمود میداد. «و انّ الشّیاطین لیوحون الى اولیائهم لیجادلوکم»؛(۴) دائم به اولیاء خودشان ایحاء میکردند. خوب، این حضور دشمن است دیگر؛ حضور دشمن را از این واضح‌‌تر و روشن‌‌تر میشود فرض کرد.۲/۷/۸۸

 

اطلاعات فایل دریافتی :

حجم : 1،50 مگابایت | فرمت mp3

زمان : 04:00

دانلود

استکبار جهانی چگونه با ایران مقابله می‌کند؟

 

    

  

بخشی از تحلیل های رجبی دوانی و فؤاد ایزدی و حجت الاسلام محرابی با موضوع جنگ سخت و جنگ نرم.

 

اطلاعات فایل دریافتی :

حجم : 2،21 مگابایت | فرمت mp3

زمان : 04:50

دانلود

گزارش خبری روزنه / جزیره ابوموسی

 

 

                                      

 

این بار مستند روزنه به دنبال جنجال اخیر کشور امارات پیرامون جزیره ابوموسی، گزارشی در این باب تهیه کرده است.

 

اطلاعات فایل دریافتی :

حجم : 16 مگابایت | فرمت flv

زمان : 03:23

دانلود

با هم نزاع نکنید / امام خامنه ای

 

                                              

 من یک توصیه هم در زمینه‌ى سیاسى بکنم. عزیزان من! برادران! خواهران! در سرتاسر کشور، امروز ما احتیاج داریم به اتحاد و یکپارچگى. بهانه‌هاى اختلاف زیاد است. گاهى در یک قضیه‌اى سلیقه‌ى یک نفر، دو نفر با هم یکسان نیست؛ این نباید بهانه‌ى اختلاف بشود. گاهى در کسى یک گرایشى هست، در دیگرى نیست؛ این نباید مایه‌ى اختلاف بشود. آراء، نظرات، همه محترمند. اختلاف در درون، منازعه‌ى در درون، موجب فشل میشود. قرآن به ما تعلیم میدهد: «و لا تنازعوا فتفشلوا و تذهب ریحکم».(2) اگر منازعه کنیم، سر مسائل گوناگون - مسائل سیاسى، مسائل اقتصادى، مسائل شخصیتى - دست‌به‌یقه شویم، دشمن ما جرى میشود. یک مقدار از جرأتى که دشمن در سالهاى گذشته پیدا کرد، به خاطر اختلافات بود. امیرالمؤمنین (علیه الصّلاة و السّلام) به ما درس میدهد؛ میفرماید: «لیس من طلب الحقّ فاخطأه کمن طلب الباطل فأصابه». مخالفین دو جورند. یک مخالفى است که دنبال حق است، او هم دنبال جمهورى اسلامى است، او هم دنبال انقلاب است، او هم دنبال دین و خداست، منتها راه را اشتباه کرده؛ با این نباید دشمنى کرد؛ این فرق دارد با کسى که در جهت غیر نظام اسلامى، با هدف معاندانه‌ى علیه نظام اسلامى حرکت میکند. دلها را به هم نرم کنید، برخوردها را نسبت به یکدیگر مهربانانه‌تر کنید.

 این رسانه‌هاى الکترونیکى و اینترنتى متأسفانه موجب شده است که افراد بى‌محابا علیه یکدیگر حرف بزنند، بد بگویند. باید از طرف مسئولین کشور براى این هم یک جورى تدبیر بشود. ولى عمده این است که خود ما مردم، خودمان را مقید کنیم به اخلاق اسلامى؛ خودمان را مقید کنیم به قانون. حالا این حرف من بهانه‌اى نشود براى اینکه یک عده‌اى بروند جوانهاى انقلابى را به عنوان جوانهاى تند، مورد ملامت و شماتت قرار بدهند؛ نه، من همه‌ى جوانهاى غیور کشور را، جوانهاى مؤمنِ انقلابى کشور را فرزندان خودم میدانم و پشت سر آنها قرار میگیرم؛ من از جوانان انقلابى و مؤمن و غیور حمایت میکنم؛ منتها همه را توصیه میکنم به این که در رفتار خود، با اخلاق اسلامى رفتار کنند؛ قانون را مراعات کنند. همه باید قانون را مراعات کنند. تجسم انقلاب در قانون جمهورى اسلامى است.

مسئولان کشور هم همین جور. هم دولت حریم مجلس را حفظ کند، هم مجلس حریم دولت و رئیس جمهور را حفظ کند؛ با هم باشند، در کنار هم باشند. این معنایش این نیست که همه یک جور فکر کنند؛ معنایش این است که اگر دو جور فکر میکنند، دست‌به‌گریبان نشوند. هر گونه مخالفت ما با یکدیگر، هر گونه دعوا و نزاع ما با یکدیگر، دشمنان را امیدوار میکند، خوشحال میکند.

 امیدوارم سال 1391 که امروز شروع شد، جزو سالهاى پرنشاط و پر کار و همراه با موفقیت و خوشبختى براى ملت ایران باشد. بیانات رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر رضوی 1.1.131

2) انفال: 46

 

اطلاعات فایل دریافتی :

حجم : 8،91 مگابایت | فرمت flv

زمان : 04:35

دانلود

صدقه برای وجود مقدس ولی‌عصر(ع)


صدقه برای وجود مقدس ولی‌عصر(ع)


 

نویسنده : سید محمد تقی جواهری




 
یکی از وظایفی که در زمان غیبت کبرا برای منتظران عنوان گردیده، صدقه دادن جهت سلامتی وجود مقدس امام عصر(ع) است. قبل از آنکه روایات در این موضوع را یادآور شویم سؤالی را مطرح می‌کنیم و آن اینکه: وجود و بقای آن امام بزرگوار با عنایت ذات اقدس الهی انجام گرفته و می‌گیرد، حال چنین وجود مبارکی که سالیان سال است بر طبق اعتقاد شیعه به دنیا آمده و خداوند او را حفظ فرموده، چه نیازی به صدقه دارد؟!
در پاسخ به این سؤال، ابتدا بیان می‌کنیم که صدقه برای حضرت به چه صورت‌هایی تصور می‌شود:
 
ادامه مطلب ...

چهل حدیث گهربار از امام زمان حضرت مهدی (عج)

حضرت مهدى(علیه السلام) در خصوص کسانى که در جستجوى او بوده اند تا به حاکم جور تحویلش دهند فرموده است: آن که بکاود، بجوید و آن که بجوید دلالت دهد و آن که دلالت دهد به هدف رسد و هر که [در مورد من] چنین کند، شرک ورزیده است.

 

1- توجّه امام مهدى(علیه السلام) به شیعیان خویش

إِنّا غَیْرُ مُهْمِلینَ لِمُراعاتِکُمْ، وَ لا ناسینَ لِذِکْرِکُمْ، وَ لَوْ لا ذلِکَ لَنَزَلَ بِکُمُ اللاَّْواهُ، وَ اصْطَلَمَکُمُ الاَْعْداءُ. فَاتَّقُوا اللّهَ جَلَّ جَلالُهُ وَ ظاهِرُونا:

ما در رعایت حال شما کوتاهى نمى‌کنیم و یاد شما را از خاطر نبرده ‌یم، که اگر جز این بود گرفتارى‌ها به شما روى مى‌آورد و دشمنان، شما را ریشه کن مى‌کردند. از خدا بترسید و ما را پشتیبانى کنید. 

ادامه مطلب ...

پناهیان-اخلاق جوانان واخلاق سکولار

کلیپی صوتی از استاد پناهیان در مورداخلاق جوانان و ایمان و ترویج اخلاق سکولار در فیلم های ایرانی و جوان
 

  دریافت فایل صوتیmp3 حجم:۳،۰۰۳مگابایت

ادامه رسوایی اخلاقی محافظان اوباما

 

           

  

سه نفر از یازده متهم پرونده رسوایی اخلاقی محافظان باراک اوباما از سرویس اطلاعاتی این کشور خارج شدند.
 دو نفر از این افراد از مقامات ارشد بوده‌اند. به یکی از این دو نفر اجازه داده شد تا اعلام بازنشستگی کند،‌ اما نفر دیگر به دلیل دست داشتن در این پرونده، از سرویس اطلاعاتی آمریکا اخراج شد. نفر سوم هم که مقام پایین‌تری داشته است، خود استعفا داده است.
 این رسوایی پس از آن افشا شد که یکی از زنانی که با نیروهای آمریکایی رابطه داشته است، به دلیل عدم دریافت پول توافق شده، آنچه را که در کارتاگنا رخ داده بود، منتشر کرد و این خبر از این طریق در رسانه‌های عمومی پخش شد. این امر نشان‌دهنده آن است که همانگونه که برخی مقامات آمریکایی نیز عنوان کرده‌اند، این یک اتفاق نیست و ممکن است پیش از این سوابق دیگری نیز در این رابطه در میان نیروهای آمریکایی بوده باشد.

 

اطلاعات فایل دریافتی :

حجم : 5،96 مگابایت | فرمت flv

زمان : 01:02

دانلود

تصاویر تخریب مسجد الصادق در بحرین

                                      

 

به گزارش مونیتورینگ اخبار خارجی واحد مرکزی خبر در این تصاویر تعدادی از خودروهای نیروهای امنیتی دیده می شوند که در اطراف مسجد مستقر شده اند و یک دستگاه لودر پس از دور زدن در اطراف مسجد و به دنبال خروج افراد از آنجا اقدام به تخریب مسجد می کند.
این لودر ظرف چند دقیقه مسجد را به کلی ویران کرد.
تخریب این مسجد در تاریکی شب انجام شد و روز بعد کار آوار برداری و انتقال آوارهای مسجد آغاز شد.

 

اطلاعات فایل دریافتی :

حجم : 21 مگابایت | فرمت flv

زمان : 06:24

دانلود