در انتظار یار
در انتظار یار

در انتظار یار

غرب کوچک‌تر از آن هستند که ملت ایران را به زانو در آورد...

 

 

گوشه ای از بیانات امام خامنه ای (حفظه الله) در اجتماع نخبگان و مسئولان استان خراسان شمالی در مورد مسئله هسته ای و تهیدات غرب علیه و در پاسخ جواب ملت ایران به تهدیدات غربغرب میخواهد ایران هنگام مذاکره، در مقابل زورگوئى‌هاى غربى تسلیم شود. خب، جواب از طرف ایران این است که نخیر؛ شماها کوچکتر از آن هستید که بتوانید یک ملت انقلابىِ مبارزِ بصیرِ آگاه را در مقابل خواسته‌ها و مطامعِ خودتان به زانو دربیاورید...  

 دریافت فایل تصویری                   حجم:۶،۸۳۱مگابایت


سلامتی اقا امام زمان(عج) و امام خامنه ای (حفظه الله) صلوات بفرستید .

چرا شعار بر ضد بسیج می دهند ؟ می خواهند این کلید طلایی را بشکنند

 

 

فرازی از بیانات امام خامنه ای (حفظه الله)  در مورد بسیج در دیدار با بسیجیان بجنورد”دشمنان در درجه‌ى اول، شعار بر ضد بسیج است؟ آینده، آینده‌ى خوبى و سرافرازى و موفقیت‌آمیزى براى نظام جمهورى اسلامى باشد؛ لذا میخواهند این کلید طلائى را بشکنند…” 


   

دریافت فایل با  حجم:۸،۰۹۹ مگابایت  
سلامتی آقا امام زمان(عج) و امام خامنه ای (حفظه الله) صلوات بفرستید

مطالعه کنید و تفکر کنید ..

  

وصیتنامه سردار شهید محسن وزوایی
 

اگر نتوانستید جنازه ام را به عقب بیاورید آنرا به روی مینهای دشمن بیندازید تا اقلا جنازه من کمکی به اسلام کرده باشد. 

کلیدی ترین دیالوگ سریال مختارنامه ...

 

  

امروز می خواهم به مصاف تزویر بروم که بدترین آفت دین است.
تزویر با لباس دیانت و تقوی به میدان می آید.
تزویر سکه ای است دورو، که بر یک رویش نام خدا و بر روی دیگرش نقش ابلیس است.
عوام خدایش را می بینند و اهل معرفت ابلیسش. و چه خون دلها خورد علی از دست این جماعت سر به سجود آیه خوان و به ظاهر متدین...

انیمیشن؛ کوهنورد

انیمیشنی کوتاه بر گرفته از سخنان رهبر معظم انقلاب درباره مشکلات کشور...

 

اطلاعات فایل دریافتی :

حجم : 4،04 مگابایت | فرمت flv

زمان : 01:26

دانلود - Direct Download Link

عادی سازی گناه توسط فرهنگ غربی

 

                

 

یکى از خصوصیات فرهنگ غربى، عادى‌سازى گناه است؛ گناه‌هاى جنسى را عادى میکنند. امروز این وضعیت در خود غرب به فضاحت کشیده شده؛ اول در انگلیس، بعد هم در بعضى از کشورهاى دیگر و آمریکا. این گناه بزرگِ همجنس‌بازى شده یک ارزش! به فلان سیاستمدار اعتراض میکنند که چرا او با همجنس‌بازى مخالف است، یا با همجنس‌بازها مخالف است! ببینید انحطاط اخلاقى به کجا میرسد. این، فرهنگ غربى است. همچنین فروپاشى خانواده، گسترش مشروبات الکلى، گسترش مواد مخدر. 

 

 «بیانات امام خامنه ای در دیدار جوانان استان خراسان شمالى‌ 1391/7/23»

 

اطلاعات فایل دریافتی :

حجم : 4،89 مگابایت | فرمت flv

زمان : 01:05

دانلود - Direct Download Link

ناکامی بمبگذار در مصلای نمازجمعه چابهار/ شهادت یک بسیجی

معاون سیاسی - امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: شش نفر بر اثر حادثه تروریستی در نزدیکی مسجد امام حسین (ع) چابهار زخمی شدند. 
رجبعلی شیخ‌ زاده در گفتگو با مهر، اظهار داشت: امروز بین نماز ظهر و عصر یک تروریست با انفجار بمب به منظور آسیب رساندن به نمازگزاران باعث مجروح شدن شش نفر شد که حال دو نفر آنها وخیم است.

وی گفت: در بین زخمی شدگان سه نفر کودک و نوجوان و یک نفر از ماموران انتظامی بوده است.

وی افزود: این تروریست که قصد ورود به مسجد را داشته با هوشیاری نیروهای بسیجی و انتظامی شناسایی شده و پا به فرار می گذارد که مقابل درمانگاه حضرت سید الشهدا چابهار در مجاورت مسجد خود را منفجر می ‌کند.

وحشت زودهنگام VOA از VAJA

به گزارش بولتن نیوز به نقل از جام نیوز، سایت صدای آمریکا (voa) در واکنشی شتابزده به آغاز به کار نسخه آزمایشی وب سایت رسمی وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران (vaja.ir) نوشت: «وزارت اطلاعات ایران در تارنمای خود "واجا" (مخفف وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی) که تازه فعال شده، انتشار مطالبی را با محتوای ضدآمریکایی آغاز کرده است.»  
این سایت به نقل از مصاحبه «مئیر جاودان فر» تحلیلگر مقیم اسرائیل، با خبرگزاری اسوشیتدپرس آورد: «وزارت اطلاعات ایران با قصد برقراری ارتباط با جوانان و نمایش قدرت، فعالیت ضدآمریکایی خود را در گسترۀ اینترنت آغاز کرده است.»  
رسانه دولتی امریکا همچنین از انتشار مقاله افشاگرانه ای در "واجا" راجع به مأموریت "جیلیان برنز" افسر اطلاعاتی امریکا در امور ایران، ابراز نگرانی کرده است.  
 
  
گفتنی است "واجا" در معرفی جیلیان برنز می نویسد: «این دیپلمات آمریکایی که در سال ۲۰۰۶نخستین رئیس دفتر وزارت خارجه آمریکا برای نظارت بر فعالیت های ایران در دوبی بود، اکنون در هراتِ افغانستان، سرکنسول کنسولگری آمریکاست. برنز می گوید: هدف ایالات متحده، نه سرکوب یا محدود کردن فعالیت های هسته ای ایران، که برانگیختن نافرمانی مدنی در آن کشور و کوشش برای تغییر رژیم است.» 
صدای آمریکا در ادامه به نقل از "حمیدرضا شکوهی" مفسر سیاسی، در خصوص فعالیت تارنمای وزارت اطلاعات ایران می نویسد: «تهدیدهای اقتصادی و نظامی علیه ایران افزایش یافته و تحت چنین شرایطی، ضرورت دارد که جمهوری اسلامی فاصلۀ میان خود و مردم ایران را کمتر کند. فعالیت و محتوای تارنمای وزارت اطلاعات این هدف را دنبال می کند.»

ترویج بدعت های عزاداری توسط خبرگزاری دولتی ایرنا

خبرگزاری دولتی جمهوری اسلامی ایران در اقدامی تامل برانگیز، تصاویری نامتناسب با موازین شرعی و عرفی از عزاداری حضرت جواد الائمه (ع) در قم منتشر کرد. انتشار تصاویر این گونه بدعت های عزاداری، علی رغم نهی صریح مراجع تقلید و رهبر معظم انقلاب اسلامی در خبرگزاری دولتی (ایرنا) به منزله تائیید این بدعت ها می باشد. 
 
خبرگزاری دولتی جمهوری اسلامی ایران در اقدامی تامل برانگیز، تصاویری نامتناسب با موازین شرعی و عرفی از عزاداری حضرت جواد الائمه (ع) در قم منتشر کرد.

بنابر این گزارش تعداد انگشت شماری از عزاداران حضرت جواد الائمه(ع) در شهر مقدس قم و در آستانه ورود به حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) اقدام به "خیز رفتن با صورت و سینه" نمودند.

  
انتشار تصاویر این گونه بدعت های عزاداری، علی رغم نهی صریح مراجع تقلید و رهبر معظم انقلاب اسلامی در خبرگزاری دولتی (ایرنا) به منزله تائیید این بدعت ها می باشد.

لزوم دقت بر اخبار و گزارش های صفحات استانی در خبرگزاری ها، علی الخصوص خبرگزاری های وابسته به دولت و نهادهای حاکمیتی ضروری است تا شاهد اتفاقات این چنینی نباشیم.

در پایان بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره بدعت "خیز رفتن" در زیارت ائمه اطهار(س) را که در در جمع روحانیون استان «کهگیلویه و بویر احمد» در تاریخ 1373/03/17 بیان شده است، جهت تنویر افکار ذکر میگردد: 
  
« اخیراً یک بدعت عجیب و غریب و نامأنوس دیگر هم در باب زیارت درست کرده ‏اند بدین ترتیب که وقتی می‏خواهند قبور مطهّر ائمّه (علیهم ‏السلام) را زیارت کنند از درِ صحن که وارد می‏شوند روی زمین می‏ خوابند و سینه‏ خیز خود را به حرم می‏رسانند شما می‏دانید که قبر مطهّر پیغمبر (صلواة الله‏ علیه) و قبور مطهّر امام حسین، امام صادق، موسی‏ بن‏ جعفر، امام رضا و بقیه ائمّه (علیهم‏ السّلام) را همه مردم ایضاً علما و فقهای بزرگ در مدینه و عراق و ایران زیارت می‏ کردند. آیا هرگز شنیده‏ اید که یک نفر از ائمّه علیهم ‏السّلام و یا علما وقتی می‏خواستند زیارت کنند خود را از درِ صحن به‏ طور سینه‏ خیز به حرم برسانند؟

 اگر این کار مستحسن و مستحب بود و مقبول و خوب می‏نمود بزرگان ما به انجامش مبادرت می‏کردند اما نکردند حتی نقل شد که مرحوم آیت‏ الله ‏العظمی آقای بروجردی رضوان‏ الله‏ تعالی‏ علیه آن عالم بزرگ و مجتهد قوی و عمیق و روشنفکر عتبه‏ بوسی را با این‏که شاید مستحب باشد منع می‏کرد احتمالاً استحبابِ بوسیدن عتبه در روایت وارد شده است در کتب دعا که هست به ذهنم این است که برای عتبه بوسی روایت هم وجود دارد با این‏که این‏کار مستحب است ایشان می‏گفتند "انجامش ندهید تا مبادا دشمنان خیال کنند سجده می‏کنیم و علیه شیعه تشنیعی درست نکنند" اما امروز وقتی عدّه‏ای وارد صحن مطهّر علی‏ بن‏ موسی‏ الرّضا علیه‏الصّلاةوالسّلام می‏شوند خود را به زمین می‏ اندازند و دویست متر راه را به‏ طور سینه‏ خیز می‏ پیماند تا خود را به حرم برسانند آیا این کار درستی است؟

 نه این‏کار غلط است اصلاً اهانت به دین و زیارت است چه‏ کسی چنین بدعت هایی را بین مردم رواج می‏دهد؟ نکند این هم کار دشمن باشد؟ اینها را به مردم بگویید و ذهن ها را روشن کنید دین منطقی است اسلام منطقی است و منطقی‏ ترین بخش اسلام تفسیری است که شیعه از اسلام دارد تفسیری قوی متکلّمین شیعه هر یک در زمان خود مثل خورشید تابناکی می‏ درخشیدند و کسی نمی‏توانست به آنها بگوید «شما منطقتان ضعیف است» این متکلّمین چه از زمان ائمه علیهم‏ السّلام مثل «مؤمن طاق» و «هشام ‏بن‏ حکم» چه بعد از ائمّه علیهم‏ السلام مثل «بنی‏ نوبخت» و «شیخ ‏مفید» و چه در زمان های بعد مثل مرحوم «علامه ‏حلّی» فراوان بوده ‏اند ما اهل منطق و استدلالیم شما ببینید درباره مباحث مربوط به شیعه چه کتب استدلالی قوی‏ای نوشته شده است کتابهای مرحوم «شرف‏ الدّین» و نیز «الغدیرِ» مرحوم «علاّمه‏ امینی» در زمان ما سرتاپا استدلال بتون‏ آرمه و مستحکم است تشیّع این است یا مطالب و موضوعاتی که نه فقط استدلال ندارد بلکه «اشبه ‏شی‏ء بالخرافه» است؟ چرا اینها را وارد می‏کنند؟ »
 

 
لینک گزارش تصویری ایرنا را از اینجا مشاهده کنید.

عملیات فریب آمریکا در عراق و افغانستان + تصاویر

آمریکا چگونه با انتشار تصاویر بشردوستانه سعی در فریب افکار عمومی دارد؟ هدف رسانه ها از انتشار تصاویر رفتارهای انسان دوستانه نظامیان آمریکا در عراق و افغانستان چیست؟ برای آشنایی بیشتر با دو روی سکه حضور آمریکا در عراق و افغانستان با این گزارش ویژه همراه شوید... 
 فریب عبارت است از ارائه وارونه واقعیت برای دستیابی به بر خی برتریها. فریب سیاسی از طریق داشتن روابط دیپلماتیک یا بین‌المللی و فریب نظامی از طریق عملکرد نیروهای نظامی حاصل می‌شود. اگر یکی از طرفین موقعیت تهاجمی بیشتری داشته باشد می‌تواند در عملیات فریب نیز موفق‌تر باشد.  
 
طرف آغازگر عملیات فریب می‌تواند در ماهیت مقابله نقش تعیین‌کننده‌ای ایفاء کند و به این ترتیب میزان کنترل او بر عملیات بیشتر خواهد بود. مزیت عمده برای طرف آغازگر، بهره‌برداری مناسب‌تر از زمان است. هرچند ممکن است مخاطب موردنظر بر پایه عناوین عملیات فریب طرف آغازگر، اقدامی به عمل نیاورد، اما باید زمانی را برای ارزیابی سناریوهای فریب و یا کسب اطلاعات دیگر، صرف کند که این امر به نفع طرف آغازگر است.  

فریب (نظامی یا سیاسی) عبارت از دستکاری، تحریف، کتمان یا تزویر شواهد موجود که در دسترس طرف مقابل است. تاریخ نشان داده است که با تقویت دریافتها و باورهای کنونی دشمن، بهتر می‌توان عملیات فریب را اجرا کرد تا با متقاعد کردن او به تغییر افکارش. کارکنان عملیات روانی باید به دشمن تلقین کنند که راهی را که انتخاب کرده، بهترین گزینه ممکن است تا بدین ترتیب او را از اندیشیدن به طرحها و راههای جایگزین دیگر، باز دارند. اگر مردم دو گزینه پیش رو داشته باشند، گزینه‌ای را انتخاب می‌کنند که با دیدگاه کنونی آنها مطابقت دارد. اغلب مردم آنچه را که به آن می‌اندیشند، باور دارند.

از دیدگاه روان‌شناسی، مردم شواهدی را می‌پذیرند که تصورات و عقاید از قبل شکل گرفته آنها را تأیید کنند. مردم عموماً به شواهد مطابق با دیدگاههایشان، بیش از حد لازم اهمیت می‌دهند و شواهد مغایر با این دیدگاهها را رد می‌کنند. کارکنان عملیات روانی باید تا حد امکان از تلقین برخی چیزها که مخاطبان آمادگی و استعداد باور آن ‌را ندارند، اجتناب کنند.


طی بیش از یک دهه از حضور و اشغال غیرقانونی آمریکا در عراق و افغانستان صدها هزار نفر کشته و میلیون ها نفر زخمی، آواره و بی خانمان شدند. آمار ها از کشته شدن نزدیک به دو میلیون عراقی طی حمله و اشغال این کشور کشته و میلیون ها نفر دیگر آواره و زخمی شده اند. در افغانستان نیز اوضاع مشابهی برقرار است.

تروریسم که بهانه اول آمریکا برای لشکرکشی به خاورمیانه بود قوی تر از گذشته پابرجاست و انفجارهای شدید تروریستی همچنان قربانی می گیرد. شرایط به گونه ای رقم خورده است که پس از یک دهه حضور آمریکا، گویی تروریسم در منطقه جانی تازه گرفته و پا را از عراق و افغانستان فراتر گذاشته و دامان دیگر کشورهای منطقه را نیز گرفته است.

مداخله بشر دوستانه، جنگ علیه تروریسم و عناوین دیگری که در توجیه حملات نظامی آمریکا و متحدانش به کشورهای دیگر بکار می رود، با همراهی دستگاه رسانه ای این قدرت ها سعی در القای حس بشر دوستی و حرکت انسانی نظامیان آمریکا در کشورهای تحت اشغال را دارد. بخش هایی از پازل عملیات فریب افکار عمومی که در آن آمریکا با انتشار تصاویر احساسی و برانگیزنده، مخاطب را با خود همراه می کند. پازلی که قطعه دیگر آن که اغلب برای نادیده گرفتن شدن آن تلاش می شود، کشتار انسان ها و حتی حیوانات بی گناه و بی دفاع است.

 
حمله به عراق و افغانستان با نام های عملیاتی چون آزادی پایدار و عدالت پایدار با هدف برقراری دموکراسی و ریشه کنی تروریسم، از اولین نمونه های عملیات فریب آمریکا در حمله به این دو کشور بوده است. پیشینه ایالات متحده در انجام عملیات فریب در تطهیر عملیات نظامی خود به جنگ ویتنام و جنگ های جهانی باز می گردد.  

 
در این گزارش به "عملیات فریب آمریکا در عراق و افغانستان با انتشار تصاویر بشر دوستانه" پرداخته خواهد شد.

جنایات آمریکا در افغانستان
طی 11 سال اشغال افغانستان، صدها هزار نفر کشته و میلیون ها نفر نقص عضو شدند. در میان این جنایات، موارد متعدد تیراندازی به سوی غیرنظامیان، حمله به خانه های مردم و قتل عام خانواده های افغان و حملات متعدد به مراسم عروسی نیز به چشم می خورد که برخی از آن ها در ادامه ذکر شده است.
 
                     به ادامه مطلب بروید ...
ادامه مطلب ...