در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

اتوبان سه باندِ به سمت جهنم ... !!! + کلیپ تصویری

حسن روحانی : مردم را به زور شلاق نمی توان به بهشت فرستاد ... !!!

چند وقتی هست که از صحبت های عجیبِ آقای روحانی گذشته . حرف هایی که هیاهوی زیادی را به پا کرد و کار به جایی رسید که حتی تعدادی از علمای بزرگ و مراجع تقلید هم به این قضایا عکس العمل نشان دادند . در بخشی از این صحبت ها ، آقای روحانی که لباس بسیار مبارک و مقدس رسول الله صلوات الله علیه را به تن دارد ، جملاتی را به کار بردند که اصلا با مکتبِ تشیع و شاگردیِ امام صادق علیه السلام همخوانی ندارد . ایشان گفته است که : نمی توان مردم را با زور شلاق عاقبت به خیر و وارد بهشت کرد . در نگاه اول این حرف بسیار درست و صحیح هستش ولی نباید تنها به ظاهر جملات نگاه کرد بلکه باید دید منظور گوینده از این حرف ها چیست و چه تاثیری بر وضع جامعه و سیاست گذاری های مملکت خواهد گذاشت ؟!؟


بعضی از حرف ها شاید به ظاهر درست باشد ولی با آن هدف باطل و اشتباهی دنبال می شود . . . به قول حضرت آیت الله مکارم شیرازی حفظه الله : درست است که نباید مردم را به زور هدایت کرد ولی این دلیل نمی شود که با کارها و تصمیماتمون جاده ی حرکت به سوی جهنم را برای مردم هموار کنیم ... زدن یه سری از حرف ها و انجام کارهایی مانند : درخواست برای آزاد سازی صدای آوازخوانی زن ها ، آزاد بودن ماهواره ها ، رفع فیلتر شبکه های اجتماعی و حضور تعدادی از مسئولین در این فضاها و .... در سالی که توسط ولی فقیه و عظیم الشان جهان اسلام " سال فرهنگ و اقتصاد " نام گرفته ، اصلا معنای خوبی نداره . و چه خوب می شد اگه مسئولین دولتی و ... به جای اینکه در هر جمله شون از لفظ مقام معظم رهبری استفاده کنن ، یه مقدار هم ولایتمداری رو در عمل نشون دهند ... باید بدونن که مردم با بصیرت ایران اسلامی با این چیزها گول نخواهند خورد ....

کلیــــــپ مرتبـــــط

حال به صحبت ها و بیانات زیبای آیت الله مکارم شیرازی (حفظه الله) پیرامون این بحث دقت کنید :



برای دانلود این کلیپ با کیفیت اصلی به ادامه مطلب بروید
 
ادامه مطلب ...

کلیپ بسیار زیبای عمامه های انگلیسی – قسمت سوم

آیت الله العظمی وحید خراسانی در دیدار با دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی فرموده اند : دین اسلام ، دین رحمت و رسول اسلام ، رسول رحمت است . این دین ، آن رفتار پیغمبر و امیرالمؤمنین علی (علیه السلام) جایی برای حرکت‏‌های تکفیری و این تندروها باقی نمی‌گذارد . فقاهت در این گونه جریان‌ها از بین رفته است ، سبّ و لعن علنی جایز نیست و دستور خود ائمه به‌ خلاف این است . در روایات دو مطلب آمده یکی نفی و دیگری اثبات ، نفی این‌که نباید با اتباع مذاهب دیگر دشمنی کرد و به مقدسات آنها توهین نمود و لعن و سبّ بزرگان آنها جایز نیست ، زیرا موجب دور کردن آنها از اهل‌بیت (علیهم السلام) و معارف آنها می‏‌شود ، دیگر این‌که فرمودند : “ در نمازهای جماعت آنها شرکت و به آنها محبت کنید ، از مرضای آنها عیادت و سخنان و معارف ما را برای آنها بیان کنید ” .

----------------------------------------------------------------------


----------------------------------------------------------------------

در سالروز ولادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام ، سومین قسمت از مجموعه عمامه های انگلیسی منتشر شد

از خدای بزرگوار و عزیز خواستارم که ان شا الله در این ایام بسیار مبارک ماه شعبان تمام حوائج شرعی شما دوستان رو برآورده به خیر کنن . امروزه آخوندهای شیعه نمایی که جیره خور آمریکا و انگلیس هستند خودشون رو به هزار آب و آتیش میزنن تا مردم ولایی ، با بصیرت ، هوشیار و هیئتیِ ایران اسلامی رو به تشیعی جذب کنن که پوچ هستش و چیزی جز خشونت ، اهانت ، تندروی و ... نداره . لذا باید حواسمون به این فتنه مذهبی باشه تا خدای ناکرده خاطرات تلخ تاریخ دوباره تکرار نشه .!!! هر جایی که ما در اسلام ضربه خورده ایم از افراط و تفریط بوده ... این جریان با وجود اینکه ادعای حمایت و دستگیری از تمام شیعیان و محبان اهل بیت را دارد ، اما در ماجرای سوریه کوچک­ترین اظهارنظری نکرده است . حتی زمانی که دشمن در صدد تخریب مرقد مطهر حضرت زینب (سلام الله علیها) بود هیچ عکس ­العملی از این فرقه نشان داده نشد . نکته جالب ماجرا جایی است که تنها جریان مسلمانی که بعد از تکفیری‌ها علیه سید حسن نصر الله در لبنان فعالیت می‌کند ، این جریان است . این ها با اسلام ناب محمدی که دوستدار انسانیت ، آزادی ، اعتدال ، کمک به مسلمانان و همنوعان ، ترویج شیعه در تمام جهان ، تشکیل حکومت جهانی اسلام ، مبارزه و دشمنی با مستکبرین از جمله آمریکا و اسرائیل و انگلیس و ... می باشد ، دشمنی دارند و در راه ضربه به جبهه ی حق از هیچ ترفندی غافل نخواهند شد . پس خواهشاً هوشیار باشید ... !!! 


برای دانلود این مستند بسیار زیبا و روشنگرانه حتماً حتماً حتماً به ادامه مطلب بروید :

!!! لطفــــــــــــاً نشـــــــــــــــر دهیــــــــــــــد !!!




 
ادامه مطلب ...

آزادی یواشکی یا بی بندوباری به سبک حیوانات ..... ؟؟؟؟!!! + کلیپ تصویری

چند وقتی هست که در شبکه های مختلف ماهواره ای و فضاهای اجتماعی حرف های زیادی در مورد آزادی یواشکی زده میشه . این طرح که توسط افراد معلوم الحالی همچون مسیح علی نژاد و دیگر مزدوران خودباخته مطرح شده است هیچ بویی از آزادی و انسانیت نبرده است ؛ چرا که آزادی با پنهانی و یواشکی زندگی کردن زمین تا آسمون فاصله داره . . . !!! واقعاً برای بنده سوال پیش اومده که بر اساس عقیده ی این افراد ، چرا نباید تندیس و نشان آزادی را به حیوانات داد ؟!؟ مگه از دید این ها آزادی و رعایت حقوق بشر به برهنگی و بی بندوباری نیست ؟؟؟؟ پس باید حیوانات را الگویی برای رسیدن به آزادی قرار دهیم . . . !!!! چون آن موجودات هیچ ابایی از برهنه بودن خود ندارند و اصلاً به فکر پوشیدن بدن خود از دیگران نیستند ..... تنها یک تفاوت میان این حیوانات و طرفداران آزادی یواشکی وجود داره و آن ، غیرت هستش ؛ یعنی چیزی که در میان این انسان نماها ، قدیمی و رنگ باخته شده ......

 

(عکس از : معبر سایبری فندرسک)

خلاصه آدم از اینجا تعجب میکنه که افرادی دارن دم از آزادی های یواشکی و ... میزنن که پیدا کردن شوهر و همسر آن ها یک معادله چند مجهولیست !!! این آزادی ای که این ها ازش تعریف و تمجید می کنند ، چیزی جز لاابالی گری نیست . سال هاست که کشورهای مستکبری چون آمریکا ، انگلیس ، فرانسه و ... پرچم دار این جریانات هستند ولی به چه نتیجه ای رسیدند ؟!؟ آیا این بی بندوباری ها نتایج مطلوبی را برایشان به ارمغان آورده ؟!؟ از نتایج این کارها میشه به : از بین رفتن کانون گرم و مقدس خانواده ، رو آوردن به عمل زشت و قبیح همجنس بازی ، بالا رفتن آمار تجاوز به دختران ، کسب کردن رتبه ی اولِ جهان در حاملگی دختران قبل از ازدواج در کشور آمریکا ، خیانت کردن زن های شوهردار به همسران خود و بالعکس و ..... اشاره کرد ؛ که اگه بخوام از نتایج این هرزگی ها بنویسم باید نصف عمرم را صرف این کار بکنم .

حالا آدم عاقل وقتی این نتایج ضرر بار و غیر قابل جبران رو می بینه بازم باید گول مزدوران دشمن که در پی دزدیدن عفت و پاکی دختران ایران اسلامی هستند را بخوره ؟ یا باید از این اتفاق ها درس بگیره و آگاه باشه ؛ خانومی که امروز به دنبال آزادی یواشکی هستش ، در آینده ای نه چندان دور باید به دنبال دکتری برای سقط جنین خود و در آخر طنابی برای خودکشی بگرده ... !!!  

حال برای دیدن آمار و اطلاعات تجاوز و بی بندوباری در کشور آمریکا

به ادامه مطلب بروید و از این کلیپ تصویری بسیار زیبا و پندآموز استفاده کنید ...

!! این کلـــــــــــیپ رو از دســــــــــــت نـــــــدیـــــــد !!

 

ادامه مطلب ...