در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

فیلم استاد پناهیان در مورد تحلیل اوضاع سوریه و خروج سفیانی + ....

مفتی وهابی "عرعور" :
ان شاءالله از جمله سربازان سپاه سفیانی علیه امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) باشم .

---

---

بر طبق روایات فتنه سفیانی در نواحی مختلف بلاد اسلامی گسترش می‌یابد و در این فتنه به طور خاص بر اصحاب امیرالمومنین (علیه السلام) و شیعیان آن حضرت سخت می‌گذرد تا جایی که ندا دهنده‌ای از سوی سفیانی ندا می‌دهد : « آگاه باشید هر کس سرِ شیعه‌ای از شیعیان امیرالمومنین (علیه السلام) را بیاورد هزار درهم جایزه می‌گیرد . »


خروج سفیانی ، اوضاع کنونی سوریه و اتفاقات آخرالزمان از جمله مطالب بسیار مهمی هستند که این روزها توجه خیلی ها رو به این قضایا جلب کرده است و این مسائل چیزهایی نیستند که به سادگی بشه از اونها چشم پوشی کرد . واقعاً جنایات سوریه رو که آدم می بینه هم تاسف میخوره و هم تعجب میکنه که چطور ممکنه که این جنایات توسط کسانی که خود را مسلمان نشان می دهند در حال انجام گرفتن باشه ؟!؟ چطور ممکنه یک مسلمان سرِ یک گروه آدم رو ببُره و بعد با سر اونا فوتبال بازی کنه ؟!؟ چطور ممکنه که پدر و مادر یه بچه رو جلوی چشمانش سر ببرند و بعد هم سر این بچه رو جدا کنن ؟!؟ چطور ممکنه سینه ی آدم رو بشکافند و قلب طرف رو در بیاورند و به دندان بکشند ؟!؟ چطور ممکنه . . . ؟؟!!! انگار اتفاقات تازه ای در جهان در حال به وقوع پیوستن هست که باید از آن ها به نتایج زیادی رسید .

---

---

به همبن منظور ، وبلاگ در انتظار یار کلیپی از استاد پناهیان در مورد تحلیل این شرایط و مسائل روز منطقه و جهان اسلام و . . . رو برای شما دوستان در ادامه مطلب قرار داده است که این کلیپ صوتی بسیار زیبا و بصیرت افزا می باشد . لذا از تمامی شما خواهشمندم که این فایل را دانلود و با دقت تمام به آن گوش دهید .


برای دانلود کلیپ استاد پناهیان و فیلم شیخ عرعور (رهبر تروریست های سوریه) که به صراحت اعلام میکنه ما سپاه سفیانی هستیم و آرزوی سربازی در سپاه این آدمخوار را داریم ، به ادامه مطلب مراجعه کنید !


  ادامه مطلب ...

استاد پناهیان | باید ها و نباید های یک مراسم عروسی

امام خامنه ای (حفظه الله) : در همه‌ی امور زندگی‌تان سادگی را رعایت کنید . اولش هم از همین مراسم ازدواج است ، از اینجا شروع می‌شود . اگر ساده برگزار کردید قدم بعدی‌اش هم می‌شود ساده و الا شما که رفتید آن مجلس کذاییِ مثل اعیان و اشراف‌های طاغوت را درست کردید ، بعد دیگر نمی‌توانید بروید توی خانه‌ی کوچکی مثلا با وسایل مختصری زندگی کنید . این جور نمی‌شود دیگر . چون خراب شده و از دست رفته است . از اول ، زندگی را پایه‌اش را براساس سادگی و ساده‌زیستی بگذارید تا زندگی بر خودتان ، بر کسانتان و بر مردم جامعه ان‌شالله آسان شود .     خطبه عقد ۷۴/۰۶/۱۳

---


---

در انتظار یار کلیپی از استاد پناهیان با موضوع " ازدواج و باید ها و نباید های آن " را برای شما دوستان عزیز تهیه و به منظور دانلود ، در ادامه مطلب قرار داده است . در صورت تمایل و علاقه به ادامه مطلب بروید و از این کلیپ صوتی بسیار زیبا استفاده کنید . در این فایل صوتی به مطالب مهمی اشاره می شود که لازمه ی زندگیِ تمام ما می باشد ، لذا این کلیپ رو از دست ندید . . .


  کلیپ صوتی : بیان روایتی زیبا در مورد غربت مومن و نکته هایی در مورد برگزاری مراسم


ادامه مطلب ...

وحدت شیعه و سنی ؛ امری ضروری یا غیر ضروری . . . ؟؟؟!

امام خامنه ای : امام (ره) ولایی تر بود یا فلان آدم عامی که کار خلاف میکند به اسم ولایت ؟


جامعه‌ی اسلامی در تمام ادوار مختلف از ناحیه‌ی بی‌عدالتی ضربه خورده است ؛ و از ناحیه پراکندگی و نفاق و جدائی افراد از یکدیگر و مقابل یکدیگر ایستادن ، ضربه خورده است . از این چیزها دنیای اسلام ضربه خورده . هر چه شما به تاریخ اسلام مراجعه کنید – بخصوص در قرون اخیر – این معنا را روشنتر می‌بینید . دنیای اسلام نیازمند اتحاد است . امیرالمؤمنین مایه‌ی وحدت دنیای اسلام باید باشد . دشمنان اسلام میخواهند بین طوائف مسلمان به وسیله‌ی امیرالمؤمنین که خود وسیله‌ی وحدت و اتحاد است ، اختلاف ایجاد کنند . اینها را باید دنیای اسلام بگوش باشد . ۱۳۸۸/۴/۱۵

---

---

امام حسن عسکری (علیه السلام) می فرمایند : شما را به تقوای الهی و ورع در دین وصیت می‌کنم و کوشش برای خدا و راستگویی و ادای امانت به هرکسی که تو را امین خود قرار داد ، چه آدم بدی باشد و چه خوب . اهل سجده طولانی باشید ، خوش مشرب و خوش معاشرت باشید و این دستورات را پیامبر(ص) آورده : در محله مخالفین ما نماز بخوانید و در تشییع جنازه آنها حاضر شوید و از بیمارانشان عیادت کنید و حقوق آنها را بپردازید ، اگر یکی از شما این خصائل را داشته باشد ، مردم می‌گویند این شیعه است و این مرا خوشحال می‌کند . پس تقوا پیشه کنید و مایه زینت ما شوید و موجب ننگ و عار ما نشوید ، مردم را به ما متمایل کنید .


پ ، ن : این روزها خیلی ها دم از شیعه و مطیع ائمه (علیهم السلام) بودن می زنند و میخواهند به هر سبک و شیوه ای که شده ارادت خود را به اهل بیت پاک پیامبر (صلوات الله علیه) و کینه و نفرتشون رو نسبت به دشمنان این بزرگواران نشان دهند . به منظور ارادت کارهایی از قبیل : قمه زنی ، تیغ زنی ، خون جاری کردن از بدن و . . . رو انجام می دهند و برای نمایش کینه و برائت خود از دشمنان اهل بیت به کارهایی همانند : توهین به خلفای سه گانه ، همسر پیامبر اکرم (صلوات الله علیه) ، گرفتن مجالس ----- کُشون و . . . دست می زنند . متاسفانه این افراد همچون آقای صادق شیرازی ، دوستدارانشون و . . . اصلاً توجهی به تخریب چهره ی تشیع در جهان و در چشم مردم عالم ، اختلاف و تفرقه بین شیعه و سنی ، سوء استفاده دشمن مشترک مسلمانان و . . . ندارند و حتی نیم نگاهی هم به این فرموده ی معصوم که می فرمایند " زینت ما باشید نه باعث خواریِ ما و . . . " ندارند . در برخورد با بیشتر این افراد در می یابیم که اینان حتی 2 حدیث هم از امامان معصوم بلد نیستن و صرفاً به یه سری کارهای بیهوده که سراسر ضرر هستش پرداختن و دارن به هدف دشمن که نابودی مسلمانان به دست خودشان ست ، کمک می کنند . چون معلومه : دشمنی که دید تواناییِ مبارزه با اسلام و پیروانش را ندارد به این تصمیم رسید که این گروه رو به دست خودشون نابود کنه و به جون هم بندازه که تا حدی هم موفق بوده به خاطر بی بصیرتی یه سری از افراد .


به نظرتون این هم شیعه کُشی به خاطره چیه ؟ شکل گرفتن این همه گروه تروریستی به خاطره چیه ؟! بریده شدن سر بچه های سوریه و تجاوز به زنانشون به دلیل چیه ؟! ..... همش به خاطر توهین به مقدسات دو طرف هست . در آیات قرآن کریم هم آمده که " به بت های مخالفان خودتون توهین نکنید ..... " و امیرالمومنین علی (علیه السلام) هم می فرمایند : " شیعه و پیرو ما ، اهل توهین کردن و دشنام دادن نیست . " پس تو رو خدا چهره ی اسلام رو خراب نکنید و به دین ضربه نزنید . کافیست تنها کلمات " شیعه ، تشیع ، محرم ، عاشورا و . . . " رو در گوگل سرچ کنید تا به عمق فاجعه پی ببرید !!!

دانلود دکلمه فوق العاده زیبا و شنیدنی علی فانی با عنوان غفلت

سلام دریای تمام سراب های فاصله . سلام رود خروشان گونه های انتظار . سلام جاده ی بی انتهای نگاه عاشقی . سلام سلام سلام .
نمی دانم چرا هواشناسی دلم جمعه ها را بارانی پیش بینی می کند ؟ کم لطفی نکرده ام اگر بگویم غروب های جمعه ات را به دنیا دلتنگی نخواهم فروخت . امروز وقتی غروب های دلتنگی ام را می شمردم فهمیدم تقویمم جمعه ها را کم آورده است . نمیدانم گلایه کنم یا نه اما کاش اگر این انتظار طول می کشید روز دیگری را برای آمدن انتخاب می کردی . تقویمم پر است از روز هایی که بی تفاوت از آنها می گذریم تا به جمعه برسیم . آنقدر جاده انتظارت طولانیست که گاهی دل دوگانه سوز محرم و رمضانم سوخت کم می آورد . کاش می شد اندکی سهمیه آزاد در کارت دلم شارژ کنی تا نکند در جاده انتظارت ریپ بزنیم . کاش پیمانکار جاده انتظارت اهل رشوه باشد تا فاصله را کوتاه تر انتخاب کند . کاش دزد ها تابلو های محدودیت سرعت جاده انتظارت را بدزدند . می بینی حتی برای آمدنت هم دست به گناه می شویم ؟ می بینی حتی واژه انتظارمان هم نم کشیده است ؟ می بینی چقدر هوای حال ما خراب و یخ زده است ؟ آقاجان اگر کارنامه آخر هفته هایم نمره مشروطی دارد عیب از ماست . نکند جای آن نمره مشروطی لاک اشکی بچکانی . نکند لطف بسیارت ما را طلبکار کند . شاید طلبکاریم که می گویم بیا و بیا . غافل از آنکه ما در غیبتیم و شما سال هاست در انتظار مایی .

---


---

در انتظار یار برای دوستداران امام زمان (عج) و به مناسبت آغاز امامت مهدیِ صاحب الزمان (سلام الله علیه) دکلمه بسیار زیبا و فوق العاده شنیدنی غفلت با صدای زیبای علی فانی که قبلا نیز کار بسیار زیبای به طاها به یاسین رو اجرا کرده بود رو آماده کرده که هم اکنون میتوانید فایل با کیفیت آنرا در ادامه مطلب دریافت نمایید .


  غفلت از یار گرفتار شدن هم دارد                                                                     
                                                                 از شما دور شدن زار شدن هم دارد
 
هر که از چشم بیفتاد محلش ندهند                                                                
                                                                 عبد آلوده شدن خار شدن هم دارد



حتماً از این فایل صوتی استفاده کنید


  ادامه مطلب ...

تنها ایدئولوژیِ راه گشا ؛ ولایت مطلقه ی فقیه

"فلیپ اسمیت" ( Phillip Smyth) ، محقق دانشگاه مریلند آمریکا و متخصص در امور گروه‌ها و جنبش‌های مسلح شیعی ، در صفحه ی توئیتر خود این نظر را نوشته است که :

گرایش به «ولایت فقیه» در جهان رو به افزایش است . من عمیقا باور دارم که ما شاهد بعضی تغییرات گسترده در جهان شیعه در ارتباط با ایران و مفهوم رهبری مذهبی خواهیم بود .
---

---
اسمیت در مورد بعضی تغییرات گسترده در جهان شیعه گفته است : این مسله به پذیرش آهسته و فزاینده قدرت فیزیکی ایران از طریق اسلامگرایان کنونی در جهان تشیع بر می‌گردد . من معتقدم ولایت فقیه به آرامی بیش از گذشته با نفوذ تر می‌شود .
من معتقدم در میان شیعیان عراقی اختلافات بیشتری شکل خواهد گرفت هر چند این اختلاف به ندرت به خشونت کشیده خواهند شد . مهمترین گرایش [ در جهان شیعه دوازده امامی ] پذیریش شیعه‌گرایی قدرتمند به مثابه مخالفت با انواع غیر سیاسی آن است .


پ ، ن : تاریخ جهان در حال نزدیک شدن به شرایطی هست که دوست و دشمنِ اسلام ناب محمدی (صلوات الله علیه) به این قضیه اعتراف خواهند کرد : " که هیچ ایدئولوژی و قوانینی نمی تواند انسان ها را اداره و کنترل کند و عدالت را برقرار کند غیر از راه راهبردیِ نظام جمهوری اسلامیِ ایران . یعنی همان چیزی که امام (ره) آن را حاکمیت دینی و یا ولایت فقیه نامید و پیروی از این مقام بزرگ و الهی را بر هر مسلمان واجب دانستند و فرمودند - ولایت فقیه استمرار ولایت رسول الله است - .

همین الان هم با اندکی تفکر و آگاه بودن به مسائل روز دنیا در می یابیم که دیگر هیچ نظریه ای برای اداره ی جهان وجود ندارد و یا سابقه ی بسیار خرابی مثل دموکراسیِ مطرح شده توسط غربی ها دارد . تنها نظریه ای که حق و درست بودنش روز به روز نمایان تر می شود ، چیزی است که امام خمینی کبیر (ره) آن را مطرح کردند و آن هم ولایت است . از این رو دشمنان داخلی و خارجی در تلاش هستند که این عامل سعادت را تخریب کنند و بد جلوه دهند و یا به قول خودشان حداقل از قدرت و نفوذ آن بکاهند و ولایت فقیه را بکنند شبیه چیزی مثل شیخ الازهر مصر که زیاد قدرت اجرایی و حاکمیت ندارد و تنها به نصیحت و . . . اکتفا می کند و مردم هم اعتنای زیادی به این نصیحت ها نمی کنند . ولایت فقیه هست که توانسته ایران را با استقلال تمام به این پیشرفت ها و بزرگی ها برساند و به تنهایی جلوی مستکبران جهان بایستد و حرف حق خود را بدون کم و کاستی بیان کند . !!! علت این همه تبلیغات منفیِ دشمن علیه امام خامنه ای (حفظه الله) هم اینست که ایشان مثل امیرالمومنین علی (علیه السلام) ، سیاسی هستند و دغدغه ی هدایتِ مردم دنیا را دارند و همچون صادق شیرازی ها به اسلام و تشیع ضربه نمیزنند و به فکر ظهور منجیِ عالم بشریت هستند ولی عده ای که نمی فهمند ، این چیزها را قدرت طلبی و . . . میدانند یعنی دقیقاً حرف هایی که به ائمه اطهار می زدند . . . !!!

آهنگ زیبا و جدید حامد زمانی ؛ «گزینه های روی میز»

" در انتظار یار " آهنگ زیبا و جدید حامد زمانی به نام " گزینه های روی میز " را که در 13 دی ماه 1392 و در افتتاحیه چهارمین جشنواره مردمی فیلم‌ عمار توسط این هنرمند انقلابی ، متعهد و جوان خوانده شده است را برای شما عزیزان آماده کرده است که می توانید آن را در زیر به صورت آنلاین گوش و در ادامه مطلب دانلود کنید .

---


---

این سرود که با ترانه‌ای از دکتر محمد‌مهدی سیار ساخته‌ شده است با استقبال حاضرین در مراسم رو به رو گردید . خانواده معظم شهدا با اهدا دسته‌گل و شاخه‌های گل از حامد زمانی تقدیر کردند .


---

برای دانلود این موزیک بسیار زیبا حتماً به ادامه مطلب بروید . از دست ندهید !!!
---
پ ، ن : آمریکایی ها ، اسرائیلی ها و دیگر مستکبرین و زورگویان جهان خیال کردند که مردم ایران از تهدیدهای این سگ های وحشی و ول میترسند . . . نه ، این طور نیست !!! ما ثابت کرده ایم که از فرزندان و پیروان امامی هستیم که وقتی وارد میدان میشدند تمام لشکر دشمن از ترس به خود می لرزیدند . . . آری ما از شیعیان امیرالمومنین علی بن ابیطالب (علیه السلام) هستیم و هیچگاه نگرانی ، خوف ، نا امیدی و . . . در ما راه پیدا نخواهد کرد . تمام دشمنان آزادی و بشریت بدانند که ما مسلمانان ایران زیرِ بار خفّت ، سازش ، حقارت و پستی نخواهیم رفت و تا اسرائیل که نماد ظلم و ستم هست را از روی زمین محو نکنیم ، پرچم آزادی و انسانیت و اسلام را بر قله های جهان نزنیم بیکار نخواهیم شد و استراحت نخوهیم کرد . . . !!! اینست استدلال ما . آری ما سختی می کشیم تا مردم جهان به آینده ی خوب و روشنی که توسط آخرین منجی عالم یعنی " حضرت مهدی (عج) " رقم خواهد خورد ، نزدیک شوند و بساط ریا ، تزویر ، ظلم و فساد برچیده شود . . .
 
ادامه مطلب ...

ردای سرخ شهید همت و باکری را نمی توان با مچ بند سبز تعویض کرد

سال ها پیش که جنگ شروع شد، پدر بزرگ (امام خمینی (ره)) فرمان جهاد را صادر کرد. محمد ابراهیم (همت) و حمید (باکری) جان خود را بر کف دست گرفتند و برای مقابله با دشمن به جبهه ها رفتند .

آن موقع انگلیس و آمریکا خشاب های دشمنان ما را پرمی کردند تا گلوله هایشان را به سینه های سپر کرده محمد ابراهیم و حمید بزنند . در همان زمان بود که فرزند ناخلف ملت میر حسین (موسوی) از ترس جانش از سمت خود استعفا داد . پدر بزرگ به او گفت : در زمانی که مردم حزب‌الله برای یاری اسلام ، فرزندان خود را به قربانگاه می‌برند چه وقت گله و استعفا است ؟

سال ها گذشت و سید علی (خامنه ای) که روزی پا به پای همت ها و باکری ها در جبهه ها به دفاع می پرداخت جای پدر بزرگ را گرفت . همان پدربزرگی که تا وقتی سید علی نمی آمد به احترام او نمی نشست (فیلم نماز ماه رمضان امام خمینی (ره)).

حالا اوضاع فرق می کرد . میرحسین که روزی از ترس جانش و در زمانی که باران گلوله بر سر ملت می بارید از سمت خود استعفا داده بود حالا می گفت : من برای کشور نگرانم !!!

آنقدر به خود مطمئن بود که چند روز قبل حتی چند ساعت قبل از باز شدن صندوق ها خودش را رئیس جمهور می دانست . اما وقتی دید ملت یک منفعت طلب و ترسو را نمی خواهند ، دست به آشوب زد .

----


----

طرفدارانش زدند و کشتند و آتش زدند و غارت کردند و .... در کشور اسلامی که همت و باکری خون سرخشان را بپایش ریخته بودند روز قدس در ماه رمضان بطری های آب در دست گرفتند ، روز عاشورایی که همت و باکری از آن درس گرفته بودند حرمت امام حسین (ع) را شکستند و مانند سپاه یزید به کف و هلهله پرداختند و فرزند ناخلف بی خیال از تمام این بی حرمتی ها فقط بیانیه صادر می کرد .

حالا این میر حسین بود که خشاب اسلحه انگلیس و آمریکا را برای هدف گرفتن به آنچیزی که همت و باکری برایش سینه سپر کره بودند پر می کرد .

میر حسین برای اینکه بگوید حق است از خون سرخ محمد ابراهیم (همت) و حمید (باکری) سؤاستفاده کرد . اما نمیدانست محمد ابراهیم گفته بود : پیام من به شما در عصر غیبت این است که مطیع محض ولایت فقیه باشید و حمید هم گفته بود : در هر زمان و هر موقعیت از رهبری انقلاب تبعیت کنید .

محمد ابراهیم و حمید برای مال دنیا و پست مقام به جبهه ها نرفته بودند که امروز بعضی ها طلبکار آن هستند. محمد ابراهیم و حمید اگر گله ای از یک یا چند نفر داشتند آنرا به پای کل جبهه و انقلاب نمی گذاشتند که امروز بعضی ها این کار را می کنند.

حالا ملت بیدار شده بودند و دوباره برای آنچیزی که محمد ابراهیم و حمید خون خود را ریخته بودند انقلاب کردند. حالا فرزند ناخلف هاج و واج مانده بود که خون شهید همت و باکری چه جاذبه ای دارد ...


برداشت از معبر سایبری فندرسک

پ ، ن : این روزها ایام شهادت امام حسن مجتبی (علیه السلام) هستش . امام بزرگواری که به دست همسرش و کسی که با او در یک خانه زندگی می کردند به شهادت رسید . از این واقعه می توان نتیجه گرفت که به صِرف اینکه کسی جزء انقلاب و نظام هستش نمیشه به او اعتماد صد در صدی کرد ، چون ممکنه ضربه ای که یک خودی به ما میزنه خیلی قوی تر از ضربه ای باشه که دشمنان خارجی به ما میزنن . پس باید حواسمون باشه به امثال موسوی و کروبیِ ابله که همین الان هم در نظام ما زیاد هستن و منتظر اندک فرصتی هستند تا ضربه ی خود رو به ولایت فقیه و اسلام بزنند ، ولی حیف که بنده از نام بردن این افراد معذورم . . .

 

شهادت امام حسن مجتبی (ع) ، حضرت رسول الله (ص) و امام رضا (ع)

                           بیچاره دستی که گدای مجتبی نیست

                                              یا آن سری که خاک پای مجتبی نیست

                           بر گریه ی زهرا قسم مدیون زهراست

                                             چشمی که گریان عزای مجتبی نیست

                           وقتی سکوتش این همه محشر بپا کرد

                                             دیگر نیازی به صدای مجتبی نیست

                                در کربلا هر چند با دقت بگردی

                                            چیزی به جز عشق و صفای مجتبی نیست

                              کرب و بلا با آن همه داغ و مصیبت

                                           هم پایه ی درد و بلای مجتبی نیست

                          طوری تمام هستیش وقف حسین شد

                                             انگار قاسم هم برای مجتبی نیست . . .

---

---

- در انتظار یار - پیشاپیش شهادت امام حسن مجتبی (علیه السلام) ، حضرت رسول الله (صلی الله علیه و آله و سلم) و امام رضا (علیه السلام) رو به تمامی شیعیان و حق جویان عالم تسلیت عرض می کند . به همین مناسبت در نظر داریم تا تعدادی حدیث از این بزرگواران و چند کلیپ صوتی زیبا به منظور دانلود برای شما عزیزان قرار دهیم که برای استفاده از این احادیث گهربار و کلیپ ها می توانید به ادامه مطلب بروید . حتماً از این کلیپ ها استفاده کنید !!!


کلیپ ها :

- آهنگ مشترک رضا هلالی و حامد زمانی . . .

- دو آهنگ از علی فانی . . .

- دکلمه بسیار زیبا در مورد رسول الله

و . . .


حتماً از این احادیث بهره ببرید !!!

ادامه مطلب ...

مرم در 9 دی حرفشان را زدند نه در انتخابات 24 خرداد

بعضی ها بعد از انتخابات ریاست جمهوری 24 خرداد که در طی آن رئیس جمهور محبوب جناب آقای روحانی تنها به واسطه 250 هزار رأی بیشتر رئیس جمهور قانونی کشور شدند ، اعلام می کنند که ما از حق خودمان در سال 88 گذشتیم و یا اینکه در انتخابات 24 خرداد رأی خود را بازپس گرفتیم و یا اینکه مردم به موسوی و جنبش سبز رأی دادند و از این دست حرف ها...!

اما انگار این افراد یادشان رفته همین مردمی که پای صندوق های 24 خرداد حاضر شدند در روز 9 دی به خیابان ها ریختند و از انقلاب و رهبری و رأی ملت دفاع کردند . درک و آگاهی و بصیرت و حضور میلیونی مردم در حدی بود که دیگر هیچ خود فروخته ای نتوانست بعد از 9 دی حرکتی انجام بدهد .

---

---

در واقع مردم در 9 دی ماه ثابت کردند که انقلابی هستند و سیاسی نیستند ( دنبال سیاسی بازی و سیاسی کاری نیستند . . . ) . هنوز صحبت های عارف در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان را از یاد نبرده ایم که گفت : حسن روحانی در چند مصاحبه اعلام کرده اصولگراست و به همین دلیل نمی‌تواند مورد اجماع اصلاح‌طلبان باشد .
پس چرا بعضی ها هوا ورشان داشته است ؟ این ها نشان می دهد مردم در 24 خرداد هم به جنبش سبزک ها رأی ندادند . خیلی ها که در 9دی به خیابان ها آمدند در انتخابات به دکتر روحانی رأی دادند و این دلیل نمی شود که بگوییم مردم حرفشان را در انتخابات زدند .
پس جلبک های سبز ، BBC و VOA بدانید مردم ما انقلابی هستند و همواره حامی ولایت و مدافع خون شهدایشان هستند و خواهند ماند . تا کور شود هرآنکس که نتواند دید .

- برداشت از معبر سایبری فندرسک

---

کمی مرتبط :

خواهشاً کلیپ زیر رو ببینید . . . از دست ندهید





برای دانلود این کلیپ زیبا با کیفیت بالا به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید


( حتماً دانلود کنید )

 

ادامه مطلب ...

امام شناسی ؛ تفاوت های امام حسین (علیه السلام) و امام زمان (عج)

" در انتظار یار " کلیپ صوتیِ بسیار زیبا و حکمت آموزی از استاد پناهیان با موضوع " امام شناسی ؛ نفاوت امام حسین (علیه السلام) و امام زمان (عج) را آماده نموده که می توانید در ادامه مطلب فایل با کیفیت آنرا دریافت نمایید . این کلیپ را از دست ندهید . حتماً استفاده کنید !!!!

---

---

روایت از معصوم (علیه السلام) : من مات و لم یعرف امام زمانه مات میتة جاهلیة


هر کس بمیرد و امام زمانش را نشناسد به مردن جاهلیت مرده است


 

ادامه مطلب ...