در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

ویژه نامه جام جهانی ۲۰۱۰

بهترین


ویژه نامه جام جهانی تقدیم به فوتبال دوستان عزیز 


       http://img.tebyan.net/big/1388/02/922042648121236211959319743301284814996.jpg


جای ایران خالی...


تاریخچه جام جهانی فوتبال(1)


تاریخچه جام جهانی فوتبال (2)


خاطرات تلخ و شیرین از جام جهانی


تاریخچه توپ فوتبال جام جهانی


زاکومی؛نماد ویژه آفریقا

2010



معرفی استادیوم های میزبان جام جهانی


گروه ها و برنامه کامل جام جهانی

2010



ترین های جام جهانی



با سابقه ترین بازیکنان جام جهانی





ادامه مطلب ...

نمک

 براساس یک پروژة تحقیقاتی که بر روی برخی نمک‌ها در «دانشگاه تهران» انجام گرفته است، چنین نتیجه‌گیری می‌شود که براساس انجام یک سری تغییرات در ماهیّت نمک، تأثیرات مثبت نمک به علّت دستکاری کاملاً منفی گشته و زیان‌آور می‌شود. برای مثال همان‌گونه که می‌دانیم نمک در طول تاریخ، عامل اُفت فشار بوده است، امّا امروزه بعد از اینکه نمک به نام تصفیه، داخل کارخانه نمک می‌شود، فشار خون را بالا می‌برد که علّت اصلی آن، خارج کردن برخی عناصر بسیار مهم و کلیدی در نمک است.





ادامه مطلب ...

فواید طبى حرکات نماز

                                  نماز

این مبحث را با سخن دکتر الکسیس کارل آغاز مى کنیم ، آنجا که درباره فواید طبى نماز مى گوید:

نتایج نماز و نیایش را با علم نیز مى توان دریافت ، زیرا نماز و نیایش نه تنها به روى حالات عاطفى بلکه روى کیفیات بدنى نیز اثر مى کند و گاهى در چند لحظه یا چند روز بیمارى جسمى را بهبود مى بخشد. این کشفیات هر چقدر هم که غیر قابل درک باشند، بایستى به واقعیتشان معترف شد. دفتر مشاهدات طبى لورد بیش از 200 مورد درمان فورى و غیر قابل تردید سل ریوى و عفونت کلیه و سرطان و امراض بدنى دیگر را ضبط کرده است .



ادامه مطلب ...

چرا کف دست مو ندارد؟

 امام صادق(ع) پرسش‌های زیر را از طبیب هندی پرسیدند:
چرا دو چشم، مانند بادام است؟
چرا بینی میان چشم‌هاست؟
چرا سوراخ بینی در زیر آن است؟
چرا لب و سبیل بالای دهان است؟
چرا مردان ریش دارند؟...





ادامه مطلب ...

من و گل سرخ همسفریم

گل سرخ

فردای عروسی سفره صبحانه را مادرت پهن کرد و صدایمان زد. من هم بلند شدم و سر سفره کنارت نشستم. با اشاره ابروهایت متوجه شدم که باید دورتر از تو بنشینم. چادرم را جلو کشیدم و آن طرف‌تر رفتم. دستم را به سمت سفره بردم تا تکه نانی بردارم و با پنیر بخورم، که تا با اشاره‌ات متوجهم کردی که چند تار مویم معلوم شده. ته دلم هم خوشحال بودم و هم ناراحت.









ادامه مطلب ...

امام زمان(عج) یار و همراه دارد؟

                                    امام
 زمان (عج)

یکی از پرسش‌های مطرح درباره امام مهدی(عج) این است که آیا آن حضرت در دوران غیبت یاران و همراهانی دارد یا خیر؟ در پاسخ این پرسش باید گفت: از برخی روایات و سخنان دانشوران بزرگ شیعه چنین برمی‌آید که در این دوران، گروه‌های برگزیده‌ای از مؤمنان راستین، مسئولیت یاری امام عصر(عج) و انجام دستورهای ایشان را برعهده دارند.



ادامه مطلب ...

درمان وسوسه های شیطان

                                    دعوت شیطان

وسوسه ها که باعث بدی ها و گناهان شود راه علاج و دفع آنها دین است که آدمى بدى عاقبت گناه و ناگوارى و وخامت فرجام آن در دنیا و آخرت را به یاد مى آورد. و حقّ عظیم خدا و ثواب و عقاب او را متذکر شود و به خاطر داشته باشد که صبر بر ترک گناهى که این وسوسه ها به آن دعوت مى کند آسانتر است از صبر و تحمّل



ادامه مطلب ...

معرفی امام (عج) و دفع شبهات

                                      امام زمان علیه السلام

مرحوم حضرت آیت الله فاضل لنکرانى(ره) در دیدار با دانش پژوهان مرکز تخصّصى مهدویّت بیاناتی ایراد فرموده بودند که به اختصار عرضه می‌گردد:

 

معرفی امام(عج) و دفع شبهات

مسأله وجود مقدس امام زمان(عج) - که همه ما و شما افتخار سربازی آن حضرت را داریم - از مهم‏ترین مسائل به شمار می‏آید. اگر چه کارهای مهمی در این زمینه، صورت گرفته است؛ ولی کارهای مهم‏تری نیز وجود دارد که باید انجام شود؛ مانند: اصل مسأله "ولایت" و مسائل متفرع بر آن، پاسخ‏گویی به شبهات، نوشتن کتاب در شرح حال امام زمان(عج) و...  . در هر حال این مسأله، ابعاد مختلفی دارد و هر بعدی هم، دارای شبهات فراوان و دقیقی است.



ادامه مطلب ...

بی حس سازی مغز به روش نرم

جنگ نرم به هرگونه اقدام نرم ، روانی و تبلیغات رسانه ای که جامعه را هدف گرفته باشد و بدون درگیری و با استفاده از زور و اجبار به انفعال و شکست وا دارد گفته می شود.

جنگ 
نرم

به تعبیر دیگر جنگ نرم استفاده دقیق و طراحی شده از تبلیغات و ابزارهای مبوط به آن به منظور تاثیر گذاری بر عقاید ، فرهنگ ، سیاست ، احساسات ، تمایلات ، رفتار و مختصات فکری دشمن با توسل به شیوه هایی که موجب پیشرفت مقاصد امنیت ملی می شود  است .



ادامه مطلب ...

چه کنم تا امام زمانم را ببینم؟


نسخه ای برای تشرّف به محضر امام عصر علیه السلام


                                     ایات الله بهجت و ری شهری

از جمله کتابهای ارزشمندی که در نمایشگاه کتاب امسال عرضه شد، کتابی است با عنوان" زمزم عرفان" نوشته‌ی آیت الله محمدی ری شهری که در حقیقت یادنامه بزرگداشت فقیه فقید و عارف ربانی، آیت الله بهجت (ره) است.



ادامه مطلب ...