در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

تدبیر حضرت ماه

  

آخرین استفتائات از مقام معظم رهبری درباره انتخابات  

راسخون : برنامه 'زمزم احکام' رادیو معارف در ایام نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی سعی کرده با استفاده از کارشناسان حوزوی به سوالات مخاطبان خود پیرامون انتخابات پاسخ دهد.


ادامه مطلب ...

۲۰۰ هزار موشک بسوی اسراییل نشانه رفت

۲۰۰ هزار موشک بسوی اسراییل نشانه رفت


راسخون : یکی روزنامه اتریشی باوجود برخی جنجال ها درباره حمله احتمالی اسراییل به ایران، نگاهی به درون اسراییل انداخته و وحشت آنها از تقابل با جمهوری اسلامی را به تصویر کشیده است.

به گزارش راسخون به نقل از  ایرنا ، روزنامه 'کوریر' در این خصوص نوشت: بیش از ۲۰۰هزار موشک از شمال، جنوب و شرق بسوی اسراییل نشانه‌گیری شده ‌است.

ادامه مطلب ...

پوتین : هدف غرب سرنگونی حکومت ایران است


راسخون : نخست وزیر روسیه در ادامه با دفاع از موضع مسکو در وتوی قطعنامه مورد حمایت غرب و برخی از کشورهای عربی منطقه درباره بحران سوریه گفت : به باور من موضع ما در شورای امنیت ملل متحد در قبال سوریه نشان می دهد که ما نمی خواهیم دنباله رو باشیم .


ولادیمیر پوتین نخست وزیر روسیه غرب را متهم کرد که تحت لوای مخالفت با برنامه هسته ای ایران به دنبال تغییر رژیم ایران است . 

ادامه مطلب ...

نوروز امسال چه سریال‌هایی روی آنتن تلویزیون می‌رود؟


 امسال هم بنا به سنت چند ساله تلویزیون، سریال‌های مختلفی برای تعطیلات نوروزی ساخته می‌شود که چک برگشتی، جنگ بازی، سیر و سرکه، سهمی برای دوست، به سوی خوشبختی و دختری به نام آهو از آن جمله‌اند.

ادامه مطلب ...