در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

از تولد تا غیبت امام زمان

هنگامی که نرجس در روم بود، خواب‏های شگفت‏انگیزی دید. یک بار در خواب، پیامبر عزیز اسلام و عیسای مسیح‏(ع) را دید که او را به عقد ازدواج امام حسن عسکری‏(ع) در آوردند. وی در خواب دیگری، شگفتی‏های دیگری دید و به دعوت حضرت فاطمه زهرا(س) مسلمان شد. با این حال، اسلام خود را از خانواده و اطرافیان خویش پنهان می‏داشت تا آنگاه که میان مسلمانان و رومیان جنگ درگرفت و قیصر به همراه لشکرش روانه جبهه‏های جنگ شد. 
 
 
 
ادامه مطلب ...

چهل حدیث شیعه شناسی

                                            شیعه

 

در میان پیروان ادیان بزرگ، مسلمانان، خاصه شیعیان، همواره این امتیاز ویژه را داشته و دارند که افزون بر کتاب آسمانی قرآن، از آبشخور دریای بی کرانه ی دیگری برخوردارند و این زلال همیشه جاری، هماره در کوران و تاریکنای زندگی، چراغ راه رشد و بالندگیشان بوده است، سخنانی گرانسنگ و انسان ساز از موسس مکتب جاوید اسلام، حضرت ختمی مرتبت (ص) و خاندان گرانمایه اش (ع). 

 

 

ادامه مطلب ...

تمام تغییرات نیمکت ها در لیگ دهم برتر ایران

ابراهیم زاده و قلعه نویی

 

 

 

 

 

 

 

 

           

 دهمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در حالی از روز چهارم مردادماه آغاز می شود که در این دوره شاهد حضور تنها دو مربی خارجی هستیم و از نهمین دوره لیگ برتر نیز 10 مربی همچنان هدایت تیم‌های قبلی خود را برعهده خواهند داشت.

به نقل از مهر، نیمکت‌های داغ مربیگری در لیگ دهم انتظار 18 مربی را می کشند که این روزها درگیر ساختن تیم خود هستند.

در گزارشی به بررسی مربیان لیگ برتر پرداخته شده است و مربیانی که در فصل دهم رنگ لباس های اکثر آنها عوض شده و با ردایی دیگر حضور در لیگ برتر را تجربه می کنند. 

 

 

ادامه مطلب ...

رکورد خودکشی نظامیان آمریکایی

 

نتایج یک نظرسنجی در آمریکا نشان می دهد اکثر مردم این کشور خواهان بازگشت نیروهای نظامی آمریکایی قبل از ماه اگوست پیش رو به کشور خود هستند. 

 

ارتش آمریکا 
 
 
 
 
 
 
 
  
ادامه مطلب ...

خطرات رویارویی با ایران

خطرات رویارویی با ایران 

پاتریک سیل

  

 

 

 

  

 

 

 

  

 

یک نویسنده و تحلیلگر معتبر غربی با بیان اینکه نظام ایران حاضر نیست از برنامه هسته‌ای خود دست بردارد، تاکید کرد که رویارویی با ایران بشدت خطرناک است.

پاتریک سیل، در مقاله‌ای که در روزنامه «الحیات» منتشر شد،رویارویی با ایران را برای آمریکا و رژیم صهیونیستی بسیار خطرناک توصیف کرد.

پاتریک سیل با اشاره به یادداشت اخیر «فیدل کاسترو» 83 ساله، رهبر کوبا و کسی که تا سال 2008 فرمانده کل ارتش کشور را به‌عهده داشت،‌ نوشت که کاسترو در این یادداشت خود هشدار شدیداللحنی به غرب داد و اعلام کرد که آمریکا و رژیم صهیونیستی قصد دارند ایران را با زور وادار به پذیرش خواسته‌های خود کنند که این رویارویی ممکن است به "جنگی هولناک " منجر شود. 

 

ادامه مطلب ...

جلب توجه نامحرم ممنوع!

بد حجابی

 اطلاعیه مسابقه سیر مطالعاتی آثار شهید مطهری

 

به سئوال مذکور در مطلب قبل پاسخ داده شد. در پایان با تأکید بر رویکرد قرآنی گفته شد زن نباید زینت خود را برای نامحرم آشکار کند امّا با دو استثناء: 

 

 

به ادامه مطلب بروید.... 

 

ادامه مطلب ...

سخنان آیت الله بهجت (ره)

علت غیبت امام زمان(ع) خود ما هستیمسبب غیبت امام زمان(ع) خود ما هستیم، زیرا دستمان به او نمی‌رسد، وگرنه اگر در میان ما بیاید و ظاهر و حاضر شود چه کسی او را می‌کشد؟! آیا جنّیان آن حضرت را می‌کشند، یا قاتل او انسان است؟! ما از پیش در طول تاریخ ائمه(ع) امتحان خود را پس داده‌ایم که آیا از امام تحفّظ و اطاعت می‌کنیم یا اینکه او را به قتل می‌رسانیم؟! انحطاط و پستی انسان به حدّی است که قوم حضرت صالح(ع) ناقة صالح را با اینکه وسیلة ارتزاق و نعمت آنها بود، پی کردند، چنان‌که قرآن کریم دربارة آن می‌فرماید: «لها شربٌ و لکم شرب یوم معلوم،6 یعنی، یک روز آب سهم شما باشد و روز دیگر سهم آن، آن ناقه، یک روز آب چاه را می‌خورد و در عوض به آنها شیر می‌داد! بنابراین، همان‌گونه که ممکن است عقلاً خزینه و انبار نعمت خود را نابود کنند، همچنان که ناقة صالح را کشتند، امکان دارد که ما انسان‌های عاقل(!) نیز امام زمان(ع) را که تمام خیرات از او است و از ناقة صالح بالاتر و پرفیض‌تر است برای اغراض شخصیة خود به قتل برسانیم! 
 

 

به ادامه مطلب بروید و با خواندن این مطلب لذت ببرید.... 

 

ادامه مطلب ...

سیمای ظاهری امام مهدی(ع)

 نویسنده ارجمند کتاب «مکیال المکارم»، در بخش چهارم کتاب خود، جمال و زیبایی حضرت مهدی(ع) را یکی از ویژگی‏های آن حضرت می‏شمرد و می‏نویسد:«بدان که مولای ما حضرت صاحب‏الزمان(ع)، زیباترین و خوش صورت‏ترین مردم است؛ زیرا شبیه‏ترین مردم به پیامبر اکرم(ص) است».  
 
 
 
 
 
 
به ادامه مطلب بروید.... 
 
 
 
 

ادامه مطلب ...

سخنانی از حضرت امام (ره) و شهدا و...

 

 

 

آرزوی یک شهید
اگر جسدم را به دست آوردید، آن را روی مین های دشمن بیندازید تا لااقل جنازه ام، کمکی به حاکمیت اسلام بکند. شهید محسن وزوایی
 
و.....

ادامه مطلب ...

جهنم اینچنین است!(روایتی بسیار خواندنی از قرآن)

                                         در جهنم

 

 

با همه توصیفاتی که از جهنم و عذاب های دردناک آن شنیده ایم اما باز غافل از آن هستیم و بی مهابا به هر فسق و فجوری دست میزنیم و فراموش میکنیم بزودی باید عذابی در خور بچشیم به جاست به گوشه ای از این عذاب ها اشاره کنیمباشد که به خود آییم. 

 

 

ادامه مطلب ...