در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

عملیات «الی بیت‌‌المقدس»پاسخ حمله رژیم صهیونیستی به ایران

فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: اگر رژیم صهیونیستی خطای استراتژیک انجام دهد با عملیاتی به نام الی بیت‌المقدس پاسخ آنها را خواهیم داد.


به گزارش زلال نیوز ، سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ در مراسم افتتاحیه نمایشگاه یاد یاران در محل دهکده مقاومت با اشاره به اهانت به ساحت پیامبر اعظم(ص)، گفت: امیدواریم خداوند پاسخ اهانتی را که به ساحت پیامبر عظیم الشان اسلام شد، بدهد.

ادامه مطلب ...

وقتی یک دی‌جی شیعه می‌شود

روزی در کتاب فروشی دانشگاه، قرآن را دید همانجا بازش کرد و خواند، انگار هر کلمه را مستقیما از خود خدا می‌شنید. با خوشحالی از کتابخانه بیرون رفت و فریاد کشید یافتم، پیدایش کردم.
گرداب- "احمد حنیف" تازه‌ مسلمان کانادایی در دانشگاه یورک تورنتو علوم سیاسی می‌خواند و به شدت بین دانشجویان شهرت داشت، دی‌جی بود و اهل خواندن و رقص، همیشه دور و برش پر بود از انواع و اقسام
ادامه مطلب ...

همه چیز درباره فیلم توهین به پیامبر (صلی الله علیه و آله)

 

سازنده فیلم توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله)، یک صهیونیست تبعه آمریکا است.

به گزارش راسخون، روزنامه "وال استریت ژورنال" نوشت : این فیلم توهین آمیز که در آمریکا ساخته شده و چهره حضرت محمد (صلی الله علیه و آله) را به نمایش می گذارد، به تهیه کنندگی و کارگردانی "سم پازل"، صهیونیست دارای تبعه آمریکا ساخته شده است.

این روزنامه آمریکایی نوشت که "سم پازل" 54 ساله از اهالی جنوب ایالت "کالیفرنیا" آمریکا بوده و مدیریت چند شرکت فعال در زمینه املاک را برعهده دارد.

ادامه مطلب ...

حضرت معصومه ( س )

ولادت حضرت معصومه ( س ) کریمه اهل بیت و روز دختر مبارک باد         

  

 

از فاطمه ای که معصومه بود

تاریخ، چشم به راه فاطمه ای دیگر است. انتظار به سر می آید و شمیم دل نوازی، خانه خورشید را فرامی گیرد. خنکای حضور دوباره فاطمه (س) در فضای مدینه جاری می شود و کوثر فاطمی، جوشیدن می گیرد. به کوچه باغ های حرم تو پناه می آورم و در سایه سار ملکوتی آن، نفسی تازه می کنم. کنار نهر استجابت می نشینم و قطره ای می شوم در آبی زلال اشک های زایران ات. ضریح نورانی ات را در آغوش می گیرم و از بین شبکه های آن، مزار مطهر تو را تماشا می کنم. باورم نمی شود! آیا به این سادگی، به زیارت تو آمده ام! تو که زیارت ات، هم سان زیارت یاس گم شده مدینه است!
ادامه مطلب ...

شهریار ما کجاست ؟

شهریار ما کجاست ؟


آیت الله مرعشی نجفی ( رحمت الله علیه ) بارها می‏فرمود: شبی توسلی پیدا کردم تا یکی از اولیای خدا را در خواب ببینم . آن شب در عالم خواب، دیدم که در زاویه مسجد کوفه نشسته‏ام و وجود مبارک مولا امیرالمؤمنین (ع) با جمعی حضور دارند . حضرت فرمودند: شعرای اهل بیت (علیهم السّلام) را بیاورید . دیدم چند تن از شعرای عرب را آوردند . فرمودند: شعرای فارسی زبان را نیز بیاورید; آن گاه محتشم و چند تن از شعرای فارسی زبان آمدند . فرمودند: شهریار ما کجا است؟ شهریار آمد . حضرت خطاب به شهریار فرمودند: شعرت را بخوان! شهریار این شعر را خواند:

ادامه مطلب ...

امام زمان (عج)وارث ودایع نبوت و امامت

امام زمان (عج)وارث ودایع نبوت و امامت


 نویسنده:خطیب شهیر استاد سید حسن احمدی اصفهانی
 محمد رضا رحمتی شهرضا


   

 ارسال رسل و انزال کتب
 انسان پیوسته در آرزوی قانون و مقرراتی است که سعادتش با آن تأمین شود.قانونِ کاملِ مشترکی که جهانِ بشریت را بی تبعیض و استثناء به نیکبختی رسانیده و در میانشان کمال عمومیِ را برقرار سازد.
 بدیهی است تا کنون در دوره های گوناگون زندگی بشر چنین قانونی که تنظیم یافته عقل و خرد باشد، درک نشده است و اگر وضع چنین قانونی بر عهده خرد انسانی گذاشته شده بود؛ البته در این روزگاران دراز برای بشریّت، این قانون درک و مفهوم می شد.ولی از چنین قانونی که تا کنون خبری نیست و قوانینی که خود به خود یا با وضع یک فرد فرمانروا یا افراد یا ملل که تاکنون در جامعه های بشری جریان

ادامه مطلب ...

کلام نور

 

 

 

امام جعفر صادق (علیه السلام) :  

پایداری بر عمل تا آنجا که خالص شود ، سخت تر از خود عمل است .  

 

 (( الکافی ، ج2 ، ص 16 ))

مهمترین مسئله دنیای اسلام

 

 

 

امروز به نظر ما مهمترین مسئله دنیای اسلام ، مسئله اتحاد است . اگر این اتحاد انجام شد ، ما پیشرفت علمی هم می توانیم پیدا کنیم ؛ پیشرفت سیاسی هم می توانیم پیدا کنیم.شما می بینید دشمنان دنیای اسلام چه فشاری بر روی مسئله هسته ای در ایران دارند.آنها می دانند که ما دنبال بمب اتم نیستیم . آنها از پیشرفت علم در این کشور ، از پیشرفت فناوری در یک کشور اسلامی ناراحتند .  

بیانات امام خامنه ای در دیدار شرکت کنندگان در همایش کنفرانس وحدت اسلامی 30/05/1385

کسی که منتظر شهادت نیست ایمان حقیقی ندارد

 

                                      

 

حجت الاسلام حاج احمد پناهیان - مراسم هفتگی هیات ثارالله (ع) - شهادت حضرت حمزه (ع) -14شهریور ماه 91

 

اطلاعات فایل دریافتی :

حجم : 16 مگابایت | فرمت flv

زمان : 04:07

لینک دانلود (flv) | لینک دانلود (mp3) 

رونمایی از موشک کروز«مشکات» با برد 2هزار کیلومتر در آینده نزدیک

رییس سازمان هوافضای وزارت دفاع از رونمایی موشک کروز «مشکات» با بردی بالغ بر 2هزار کیلومتر در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش حیات ؛ مهدی فرحی، معاون وزیر دفاع و رییس سازمان هوافضای وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفتگو با فارس، درخصوص توان موشک‌های کروز ایران، با بیان اینکه افزایش برد این موشکها از برنامه‌های ماست، اظهار داشت: ما در مورد موشک‌های کروز از کمترین برد یعنی 15 کیلومتر شروع کردیم و پله پله جلو آمدیم. 

 

 

فرحی با اشاره به تولید موشک‌های کروز  ظفر، نصر، نور، قادر و غدیر در وزارت دفاع خاطرنشان کرد: محصولات کروز تولید شده و در دست تحقیق ما در حدود 14 نوع است که ان‌شاءالله به زودی نیز دو موشک کروز «رعد» و «مشکات» را در برنامه داریم.

معاون وزیر دفاع درخصوص مشخصات این موشکها گفت: موشک کروز «مشکات» که ان‌شاءالله بزودی رونمایی خواهد شد، بردی بالغ بر 2 هزار کیلومتر دارد که در حقیقت دست بلند نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

وی تصریح کرد: موشک کروز «مشکات» از سه قابلیت دریاپایه، زمین‌پایه و هواپایه برخوردار خواهد بود و می‌تواند از روی هواپیما نیز شلیک شود. 

* سپرهای منطقه قدرت مقابله با شلیک انبوه موشکهای ایران را ندارند 

معاون وزیر دفاع در ادامه با اشاره به استقرار سپرهای دفاع موشکی آمریکا در منطقه گفت: اینها در تلاش‌ هستند و ادعاهایی هم می‌کنند که خیلی از آنها باطل و بزرگ‌نمایی است و واقعیت ندارد.

وی با بیان اینکه بخشی از واقعیت‌های سخنان آنها هم هرگز توان مقابله با سرعت عمل و تعداد و نواخت بالای موشکهای ایران را نخواهد داشت، تصریح کرد: ما امیدواریم هیچگاه اتفاقی رخ ندهد اما اگر درگیری صورت بگیرد، آنها می‌بینند که همه ادعاهایشان بی‌اثر خواهد بود. 

* بر روی «دقت» و «رادارگریزی» موشک‌های بالستیک متمرکز شدیم  

رییس سازمان هوافضای وزارت دفاع، وضعیت ایران در حوزه موشک‌های دوربرد را بهترین وضعیت دانست و افزود: عقبه ما در این موضع آنقدر محکم و اطمینان‌بخش است که ما دیگر از بحث تعداد و تکثیر پرهیز کرده و به موضوع کیفی سازی بیشتر می‌پردازیم که مباحثی نظیر ارتقای دقت، رادارگریزی، تاکتیکی‌تر شدن و ماندگاری را شامل می‌شود. 

* کلاهک‌های بارانی جزو راهبردهای دفاعی ایران نیست 

فرحی در ادامه، موضوع استفاده از کلاهک‌های بارانی را به دلیل پایبندی به برخی چارچوب‌ها، جزو استراتژی و راهبرد جمهوری اسلامی ایران ندانست و گفت: به همین دلیل ما علی‌رغم توانمندی، خیلی در این بحث ورود نکردیم اما برای اثربخش‌تر کردن سر جنگی‌ها و کلاهک‌های موشک‌ها اقدامات زیادی شده است و یکی از عوامل کیفی سازی موشک‌های بالستیک، همین بحث کلاهک‌ها و سرجنگی‌ها است.